abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196742748
quote:
81s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Chia het volgende:

[..]

:')
Ik presenteer bewijsstuk #1
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196742750
Het beleid is al jaren we breken het af maar we laten het halve huis staan. Zodat de schijn bestaat dat het systeem nog overeind staat. Het feit is dat de zorg voor velen steeds ontoegankelijk wordt. Dat is dichtbij een systeem van. Als je het kunt betalen dan ben je welkom en anders heb je pech. Eigenlijk willen ze dat systeem. Maar dat kunnen ze niet maken en daardoor geven ze een tussenoplossing. En op de achtergrond breekt het zorgsysteem zichzelf af totdat we een zorgsysteem enkel voor de mensen met geld hebben.
Check it out
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 11:39:30 #123
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196742751
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Benny het volgende:

[..]

Maar een beperkt gedeelte van de winkel. Alleen het levensmiddelen gedeelte. Heeft het HEMA-filiaal dat niet, dan zijn ze een ophaalplek voor internetbestellingen. Rest is gesloten
Lol... hoe gaan ze dat inrichten dan. Met speciale loopgangetjes richting die specifieke levensmiddelen terwijl de rest vd winkel hermetisch afgesloten blijft ofzo? :')
pi_196742759
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat betreft onderwijs, we spenderen al veel te veel tijd aan de leerlingen waar toch niets te halen valt.
Bij een cabaretvoorstelling zou de hele zaal omvallen van het lachen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:40:30 #125
3542 Gia
User under construction
pi_196742775
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef chratnox het volgende:

Heb je kinderen? Hoe zou jij het vinden als je eigen kinderen zich niet kunnen ontwikkelen tot hun potentie omdat het kabinet te laf is om bedrijven te sluiten, maar de kinderen gebruikt om ouders thuis te houden?

Het heeft te maken met hun opleiding, sociale ontwikkeling, sociaal contact, psychologische ontwikkeling en ga zo maar door. Dit zijn de jaren dat die kinderen gevormd worden, dat afdoen met 'das toch niet zo'n drama' is nogal simpel.
Mijn kinderen zijn volwassen. Die zijn ook niet rechtstreeks op de eindstreep af kunnen stormen.

Oudste heeft eerst verpleegkunde gedaan, maar kreeg door ADD geen niveau 4 diploma.
Heeft 21 jaarstoets gedaan voor fontys. Is nu fysiotherapeut en bezig met een master.

Echt, een jaar oponthoud is echt niet het eind van je schoolcarriere.
pi_196742778
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Lol... hoe gaan ze dat inrichten dan. Met speciale loopgangetjes richting die specifieke levensmiddelen terwijl de rest vd winkel hermetisch afgesloten blijft ofzo? :')
Een lintje of een stelling verplaatsen. Hoeft allemaal zo moeilijk niet.
pi_196742785
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:27 schreef Arizona het volgende:

[..]

Op de middelbare school van mijn dochter is het gemiddelde cijfer op het eerste rapport ook flink gedaald ten opzichte van het eerste rapport van vorig schooljaar (gemeten over de hele leerlingenpooulatie). Ik weet niet meer het precieze getal, maar wel dat de docenten er van geschrokken waren (ik spreek een van de docenten regelmatig privé)
Ik begrijp dat het gemiddelde cijfer van jouw dochter dus flink gestegen is? O-)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:41:03 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196742786
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja, dat is dus precies hoe ze dat gaan doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196742793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Bij een cabaretvoorstelling zou de hele zaal omvallen van het lachen.
Omdat iemand het wel durft te zeggen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_196742799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

Heb je kinderen? Hoe zou jij het vinden als je eigen kinderen zich niet kunnen ontwikkelen tot hun potentie omdat het kabinet te laf is om bedrijven te sluiten, maar de kinderen gebruikt om ouders thuis te houden?

Het heeft te maken met hun opleiding, sociale ontwikkeling, sociaal contact, psychologische ontwikkeling en ga zo maar door. Dit zijn de jaren dat die kinderen gevormd worden, dat afdoen met 'das toch niet zo'n drama' is nogal simpel.
Als jouw kind na deze crisis toch niet het gymnasium haalt wat met name jij als ouder het liefst ziet gebeuren, ligt dat echt niet aan corona hoor.
pi_196742802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, ik lees net dat de HEMA gewoon als "essentiële" winkel open blijft! Kunnen we daar nog lekker shoppen met z'n allen :D
Dat is een warenhuis. Dus die kan boetes verwachten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:42:13 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196742806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het gemiddelde cijfer van jouw dochter dus flink gestegen is? O-)
Of papa krijgt 'bijles' van de juf O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:42:15 #133
3542 Gia
User under construction
pi_196742808
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Precies... Dat jaarminimumloon kunnen ze prima missen.
Wat je niet hebt, mis je niet.

Echt, zo'n drama ervan maken dat je een jaar later van school komt.
pi_196742817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn volwassen. Die zijn ook niet rechtstreeks op de eindstreep af kunnen stormen.

Oudste heeft eerst verpleegkunde gedaan, maar kreeg door ADD geen niveau 4 diploma.
Heeft 21 jaarstoets gedaan voor fontys. Is nu fysiotherapeut en bezig met een master.

Gelukkig zegt ook niemand dit. Dat zou wel heel gek zijn.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:42:50 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196742818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Als jouw kind na deze crisis toch niet het gymnasium haalt wat met name jij als ouder het liefst ziet gebeuren, ligt dat echt niet aan corona hoor.
Dat stelt hij ook niet. Iets genuanceerder mag wel hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:43:04 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196742824
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Dat is een warenhuis. Dus die kan boetes verwachten.
Nee hoor.
pi_196742847
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Omdat iemand het wel durft te zeggen.
Zeker en omdat en gewoon een goede grap is.
Ik vind het in ieder geval grappig.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:44:35 #138
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_196742856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Was het maar waar :') Ze krabbelt net weer wat op qua cijfers :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_196742863
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Fijn dat het bij jouw kinderen wel goed is gegaan. Er zijn veel kinderen bij wie dat niet zal lukken. Zoals ik net ook zei, het is inmiddels niet 1 schooljaar, het zijn er 2.

De gemiddelde cijfers van kinderen die van de basisschool naar middelbare school zijn lager, de schooladviezen zijn lager en er zijn allerlei berichten geweest dat kinderen veel vaker bij een psycholoog rondlopen.

Als het nou alleen zou gaan om een maand of twee maanden vertraging ben ik het met je eens, maar hun volledige ontwikkeling staat vrijwel stil. Dat heeft grotere gevolgen dan alleen maar een leerachterstand.
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:45:39 #140
3542 Gia
User under construction
pi_196742871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Gelukkig zegt ook niemand dit. Dat zou wel heel gek zijn.
Jawel. Want dan missen ze een jaar inkomen. Alsof de meesten toch al niet een keer blijven zitten.
pi_196742878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Fijn dat je ook even meedoet in de discussie. Kun je het nog eens proberen zonder het persoonlijk te maken?
pi_196742887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Fijn dat het bij jouw kinderen wel goed is gegaan. Er zijn veel kinderen bij wie dat niet zal lukken. Zoals ik net ook zei, het is inmiddels niet 1 schooljaar, het zijn er 2.

De gemiddelde cijfers van kinderen die van de basisschool naar middelbare school zijn lager, de schooladviezen zijn lager en er zijn allerlei berichten geweest dat kinderen veel vaker bij een psycholoog rondlopen.

Als het nou alleen zou gaan om een maand of twee maanden vertraging ben ik het met je eens, maar hun volledige ontwikkeling staat vrijwel stil. Dat heeft grotere gevolgen dan alleen maar een leerachterstand.
Komt meer dan genoeg tijd om die 'schade' weer in te halen.
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 11:46:43 #143
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196742892
"Belgische minister wil dat burgemeesters optreden tegen Nederlandse funshoppers"

Ah, nadat er vorige week hordes Belgen in de zuidelijke Nederlandse steden kwamen 'funshoppen' willen de Belgen nu dat er direct wordt opgetreden tegen de NL 'funshoppers'

:D alrighty then!
pi_196742894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Jawel. Want dan missen ze een jaar inkomen. Alsof de meesten toch al niet een keer blijven zitten.
Een jaarinkomen missen is niet hetzelfde als einde schoolcarriere, of vind jij van wel?
pi_196742898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zeker en omdat en gewoon een goede grap is.
Ik vind het in ieder geval grappig.
Als er iets zinloos is, is het wel een kind wat door de ouders wordt verplicht te presenteren boven zijn kunnen, het 'hoogst haalbare' moet halen onder hoge druk zodat papa kan opscheppen bij de buren.

Dat het kind ongelukkig wordt, het toch niet gaat redden en net zo zuur zal eindigen als papa laten we maar achterwege.
[..]
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:47:47 #146
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_196742911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
"Belgische minister wil dat burgemeesters optreden tegen Nederlandse funshoppers"

Ah, nadat er vorige week hordes Belgen in de zuidelijke Nederlandse steden kwamen 'funshoppen' willen de Belgen nu dat er direct wordt opgetreden tegen de NL 'funshoppers'

:D alrighty then!
Als we Bruls moeten geloven dan kan België nu niet anders dan ook een lockdown afkondigen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 15 december 2020 @ 11:48:01 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_196742915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

En lang niet iedereen doet het goed op altijd maar thuiszitten. Ik werk ook al sinds maar grotendeels thuis, op een paar memorabele vrijdagen in de zomermaanden na :P en mijn motivatie en inzet is ook veel moeilijker op peil te houden nu. Ik krijg energie van het spreken en zien van collega's. Er zullen ook echt studenten en scholieren zijn die hier last van hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_196742916
En mensen, hoe gaat het in de lockdown?
pi_196742926
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
Beetje thuiswerken, beetje muziek luisteren.
pi_196742932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
Niets anders dan gister. Thuiswerken *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')