Twee hoofdofficieren die als een stel kleuters elkaar publiekelijk de schuld geven. Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Polen lag de schuld bij de Amerikanen
Volgens de Amerikanen lag de schuld bij de Polen
Nuja, eigenlijk denk ik dat dit berichtje indirect uit de koker van Russische trollen komt die het bondgenootschap willen uithollen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Twee hoofdofficieren die als een stel kleuters elkaar publiekelijk de schuld geven. Geloof je het zelf?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vooralsnog geloof ik geen snars van dit bericht en bij gebrek aan serieuze bronnen is het simpelweg fake news.
En ook voor jou staat dezelfde vraag open.
Fixed.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef Starhopper het volgende:
NederlandersTriest zooitje. Als volwassene anderen gaan beledigen en met ze vechten.
Ik geef niet alleen de Amerikanen de schuld. Ik geef toe dat de Polen ook verantwoordelijk zijn voor het conflict.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Polen lag de schuld bij de Amerikanen
Volgens de Amerikanen lag de schuld bij de Polen
Waarom legt de TS de schuld bij de Amerikanen?
Bij een oefening zuipen en matten met een ander land of andere eenheid is toch gewoon de traditie?
Nederlandse mariniers doen dat ook gewoon in Noorwegen, Aruba etc.
Yup, fakenews uit de Russische trollenfabriek.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:09 schreef Janssen_S het volgende:
Volgens mij, is het duidelijk wiens fout is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |