https://www.indymedia.nl/node/48724quote:
Ik geloof er vooralsnog geen snars van.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.indymedia.nl/node/48724
Geen bijster sterke bron, verder ook niets serieus over te vinden.
Goed verhaal, lekker leesbaar ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:22 schreef Janssen_S het volgende:
[..]
https://dziennik-politycz(...)o-konflikty-i-bojki/
quote:
Allemaal rammen op 103!!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:10 schreef LXIV het volgende:
Vroeger werd er altijd gevochten wanneer soldaten uit 2 verschillende eenheden bij elkaar gezet werden. Vooral als er ook nog wat bij gedronken werd. NB Dan heb ik het over 2 Nederlandse eenheden. Soldaten worden nu eenmaal niet gevormd tot koorknaapjes. Niks aan de hand dus, verder lopen.
Tja, het leger in de VS een verzamelvat voor tokkies. Voor de ècht kanslozen is het leger vaak de enige werkgever die ze nog aanneemt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:05 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de heer Jeffrey Higgins deed aan projectie. Het Amerikaanse leger is groot en door de krankzinnige investering beschikken ze over goed materiaal. Maar het is algemeen bekend dat het qua poppetjes nu niet echt iets is om over naar huis te schrijven.
Sinds ik weet dat George Soros achter de schermen aan de touwtjes trekt en via allerlei clubs Europa een richting op probeert te duwen hecht ik geen enkele waarde meer aan hoeveel mensen en organisaties er staan te protesteren.quote:Honderden activisten en maatschappelijke organisaties stonden in de rij van het parlementsgebouw tot het kantoor van Merkel.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef Starhopper het volgende:
Amerikaanse soldatenTriest zooitje. Als volwassene anderen gaan beledigen en met ze vechten.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:05 schreef theunderdog het volgende:
Maar het is algemeen bekend dat het qua poppetjes nu niet echt iets is om over naar huis te schrijven.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:13 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die vrijwillig soldaat worden zijn nou eenmaal negen van de tien keer niet helemaal 100%. Helemaal in landen als Amerika waar ze vooral actief werven bij de sociaal-economische onderlaag van de maatschappij.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
Amerikanen he. Wat verwacht je dan? Militairen met hersens en samenwerking op basis van gelijkwaardigheid?
quote:
Wie van jullie heeft eigenlijk echt met Amerikaanse militairen samengewerkt?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:37 schreef Puntenjager het volgende:
Tja, het leger in de VS een verzamelvat voor tokkies. Voor de ècht kanslozen is het leger vaak de enige werkgever die ze nog aanneemt.
Argumentum ad verecundiam.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie van jullie heeft eigenlijk echt met Amerikaanse militairen samengewerkt?
Ik vraag me gewoon af op basis van welke praktijkervaringen dit soort uitspraken gedaan worden. Het zou me al verbazen als een van jullie ooit een militair in levende lijve gezien heeft, laat staan een Amerikaanse militair...quote:
Oh, dat mag je best vinden, daar maak ik me totaal niet druk om. Het is echter geen onderbouwing van de gemaakte claim.quote:Je moet sowieso al een volkomen idioot zijn om bij defensie te willen.
Bloedbad van My Lai.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af op basis van welke praktijkervaringen dit soort uitspraken gedaan worden. Het zou me al verbazen als een van jullie ooit een militair in levende lijve gezien heeft, laat staan een Amerikaanse militair...
[..]
Oh, dat mag je best vinden, daar maak ik me totaal niet druk om. Het is echter geen onderbouwing van de gemaakte claim.
Dat is serieus je onderbouwing???quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef theunderdog het volgende:
Bloedbad van My Lai.
https://www.theguardian.c(...)-logs-military-leaks
https://www.defensiebond.(...)-een-groot-probleem/
Nee, maar je moet met ze 'gewerkt' hebben. Toppers zijn het.
Oohja want poolse collega's in elkaar rossen is normaalquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie van jullie heeft eigenlijk echt met Amerikaanse militairen samengewerkt?
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is serieus je onderbouwing???_!
Zoals ik al zei, vooralsnog geloof ik geen snars van dit bericht en bij gebrek aan serieuze bronnen is het simpelweg fake news.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:43 schreef Starhopper het volgende:
Oohja want poolse collega's in elkaar rossen is normaal
Twee hoofdofficieren die als een stel kleuters elkaar publiekelijk de schuld geven. Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Polen lag de schuld bij de Amerikanen
Volgens de Amerikanen lag de schuld bij de Polen
Nuja, eigenlijk denk ik dat dit berichtje indirect uit de koker van Russische trollen komt die het bondgenootschap willen uithollen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Twee hoofdofficieren die als een stel kleuters elkaar publiekelijk de schuld geven. Geloof je het zelf?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vooralsnog geloof ik geen snars van dit bericht en bij gebrek aan serieuze bronnen is het simpelweg fake news.
En ook voor jou staat dezelfde vraag open.
Fixed.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:01 schreef Starhopper het volgende:
NederlandersTriest zooitje. Als volwassene anderen gaan beledigen en met ze vechten.
Ik geef niet alleen de Amerikanen de schuld. Ik geef toe dat de Polen ook verantwoordelijk zijn voor het conflict.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Polen lag de schuld bij de Amerikanen
Volgens de Amerikanen lag de schuld bij de Polen
Waarom legt de TS de schuld bij de Amerikanen?
Bij een oefening zuipen en matten met een ander land of andere eenheid is toch gewoon de traditie?
Nederlandse mariniers doen dat ook gewoon in Noorwegen, Aruba etc.
Yup, fakenews uit de Russische trollenfabriek.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:09 schreef Janssen_S het volgende:
Volgens mij, is het duidelijk wiens fout is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |