SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vrede op aarde, vre-he-de op aarde,quote:Op maandag 14 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net mijn zoon een blauw oog geschopt
De lockdown slaat nu al keihard toe!
Stoeipartijtje. Ik won dit keer.quote:Op maandag 14 december 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrede op aarde, vre-he-de op aarde,
In de hoge, in de hoge, in de ho-ho-ge...
Wat nu weer in huize livelink?
Ik denk dat je morgen weer de jeugdzorg op de stoep hebt staan...quote:Op maandag 14 december 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
Hij kon er wel om lachen. Morgen heeft hij nog wel school, dus ik ben benieuwd hoe hij zijn blauwe oog daar gaat verklaren.
quote:Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgen weer de jeugdzorg op de stoep hebt staan...
quote:Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
De TT is inmiddels al weer achterhaald.
Kerstmenu 2.0 is inmiddels geregeld, we laten een 6 gangen diner be-/verzorgen bij vrienden in Leiden, met wie we anders ook op pad waren gegaan...
Inhumaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft vandaag de 1e 2uur gym. Dat hebben ze in een commercieel sportcentrum. Maar die moeten dicht vanaf vandaag.
Van school nog geen enkel bericht en mijn zoon moet over 15 min. op de fiets stappen. Gisteren hadden ze de leerlingen beloofd om tijdig te laten weten wat er met gym zou gebeuren. Dit wordt saga zoveel in de schoolellende, vrees ik.
Ja, maar je mag van een organisatie inmiddels ook wel verwachten dat ze op dit soort acute zaken voorbereid zijn. Een bellijst (of Whatsapp groep) is niet zo ingewikkeld te hanteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:22 schreef livelink het volgende:
Het is voor de scholen ook een continue aanslag op hun improvisatievermogen. Hij gaat gewoon naar gym hebben we besloten. Mocht er niks zijn, dan zien we dan wel.
En terecht...quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:36 schreef livelink het volgende:
Ja, ik vind het ook wel een beetje slordig. Van de MBO-opleiding van mijn dochter kregen we gisteren om 22.00 al een mail met uitleg over de komende weken. Dat had ik van de school van mijn zoon eigenlijk ook wel verwacht.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht...
Ik word gestoord van de lamlendigheid van sommige instanties en personen.
Wees creatief, assertief en hou op met zeuren in je slachtofferrol...
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had voor gisterenmorgen een afspraak bij de kapster, net op tijd voor de lockdown. Ze heeft gisteren tot half 12 's avonds gisterenavond gewerkt om nog zoveel als mogelijk klanten te knippen/kleuren.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:
Laat een kapster aanschuiven bij je kerstdiner... ✂
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:19 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg gisteravond een mail dat de toko vandaag helemaal gesloten is en meteen daar achteraan een appje met de vraag of ik wel aanwezig wil zijn. Heb ik me een hele minuut kunnen verheugen op een vrije dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:19 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg gisteravond een mail dat de toko vandaag helemaal gesloten is en meteen daar achteraan een appje met de vraag of ik wel aanwezig wil zijn. Heb ik me een hele minuut kunnen verheugen op een vrije dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:
Laat een kapster aanschuiven bij je kerstdiner... ✂
Heeft ze wat te doen met kerst?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]In ons geval zou dat nog kunnen ook. De schoonmoeder van Twan heeft een eigen salon en is onze kapster.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft ze wat te doen met kerst?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op anderhalve meter afstand knippen lijkt me best een uitdaging
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op anderhalve meter afstand knippen lijkt me best een uitdaging
De kans op een Van Gogh-kapsel is dan wel erg groot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, jij kan dus ook creatief en assertief denken...
En of Van Gogh creatief was:quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kans op een Van Gogh-kapsel is dan wel erg groot.
Ach gossie. Vallen er op afstand geen dingen te organiseren zoals wandelen met zelf chocomel meenemen en ieder op het uiteinde van een bankje zitten enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef livelink het volgende:
Zo, net even een rondje verhalen van onze expatmedewerkers gehoord die allemaal niet naar huis kunnen met Kerstmis en dus alleen zijn. Je zag duidelijk dat sommigen heel verdrietig waren.
Een collega van mij bood nog wel zijn kinderen aan om de eenzaamheid de komende weken te verlichten, maar daar moesten ze nog wel even over nadenken.
Vooraf-track ongeveer om 18:56 uurquote:Programma van vandaag:
19:00 - 19:30 uur: DJ Göp - Some New Music
19:30 - 21:20 uur: DJ11 - All-time Top 250 (part 7)
Leukquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik luister mee met de nieuwe muziek.
Klinkt wel vrolijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk
Nu:Empress Of feat. Amber Mark - You've Got To Feel
Ik heb ook zo'n infrarode thermometer, leuk voor een indicatie maar de juiste temperatuurquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ook weer lief, met oog op de lockdown dus vast 2 cadeautjes besteld en was toch bezig dus ook maar een infrarood thermometer voor mezelf. Niet helemaal in de zelfde geest maar was toch bezig.
Ding werkt alleen niet, 3 setjes batterijen getest, waaronder een van een werkende afstandsbediening. Moet ik weer gaan uitzoeken hoe dat werkt met terugsturen bij DOA.
Welkomquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef brother52 het volgende:
Zo, mijn kerstboom staat ook weer.
En ik ben ingeschakeld.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomHalf uurtje nieuwe muziek en dan om 19:30 uur het vervolg van mijn Top 250
Ook welkomquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n infrarode thermometer, leuk voor een indicatie maar de juiste temperatuuringeschakeld
Wel een compliment dat ze je gevraagd hebben, is het dan meer of minder werkdruk ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk hebben ze me gevraagd voor een manager-functie. Ik ben vereerd, maar twijfel heel erg of het iets voor mij is.
Waarom twijfel je? Ze zullen wel leidinggevende kwaliteiten in je zin. Anders vragen ze je niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
Op mijn werk hebben ze me gevraagd voor een manager-functie. Ik ben vereerd, maar twijfel heel erg of het iets voor mij is.
Andere werkdruk. De functie bevat heel veel onderdelen waar ik al jaren voor ijver. Maar ook heelquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Wel een compliment dat ze je gevraagd hebben, is het dan meer of minder werkdruk ?
Je weet zelf hoe goed waar je op moet letten voor jezelf en ik hoop dat je toch even goed mag nadenkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Andere werkdruk. De functie bevat heel veel onderdelen waar ik al jaren voor ijver. Maar ook heel
veel afstemming en overleg met partijen binnen het veld en dat is denk ik voor mij wel meer stress. Het is eigenlijk de functie waar ik al jaren voor pleit, maar dan niet in managervorm.
Je kunt altijd het gesprek aangaan en vragen wat ze precies van je verwachten. Gewoon open kaart spelen of wat je wel en niet ligt. Misschien bieden ze je wel de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en in de functie te groeien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Andere werkdruk. De functie bevat heel veel onderdelen waar ik al jaren voor ijver. Maar ook heel
veel afstemming en overleg met partijen binnen het veld en dat is denk ik voor mij wel meer stress. Het is eigenlijk de functie waar ik al jaren voor pleit, maar dan niet in managervorm.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt altijd het gesprek aangaan en vragen wat ze precies van je verwachten. Gewoon open kaart spelen of wat je wel en niet ligt. Misschien bieden ze je wel de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en in de functie te groeien.
Gupwaardigquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:19 schreef DJ11 het volgende:
De leukste danceplaat van dit moment (vind ik dan)GoldFish feat. Julia Church - Everything Is Changing
Specifieke reden voor? Of gewoon door alle lockdown-ellende en zo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik mis Gup. Maar ik ben sowieso een beetje melancholiek vandaag.
Ja, ik denk door de lockdown inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Specifieke reden voor? Of gewoon door alle lockdown-ellende en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 7 alweerWe zijn toe aan de bovenste 50 van de lijst. Vandaag draai ik tot en met #28. Enjoy
![]()
Ik vond het zeker een kerstnummer. Mooi blokje nieuwe muziekquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste nummer in dit Göp-blokje komt van Sam Smith, die met een verrassend goed, rustig, kerst-achtig nummer op de proppen komt. Stukken beter dan z'n werk van de laatste jaren....Sam Smith - The Lighthouse Keeper
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 7 alweerWe zijn toe aan de bovenste 50 van de lijst. Vandaag draai ik tot en met #28. Enjoy
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
De vierde single van hun album Republic uit 1993. Hoe geweldig ik True Faith ook vind, dit nummer vind ik nog beter.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Oorspronkelijk is dit een Duitstalig nummer. Gelukkig nam de band ook een Engelstalige variant op...
045 (033)Münchener Freiheit - Keeping The Dream Alive [1988]
Kloptquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze liepen misschien naadloos in elkaar over, maar totale andere feel.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
@:MadMaster schiet waarschijnlijk in de lach als -ie dit leest, maar ja...
Vele jaren te laat:
044 (NEW)Procol Harum - Homburg [1967]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef Homijn het volgende:
Hallo, ik mag zo het volgende nummer in de lijst aankondigen
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:26 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
039 (126)Art Garfunkel - Bright Eyes [1978]
Ik denk niet dat ik het ken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Dat dit nummer een herwaardering heeft gehad, heeft alles te maken met de bizar slechte titelsong voor de remake van Watership Down. Dan ga je het origineel extra waarderen.
Niet je hoogste Beatles-notering, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Op 38 staat een nummer dat daar in de vorige lijst ook stond:
038 (038)The Beatles - A Day In The Life [1967]
Klopt. Zelfs niet de op één na hoogste, kan ik melden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet je hoogste Beatles-notering, weet ik zeker.
Vervelend zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog eten, maar mijn zoon is nog niet terug van school. Allemaal groepsopdrachten die hij nog snel voor de lockdown moet afmaken.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog eten, maar mijn zoon is nog niet terug van school. Allemaal groepsopdrachten die hij nog snel voor de lockdown moet afmaken.
Tunn of zo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuwe binnenkomer, die een collega-DJ wel zal interesseren, denk ik...
Nee, inderdaad. En hij doet eigenlijk goed zijn best. Van zijn school nog steeds geen mail trouwensquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:35 schreef just me het volgende:
[..]ze maken het hem ook niet makkelijk
Ik heb het idee dat die school ergens een afslag heeft gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
eigenlijk onvoorstelbaar dat er zo met de leerlingen wordt omgegaan. Jullie begeleiden hem goed maar dat zal niet bij iedere leerling zo zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En hij doet eigenlijk goed zijn best. Van zijn school nog steeds geen mail trouwens
Zo komt het ook op mij over, inderdaad. Alsof ze de bijzondere situatie niet snappen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die school ergens een afslag heeft gemist.
Willen ze niet snappen dat er sprake is van overmacht en kunnen ze die groepsopdrachten niet laten vervallen of doorschuiven naar een moment dat de scholen weer open mogen?
Ik denk dat de school de weg zelf even kwijt is. Ik begrijp er anders ook niks van. Maar heb de laatste tijd al zo vaak aan de bel getrokken, dat ik het nu maar even laat gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die school ergens een afslag heeft gemist.
Willen ze niet snappen dat er sprake is van overmacht en kunnen ze die groepsopdrachten niet laten vervallen of doorschuiven naar een moment dat de scholen weer open mogen?
Zou wel moeten, maar ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee of die in de lijst staat...
Later vanavond of in de laatste show hoor je het antwoord (of niet). Na de #1 weet je het zeker.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou wel moeten, maar ik vrees van niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Later vanavond of in de laatste show hoor je het antwoord (of niet). Na de #1 weet je het zeker.
Ik kan toch niet luisteren omdat de kabouters komen logeren...quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet trouwens nog niet wanneer ik de laatste show doe. Kan morgen of donderdag. Weet niet of @:Melting donderdag draaiplannen heeft?
Volgens mij draait Melting donderdags vooral als er niemand anders draait.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet trouwens nog niet wanneer ik de laatste show doe. Kan morgen of donderdag. Weet niet of @:Melting donderdag draaiplannen heeft?
Zet je zonnebril eens af. Misschien dat dat helpt.quote:
Zonnebril afzetten wil helpenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Moest eerst nog wat zware documenten voor de OR van de het werk doornemen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij draait Melting donderdags vooral als er niemand anders draait.
Als jij wilt draaien kan dat volgens mij wel.
ook welkomquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet je zonnebril eens af. Misschien dat dat helpt.
Ik ga het gewoon zeggen: schande dat deze niet meer in de top2000 staat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
034 (029)Phil Lynott - Old Town [1982]
Hierna een nieuwe binnenkomer, die er zowel qua feel als tijdperk prima bij past. Echt zo'n nummer dat ik weer veel te laat ben gaan waarderen...
Z'n naam roepen heeft wel geholpenquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij draait Melting donderdags vooral als er niemand anders draait.
Als jij wilt draaien kan dat volgens mij wel.
maar wat een zware kost zo vlak voor kerstquote:
Tig nummers waarvan je dat kunt zeggen. Ik kan die lijst niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen: schande dat deze niet meer in de top2000 staat.
Wie heeft geroepen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Z'n naam roepen heeft wel geholpen![]()
Welkom, Melting
Ja.... nog steeds bezig met de sluiting van de fabriek.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
maar wat een zware kost zo vlak voor kerst
Livelink, ik...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Toen ze klein waren wilden de kinderen Phill Lynott ook graag horen. Dan vroegen ze of ik die verkouden man weer wilde draaien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tig nummers waarvan je dat kunt zeggen. Ik kan die lijst niet serieus nemen.
Dank je.quote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Livelink, ik...
Ik vroeg me af of je donderdag gaat draaien. Ik verwacht dan niet te kunnen oefenen en zou eventueel die avond de laatste Top 250-show willen doen. Anders wordt het morgenavond al, wat vrij kort dag is
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nog steeds bezig met de sluiting van de fabriek.![]()
Hoop dat het ergens in januari onderhand eens klaar is.
En dat de fabriek niet gaat sluiten, maar dat zal dan wel weer wishfull thinking zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nog steeds bezig met de sluiting van de fabriek.![]()
Hoop dat het ergens in januari onderhand eens klaar is.
Ja.... daar hebben we ons wel voort bij neergelegd. Maar het proces is vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat de fabriek niet gaat sluiten, maar dat zal dan wel weer wishfull thinking zijn.
En wat zegt de rechter ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... daar hebben we ons wel voort bij neergelegd. Maar het proces is vermoeiend.
Wij geven aan dat we vinden dat de bestuurder in sommige zaken nalatig is geweest.
Reactie bestuurder: wij vinden van niet.En meer van dat soort zaken.
Ben eens constructief en beken gewoon schuld..... dan is het over en voorbij....
Waarschijnlijk bang dat dat hen meer geld gaat kosten in de afvloeiïngsregeling.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... daar hebben we ons wel voort bij neergelegd. Maar het proces is vermoeiend.
Wij geven aan dat we vinden dat de bestuurder in sommige zaken nalatig is geweest.
Reactie bestuurder: wij vinden van niet.En meer van dat soort zaken.
Ben eens constructief en beken gewoon schuld..... dan is het over en voorbij....
We hebben hier niet met de rechter over gesproken.quote:
Dit blijft een mooie plaat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
030 (023)Kate Bush - Wuthering Heights [1978]
Oh en het is ook geen dagelijkse kost voor je dus extra vermoeiendquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben hier niet met de rechter over gesproken.
Dat was een ander onderdeel.
Ik ga het liefst ook niet meer naar de rechter.
Maar als het moet, kunnen we nog 1 keer gaan. Maar dit alles is flink vermoeiend.
Daarom. Het komt bovenop het normale werk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh en het is ook geen dagelijkse kost voor je dus extra vermoeiend
en wanneer begint je vakantie ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom. Het komt bovenop het normale werk.
Volgende week vrijdag.quote:
Komen er dan nog zoveel nieuwe nummers?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
We zijn bijna aangekomen bij het einde van deze show. Hierna nog één nummer. Gezien het aantal nieuwe binnenkomers dat nog komt, handhaaft dit nummer zich prima:
029 (027)Phil Collins - Against All Odds (Take A Look At Me Now) [1984]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.
Maar dan wel pas 4 januari beginnen.
Valt enorm mee hoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef just me het volgende:
dank je wel en ik heb bewondering voor je voorbereiding
Ik las dat Melting het prima vindt dat ik donderdag draai, dus dat zal ik doenquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar je top 27 DJ11. Dank je wel weer
Goedemorgen Melting.quote:Op woensdag 16 december 2020 06:24 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik slecht geslapen zeg. Regelmatig wakker geleden ook.
Goedemorgenquote:Op woensdag 16 december 2020 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Dat is niet best. Misschien vanwege de zware OR-kost?
quote:Op woensdag 16 december 2020 07:01 schreef livelink het volgende:
Gisterenavond om 23.30 eindelijk mail van de school van mijn zoon. En nu blijkt dat die hele sluiting van de school helemaal niet geldt voor hem omdat hij in een examenjaar zit. Dus hij heeft deze week alvast vervroegd kerstvakantie en gaat na de kerstvakantie gewoon naar school.
quote:Scholen in het basis- en voortgezet onderwijs en instellingen voor mbo, hbo en wetenschappelijk onderwijs geven les op afstand om zo het aantal contacten te beperken. Zij mogen wel uitzonderingen maken voor leerlingen in een examenjaar, praktijkgericht onderwijs, voor het afnemen van examens en tentamens en voor kwetsbare kinderen. De kinderopvang is gesloten. Kinderen van ouders met een cruciaal beroep kunnen wel naar het basisonderwijs of de kinderopvang. Om zich goed te kunnen voorbereiden op het afstandsonderwijs, gelden deze maatregelen voor scholen, onderwijsinstellingen en kinderopvang vanaf woensdag 16 december tot en met ten minste zondag 17 januari.
quote:Op woensdag 16 december 2020 07:08 schreef livelink het volgende:
Dat stond ook in de maatregelen van de overheid. Ik ben wel blij eigenlijk en mijn zoon vindt het allemaal wel best. Hij kwam pas om middernacht thuis, maar had het al van school gehoord. Het feit dat hij gisteren dus nog zo lang bezig was, had te maken met dat de school de rest van deze week wel dicht gaat en hij nog wat deadlines had voor groepsopdrachten deze week.
[..]
Nou ja, is natuurlijk ook wel zijn eigen schuld omdat hij alles op de deadlines aan laat komen (zoals elke puber). En ja, dan kan je wel eens bij onverwachte veranderingen door de mand vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat de school die deadline dan niet even opschuift. Stelletje knuppels!
Maar als hij eigenlijk nog 3 dagen had, en nu ineens niet meer, vind ik dat toch niet netjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, is natuurlijk ook wel zijn eigen schuld omdat hij alles op de deadlines aan laat komen (zoals elke puber). En ja, dan kan je wel eens bij onverwachte veranderingen door de mand vallen.
Dat dus. Ze hadden de deadline gewoon op moeten schuiven.quote:Op woensdag 16 december 2020 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als hij eigenlijk nog 3 dagen had, en nu ineens niet meer, vind ik dat toch niet netjes.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Anders had het pas na de Kerstvakantie af moeten zijn en dan had ik er de hele Kerstvakantie achteraan moeten zitten. Nu moesten ze een avondje keihard werken, maar dan is het ook wel af.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden de deadline gewoon op moeten schuiven.
Daar heb je ook wel een punt. Nu kun jij straks ook genieten van je vakantie.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Anders had het pas na de Kerstvakantie af moeten zijn en dan had ik er de hele Kerstvakantie achteraan moeten zitten. Nu moesten ze een avondje keihard werken, maar dan is het ook wel af.
Goedemorgen.quote:
Wandel ze.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:06 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, ik ga zo maar vast naar buiten. zorg van vandaag zou er rond 9:15 zijn en dan weer een stukje wandelen. Daar gaat mijn voorkeur nu naar uit, makkelijk afstand houden maar wel even contact. Al laat ik de keuze aan hun, wandelen, bellen of hier binnen zitten.
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:06 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, ik ga zo maar vast naar buiten. zorg van vandaag zou er rond 9:15 zijn en dan weer een stukje wandelen. Daar gaat mijn voorkeur nu naar uit, makkelijk afstand houden maar wel even contact. Al laat ik de keuze aan hun, wandelen, bellen of hier binnen zitten.
Prima keuze voor mensen die zich daar veiliger bij voelenquote:Op woensdag 16 december 2020 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag deze week hier in de wijk ook een zorggesprek buiten
Ik hoop dat ik dan wel wakker ben, ik viel weer eens op de bank in slaap gisterenquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las dat Melting het prima vindt dat ik donderdag draai, dus dat zal ik doen
Donderdagavond de ontknoping.
Iedereen weer bedankt voor het luisteren
Ik ga zo maar even broodjes kopen, de kabouter invasie zal rond de lunch beginnenquote:Op woensdag 16 december 2020 09:55 schreef Rafeiro het volgende:
Zo de eerste 5000 stappen zijn gemaakt volgens mijn telefoon
Mistig, maar verder wel lekker buiten.
Drukke boel dan, en ze zijn sowieso uit hun doen vanwege geen school en daar bovenop de verhuizing. Ex is zeker nog niet beter zodat hij ook wat kan bijspringen zeker?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even broodjes kopen, de kabouter invasie zal rond de lunch beginnen![]()
Vandaag blijft Merel hier ook en die gaat dan morgenochtend vroeg weer naar huis. Kabouters worden zaterdagmiddag opgehaald, daarna ga ik in winterslaap.
Maar fijn dat ik op deze manier kan helpen
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even broodjes kopen, de kabouter invasie zal rond de lunch beginnen![]()
Vandaag blijft Merel hier ook en die gaat dan morgenochtend vroeg weer naar huis. Kabouters worden zaterdagmiddag opgehaald, daarna ga ik in winterslaap.
Maar fijn dat ik op deze manier kan helpen
Ex is in zoverre opgeknapt dat hij morgen lichte werkzaamheden gaat doen, vanaf een stoel met 'n kop koffie aangeven of de lamp goed in het midden, of juist niet, hangt.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Drukke boel dan, en ze zijn sowieso uit hun doen vanwege geen school en daar bovenop de verhuizing. Ex is zeker nog niet beter zodat hij ook wat kan bijspringen zeker?
Het duurt nog wel even voor het zaterdagmiddag isquote:Op woensdag 16 december 2020 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Invasion of the gnomes! Zou zomaar een griezelfilm kunnen zijn.
Maar veel plezier.
En lekker slapen zaterdagmiddag.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ex is in zoverre opgeknapt dat hij morgen lichte werkzaamheden gaat doen, vanaf een stoel met 'n kop koffie aangeven of de lamp goed in het midden, of juist niet, hangt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
Vond nog wat batterijen en nu deed die infrarood thermometer het toch wel, 36,5 prima dus, al moet ik hem nog ijken. Geen gedoe met retour zenden dus
Lege zijn goedkoperquote:Op woensdag 16 december 2020 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je volle batterijen moet gebruiken?
Ik doe tegenwoordig weer alles bedraad. Ik werd gek van die draadloze muizen waar ik steeds batterijen moest wisselen. En koptelefoon precies hetzelfde. Dan maar bejaard en niet met de tijd meegaand.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en de computermuis van Symph lust geen oplaadbare batterijen, dat vind ik echt bezopen
Mijn muis was helaas niet meer bedraad verkrijgbaar, anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig weer alles bedraad. Ik werd gek van die draadloze muizen waar ik steeds batterijen moest wisselen. En koptelefoon precies hetzelfde. Dan maar bejaard en niet met de tijd meegaand.
Draadloos is gewoon kut, alleen mobiel bellen is draadloos wel handig. En de WIFI op telefoon. Verder gewoon alles aan snoer.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig weer alles bedraad. Ik werd gek van die draadloze muizen waar ik steeds batterijen moest wisselen. En koptelefoon precies hetzelfde. Dan maar bejaard en niet met de tijd meegaand.
Vreselijk juistquote:Op woensdag 16 december 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
Ik wil alleen nog maar draadloos. Ideaal!
+1quote:Op woensdag 16 december 2020 12:58 schreef Melting het volgende:
Ik wil alleen nog maar draadloos. Ideaal!
Beter laat dan niet...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Iets laat, maar ingetuned tot Ajax begint.
Hij moet thuis nog even werken. Hij heeft geen les, maar heeft nog een aantal deadlines van opdrachten die hij deze week nog af moet hebben. Hij is op dit moment ook hard aan het werk.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Heeft je zoon nu vakantie of moet hij thuis nog even een paar dagen doorklussen?
Stiekem hoort dat ook zo in de vakantie.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik zal blij zijn als het kerstvakantie is wat dat betreft. Hij heeft me al gezegd dat hij de hele kerstvakantie niks gaat doen aan school.
Mijn dochter hetzelfde liedje trouwens. Ook zij heeft geen les, maar moest nog dingen afmaken voor de kerstvakantie.
Oh, ik dacht dat hij het gisteravond afgemaakt had...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet thuis nog even werken. Hij heeft geen les, maar heeft nog een aantal deadlines van opdrachten die hij deze week nog af moet hebben. Hij is op dit moment ook hard aan het werk.
En jij mag je dan weer opsluiten in je hok.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik zal blij zijn als het kerstvakantie is wat dat betreft. Hij heeft me al gezegd dat hij de hele kerstvakantie niks gaat doen aan school.
Mijn dochter hetzelfde liedje trouwens. Ook zij heeft geen les, maar moest nog dingen afmaken voor de kerstvakantie.
Dank!quote:Op woensdag 16 december 2020 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en MM de muziek bevalt prima trouwens.
Gisteren een groepsopdracht afgemaakt, dat kon niet anders. Nu nog wat individuele opdrachten.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij het gisteravond afgemaakt had...
[..]
En jij mag je dan weer opsluiten in je hok.
Maar de laatste week ben je wel vrij toch?
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
🎶 Holidays Are Coming, Holidays Are Coming....🎶
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Vandaag via Fok! een kerstpakket gehad, dus dat was mentaal even helemaal geweldig.
En ik lijk na 4 weken van mijn verkoudheid af te zijn. Tweede dag op rij aan de wandel geweest.
Nog even deze kant op en ik word weer helemaal blij![]()
Vaccin in de arm en klaar met het gejammer.
Ow, da's wel wat anders qua werk, volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren een groepsopdracht afgemaakt, dat kon niet anders. Nu nog wat individuele opdrachten.
Ik ben de laatste week vrij, behalve de woensdag. Gisteren wel aangegeven dat ik het niet meer zo zag zitten.
Hun reactie was een aanbod voor een nieuwe functie. Een managerfunctie, maar ik weet het nog echt niet.
It's the most wonderful time of the year!quote:Op woensdag 16 december 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Vandaag via Fok! een kerstpakket gehad, dus dat was mentaal even helemaal geweldig.
En ik lijk na 4 weken van mijn verkoudheid af te zijn. Tweede dag op rij aan de wandel geweest.
Nog even deze kant op en ik word weer helemaal blij![]()
Vaccin in de arm en klaar met het gejammer.
Dat pakket deed me zoveel goed na het nieuws dat mijn moeder en haar man uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's the most wonderful time of the year!
Het is in naam een managerfunctie, maar eigenlijk is het meer een functie waar ik heel veel moet overleggen in het veld. Ik hoef maar 1 of 2 medewerkers aan te sturen eigenlijk. Ik weet het niet. De functie kent heel veel onderdelen waar ik al jaren om gevraagd heb, maar ik ben bang dat ik juist minder met de data zelf aan de slag kan en meer in overleg zal zijn.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, da's wel wat anders qua werk, volgens mij.
Of is het dan meewerkend manager? Zoiets heb je toch al eens gedaan of aangeboden gekregen?
Maar soms je mond open doen helpt wel, al is het maar om het van je af te praten en anderen deelgenoot te maken van jouw gemoedstoestand. En soms houd je er nog wat aan over ook...
Maar eerst binnenkort even bijna geen werk...
Ik ga zo even in het kerstpakkettentopic kijken.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat pakket deed me zoveel goed na het nieuws dat mijn moeder en haar man uit elkaar gaan.
En dat ik me verder ook beter voel is ook fijn, haha. Maar kwam wat dat betreft op het beste moment. Even emo schop onder mn hol de goede kant op.
Ik heb me ingehouden, haha.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo even in het kerstpakkettentopic kijken.
Minder met data bezig zijn, dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is in naam een managerfunctie, maar eigenlijk is het meer een functie waar ik heel veel moet overleggen in het veld. Ik hoef maar 1 of 2 medewerkers aan te sturen eigenlijk. Ik weet het niet. De functie kent heel veel onderdelen waar ik al jaren om gevraagd heb, maar ik ben bang dat ik juist minder met de data zelf aan de slag kan en meer in overleg zal zijn.
Blij dat je er collega's bij krijgt. Klinkt goed. Ik ga de komende tijd eens goed nadenken wat ik wel en wat ik niet wil.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minder met data bezig zijn, dat wil ik ook wel.![]()
En dat gaat ook gebeuren, want ik krijg er 2 nieuwe collega's bij, waarvan ik er 1 ken en waar ik zeer lekker mee kan samenwerken. Me happy...
Ik hoop dat jij ook een juiste keuze gaat maken en je wat lekkerder in je vel gaat voelen met je werk...
Voorlopig betekent werken veel thuis zitten, dus easy does it...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop zo dat het de goede kant op gaat en dan bij wijze van spreken meteen maar 60 uur per week werken. Al is me al veelvoudig gezegd muizenstapjes te maken.
Maar eerst maar gewoon beetje oké in de kop enzo.
Nu niet overmoedig raken. Rustig aan en vier je successen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop zo dat het de goede kant op gaat en dan bij wijze van spreken meteen maar 60 uur per week werken. Al is me al veelvoudig gezegd muizenstapjes te maken.
Tja, het is in ieder geval fijn dat het nog lukt.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een tijdslot om morgen even snel mijn online bestelde spullen bij de Praxis op te mogen halen.![]()
De pellets voor in de kachel bleken bijna op te zijn...
Idiote wereld.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het is in ieder geval fijn dat het nog lukt.
Ik heb mijn afspraak met de opticien ingepland voor zaterdagmiddag laat. Was het enige slot dat nog vrij was
Ow, ik hoorde 'm zondag in de auto...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Zo hoor je een nummer nooit en zo een paar keer in korte tijd. Maar dat is bij dit nummer helemaal niet erg.
Oh, daar hebben wij nog helemaal niet naar gekeken zelfs. Ook maar eens de bestellijst van de slager doornemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idiote wereld.
Mw. MM heeft vandaag maar alvast alle spullen voor de kerst gehaald, op het vlees voor de gourmet bij schoonpa en -ma na. Die pikken we last minute op in de polder bij een kleine, zelfstandige boer annex slager...
Vanwege al dat gedoe met die lockdown heb ik geen zin om straks waar dan ook buiten in de kou in een rij te moeten staan, omdat de karretjes op zijn of zo...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar hebben wij nog helemaal niet naar gekeken zelfs. Ook maar eens de bestellijst van de slager doornemen.
Ik weet het en het kan ook echt niet, maar ik wil zo graag weer volle bak, sukkel dat ik ben, 5 uur per week ambulante hulp, 2 uur huishoudelijke hulp en in januari intake voor GGZ. Daar kan 1,5 FTE wel bijquote:Op woensdag 16 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
Nu niet overmoedig raken. Rustig aan en vier je successen.
Helemaal mee eens. En dat gewoon van Nederlandse bodem.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mooi...![]()
Het mooiste kerstliedje ever...
Hulp aanvaarden is ook hard werk.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet het en het kan ook echt niet, maar ik wil zo graag weer volle bak, sukkel dat ik ben, 5 uur per week ambulante hulp, 2 uur huishoudelijke hulp en in januari intake voor GGZ. Daar kan 1,5 FTE wel bij![]()
Ik weet dat wel, maar leuk is anders. Laat mij maar gewoon werken.
En het is zo'n schattig mens.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dat gewoon van Nederlandse bodem.
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het is zo'n schattig mens.
Dankzij mijn muzikale escapades van mijn neef heb ik haar een paar keer ontmoet en ze is enorm hartelijk...
Dat lijkt me nogal scarry...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
En dit vind ik een fijn nummer van Genesis. Ik heb het op een cd staan als extended versie en soms viel ik in slaap met de muziek aan en dan schrok ik heftig wakker als hij Mamaaa begon te gillen.
Nou echt. Ik vond dat vroeger lekker; in slapen vallen met muziek aan.quote:
Ja, dit is geen toeval.quote:
Het lukt me in een vliegtuig met een snoeihard spelende koptelefoon op soms wel...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou echt. Ik vond dat vroeger lekker; in slapen vallen met muziek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |