quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Auto garages blijven gewoon open toch?
Het is een godspéquote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M. begint steeds meer op Matthijs te lijken
nederland gaat ook helemaal niet op slot.....quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit nog geen harde lockdown. In veel Europese landen mocht je niet eens de straat meer op.
Heftigquote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef mir1986 het volgende:
Weet niet wie me net dood wenste, want het bericht is verwijderd. Maar wist niet dat dat hier op dat forum kon. Echt.. WTF
Dat kan ook niet, daarom is het weg.quote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef mir1986 het volgende:
Weet niet wie me net dood wenste, want het bericht is verwijderd. Maar wist niet dat dat hier op dat forum kon. Echt.. WTF
Ik snap niet dat er niet gewoon een max op gezet kan worden van aantal persoon.quote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef Benny het volgende:
Dat de kerken nog open mogen blijven en hun gang mogen gaan.... Er wordt geschuild achter de grondwet.
Maar dat is (gaan naar) school ook.
Zometeen op YouTube en alle NPO-kanalenquote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Is die toespraak nog ergens terug te zien?
Aangezien die #@&¤% provider Caiway precies op dat moment een storing moest hebben
interessant interessant !!!quote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Aangezien die #@&¤% provider Caiway precies op dat moment een storing moest hebben
Ik hoop dat degene snel zijn excuses aanbiedt. Echt WTFquote:Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, daarom is het weg.
Precies. Dat deed ik. Weghalen dus.quote:Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, daarom is het weg.
Hij is niet duidelijk over beroepen, alleen over winkels heb ik wat gehoord. Mogen alle klus- en bouwbedrijven ook gewoon doorgaan? Niets over gehoord... zal dus wel.quote:
Je hebt echt niets gemist hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |