Volgens mij is er wat misgegaan met het genereren van de plankaarten. Volgens het dwarsprofiel A zouden er 6 sporen moeten liggen, volgens de plattegrond zijn het er maar 4quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:28 schreef b2py het volgende:
Het definitieve Tracebesluit is gepubliceerd voor PHS Amsterdam Centraal.
Ja, dat heb ik uiteindelijk ook gebruikt voor de DB-app. Maar helaas kun je dat dus niet op app-niveau instellen waardoor allerlei andere apps ook ineens Duits begonnen te lullen. Niet handig, zeker niet als de teksten vervolgens ook nog te lang zijn voor knoppen en zo.. Heb hem dus maar weer op Engels staanquote:Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef derLudolf het volgende:
@:dennistd ik meende me te herinneren dat jij eens contact hebt gehad met DB over hun app en de mogelijkheid deze in het Duits te installeren met een niet Duitse Android?
Mijn Flickr app was laatst ineens in het Duits. Geen idee hoe dat kon, dacht omdat het gekoppeld was aan een @:yahoo.de mailadres. Later zag ik dat Flightradar24 ook in het Duits was, toen DB planner ook gecontroleerd, die was ook ineens Duits.
Via instelling (van Android zelf) ->systeem -> talen en invoer -> talen
Kun je talen kiezen.
[ afbeelding ]
Duits stond op twee, nu staat alles weer in het Engels. Heb Android onlangs ook geüpdatet, misschien dat die volgorde van talen optie daarin een optie is en dat apps hun instellingen daarop aanpassen
Ik wilde net zeggen. Lekker creatief vanaf alkmaar noord via Haarlem en leiden naar Utrecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:31 schreef dennistd het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij gaat weer lekker zullen we maar zeggen
Ik vind het anders behoorlijk druk moet ik zeggen.quote:
Schandequote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk druk moet ik zeggen.
De IC van 10:07 richting Nijmegen vanaf Alkmaar Noord was heerlijk rustig hoor, maar door het gedonder rondom Amsterdam werd het vanaf Alkmaar een stuk drukker omdat er veel treinen uitvielen. En sjah, dat volk hoopt zich dan op he. Als die storing er niet was geweest was het gewoon verspreid gebleven.quote:
En wat was nu het tril probleem en hoe hebben ze het opgelost?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
NS verwacht de DDZ vloot in April weer op de baan te hebben.
Intussen is de afvoer van SGM duidelijk zichtbaar als je langs de Dijksgracht gaat.
Een machinist vertelde dat het de (poets)remmen waren van de motorbakken. deze worden vervangen door schijfremmen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat was nu het tril probleem en hoe hebben ze het opgelost?
Hoe kan een grote zware DDZ die minimaal 4 bakken heeft detectie problemen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:51 schreef MTL het volgende:
Klinkt als klok, klepel.
Andere bakken hebben die poetsremmen ook (die poetsrem was ook het probleem bij de ontsporing in Den Haag) en het waren juist de normale bakken met trillingen.
Die poetsremmen zijn er overigens niet voor de lol. Dat gaat ook om een stukje detectie van de trein en hebben verder geen daadwerkelijk remfunctie. Die vervangen door schijfremmen is volstrekte flauwekul. Dan zal er alsnog een oplossing moeten worden verzonnen voor het schoonpoetsen van de loopvlakken.
Dat de poetsremmen mogelijk een soortgelijk probleem veroorzaken door de extra slijtage die het met zich meebrengt was overigens al twee jaar terug geconstateerd. Dit klinkt meer alsof een collega die oude constatering van twee jaar terug heeft gelezen en daar zelf een 'oplossing' voor heeft verzonnen. Maar goed, we gaan het meemaken.
Zelfkennis, hulde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |