Wij kregen ook mail, vakantiepark Beekse Bergen is ook gewoon open. Sterker nog, ter compensatie voor de sluiting en in de hoop dat je toch komt krijg je 30% terug.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker wandelen, fietsen, het bos in. Openhaard aan s'avonds.
De natuur heeft genoeg vermaak. En even weg uit mijn huis.
Je eten wordt gewoon bezorgd, als je dat wil.
En mijn man wil ook wel eens ergens anders mountainbiken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah ja ik woon zelf al naast een bos en heb een openhaard dus alleen de andere omgeving zou het voor mij het doen..
Natuurlijk willen we van het virus af, maar ten koste van wat? Is het middel inmiddels niet erger dan de kwaal aan het worden, zeker voor kinderen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Willen we van dat virus af?
Kinderen van kutouders heb je toch. Die lijden toch onder het gedrag van hun ouders.
Kinderen van ouders met lage inkomens, hebben daar met scholen open, ook gewoon onder te lijden. Dat is altijd al zo geweest.
Als he voor een dubbeltje geboren bent, moet je harder knokken om er te komen.
Vind wel dat er van overheidswege gezorgd moet worden voor laptops voor kinderen die die niet hebben.
Al is het maar te leen voor zolang het nodig is.
Die zitten qua doden per miljoen inwoners ook vrij hoog zie ik. Misschien dat ze inmiddels al wat dichter tegen herd immunity aanzitten. Of in ieder geval genoeg mensen die besmet zijn geweest dat de expotentiele groei eruit is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:09 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Opmerkelijk dat er in de VS geen exponentiële groei is terug te zien in de cijfers van verschillende staten. Neem North Dakota als voorbeeld, de cases gaan ontzettend omhoog, daarna komt het op een plateau en dan dalen ze weer, net als hier. Dit komt niet door social distancing of mondmaskers want er zijn weinig maatregelen daar, eigenlijk wordt corona daar totaal niet serieus genomen.
Het ziekenhuissysteem is daar ook niet overbelast geraakt, alleen wat gebogen. Your opinion?
Is allang opgenomenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
net zoiets achterlijks als dat de Meilandjes (![]()
![]()
) met Kerst naar Lapland gaan.
alleen noodzakelijke reizen was het toch ?
In uitzonderlijke situaties kan je niet naar school. Deze zijn gewoon gesloten maar kunnen wel worden ingericht als KDV/BSO. Scholing zal er echter niet worden gegeven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:07 schreef Kyran het volgende:
Denk echt dat men dat stukje leerachterstand behoorlijk aan het overdrijven is.
Twee weken langer thuisblijven, waarbij je grotendeels online lees gaat krijgen, geholpen gaat worden door je ouders en in uitzonderlijke situaties alsnog naar school kan.
Zal het wat schade opleveren? Vast wel, maar het is echt niet dat wij nu opeens een hele generatie verliezen, kom op zeg.
quote:“a single death is a tragedy, a million deaths are a statistic”
Dat klinkt mij toch wel erg onwaarschijnlijk in de oren, eigenlijk. 2 weken switchen naar online school levert leerlingen op die ver onder hun nivo presteren? 2 weken? Kom aan, zeg, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
In dit geval: Dat er straks tienduizenden leerlingen zijn die (ver) onder hun niveau gaan presenteren, omdat ze twee weken lang minder intensief les hebben gehad
Mensrn manipuleren om hun overgebleven geld uit te geven aan onzin dingen in een webshop?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Televisie-werk gaat tijdens de lockdown door. Opnamen voor commercials worden niet uitgesteld.
je kunt je afvragen wat de noodzaak is om een reclame op te nemen.
Zou te maken kunnen hebben met bevolkingsdichtheid. Weet niet welke staten je bedoelt, maar North Dakota is dun bevolkt. Kan best zijn dat de sociale interacties gewoon op zijn op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:09 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Opmerkelijk dat er in de VS geen exponentiële groei is terug te zien in de cijfers van verschillende staten. Neem North Dakota als voorbeeld, de cases gaan ontzettend omhoog, daarna komt het op een plateau en dan dalen ze weer, net als hier. Dit komt niet door social distancing of mondmaskers want er zijn weinig maatregelen daar, eigenlijk wordt corona daar totaal niet serieus genomen.
Het ziekenhuissysteem is daar ook niet overbelast geraakt, alleen wat gebogen. Your opinion?
Ga je met kinderen? Buiten zijn alle speeltuinen ook gewoon open.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wij kregen ook mail, vakantiepark Beekse Bergen is ook gewoon open. Sterker nog, ter compensatie voor de sluiting en in de hoop dat je toch komt krijg je 30% terug.
Erg netjes geregeld.
Dan nog....was het alleen noodzakelijke reizen tevens de dingen die ze gaan doen kunnen niet in de zomer zijn opgenomen.quote:
Dit is een serieus subforum. Als je dat uitkomt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik wel nu zolangzamerhand, die heb ik al maanden niet meer gehad. Unox is toch niet hetzelfde
Uh...je bedoelt zoals iedere kerst en Sinterklaas?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mensrn manipuleren om hun overgebleven geld uit te geven aan onzin dingen in een webshop?
Je quote nogal selectief.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit is een serieus subforum. Als je dat uitkomt?
Goed idee om alvast in de buurt te gaan wonen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Oh echt? Wil je dat vertellen tegen de speciaal onderwijs basisschool bij mij om de hoek?
Dat zeg ik dus ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt mij toch wel erg onwaarschijnlijk in de oren, eigenlijk. 2 weken switchen naar online school levert leerlingen op die ver onder hun nivo presteren? 2 weken? Kom aan, zeg, dat kan toch niet.
Hoe moet ik weten of het uberhaupt klopt wat je schrijft...quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:09 schreef Owen-Kravecki het volgende:
De intelligente lockdown van maart heeft op dat schooljaar een heel grote impact gehad. We zitten nu in een nieuw schooljaar, dus nu weer een lockdown van 'maar 3 weken' (waarvan de kans groot is dat deze langer wordt) gaat dezelfde impact weer hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt mij toch wel erg onwaarschijnlijk in de oren, eigenlijk. 2 weken switchen naar online school levert leerlingen op die ver onder hun nivo presteren? 2 weken? Kom aan, zeg, dat kan toch niet.
Ja, het werd nog veel erger inderdaad, had ik nog niet gezien.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Goed idee om alvast in de buurt te gaan wonen.
We hebben in september geboekt om vuurwerkellende te ontlopen (mn dochter is iets ouder dan anderhalf, was vorig jaar met oud & nieuw helemaal panisch), maar besloten de boeking gewoon te laten staan. Speeltuinen, ook de savanne zijn idd open. Het restaurant op het park is dicht, maar je kunt er wel afhalen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je met kinderen? Buiten zijn alle speeltuinen ook gewoon open.
Jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...je bedoelt zoals iedere kerst en Sinterklaas?
Dat zei mijn vrouw ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch smaakt het anders bij de HEMA.
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:12 schreef chratnox het volgende:
Natuurlijk willen we van het virus af, maar ten koste van wat? Is het middel inmiddels niet erger dan de kwaal aan het worden, zeker voor kinderen?
Dat mag je denken en geloven. Experts denken et anders over in media en kunnen dit onderbouwen met cijfers ipv geloof of onderbuik gevoelens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |