abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:33:33 #251
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196741745
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:32 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik ook *O*

Normaal gesproken heb ik het niet zo op Klaver, maar hij stelde gister wel goede vragen... Hoe het sluiten van de basisschool zich verhoud tot het moeten thuiswerken
Jesse is een gevaar voor Nederland en de economie, maar op het gebied van de scholensluiting heeft hij vol-ko-men gelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196741746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Dan heeft de Action ook recht om gedeeltelijk open te blijven, is hier dicht overigens.
Dat hebben ze ook. Maar dan moeten we ze wel alle niet-essentiële schappen afschermen, waarmee je de facto in een Action alleen maar een (goedkoop) snoeprek en wat (goedkope) hygiëneproducten overhoudt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196741747
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Alleen winkels buiten, in de praktijk zal zo'n bloemist waarschijnlijk een paar tafels/rekken voor de ingang zetten. Winkel zelf zal nog steeds afgesloten zijn voor klanten.
[..]

https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdown
Nee dat buitengedeelte geldt alleen voor die kerstbomen. In een ander overzichtje staat namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196741750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:30 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat zijn vaak niet de mensen die 100 gasten op de uitvaart trekken.
Eerder een veelvoud daarvan. Doorgaans zijn die mensen jong(er) en staan midden in het leven.

Als je je leven uitzit tot 90+ trek je hoogstens nog wat (klein)kinderen en een verre neef.
I'll give you something to do
pi_196741754
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Alleen die hotdogstand aan het begin van de winkel?
He... Waar moet je anders je Daim chocolade halen :D ?
  Moderator dinsdag 15 december 2020 @ 10:34:31 #256
5428 crew  miss_sly
pi_196741757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:27 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Nederland gaat op slot !

alle grenzen nog open
geen aanpassing quarantaine regels
bijna alle winkels nog open.

en nog steeds allemaal dringende adviezen....
_O- _O-
De quarantine-regels zijn prima, die hoeven niet aangepast.
Er zijn echt heel veel winkels wel dicht. Je zou ze allemaal een euro moeten doneren, dan had je toch een probleem, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196741758
twitter

Oh, niet alleen de Twentse maar alle Hema's zijn open
pi_196741764
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar jij bent wel echt zuur. Terwijl heel Nederland nog na zit te trillen over het olifantenpakket dat gisteren afgekondigd is sta jij alweer op de barricade om te roepen dat het nog altijd niet streng genoeg is.

En dat ook nog met quatsch als "bijna alle winkels nog open". Ik zou zeggen: loop even naar het winkelcentrum bij jou in de buurt en durf dan nog te herhalen dat bijna alle winkels nog open zijn. 8)7
ik doelde meer op het vele aantal uitzonderingen voor winkels.....
en dan de opermerking van Rutte: Nederland gaat op slot

dat is gewoon niet zo.
prima dat je mij zuur noemt

75% van de winkels zijn nog open in mijn winkelcentrum
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:35:35 #259
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196741773
quote:

[..]

En het supermarktje met Zweedse troep natuurlijk _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196741777
Die ademtest duurt wel lang trouwens...
quote:
Hoe beoordeelt het OMT de klinische validatiegegevens van de SpiroNose?
Er zijn meerdere ademtesten voor de diagnostiek van SARS-CoV-2 in ontwikkeling. Van één van deze testen, de SpiroNose, zijn de klinische validatiegegevens voorgelegd aan het OMT.
De klinische validatiegegevens laten een hoge sensitiviteit zien, waarbij alle personen die positief zijn voor SARS-CoV-2 worden opgepikt. Er is wel sprake van een lage specificiteit, waardoor een positieve uitslag altijd bevestiging behoeft door middel van een meer specifieke test zoals een antigeensneltest of PCR-test.
De SpiroNose is getest in een jonge, gezonde populatie. Resultaten zijn mogelijk niet een-op-een te vertalen naar andere populaties, zoals bijvoorbeeld ouderen of mensen met onderliggende chronische aandoeningen.
De test heeft als voordeel dat het niet invasief is en er snel een uitslag beschikbaar is, waarbij 15-25 personen per uur getest zouden kunnen worden.
Het OMT is van mening dat deze test ingezet kan worden bij de doelgroepen met klachten die getest worden in de GGD-teststraten waarbij er aanvullend een test beschikbaar moet zijn voor confirmatie voor mensen die positief testen, bijvoorbeeld een antigeentest. Voor deze groep is een negatieve testuitslag betrouwbaar.
De test is niet gevalideerd voor andere doelgroepen en ook niet voor mensen zonder klachten. Dit is wel nodig voordat deze ademtest ingezet kan worden voor het testen van mensen zonder klachten, bijvoorbeeld bij evenementen of in de horeca. Er zal een pilot plaatsvinden om de toepasbaarheid van deze ademtest in de langdurige zorg te onderzoeken.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196741778
quote:

[..]

Ze hebben ook zo'n supermarkt-achtig deel vaak met koeling enz.
pi_196741784
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:32 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik ook *O*

Normaal gesproken heb ik het niet zo op Klaver, maar hij stelde gister wel goede vragen... Hoe het sluiten van de basisschool zich verhoud tot het moeten thuiswerken
Die stelde daar zeker de goede vragen over.

Ik denk dat nog gaat knetteren vandaag, vooral omdat de Jonge gisteren bekende dat puur en alleen was gedaan om de ouders thuis te krijgen.

Dat had je naar mijn idee ook kunnen oplossen door een paar keer handhaving een willekeurig kantoor te laten binnen vallen met een journalist van de lokale krant erbij. dikke boete eroverheen, dan stoppen de werkgevers wel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:36:32 #263
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_196741786
quote:

[..]

Essentieel toch? :7
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_196741788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn echt heel veel winkels wel dicht. Je zou ze allemaal een euro moeten doneren, dan had je toch een probleem, denk ik.
wij hebben amper quarantaine regels.....alles is een advies, en die adviezen worden erg veel genegeerd volgens de onderzoeken.
pi_196741790
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Voor sommigen is het nooit zwaar genoeg. Met de wijze woorden van Alfred: "Some men just want to watch the world burn."
pi_196741794
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook. Maar dan moeten we ze wel alle niet-essentiële schappen afschermen, waarmee je de facto in een Action alleen maar een (goedkoop) snoeprek en wat (goedkope) hygiëneproducten overhoudt.
Die productverhoudingen liggen niet heel anders dan bij een gemiddelde Hema toch? Ergo: Durf wel te stellen dat Action meer essentiële, of in elk geval artikelen die aan die norm voldoen, producten in zijn assortiment heeft dan een Hema.
blablablabla
pi_196741799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat is gewoon niet zo.

75%
Uhm ja zeg dat maar tegen de winkeliers die in de shit zitten tot en met 19 jan
pi_196741800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?

Ik heb via een vriend in de pharmacie begrepen dat dat bij vaccins amper een probleem is, omdat je daar de bijwerkingen vaak heel snel ziet.
alle medicijnen kunnen vervelende bijwerkingen hebben, allemaal
pi_196741802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou er niet van opkijken als het aantal zelfmoorden flink de pan uit gaan rijzen de komende tijd.
Als al die begravenissen dan 100 gasten trekken zal dat de afname van besmettingen niet ten goede komen. :')
Ik las in augustus of september een Belgisch nieuwsartikel waarin gemeld werd dat in (de regio) Brussel toen al het aantal zelfmoorden bereikt was wat normaliter in een heel jaar bereikt wordt. Dat zal in Nederland waarschijnlijk niet anders zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196741804
Bruna -> Pakketpunt
Etos -> Drogisterij
Hema -> Levensmiddelen
Bakker -> Levensmiddelen
Kruidvat -> Drogisterij
Bloemenwinkel -> Bloemenverkoop
Dierenwinkel -> Dierenspeciaalzaak
Brillenwinkel -> Opticien

Gemiddeld dorpscentrum is dus gewoon open :D
pi_196741805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Heb je enig idee wat het Vragenuur is? 8)7
Oppositie die vragen mag stellen toch?
pi_196741810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:37 schreef Deurknoppen het volgende:

[..]

75%
Uhm ja zeg dat maar tegen de winkeliers die in de shit zitten tot en met 19 jan
kan je niet lezen ?
in MIJN winkelcentrum .......
pi_196741814
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef Arizona het volgende:

[..]

Essentieel toch? :7
Tja, zou een overheid ook nog een lijst moeten maken met essentiële voeding/drank die wel verkocht mag worden? "Te veel calorieën, dus niet essentieel", zoiets?
pi_196741815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat is gewoon niet zo.

Er zitten twee supermarkten een speelgoedwinkel en en een slijter in jouw 'winkelcentrum'?
blablablabla
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:38:12 #275
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_196741816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 10:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Die stelde daar zeker de goede vragen over.

Ik denk dat nog gaat knetteren vandaag, vooral omdat de Jonge gisteren bekende dat puur en alleen was gedaan om de ouders thuis te krijgen.

Dat had je naar mijn idee ook kunnen oplossen door een paar keer handhaving een willekeurig kantoor te laten binnen vallen met een journalist van de lokale krant erbij. dikke boete eroverheen, dan stoppen de werkgevers wel.
Of de ouders vliegen nu gillend alsnog naar kantoor omdat ze niet kunnen thuiswerken met hun koters om zich heen ;) Kindjes naar opa en oma en het feest is compleet :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')