Voor de lol naar de HEMA gaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, ik lees net dat de HEMA gewoon als "essentiële" winkel open blijft! Kunnen we daar nog lekker shoppen met z'n allen
Poeh, ok dan is het goed. Hehe poeh zeg hey.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:59 schreef Collide het volgende:
[..]
In andere landen, zoals bijvoorbeeld België was de Action ook gewoon open voor levensmiddelen.
En dat gaat alleen maar meer worden, want meer leerlingen hebben straks een achterstand. Die extra leerlingen met een achterstand gaan net als Kareltje extra aandacht nodig hebben. Dan kun je naast je schoolwerk in je eentje doen ook nog even Fortnite doen in de lesquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Middelmatigheid is tegenwoordig de norm, dat merkte je vroeger al. Zat je ergens in je eentje alvast schoolwerk te doen voor de komende jaren. De leraar was te druk om Kareltje ook nog een beetje te leren lezen.
Dat sowieso, maar het zijn wel de ouders die weigerden thuis te werken, die nu klagen dat ze hun kinderen zelf moeten helpen met schoolwerk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:52 schreef chratnox het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze nu mislukken?
Nogmaals, er wordt dus gekozen voor het sluiten van scholen zodat ouders thuis blijven. Dus, een leerachterstand wordt verkozen boven optreden tegen het bedrijfsleven waar thuisgewerkt kan worden.
Dat is waar ik moeite mee heb om te accepteren.
Veel minder personeel nodig. Meer mensen die langsgaan want voor de rest is er toch niet veel te doen. Het assortiment "essentiële artikelen" gaat logischerwijs enorm uitgebreid worden. Het is voor mij als zolderkamertoerist al niet lastig om te verzinnen laat staan voor de knappe koppen van de marketingafdeling van de HEMA.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef Confetti het volgende:
Zelfs een harde lockdown gaat weer knullig in Nederland. In geen ander land waren winkels zoals de Hema open die toevallig ook een rij met medicijnen hebben staan. Ik vermoed dat ze niet te lang open blijven want de omzet zal niet denderend zijn en je kan personeel dan niet in de NOW droppen.
Is er iets veranderd dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
En mensen, hoe gaat het in de lockdown?
Ik zou graag ter discussie stellen of we Kareltje wel echt zoveel extra aandacht zouden moeten geven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat gaat alleen maar meer worden, want meer leerlingen hebben straks een achterstand. Die extra leerlingen met een achterstand gaan net als Kareltje extra aandacht nodig hebben. Dan kun je naast je schoolwerk in je eentje doen ook nog even Fortnite doen in de les
Als leerling met potentie heb je er straks ook gewoon gevolgen van, want je gaat minder aandacht krijgen.
Toch alleen maar beter dan mensen zich verspreiden over meerdere winkelsquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Poeh, ok dan is het goed. Hehe poeh zeg hey.
Nee die was gister, om 14u is er een debatquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
gaat de persconferentie van vanavond nog door
Tijdens de eerste golf waren die alvast gesloten in België. Tijdens de lockdown in november waren bouwmarkten en tuincentra open, maar de Action?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:59 schreef Collide het volgende:
[..]
In andere landen, zoals bijvoorbeeld België was de Action ook gewoon open voor levensmiddelen.
Het zijn in de meeste gevallen niet die ouders. De mensen die zich niet aan de vorige maatregelen hielden gaan zich ook aan deze niet houden, want advies.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het zijn wel de ouders die weigerden thuis te werken, die nu klagen dat ze hun kinderen zelf moeten helpen met schoolwerk.
Ouders in het bedrijfsleven zijn heel goed in staat hun kinderen te overhoren. Fabrieksarbeiders waarschijnlijk minder. Maar alleen voor heb de school openstellen, pikken de kantoormensen weer niet.
Dus, het is zoals het is. Deal ermee.
er is niks veranderd voor onsquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
En mensen, hoe gaat het in de lockdown?
Veel basisscholen doen dit dan ook per definitie niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs 1 op de 25 'kost' al ¤1,2 miljard (en het daadwerkelijke percentage zit rond de 6%). En dat dit gebruikelijk is, betekent niet dat het niets kost. Sterker nog, er zijn heel veel onderwijskundigen die betogen dat doubleren helemaal geen goede zaak is. Niet vanuit economisch oogpunt, maar ook niet vanuit het perspectief van sociaalemotionele en cognitieve ontwikkeling.
Maar jij hebt ze nog toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zijn net effe 11.000.000 video's 'kwijtgeraakt'.
Ja idd, dit is gewoon weer een lockdown Light, de helft van de winkels blijft gewoon openquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:56 schreef Confetti het volgende:
Zelfs een harde lockdown gaat weer knullig in Nederland. In geen ander land waren winkels zoals de Hema open die toevallig ook een rij met medicijnen hebben staan. Ik vermoed dat ze niet te lang open blijven want de omzet zal niet denderend zijn en je kan personeel dan niet in de NOW droppen.
Tja, dat zou ik ook wel willen. Maar dat is niet waar ons onderwijssysteem op ingericht is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou graag ter discussie stellen of we Kareltje wel echt zoveel extra aandacht zouden moeten geven.
https://www.ad.nl/koken-e(...)abyspullen~a83c631c/quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, ik lees net dat de HEMA gewoon als "essentiële" winkel open blijft! Kunnen we daar nog lekker shoppen met z'n allen
Ik wil dat niet ter discussie stellen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou graag ter discussie stellen of we Kareltje wel echt zoveel extra aandacht zouden moeten geven.
Zolang ze nog maar warme rookworst hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)abyspullen~a83c631c/
Geldt alleen voor de vestigingen met een food assortiment.
En die winkels zijn vannacht dusdanig omgebouwd dat alles wat niet verkocht mag worden is afgezet.
Ze hadden beter kunnen zeggen "horeca + retail gaat dicht, de rest blijft open"quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:05 schreef BeriBeri het volgende:
Ja idd, dit is gewoon weer een lockdown Light, de helft van de winkels blijft gewoon open
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:03 schreef capricia het volgende:
Krijg net een bericht van Landal. We zijn gewoon welkom.
Heerlijk even een weekje weg.
Alleen degene waar het hele gedoe uiteindelijk om gaat.quote:
Ja, dat mis ik wel nu zolangzamerhand, die heb ik al maanden niet meer gehad. Unox is toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 15 december 2020 12:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zolang ze nog maar warme rookworst hebben
Speciaal onderwijs is al een poos geleden geschrapt. Dus die problemen in het onderwijs waren er al.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, dat zou ik ook wel willen. Maar dat is niet waar ons onderwijssysteem op ingericht is.
Mijn dochter gaat nog niet naar school, dus ik heb er nog geen last van, maar ik zou graag willen dat zij ook de aandacht krijgt die ze nodig heeft als ze op school zit. Dat is makkelijker als er minder kinderen met een achterstand zijn die aandacht nodig hebben.
Sarcasme mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik wel nu zolangzamerhand, die heb ik al maanden niet meer gehad. Unox is toch niet hetzelfde
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het zijn wel de ouders die weigerden thuis te werken, die nu klagen dat ze hun kinderen zelf moeten helpen met schoolwerk.
Ouders in het bedrijfsleven zijn heel goed in staat hun kinderen te overhoren. Fabrieksarbeiders waarschijnlijk minder. Maar alleen voor hen de school openstellen, pikken de kantoormensen weer niet.
Dus, het is zoals het is. Deal ermee.
fijn voor jullie maar ik dacht dat nederland op slot gingquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:03 schreef capricia het volgende:
Krijg net een bericht van Landal. We zijn gewoon welkom.
Heerlijk even een weekje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |