abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196743489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat weten we niet.

Het kan ook een sterkere generatie opleveren. Ik merk bij mijn neefjes en nichtjes dat ze leren om te gaan met teleurstellingen. Geen vakantie, geen festivals, niet op stap. Die waarderen het straks weer meer wat ze dan hebben, terwijl ze dit tot nu toe altijd maar voor vanzelfsprekend namen.
Nee, mijn sneeuwvlokjes zijn unieker.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:21:13 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196743500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zou te maken kunnen hebben met bevolkingsdichtheid. Weet niet welke staten je bedoelt, maar North Dakota is dun bevolkt. Kan best zijn dat de sociale interacties gewoon op zijn op een gegeven moment.
Lol, North Dakota is vijf keer zo groot als Nederland. Er wonen nog geen 700.000 mensen. De grootste stad is van het formaatje Alkmaar. Onzinnig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196743515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:07 schreef Kyran het volgende:
Denk echt dat men dat stukje leerachterstand behoorlijk aan het overdrijven is.

Twee weken langer thuisblijven, waarbij je grotendeels online lees gaat krijgen, geholpen gaat worden door je ouders en in uitzonderlijke situaties alsnog naar school kan.

Zal het wat schade opleveren? Vast wel, maar het is echt niet dat wij nu opeens een hele generatie verliezen, kom op zeg.
Inderdaad. Eigenlijk net zoals de detailhandel, dat is 4% van de economie, meer dan de helft blijft open, en van het overige kan er ook veel online gekocht worden. En dat dan voor een maand.

Uiteraard is het voor individuele gevallen een drama, zeker deze periode, maar voor het algemene plaatje is het effect vaak schromelijk overdreven.
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 12:22:48 #254
236264 crew  capricia
pi_196743527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

We hebben in september geboekt om vuurwerkellende te ontlopen (mn dochter is iets ouder dan anderhalf, was vorig jaar met oud & nieuw helemaal panisch), maar besloten de boeking gewoon te laten staan. Speeltuinen, ook de savanne zijn idd open. Het restaurant op het park is dicht, maar je kunt er wel afhalen.
Heerlijk!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196743531
quote:

[..]

Dat weten we niet.

Het kan ook een sterkere generatie opleveren. Ik merk bij mijn neefjes en nichtjes dat ze leren om te gaan met teleurstellingen. Geen vakantie, geen festivals, niet op stap. Die waarderen het straks weer meer wat ze dan hebben, terwijl ze dit tot nu toe altijd maar voor vanzelfsprekend namen.
Dat kan. Als er iets is wat we met deze crisis de afgelopen 9 maanden telkens te horen hebben gekregen (vooral ook op dit forum) is dat je uit moet gaan van het slechtste scenario en dat het mee kan vallen.

Dan vind ik het niet logisch om een situatie als leerachterstand kleiner te maken dan deze is door te zeggen: "Ze leren om te gaan met teleurstellingen"
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 12:23:19 #256
5428 crew  miss_sly
pi_196743537
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat klinkt mij toch wel erg onwaarschijnlijk in de oren, eigenlijk. 2 weken switchen naar online school levert leerlingen op die ver onder hun nivo presteren? 2 weken? Kom aan, zeg, dat kan toch niet.
Het is natuurlijk niet maar 2 weken.
Er waren al een flink aantal weken in het vorige schooljaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196743540
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zou te maken kunnen hebben met bevolkingsdichtheid. Weet niet welke staten je bedoelt, maar North Dakota is dun bevolkt. Kan best zijn dat de sociale interacties gewoon op zijn op een gegeven moment.
Dit ja, North Dakota heeft minder inwoners dan gemeente Amsterdam en de grootste stad is Fargo met 120K inwoners. Niet te vergelijken dus.

Verder zijn daar halverwege november wel degelijk de maatregelen aangetrokken bijv. verplicht dragen van mondkapjes op openbare plekken.

https://ndresponse.gov/si(...)SmartRestartPlan.pdf

Alle regio's staan daar momenteel op "High Risk"
https://www.health.nd.gov/healthmetrics
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:23:35 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196743544
quote:

[..]

Dat weten we niet.

Waarom zo elke keer die focus dat de generaties die na je komen zo zwak zouden zijn? Iedere generatie maakt zijn dingen mee, er zijn geen "zwakke" generaties.
pi_196743563
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:17 schreef chratnox het volgende:

[..]

We hebben in september geboekt om vuurwerkellende te ontlopen (mn dochter is iets ouder dan anderhalf, was vorig jaar met oud & nieuw helemaal panisch), maar besloten de boeking gewoon te laten staan. Speeltuinen, ook de savanne zijn idd open. Het restaurant op het park is dicht, maar je kunt er wel afhalen.
je mag je dochter met oud en nieuw ( volgend jaar dan ) ook wel bij mij dumpen....100% zeker dat ze dan van haar vuurwerk angsten af is :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:24:38 #260
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_196743570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:47 schreef Drekkoning het volgende:
Over essentieel gesproken, hier de lijst met vitale processen:

https://www.nctv.nl/onder(...)cht-vitale-processen

Vallen heel veel beroepen onder, ook kantoorbanen etc.

Mocht jij of je partner in zo een sector werken kunnen je kinderen dus gewoon naar school of opvang.
Ik ben medisch/oncologisch wetenschapper. Waar val ik onder?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 december 2020 @ 12:25:08 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196743576
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, North Dakota is vijf keer zo groot als Nederland. Er wonen nog geen 700.000 mensen. De grootste stad is van het formaatje Alkmaar. Onzinnig.
Lees jij wat ik zeg of ben je gewoon aan het schreeuwen om het schreeuwen?

Ik zeg toch precies dat.... Het is DUN bevolkt, met allerlei kleine groepen die alleen met elkaar contact hebben, dus je haalt heel snel een plateau waardoor je weer stabiel blijft of gaat dalen.
pi_196743602
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]

je mag je dochter met oud en nieuw ( volgend jaar dan ) ook wel bij mij dumpen....100% zeker dat ze dan van haar vuurwerk angsten af is :D
Ze kopieert alle woorden die tegen 'r gezegd worden, ik wil niet dat ze straks van Dissel een prutser noemt met 'r eerste volle zin :P
pi_196743605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Wat ga je doen met die dikke vuurpijl?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:26:58 #264
3542 Gia
User under construction
pi_196743616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:23 schreef chratnox het volgende:

Dat kan. Als er iets is wat we met deze crisis de afgelopen 9 maanden telkens te horen hebben gekregen (vooral ook op dit forum) is dat je uit moet gaan van het slechtste scenario en dat het mee kan vallen.

Dan vind ik het niet logisch om een situatie als leerachterstand kleiner te maken dan deze is door te zeggen: "Ze leren om te gaan met teleurstellingen"
Die leerachterstand halen ze wel in. Sommigen door doubleren.

Aan de ene kant mis je wat. Aan de andere kant leer je wat.

Mijn god, wat doet de wereld als er een wereldwijde stroomstoring van een week komt? Utopie? Alles kan gebeuren, ook dat.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:27:33 #265
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_196743632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 11:27 schreef hjansen82 het volgende:
Als de lockdown straks voorbij is er geen horeca meer die open kan. Die bestaat namelijk niet meer.
En binnen notime weer wel, ideale investering op dat moment
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:28:29 #266
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196743652
Lekker nog even alles dichtgooien zo vlak voor de feestdagen, goed bezig Rutte. Nog even de laatste nekslag toedienen voor vele ondernemers.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196743655
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn god, wat doet de wereld als er een wereldwijde stroomstoring van een week komt? Utopie? Alles kan gebeuren, ook dat.
Of stel je voor, zoals vroeger, de dienstplicht.
[..]
pi_196743668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik ben medisch/oncologisch wetenschapper. Waar val ik onder?
We luisteren niet naar wetenschappers...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:29:01 #269
3542 Gia
User under construction
pi_196743669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:23 schreef Momo het volgende:

Waarom zo elke keer die focus dat de generaties die na je komen zo zwak zouden zijn? Iedere generatie maakt zijn dingen mee, er zijn geen "zwakke" generaties.
Ik heb het er helemaal niet over dat ze zwak zijn. Maar wel sterker worden, beter opgewassen tegen tegenslagen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 december 2020 @ 12:29:06 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196743672
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben jou niet aan het afbekken joh, geef gewoon de verhouding aan als toevoeging op je post.
Dat was niet echt duidelijk uit je post, sorry in dat geval :)
pi_196743685
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Als er een wereldwijde stroomstoring van een week komt kunnen miljarden kilo's voedsel en medicijnen weggegooid worden. Je kunt de impact van wereldwijde zaken wel blijven downplayen omdat ze niet in je eigen tunnel passen, je kunt ook gewoon accepteren dat een ander er anders over denkt.

Zoals je net in dit topic zei: Deal with it.
pi_196743691
Heel deze lockdown slaat nergens op! :')

Hier is 75% van de winkels gewoon open aangezien iedereen ineens bakker of pakketpunt is. De markt is er ook gewoon. Lopen ondanks het bagger weer gewoon veel mensen in de stad. |:( |:(
pi_196743695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker nog even alles dichtgooien zo vlak voor de feestdagen, goed bezig Rutte. Nog even de laatste nekslag toedienen voor vele ondernemers.
Daar worden ze sterker van....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196743698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ja maar denk eens aan de mogelijkheden voor starters straks in maart _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_196743716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef SoldMayor het volgende:
Heel deze lockdown slaat nergens op! :')

Hier is 75% van de winkels gewoon open aangezien iedereen ineens bakker of pakketpunt is. De markt is er ook gewoon. Lopen ondanks het bagger weer gewoon veel mensen in de stad. |:( |:(
Ja onder 'doorstroomlocaties' valt de weekmarkt blijkbaar niet.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')