Nee dan had die bal dus voor het doel terecht kunnen komen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee je had de bal naar onder kunnen verwerken bij dele, nu wacht je te lang en kan de aanval positie nemen.
Ik heb van 16-12 alleen rond 10 uur missers van davyquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woensdagavond, ergens na 11 maar meer weet ik niet
Was een actie waarbij ik met een schijnbeweging chevy uitspeelde
Als je direct tegen de bal aan was gelopen dan had hij hem alleen recht tegen de achterlijn aan kunnen schieten (dus niet schuin, waardoor hij voor de goal belandt)quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dan had die bal dus voor het doel terecht kunnen komen.
Niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb van 16-12 alleen rond 10 uur missers van davy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:orienteNu ik dit zo terugzie mist toto volgens mij zelf ook die bal gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zag Chevy aan voor de muur waardoor hij automatisch op X ging drukken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik dit zo terugzie mist toto volgens mij zelf ook die bal gewoon
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze ja
Thnx
Ik ben eigenlijk de Trump van haxball.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zag Chevy aan voor de muur waardoor hij automatisch op X ging drukken.
Jouw humor is eigenlijk nooit echt om te lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de Trump van haxball.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:dj_day-v @:ggmm lolGewoon prima neergelegd van mijn makker @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die niks met die bal kon op dat moment.
Error had waarschijnlijk de bal weggeschoten
@:dj_day-v @:ggmm lol@BluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was je onnodig uit je doelWhat can change the nature of a man?
Dit doet mij pijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw humor is eigenlijk nooit echt om te lachen.
Op zich niet onnodig uit zijn doel, maar meer niet op tijd het gevaar van de situatie ingeschat waardoor hij te laat terug liep naar zijn doel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
@:bluedisplay
Hier was je onnodig uit je doel
En dan is er ook nog een waarbij ik de winnende scoor in overtime met GGMM als keeper, maar die is geheid toevallig niet opgenomen of vakkundig afgevoerd naar de milieustraat.quote:
Ja meer dat bedoel ik, had moeten terugtrekken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich niet onnodig uit zijn doel, maar meer niet op tijd het gevaar van de situatie ingeschat waardoor hij te laat terug liep naar zijn doel.
@:dj_day-v @:ggmm lolWat slecht dat ik daar de keuze maak om Davy af te dekken ipv simpel GGMM te blocken. Al vraag ik mij wel af wat paxcon zo ver zijn goal uit doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2020 15:37:45 ]
Die heb ik al gepost ergens in een vorig topic is die niet al van een week geleden ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
En dan is er ook nog een waarbij ik de winnende scoor in overtime met GGMM als keeper, maar die is geheid toevallig niet opgenomen of vakkundig afgevoerd naar de milieustraat.
Met mij en niek toch?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan is er ook nog een waarbij ik de winnende scoor in overtime met GGMM als keeper, maar die is geheid toevallig niet opgenomen of vakkundig afgevoerd naar de milieustraat.
Weet niet meer of het met jou en jos was of de keer met dele en niek
Ja en je had dan zelfs de bal naar rechtsonder richting jos kunnen krijgen voor een goede counter mogelijkheidquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat slecht dat ik daar de keuze maak om Davy af te dekken ipv simpel GGMM te blocken.
Je rekende er waarschijnlijk (terecht) op dat paxcon dat zou doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat slecht dat ik daar de keuze maak om Davy af te dekken ipv simpel GGMM te blocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |