Waarschijnlijk worden die dan in het verleden gerapporteerd.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
6000 tests of 6000 positieve tests? Lekker vaag weer.
Correct.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Zijn de cijfers op dinsdag niet altijd wat lager omdat daar een groot deel van de zondag bij zit nu er weinig vertraging meer is qua testuitslagen?
Genoeg users hier als je even wat meeleest, kom op...quote:
Was het gister dat er een vrij grote drop was in de meldingen over de afgelopen 5 dagen? Dat zal ook wel die storing zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden die dan in het verleden gerapporteerd.
Maar dan betreft het waarschijnlijk DPL van zondag en maandag.
Dat betekent niet dat er vandaag ook onderrapportage is van DPL en DOO van eerdere dagen.
Dat tempo is natuurlijk ook afhankelijk van de uitstroom.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat loopt in twee dagen tijd wel hard op ja... met dit tempo zitten we volgende week weer rond de 2500 patiënten in het ziekenhuis
Stel je niet aan man, je overdrijft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Genoeg users hier als je even wat meeleest, kom op...
Allerlei dingen verzinnen waardoor het wel zou meevallen om niet te accepteren dat ze fout zitten/zaten. Jammer.
Klopt. We kunnen het nog niet zeggen nu.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Week op week nog altijd hoger, weekendeffect in acht nemend stijgt het dus waarschijnlijk nog steeds.
Wie heeft altijd die kaart van Nederland met besmettingen per gemeente? Waar is die vandaan te halen?quote:
Testen, maar dragen ze het op hun haar, huid, kleding, spullen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:30 schreef alpeko het volgende:
Dit rijmt dan toch helemaal niet met wat Ann Vossen gister zei bij Beau. Dat lagere schoolgaande kinderen relatief gezien minder vaak positief testen.
Ik vraag mij af of dat over alle testen gaat, de n was nogal laag waarvoor ze referentie hadden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
6,7% van alle testen is getest ihkv (asymptomatische) BCO. 10% daarvan was positief.
Zie: COR / Het datavertragingstopic
Ik zal het doorgeven. Vanavond een biertje in je lokale kroeg?quote:
De meest logische conclusie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was het gister dat er een vrij grote drop was in de meldingen over de afgelopen 5 dagen? Dat zal ook wel die storing zijn geweest dan.
Klopt maar de instroom is nu twee dagen al flink groter dan de uitstroom en de trend van een stijgend aantal besmettingen sinds een dikke week doet vermoeden dat die trend niet wordt gebroken...quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat tempo is natuurlijk ook afhankelijk van de uitstroom.
Maar negeer dat dan gewoon? Juist door zo binnen te komen vallen ga je zelf met gestrekt been de discussie in, het voelt een beetje als zoeken/uitlokken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Allerlei dingen verzinnen waardoor het wel zou meevallen om niet te accepteren dat ze fout zitten/zaten. Jammer.
Oh hoiquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:23 schreef Mammietje het volgende:
Dus... de cijfers van afgelopen 2 dagen zeggen niets en de weekcijfers van deze week dus ook niet?
Conclusie: ze doen maar wat bij het kabinet. Je zou het niet denkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:23 schreef Mammietje het volgende:
Dus... de cijfers van afgelopen 2 dagen zeggen niets en de weekcijfers van deze week dus ook niet?
Ho ho ho, zo werkt het niet hequote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef kol7680 het volgende:
[..]
45 meer ic opnames dan vorige week. Poeh poeh. Wat heftig..
Zeg dat tegen het zorgpersoneel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik eigenlijk nog meer tegen opquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. We kunnen het nog niet zeggen nu.
Maar ik hoop alvast vooruit te lopen voor als het daalt.![]()
Hij zei 45!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:21 schreef kol7680 het volgende:
[..]
1923/6,7*100 = 28701 testen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat over alle testen gaat, de n was nogal laag waarvoor ze referentie hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |