Ik presenteer bewijsstuk #1quote:
Lol... hoe gaan ze dat inrichten dan. Met speciale loopgangetjes richting die specifieke levensmiddelen terwijl de rest vd winkel hermetisch afgesloten blijft ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar een beperkt gedeelte van de winkel. Alleen het levensmiddelen gedeelte. Heeft het HEMA-filiaal dat niet, dan zijn ze een ophaalplek voor internetbestellingen. Rest is gesloten
Bij een cabaretvoorstelling zou de hele zaal omvallen van het lachen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat betreft onderwijs, we spenderen al veel te veel tijd aan de leerlingen waar toch niets te halen valt.
Mijn kinderen zijn volwassen. Die zijn ook niet rechtstreeks op de eindstreep af kunnen stormen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef chratnox het volgende:
Heb je kinderen? Hoe zou jij het vinden als je eigen kinderen zich niet kunnen ontwikkelen tot hun potentie omdat het kabinet te laf is om bedrijven te sluiten, maar de kinderen gebruikt om ouders thuis te houden?
Het heeft te maken met hun opleiding, sociale ontwikkeling, sociaal contact, psychologische ontwikkeling en ga zo maar door. Dit zijn de jaren dat die kinderen gevormd worden, dat afdoen met 'das toch niet zo'n drama' is nogal simpel.
Een lintje of een stelling verplaatsen. Hoeft allemaal zo moeilijk niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol... hoe gaan ze dat inrichten dan. Met speciale loopgangetjes richting die specifieke levensmiddelen terwijl de rest vd winkel hermetisch afgesloten blijft ofzo?
Ik begrijp dat het gemiddelde cijfer van jouw dochter dus flink gestegen is?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op de middelbare school van mijn dochter is het gemiddelde cijfer op het eerste rapport ook flink gedaald ten opzichte van het eerste rapport van vorig schooljaar (gemeten over de hele leerlingenpooulatie). Ik weet niet meer het precieze getal, maar wel dat de docenten er van geschrokken waren (ik spreek een van de docenten regelmatig privé)
Ja, dat is dus precies hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol... hoe gaan ze dat inrichten dan. Met speciale loopgangetjes richting die specifieke levensmiddelen terwijl de rest vd winkel hermetisch afgesloten blijft ofzo?
Omdat iemand het wel durft te zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij een cabaretvoorstelling zou de hele zaal omvallen van het lachen.
Als jouw kind na deze crisis toch niet het gymnasium haalt wat met name jij als ouder het liefst ziet gebeuren, ligt dat echt niet aan corona hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Hoe zou jij het vinden als je eigen kinderen zich niet kunnen ontwikkelen tot hun potentie omdat het kabinet te laf is om bedrijven te sluiten, maar de kinderen gebruikt om ouders thuis te houden?
Het heeft te maken met hun opleiding, sociale ontwikkeling, sociaal contact, psychologische ontwikkeling en ga zo maar door. Dit zijn de jaren dat die kinderen gevormd worden, dat afdoen met 'das toch niet zo'n drama' is nogal simpel.
Dat is een warenhuis. Dus die kan boetes verwachten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, ik lees net dat de HEMA gewoon als "essentiële" winkel open blijft! Kunnen we daar nog lekker shoppen met z'n allen
Of papa krijgt 'bijles' van de jufquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het gemiddelde cijfer van jouw dochter dus flink gestegen is?
Wat je niet hebt, mis je niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Precies... Dat jaarminimumloon kunnen ze prima missen.
Gelukkig zegt ook niemand dit. Dat zou wel heel gek zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn volwassen. Die zijn ook niet rechtstreeks op de eindstreep af kunnen stormen.
Oudste heeft eerst verpleegkunde gedaan, maar kreeg door ADD geen niveau 4 diploma.
Heeft 21 jaarstoets gedaan voor fontys. Is nu fysiotherapeut en bezig met een master.
Echt, een jaar oponthoud is echt niet het eind van je schoolcarriere.
Dat stelt hij ook niet. Iets genuanceerder mag wel hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Als jouw kind na deze crisis toch niet het gymnasium haalt wat met name jij als ouder het liefst ziet gebeuren, ligt dat echt niet aan corona hoor.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is een warenhuis. Dus die kan boetes verwachten.
Zeker en omdat en gewoon een goede grap is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat iemand het wel durft te zeggen.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het gemiddelde cijfer van jouw dochter dus flink gestegen is?
Fijn dat het bij jouw kinderen wel goed is gegaan. Er zijn veel kinderen bij wie dat niet zal lukken. Zoals ik net ook zei, het is inmiddels niet 1 schooljaar, het zijn er 2.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn volwassen. Die zijn ook niet rechtstreeks op de eindstreep af kunnen stormen.
Oudste heeft eerst verpleegkunde gedaan, maar kreeg door ADD geen niveau 4 diploma.
Heeft 21 jaarstoets gedaan voor fontys. Is nu fysiotherapeut en bezig met een master.
Echt, een jaar oponthoud is echt niet het eind van je schoolcarriere.
Jawel. Want dan missen ze een jaar inkomen. Alsof de meesten toch al niet een keer blijven zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gelukkig zegt ook niemand dit. Dat zou wel heel gek zijn.
Fijn dat je ook even meedoet in de discussie. Kun je het nog eens proberen zonder het persoonlijk te maken?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Als jouw kind na deze crisis toch niet het gymnasium haalt wat met name jij als ouder het liefst ziet gebeuren, ligt dat echt niet aan corona hoor.
Komt meer dan genoeg tijd om die 'schade' weer in te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fijn dat het bij jouw kinderen wel goed is gegaan. Er zijn veel kinderen bij wie dat niet zal lukken. Zoals ik net ook zei, het is inmiddels niet 1 schooljaar, het zijn er 2.
De gemiddelde cijfers van kinderen die van de basisschool naar middelbare school zijn lager, de schooladviezen zijn lager en er zijn allerlei berichten geweest dat kinderen veel vaker bij een psycholoog rondlopen.
Als het nou alleen zou gaan om een maand of twee maanden vertraging ben ik het met je eens, maar hun volledige ontwikkeling staat vrijwel stil. Dat heeft grotere gevolgen dan alleen maar een leerachterstand.
Een jaarinkomen missen is niet hetzelfde als einde schoolcarriere, of vind jij van wel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel. Want dan missen ze een jaar inkomen. Alsof de meesten toch al niet een keer blijven zitten.
Als er iets zinloos is, is het wel een kind wat door de ouders wordt verplicht te presenteren boven zijn kunnen, het 'hoogst haalbare' moet halen onder hoge druk zodat papa kan opscheppen bij de buren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker en omdat en gewoon een goede grap is.
Ik vind het in ieder geval grappig.
Als we Bruls moeten geloven dan kan België nu niet anders dan ook een lockdown afkondigen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
"Belgische minister wil dat burgemeesters optreden tegen Nederlandse funshoppers"
Ah, nadat er vorige week hordes Belgen in de zuidelijke Nederlandse steden kwamen 'funshoppen' willen de Belgen nu dat er direct wordt opgetreden tegen de NL 'funshoppers'alrighty then!
En lang niet iedereen doet het goed op altijd maar thuiszitten. Ik werk ook al sinds maar grotendeels thuis, op een paar memorabele vrijdagen in de zomermaanden naquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fijn dat het bij jouw kinderen wel goed is gegaan. Er zijn veel kinderen bij wie dat niet zal lukken. Zoals ik net ook zei, het is inmiddels niet 1 schooljaar, het zijn er 2.
De gemiddelde cijfers van kinderen die van de basisschool naar middelbare school zijn lager, de schooladviezen zijn lager en er zijn allerlei berichten geweest dat kinderen veel vaker bij een psycholoog rondlopen.
Als het nou alleen zou gaan om een maand of twee maanden vertraging ben ik het met je eens, maar hun volledige ontwikkeling staat vrijwel stil. Dat heeft grotere gevolgen dan alleen maar een leerachterstand.
Beetje thuiswerken, beetje muziek luisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
En mensen, hoe gaat het in de lockdown?
Niets anders dan gister. Thuiswerkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:48 schreef Tijger_m het volgende:
En mensen, hoe gaat het in de lockdown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |