quote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En reden minder om naar Wight te gaan![]()
Weer dat Graubnden - Engadin hoekje, word er helemaal simpel van ondertussen. Er zijn echt wel 15 of 20 afleveringen RA steeds over vrijwel dezelfde lijnen daarquote:Op donderdag 31 december 2020 01:52 schreef Adrie072 het volgende:
Railaway vanavond, treintjes mwoah, omgeving wow!
Door de Franse Jura met de Lignes Hirondelles van Dole naar Saint-Claude staat in de omschrijving, ik vond het prachtig iig.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer dat Graubnden - Engadin hoekje, word er helemaal simpel van ondertussen. Er zijn echt wel 15 of 20 afleveringen RA steeds over vrijwel dezelfde lijnen daar
Ja die is vanmiddag, dat is een herhaling. Vanavond is er Schweizerische berkillquote:Op donderdag 31 december 2020 12:35 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Door de Franse Jura met de Lignes Hirondelles van Dole naar Saint-Claude staat in de omschrijving, ik vond het prachtig iig.
De gemiddelde kijker zal niet weten dat het steeds ongeveer hetzelfde gebied isquote:Op donderdag 31 december 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer dat Graubnden - Engadin hoekje, word er helemaal simpel van ondertussen. Er zijn echt wel 15 of 20 afleveringen RA steeds over vrijwel dezelfde lijnen daar
Oh ik ben weer raar zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker zal niet weten dat het steeds ongeveer hetzelfde gebied is
Altijd bergen en saaie kutdorpjes en n of twee types treinen.quote:
Toch even kijken zometeenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Altijd bergen en saaie kutdorpjes en n of twee types treinen.
En wil je dan ook nog een ijsje?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ik weet niet hoe jullie 't nieuwe jaar ingaan. Ik met 300 km/h. Ge moet toch iets om de avondklok te omzeilen.
Fijne jaarwisseling iedereen
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En wil je dan ook nog een ijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |