SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vrede op aarde, vre-he-de op aarde,quote:Op maandag 14 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net mijn zoon een blauw oog geschopt
De lockdown slaat nu al keihard toe!
Stoeipartijtje. Ik won dit keer.quote:Op maandag 14 december 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrede op aarde, vre-he-de op aarde,
In de hoge, in de hoge, in de ho-ho-ge...
Wat nu weer in huize livelink?
Ik denk dat je morgen weer de jeugdzorg op de stoep hebt staan...quote:Op maandag 14 december 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
Hij kon er wel om lachen. Morgen heeft hij nog wel school, dus ik ben benieuwd hoe hij zijn blauwe oog daar gaat verklaren.
quote:Op maandag 14 december 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgen weer de jeugdzorg op de stoep hebt staan...
quote:Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
De TT is inmiddels al weer achterhaald.
Kerstmenu 2.0 is inmiddels geregeld, we laten een 6 gangen diner be-/verzorgen bij vrienden in Leiden, met wie we anders ook op pad waren gegaan...
Inhumaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft vandaag de 1e 2uur gym. Dat hebben ze in een commercieel sportcentrum. Maar die moeten dicht vanaf vandaag.
Van school nog geen enkel bericht en mijn zoon moet over 15 min. op de fiets stappen. Gisteren hadden ze de leerlingen beloofd om tijdig te laten weten wat er met gym zou gebeuren. Dit wordt saga zoveel in de schoolellende, vrees ik.
Ja, maar je mag van een organisatie inmiddels ook wel verwachten dat ze op dit soort acute zaken voorbereid zijn. Een bellijst (of Whatsapp groep) is niet zo ingewikkeld te hanteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:22 schreef livelink het volgende:
Het is voor de scholen ook een continue aanslag op hun improvisatievermogen. Hij gaat gewoon naar gym hebben we besloten. Mocht er niks zijn, dan zien we dan wel.
En terecht...quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:36 schreef livelink het volgende:
Ja, ik vind het ook wel een beetje slordig. Van de MBO-opleiding van mijn dochter kregen we gisteren om 22.00 al een mail met uitleg over de komende weken. Dat had ik van de school van mijn zoon eigenlijk ook wel verwacht.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht...
Ik word gestoord van de lamlendigheid van sommige instanties en personen.
Wees creatief, assertief en hou op met zeuren in je slachtofferrol...
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had voor gisterenmorgen een afspraak bij de kapster, net op tijd voor de lockdown. Ze heeft gisteren tot half 12 's avonds gisterenavond gewerkt om nog zoveel als mogelijk klanten te knippen/kleuren.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:
Laat een kapster aanschuiven bij je kerstdiner... ✂
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:19 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg gisteravond een mail dat de toko vandaag helemaal gesloten is en meteen daar achteraan een appje met de vraag of ik wel aanwezig wil zijn. Heb ik me een hele minuut kunnen verheugen op een vrije dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:19 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kreeg gisteravond een mail dat de toko vandaag helemaal gesloten is en meteen daar achteraan een appje met de vraag of ik wel aanwezig wil zijn. Heb ik me een hele minuut kunnen verheugen op een vrije dag.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor degene die de boot nu gemist hebben qua kapbeurt:
Laat een kapster aanschuiven bij je kerstdiner... ✂
Heeft ze wat te doen met kerst?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]In ons geval zou dat nog kunnen ook. De schoonmoeder van Twan heeft een eigen salon en is onze kapster.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft ze wat te doen met kerst?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op anderhalve meter afstand knippen lijkt me best een uitdaging
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op anderhalve meter afstand knippen lijkt me best een uitdaging
De kans op een Van Gogh-kapsel is dan wel erg groot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, jij kan dus ook creatief en assertief denken...
En of Van Gogh creatief was:quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kans op een Van Gogh-kapsel is dan wel erg groot.
Ach gossie. Vallen er op afstand geen dingen te organiseren zoals wandelen met zelf chocomel meenemen en ieder op het uiteinde van een bankje zitten enzo?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:31 schreef livelink het volgende:
Zo, net even een rondje verhalen van onze expatmedewerkers gehoord die allemaal niet naar huis kunnen met Kerstmis en dus alleen zijn. Je zag duidelijk dat sommigen heel verdrietig waren.
Een collega van mij bood nog wel zijn kinderen aan om de eenzaamheid de komende weken te verlichten, maar daar moesten ze nog wel even over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |