Ook een technische fout die pijnlijk genant isquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:40 schreef Coco het volgende:
@Scrummie ren eens niet als een debiel rond bij rambo
Dat ben ik al vergeten en daarvoor moet ik nu 28 bestanden doorzoekenquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mag ik dat gifje van die 2-2 nog die je me beloofd had
Ga je nou niet inhouden, tenminste niet als ik tegen je speel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
Als de bal niet van me wordt afgepakt dan zal ik me inhouden qua kritiek.
Gebeurt dit wel dan ga ik weer los!
Wat een teleurstelling ditquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ben ik al vergeten en daarvoor moet ik nu 28 bestanden doorzoeken
Dit had je me beter de dag daarop even kunnen vragen
Eens eigenlijk is het te grappig om niet te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je nou niet inhouden, tenminste niet als ik tegen je speel.
Ik moet altijd mokerhard lachen namelijk, en bovendien levert het als tegenstander altijd ruimte op als jij weer gaat typen op de prachtigste momenten.
Als je nog de datum + het tijdstip weet zal ik een poging doen vanavond (laat, want ik ben pas rond 20:00 thuis denk ik)quote:
Welke 2-2? Misschien heb ik die nog.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mag ik dat gifje van die 2-2 nog die je me beloofd had
3v1, kon ik uiteraard nooit winnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke 2-2? Misschien heb ik die nog.
[ afbeelding ]
@:chevycaprice
Kijk hoe ik hier prima in mijn zone de ruimtes afdek voor een mogelijke counter.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke 2-2? Misschien heb ik die nog.
[ afbeelding ]
@:chevycaprice
Je had gewoon bij Dele die bal al voldoende af kunnen dekkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
3v1, kon ik uiteraard nooit winnen.
(lol)quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast gaf jij mij duidelijk de indruk dat je naar links zou gaan schieten en wijzig je dit op het laatste moment naar rechts, terwijl je zag dat ik aan jouw linkerkant liep
Vind ik wel een beetje flauw eigenlijk
Klopt, het is altijd verstandig als tenminste 1 iemand wat achter blijft voor de afvallende bal.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk hoe ik hier prima in mijn zone de ruimtes afdek voor een mogelijke counter.
Deed ik niet omdat die bal anders tegen de achterlijn aan had kunnen schieten, voor het doel zou belanden, en ingeschoten had kunnen worden door één van de voorste jongens van rood.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had gewoon bij Dele die bal al voldoende af kunnen dekken
Was onhoudbaar natuurlijk.quote:Daarnaast mis je daarna ook nog de bal een keer genant
Ik welquote:
Chevy doet een errortje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deed ik niet omdat die bal anders tegen de achterlijn aan had kunnen schieten, voor het doel zou belanden, en ingeschoten had kunnen worden door één van de voorste jongens van rood.
[..]
Was onhoudbaar natuurlijk.
Woensdagavond, ergens na 11 maar meer weet ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog de datum + het tijdstip weet zal ik een poging doen vanavond (laat, want ik ben pas rond 20:00 thuis denk ik)
Niet als je tegen de bal aan zou gaan staan op de juiste wijzequote:Op vrijdag 18 december 2020 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deed ik niet omdat die bal anders tegen de achterlijn aan had kunnen schieten
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deed ik niet omdat die bal anders tegen de achterlijn aan had kunnen schieten, voor het doel zou belanden, en ingeschoten had kunnen worden door één van de voorste jongens van rood.
[..]
Was onhoudbaar natuurlijk.
Nee je had de bal naar onder kunnen verwerken bij dele, nu wacht je te lang en kan de aanval positie nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, die.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woensdagavond, ergens na 11 maar meer weet ik niet
Was een actie waarbij ik met een schijnbeweging chevy uitspeelde
Die avond maakte ik ook wat opnames, ik zal even voor je kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Woensdagavond, ergens na 11 maar meer weet ik niet
Was een actie waarbij ik met een schijnbeweging chevy uitspeelde
stuur me de replay graagquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik welvanaf 12 seconden, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |