abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196729857
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196729867
@Lucky_Strike Ik heb ruimschoots kerstbalhaakjes en je adres! Stuur ik morgen op, joe? :* ~:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196730007
Oh hallo O+
Spoilers!
pi_196730027
*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196730050
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:37 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Ik heb ruimschoots kerstbalhaakjes en je adres! Stuur ik morgen op, joe? :* ~:)
Lief O+

Ik moet al 2 jaar haakjes kopen. Ik denk er ook maar 1 week per jaar aan en daarna is het weer verdwenen in het zwarte gat der vergeten dingen met niet eens een vage notie dat ik iets misschien vergeet.
Spoilers!
pi_196730065
Ik ben blij dat jij dat doet Mini, want ik kreeg hier geen losse haakjes geprutst uit de kluwen eindeloos in elkaar verweven #()*!$)!@(*$#^!&*(@(#^@# haakjes....
pi_196730101
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lief O+

Ik moet al 2 jaar haakjes kopen. Ik denk er ook maar 1 week per jaar aan en daarna is het weer verdwenen in het zwarte gat der vergeten dingen met niet eens een vage notie dat ik iets misschien vergeet.
Gewoon snel naar de winkel gaan, nu zijn ze nog open. :7 :D
pi_196730116
G meld net dat ze morgen gewoon moet komen als er een lockdown wordt afgekondigd want dan gaat de winkel gewoon een grote schoonmaak krijgen :P Nou ja, heb ik iig goeie koffie de komende tijd :P Jammer wel dat ik dus straks weer babysitter mag spelen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196730121
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n keukenweegschaal die op de gram nauwkeurig is voor afwegen van enkele grammen gist enzo?
Ik deed een :') toen ik zag dat dat de best verkochte weegschaal was op coolblue. Ik denk voor het afwegen van andere substanties dan waar je (doorgaan) mee kookt.

Wij hebben ook een overschot aan kerstboomhaakjes :+ Want die vergat ik ook jaren te kopen en dus direct twee doosjes gedaan. Dat was te veel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196730154
J. rapporteert ondertussen live vanuit de plaatselijke AH:
pi_196730163
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?
pi_196730170
quote:
[ afbeelding ]
Niet weer hè :') :') :')

(of het is gewoon hoe het daar 's avonds is, sommige AH's hier zijn aan het eind van de middag al zowat leeg bij het brood)
pi_196730172
quote:
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat de supermarkten ook dicht gaan :X
pi_196730180
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik deed een :') toen ik zag dat dat de best verkochte weegschaal was op coolblue. Ik denk voor het afwegen van andere substanties dan waar je (doorgaan) mee kookt.

Wij hebben ook een overschot aan kerstboomhaakjes :+ Want die vergat ik ook jaren te kopen en dus direct twee doosjes gedaan. Dat was te veel.
Ik heb zo'n weegschaaltje regelmatig door niet-koks zien gebruiken inderdaad ;)

Wij zeggen tijdens het bakken regelmatig dat we toch ooit eens zo'n ding moeten kopen, ooit. Ik vind het wel een mooi kerstkadootje. En J krijgt ook nog een pizzaschep. En ik niets want ik heb mijn kado wegbezuinigd omdat het strijkijzer kapot is en er blijkbaar een van 135 euro nodig is.
Spoilers!
pi_196730191
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?
Wel als het brood leeg is bij het stuk waar ze het vers afbakken, heb ik begrepen. Maar dit schap kan idd helemaal leeg zijn.
A werkte ooit op de broodafdeling en hij zei dat ze tot sluitingstijd broden afbakten zodat er altijd van bruin, wit en volkoren iig iets lag.
pi_196730211
A en B hebben een weegschaaltje van de Ali voor hun gist. Duurt alleen wel ff en je weet niet precies wat je krijgt.
pi_196730219
quote:
[ afbeelding ]
Mensen hebben de memo gemist dat supermarkten open blijven? :')

Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oploopt -O- Is digitaal niet te vervangen.

En de familie heeft kerst stress. Joh :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196730240
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oploopt -O- Is digitaal niet te vervangen.

Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerst :X
pi_196730323
De hema keukenweegschaal weegt op de gram nauwkeurig én is plat, dus makkelijk weg te zetten.
Edit: vernietigende recensie nu.😂

MnX is thuis van boodschappen doen: halve staatsloten! dus niet vijf vijfjes o|O en papieren zakdoekjes en dat is lief...alleen komt ie dan thuis met 2 dozen tissues. 8)7 en daar zit een raar geurtje aan. -O-
en gelukkig ook 2 dozen strepsils citroensmaak.

Lucky..je bent al geholpen met de ballenhaakjes. 🎄
pi_196730332
quote:
[ afbeelding ]
Er was ook een leveringsprobleem door stakingsblokkades van boeren huh.

En wat een briljante vondst, die blog van The Guardian 'How to cook the perfect...' Eindelijk goede voornemens voor 2021: alles een keer maken :9~ Mijn dank is groot _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196730337
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerst :X
Nope. Nu ik heb wat ik maximaal wil qua deelname vind ik het wel vermakelijk.

Inmiddels is tweede kerstdag door/voor mijn ouders gereserveerd. Vandaag dinerbox besteld. Had ik al gedaan voor mij alleen, nu omgezet qua personen en dag.
En meteen daarna belde mijn andere werk en nu moeten we vroeg beginnen en dooreten. Want ze komen er met het rooster niet uit dus mag ik ruim een uur eerder beginnen.
Wie weet ga ik die bestelling binnenkort voor de derde keer aanpassen: naar eerste kerstdag (als familie besluit niet bij elkaar te komen) :Y) Want dan werk ik alleen de ochtend.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196730345
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hm over de kerst heb ik toch minder stress hoor. Dat komt wel weer goed.

Desnoods vieren we een corona afterparty waarvoor iedereen zn afgelopen maanden gespaarde geld mag uitgeven en daarna met zn allen rond een ander te bepalen boomsoort (ik stel me zo voor... iets met veel bloemen. Jasmijn ofzo?) en dan gezellig eten, bijpraten.

Gewoon echt relaxt.

En dat een maand niet winkelen... met alle online mogelijkheden overleven we dat ook wel.

Als dat zorgt... dat we bovenstaande kunnen doen is het wel de moeite waard lijkt me
pi_196730427
En zojuist kaasfondue voor 2 besteld op de 24e. Schaal en vorkjes.
Aangekleed met dipgroenten, vlees, etc. brood en kruidenboter en toet. :Y)
Na afloop in de doos retour en zij doen de afwas.

Corona afterparty *O* waar kan ik intekenen?
pi_196730449
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef AnneX het volgende:
Incl servies/bestek en afwas _O_
  maandag 14 december 2020 @ 18:05:43 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730483
Echt gewoon een maand kunnen rondlopen in je pyama vanaf morgen O+
pi_196730516
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef AnneX het volgende:

Corona afterparty *O* waar kan ik intekenen?
Nou eerst even dat virus de deur uit dus :)

Cul-after-corona-meal-on-the-beach lijkt me ook wel wat :)
Nu we het er toch zo over hebben.
pi_196730545
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:05 schreef fietsie het volgende:
Daar was ik wel aan toe na al bijna een jaar lang in pyjama leven. O+
pi_196730557
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb zo'n weegschaaltje regelmatig door niet-koks zien gebruiken inderdaad ;)

Wij zeggen tijdens het bakken regelmatig dat we toch ooit eens zo'n ding moeten kopen, ooit. Ik vind het wel een mooi kerstkadootje. En J krijgt ook nog een pizzaschep. En ik niets want ik heb mijn kado wegbezuinigd omdat het strijkijzer kapot is en er blijkbaar een van 135 euro nodig is.
Ik heb deze
https://www.google.com/se(...)imgrc=eJDjviP9uh4DzM
We have far more in common than that which devides us..
pi_196730558
Dat is trouwens niet waar hoor. Ik kleed me altijd netjes aan. Ik ben zelfs meer make-up gaan dragen. :') Dat make-up momentje is zo'n fijn momentje om even niet meteen aan het werk te gaan.
pi_196730568
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar was ik wel aan toe na al bijna een jaar lang in pyjama leven. O+
Haha ok... ik moet me zeker 1x deze week minstens voor de helft fatsoenlijk aankleden.
Van de 3 afspraken die ik heb staan dus.

Laten we het over de afgelopen maanden maar niet hebben.

Overigens betekent dat niet dat ik de rest van de maanden niet aangekleed was... maar het is wel een stuk vrijblijvender allemaal.
  maandag 14 december 2020 @ 18:11:20 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730591
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ok... ik moet me zeker 1x deze week minstens voor de helft fatsoenlijk aankleden.
Van de 3 afspraken die ik heb staan dus.

Laten we het over de afgelopen maanden maar niet hebben.
De bovenste helft die in zicht komt van de cam, zegmaar?
pi_196730602
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

De bovenste helft die in zicht komt van de cam, zegmaar?
Uhu
pi_196730603
quote:
I wish ;(

Overigens: bij gebrek aan kerstbalhaakjes én paperclips kan je die verder volstrekt nutteloze boterhamzakjesluitclips gebruiken. Voor de OCD'ers onder ons evt met plastic verwijderd
pi_196730606
@AnneX oud en nieuw loten zijn of heel of half. 1/5e doen ze met oud en nieuw niet aan.
pi_196730608
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

De levertijden / berichtgeving dat PostNL nog eindeloos achterloopt met afleveren van BlackFriday ./ willen voelen wat men koopt ?

Ik wilde een piano bestellen: levertijd onbekend. Ander model dan: helaas niet meer leverbaar: Volgend model: medio januari mogelijk leverbaar, wilt u een huur exemplaar tot aan dan?
Misschien is dat ook zo met ovenschalen en mixers?

Welke heb je op het oog? O+

(Ik speel nog steeds te weinig, maar nog steeds blij met mijn digitale. Ook al kan 'ie niet op tegen de akoestische bij mijn ouders. Die ik overigens mag hebben indien we zouden verhuizen. O+ )

<INTERMEZZO: FUCK KONIJNEN..HOOI.........

Maar de dierenwinkelmeneer zei dat hij wel open mag blijven, is wat 'ie door had gekregen.

Nouja, 6 zakken hooi rijker en alvast een knabbelhuisje/doos voor onder de kerstboom. Ik heb van die konijnen die natuurlijk alleen fatsoenlijk 'kruidenhooi' eten. Supermarkthooi blieven ze niet. >

Kerstballen-haakjes....ah.....ja die had ik ook wel kunnen meenemen :') ELK jaar hetzelfde liedje...

quote:
Hm... als ik op woensdag alleen even fatsoenlijke bovenkleding aantrek voor een presentatie...in principe wel ja :P
pi_196730631
Misschien moest er een komma tussen 'fuck' en 'konijnen'.....interpunctie... I haz it not... :')
pi_196730633
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat een briljante vondst, die blog van The Guardian 'How to cook the perfect...' Eindelijk goede voornemens voor 2021: alles een keer maken :9~ Mijn dank is groot _O_
Echt een fantastische rubriek, nooit iets tegenvallende gehad O+
  maandag 14 december 2020 @ 18:14:44 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730662
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Welke heb je op het oog? O+

Qua konijnen, dat schijnt niet meer legaal te zijn, qua piano een Korg B2.
pi_196730679
quote:
Die link klopt echt niet :D

Nevermind, ik heb je zoekopdracht bij Bol ingetypt en er kwam een weegschaal uit. Opgelost.
Spoilers!
pi_196730701
Nu is het advies zeker dat ik *niet* meer van huis A naar huis B fiets om in huis B thuis te werken zodat lief lekker huis A voor zichzelf heeft. Want 'onnodige verplaatsing'. Nou, dat wordt dan alweer een advies dat ik naast me neerleg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 december 2020 @ 18:18:40 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730732
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 18:17 schreef sigme het volgende:
Nu is het advies zeker dat ik *niet* meer van huis A naar huis B fiets om in huis B thuis te werken zodat lief lekker huis A voor zichzelf heeft. Want 'onnodige verplaatsing'. Nou, dat wordt dan alweer een advies dat ik naast me neerleg.
Tele6, wat doe jij met het account van Sigme??
  maandag 14 december 2020 @ 18:19:53 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196730759
quote:
Je vergeet nog even met opgeheven vingertje naar een ander te wijzen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196730775
quote:
Boefje!

Ik kreeg ook al vragen of we deze week de kerstpakketten nu niet meer kwamen afleveren.
Ook ik ga me onnodig verplaatsen hiervoor. In mijn eentje in de auto, pakket voor de deur zetten en desnoods aanbellen en wegwezen. Of, op ruim anderhalve meter, een praatje in de buitenlucht maken. Kan best.
pi_196730787
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Zonder vooraf te desinfecteren zeker }:|
pi_196730792
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die link klopt echt niet :D

Nevermind, ik heb je zoekopdracht bij Bol ingetypt en er kwam een weegschaal uit. Opgelost.
het blijkt de cosy and trendy precisieweegschaal te zijn 21,99 bij Bol
pi_196730799
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Qua konijnen, dat schijnt niet meer legaal te zijn, qua piano een Korg B2.
Gewoon zeggen dat het voor bont is, dan maken ze wel een uitzondering. Er wordt toch niet gecontroleerd.

Ah en tof! Heb je hem ook in het echt gehoord? :)
Toen ik er één ging uitzoeken had ik er twee op het oog/oor, maar viel eentje in de winkel direct af. Dat was echt heel persoonlijk qua voorliefde qua klank, het was niet dat de winkel het ene merk meer verkocht dan de andere .

Gek genoeg vond ik de Yamaha (Arius YDP S52) warmer klinken dan de andere. Terwijl ik de akoestische Yahama-lespiano bij mijn docente veel minder 'vol' en 'warm' vond klinken dan de Europese Maybach piano mijn ouders thuis. Dus dat had ik niet verwacht.
pi_196730812
Ik gebruik een Royal Canin kittenweegschaaltje voor het preciezere afweegwerk :P
pi_196730816
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

het blijkt de cosy and trendy precisieweegschaal te zijn 21,99 bij Bol
Die klinkt akelig hip :D

Ik heb nu een weegschaal met dynamo. Nooit meer lege batterijen _O_ Enig nadeel is wel dat hij vertraagd het juiste gewicht aangeeft. Maar ik gebruik hem toch vooral om kattenvoer af te wegen en dat doe ik al bijna op gevoel, dus even wachten op die check kan best.
pi_196730832
@minilot ik moest nog even aan je denken O+

(Ik ben heel niet van de kerstdorpen, en deze foto is vrij waardeloos, maar toch: )
  maandag 14 december 2020 @ 18:25:09 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730844
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:22 schreef Candaasje het volgende:
Arius YDP S52
De uitdaging zit m erin dat ik mijn oude giga-grote digitale piano had weggedaan omdat we gewoon de plek niet hebben ervoor; door een model te kopen met alleen een toetsenbord, en een stevige opbergvoorziening erbij, kan ie gewoon staand naast de kast als ie niet in gebruik is.

Die Korg heeft goede klanken en een vrij geavanceerde koppeling met online lesmethoden.
pi_196730859
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die klinkt akelig hip :D

Ik heb nu een weegschaal met dynamo. Nooit meer lege batterijen _O_ Enig nadeel is wel dat hij vertraagd het juiste gewicht aangeeft. Maar ik gebruik hem toch vooral om kattenvoer af te wegen en dat doe ik al bijna op gevoel, dus even wachten op die check kan best.
Ik heb de naam ook niet verzonnen (slaat ook echt nergens op). Maar voor de katten heb ik een andere. Deze weegt 00.00 en da's handig met gist enzo
pi_196730866
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Echt, ál die mensen die nu nog moesten winkelen! Ik moest me er een weg door banen, niet normaal. Blijf toch thuis enge bacilverspreiders.

Ik wil de wereld voor mezelf, aan mijn voeten. Maar ik moet me weer behelpen met een glas wijn in de hand en twee honden aan de voeten en een liefste op de bank.

Oh, vader + vriendin waren zojuist even hier, met de banketstaaf van onze loonwerkster. We hebben koffie gedronken en banketstaaf genuttigd. Binnenkort moet hij nog een keer terug voor de halsslagader aan de andere kant, maar dat is van later zorg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196730891
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

De uitdaging zit m erin dat ik mijn oude giga-grote digitale piano had weggedaan omdat we gewoon de plek niet hebben ervoor; door een model te kopen met alleen een toetsenbord, en een stevige opbergvoorziening erbij, kan ie gewoon staand naast de kast als ie niet in gebruik is.

Die Korg heeft goede klanken en een vrij geavanceerde koppeling met online lesmethoden.
@Blues had er toch net ook één gekocht? Misschien heeft zij ook nog tips
  maandag 14 december 2020 @ 18:28:13 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196730910
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Echt, ál die mensen die nu nog moesten winkelen! Ik moest me er een weg door banen, niet normaal. Blijf toch thuis enge bacilverspreiders.

Ik wil de wereld voor mezelf, aan mijn voeten. Maar ik moet me weer behelpen met een glas wijn in de hand en twee honden aan de voeten en een liefste op de bank.

Oh, vader + vriendin waren zojuist even hier, met de banketstaaf van onze loonwerkster. We hebben koffie gedronken en banketstaaf genuttigd. Binnenkort moet hij nog een keer terug voor de halsslagader aan de andere kant, maar dat is van later zorg.
_O_ O+

Dank O+
pi_196730914
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:22 schreef Candaasje het volgende:
Gewoon zeggen dat het voor bont is, dan maken ze wel een uitzondering.
Nee, hier overdrijf je toch echt Candidaasje. Ook voor bont mag je geen konijnen fucken.
pi_196730920
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Rustig maar, wijnhandelaren beschouwen zichzelf essentiële winkel dus je kunt je wijntje ook morgen nog kopen :*

Toen ik je laatste alinea snel las... dat las.. bijzonder :D Maar hoera voor bezoeken met staaf!
pi_196730926
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja ik had ook een ruimteprobleem. De mijne is 30cm diep (de piano luitjes, de piano...) . Was ook een eis inderdaad, dat 'ie niet teveel ruimte mocht innemen. En niet te zwaar mocht zijn.

Oh maar ik bedoelde niet dat de klanken slecht zouden zijn, meer dat 'ie ook echt voor jou/jullie fijn klinkt. De kwaliteit van die beide piano's die ik had geselecteerd was erg goed, dat was het probleem niet .

Met online lestmethoden heb ik geen ervaring verder.
pi_196730947
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, hier overdrijf je toch echt Candidaasje. Ook voor bont mag je geen konijnen fucken.
Wel hoor, anaal mag dat best. Is een uitzondering op de dierenwelzijnswet.
Vergassing wordt in NL wel vaker toegepast. :)

(Ik heb het over anale elektrocutie natuurlijk)
pi_196730958
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

Boefje!

Ik kreeg ook al vragen of we deze week de kerstpakketten nu niet meer kwamen afleveren.
Ook ik ga me onnodig verplaatsen hiervoor. In mijn eentje in de auto, pakket voor de deur zetten en desnoods aanbellen en wegwezen. Of, op ruim anderhalve meter, een praatje in de buitenlucht maken. Kan best.
Wij moeten de kerstpakketten gewoon op het werk ophalen :7 Je weet wel, zo'n 2000 medewerkers die dan zelf allemaal in de uren dat het kan een pakket gaan ophalen.
pi_196730973
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Rustig maar, wijnhandelaren beschouwen zichzelf essentiële winkel dus je kunt je wijntje ook morgen nog kopen :*
Pfew. Maar de wijnvoorraad vandaag opdrinken, dat red ik niet meer op mijn leeftijd. Dus morgen nieuw halen hoeft niet per se.
pi_196730984
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 18:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Pfew. Maar de wijnvoorraad vandaag opdrinken, dat red ik niet meer op mijn leeftijd. Dus morgen nieuw halen hoeft niet per se.
Kom kom, u bent zo fit als een hoentje. Zet eens een tandje bij! :D
(In het kader van: steun de middenstand!)
pi_196731012
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, inbrengen van vreemde voorwerpen in alle mogelijk lichaamsopeningen mag natuurlijk sowieso. Maar echte fuck, nee hoor, da's bestiaal en dus jakkiefoei.
pi_196731040
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij moeten de kerstpakketten gewoon op het werk ophalen :7 Je weet wel, zo'n 2000 medewerkers die dan zelf allemaal in de uren dat het kan een pakket gaan ophalen.
Knus :X

Wij hebben er maar 60. Over drie man in plukjes van een paar dagen verdeeld gaat dat best. Mag ik tussen twee adressen door ook nog met het pontje O+

Ik kreeg vrijdag een pakje van bol punt com. Ik had niks besteld, adres klopte dus open gemaakt. Er zat een kerstpakket-achtig boekje in, afzender onbekend.
Vanmorgen las ik op mijn werkmail die op mijn vrije vrijdag was verstuurd... dat er een pakje kwam en dat we het nog niet open mochten maken :') Men is nog steeds niet gewend aan part timers, alles last minute.
  maandag 14 december 2020 @ 18:35:12 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731057
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Powerplay till the end _O_
pi_196731062
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 18:32 schreef sigme het volgende:

Oh, inbrengen van vreemde voorwerpen in alle mogelijk lichaamsopeningen mag natuurlijk sowieso. Maar echte fuck, nee hoor, da's bestiaal en dus jakkiefoei.
Volgens mij is seks met dieren niet illegaal, zolang het je eigendom is. Even nazoeken.

Oh kijk, verouderde info, al in 2010 niet meer toegestaan:
quote:
AMSTERDAM - Seks met dieren wordt definitief verboden. De Eerste Kamer stemde dinsdag met een kleine meerderheid in met een wetsvoorstel dat dit moet regelen.

Ook porno met dieren is straks illegaal.

Seks met dieren is nu alleen aan te pakken als het dier er aantoonbaar schade door leidt.

De nieuwe wet, opgesteld door PvdA-Kamerlid Harm Evert Waalkens, verbiedt het in alle gevallen, ook als er geen sprake is van 'pijn, letsel of benadeling van de gezondheid of welzijn van het dier'.

Symboolpolitiek
De Tweede Kamer stemde in 2008 al in met het plan. In de Eerste Kamer leefden veel bezwaren. Verschillende partijen vonden het vooral symboolpolitiek.

Uiteindelijk stemden alleen CDA en VVD tegen, waardoor de wet met 39 stemmen voor en 35 tegen werd aangenomen.
Maar goed dat ik in ieder geval sinds 2010 die wet al niet heb overschreden. Phew.
  maandag 14 december 2020 @ 18:35:50 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731071
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2020 18:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Nodig dan wat vrienden uit joh!

Ik kom morgen wel langs _O_
pi_196731080
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 18:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh zo, ja nee inderdaad.

Valt dolfijnen aftrekken eigenlijk niet onder bestialiteit? *vraag dit voor een vriend*
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 18:37:04 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196731099
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee daarom zoek ik naar ervaringen hiermee, ik zit ondertussen ook rond te bellen naar wie dat nu hier in de regio vanmiddag nog kan leveren.
Kan de lokale slager niet helpen? Anders Sligro?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 14 december 2020 @ 18:37:18 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731103
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh zo, ja nee inderdaad.

Valt dolfijnen aftrekken eigenlijk niet onder bestialiteit? *vraag dit voor een vriend*
"Masseren", is een contactberoep
pi_196731111
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:36 schreef Candaasje het volgende:

Oh zo, ja nee inderdaad.

Alle mooie en bijzondere dingen die ik in 2020 geleerd heb O+
pi_196731116
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Nodig dan wat vrienden uit joh!

Ik kom morgen wel langs _O_
Vrienden?
  maandag 14 december 2020 @ 18:38:41 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731133
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 18:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Vrienden?
Of loonwerkers die wijn lusten? Vleesafnemers? Hondentemmers?
pi_196731176
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 18:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Of loonwerkers die wijn lusten? Vleesafnemers? Hondentemmers?
Op details blijven letten, Molo! Loonwerksters.
Vlees is op en die lammeren dartelen maar door. Honden zijn ontembaar. Niemend hebben we hier!
<loes luca>Ik ben helemaal geïsoleerd!</loes luca>
  maandag 14 december 2020 @ 18:41:15 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731180
Vanavond door tot laat voor werk, want corona O+

Zo maar even eerst met glas wijn luisteren naar de persconferentie, want corona O+

Morgen eens kijken hoe we dat regelen hier thuis, want corona O+

Gelukkig had ik tijdig confit de canard en merengues en fruit cake en zulks in huis gehaald voor kerst, want corona O+
  maandag 14 december 2020 @ 18:41:55 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731194
quote:
3s.gif Op maandag 14 december 2020 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Vlees is op en die lammeren dartelen maar door. Honden zijn ontembaar. Niemend hebben we hier!
Mental image van Loes Luca met laag steenwol om zich heen nu :+
  maandag 14 december 2020 @ 18:42:43 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731212
Mijn dochter zegt nu net serieus 'nee papa de speeltuin is dicht voor oma's want iedereen gaat dood door de corona'

:')

En dan weer vrolijk verder spelen ook echt
pi_196731255
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:37 schreef Molo het volgende:

[..]

"Masseren", is een contactberoep
Ontploffende dolfijnen dan in januari :o
pi_196731256
quote:
3s.gif Op maandag 14 december 2020 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een kitten halverwege mijn kerstboom. Demontage vindt zeer vakkundig plaats.

DAT IS PAS ERG!

(voor mensen die meelezen in F&F: die post is toch zeker al een kwartier geleden :') )
  maandag 14 december 2020 @ 18:45:01 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731268
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ontploffende dolfijnen dan in januari :o
Heb je The Boys gezien? O+
pi_196731280
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je The Boys gezien? O+
Nee, maar nu moet ik hem wel kijken geloof ik :D
pi_196731320
Is een uil een bedreigde diersoort? De pluche variant dan? Kitten rent ermee rond terwijl uil in de kerstboom hoort te wonen :|W

Edit: kattebeest klimt dus gewoon de boom in en vist doelbewust de uil eruit :') _O_ _O-
pi_196731344
Wel mooi dit:

'​Als je uit een rode zone uit het buitenland naar België komt moet je een Passenger Locator Form invullen. Op basis daarvan kun je verplicht worden om in quarantaine te gaan gedurende 10 dagen.

Vermijd dat je in quarantaine moet gaan door tijdig naar België terug te keren, want een quarantaine kan de manier waarop je examens kunt afleggen bemoeilijken en misschien zelfs tijdelijk onmogelijk maken. Contacteer zo snel mogelijk je facultaire studentenadministratie indien je in deze situatie zou terechtkomen.'

(Bericht van de uni)

Ok, even kijken welke zone van NL rood is....

Ah...

Bij deze, dames, heren en al ertussenin: ik ga emigreren naar Noorwegen. Ajuus! :W
  maandag 14 december 2020 @ 18:48:32 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731354
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee, maar nu moet ik hem wel kijken geloof ik :D
Serie van Amazon Prime. Aanrader! Velen dolfijnen
  maandag 14 december 2020 @ 18:49:23 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731368
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:47 schreef Candaasje het volgende:
Wel mooi dit:

'​Als je uit een rode zone uit het buitenland naar België komt moet je een Passenger Locator Form invullen. Op basis daarvan kun je verplicht worden om in quarantaine te gaan gedurende 10 dagen.

Vermijd dat je in quarantaine moet gaan door tijdig naar België terug te keren, want een quarantaine kan de manier waarop je examens kunt afleggen bemoeilijken en misschien zelfs tijdelijk onmogelijk maken. Contacteer zo snel mogelijk je facultaire studentenadministratie indien je in deze situatie zou terechtkomen.'

(Bericht van de uni)

Ah...

[ afbeelding ]

Bij deze, dames, heren en al ertussenin: ik ga emigreren naar Noorwegen. Ajuus! :W
Kaart klopt niet, Wit Rusland is Covid vrij
pi_196731390
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Kaart klopt niet, Wit Rusland is Covid vrij
Belgische overheid hè.... ik kan dr ook niks aan doen....
  maandag 14 december 2020 @ 18:50:40 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731402
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Belgische overheid hè.... ik kan dr ook niks aan doen....
Fake News!!!
pi_196731404
quote:
Wel mooi dit:

(Bericht van de uni)

Ah...

[ afbeelding ]

Noorwegen O+

Ik ga mee *O*
  maandag 14 december 2020 @ 18:52:08 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731434
@Fogel
Heb je nog een bed voor me op zolder?
pi_196731465
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Serie van Amazon Prime. Aanrader! Velen dolfijnen
Wat, The Boys?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196731470
quote:
Wel mooi dit:

(Bericht van de uni)

Ah...

[ afbeelding ]

Maar daar moet je (uit rood)14 dagen in quarantaine. Leidinggevende zit daar nu te quarantainen. Man in het ene huis, zij in het andere huis, en volgende week gaan ze samen naar het weer andere huis (2 van de drie noemen ze een cabin, alleen al de huiskamer in hun kleine cabin is groter dan mijn hele huis)
pi_196731475
Oh, ja dus. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 december 2020 @ 18:54:01 #92
63722 z80
I fink you freaky
pi_196731489
quote:
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn gek. Supermarkten blijven gewoon open. Zelfs de Duitsers, die bij een extra vrijedag al denken dat de hongerswinter aangebroken is en de winkels niet meer opengaan, doen nu niet meer boodschappen dan normaal.

Wel is het extreem druk met Nederlanders. Bij het tankstation waar ik lang kwam stond het weer mud vol, die een stukje verderop stond een file tot aan de rotonde.
Bouwmarkt in Nederland stond ook een file voor het parkeervak.

Maar hebben de beleidsmakers geen communicatie medewerkers en gedragswetenschappers om zich heen lopen? Dit gedrag kon je toch van heel ver zien aankomen. Eerst roepen dat kerst gewoon door kan gaan en nu ineens de zooi dichtgooien. De pakjesboeren roepen al maanden dat ze het niet aankunnen. Blijft over massaal allemaal tegelijkertijd de stad in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196731507
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Mental image van Loes Luca met laag steenwol om zich heen nu :+

Maar die met 'ik ben helemaal geisoleerd' heb ik nog nooit teruggevonden.
pi_196731510
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar daar moet je (uit rood)14 dagen in quarantaine. Leidinggevende zit daar nu te quarantainen. Man in het ene huis, zij in het andere huis, en volgende week gaan ze samen naar het weer andere huis (2 van de drie noemen ze een cabin, alleen al de huiskamer in hun kleine cabin is groter dan mijn hele huis)
Ja ik geloof dat het idee nu was dat na 18 december de regels daar veranderen, en het dan testen en 10 dagen quarantaine wordt. Maar dat wordt een drama natuurlijk, met duizenden studenten die elke keer op en neer moeten :')
  maandag 14 december 2020 @ 18:55:37 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731526
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat, The Boys?
The Deep O+

maandag 14 december 2020 @ 18:57:06 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731567
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar die met 'ik ben helemaal geisoleerd' heb ik nog nooit teruggevonden.
Jezus dat is lang geleden O+ :D

Ik zag haar, en Carrie, vaak fietsen toen ik nog in Rotterdam werkte _O_
Mooie mensen
  maandag 14 december 2020 @ 18:57:56 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731598
pi_196731758
Gillende losers buiten het torentje :') :') :')
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:02:25 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196731833
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
ME d'r op af.
Mongolen
pi_196731857
quote:
Is dat het ja? :') Vroeg me al af wat ik hoorde.
pi_196731859
quote:
Willem Engel zal wel weer een oproep hebben gedaan
  maandag 14 december 2020 @ 19:03:52 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196731925
quote:
Ik dacht serieus net dat er nog ergens een iPad ofzo lag te loeien hier :')

Wow
pi_196731964
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat het ja? :') Vroeg me al af wat ik hoorde.
In ieder geval gillende en fluitende mensen. En die zullen er vast niet staan om Mark te steunen.
pi_196731976
Meneer Engel riep op om ziekenhuizen te bellen om te vragen of ze wel Ivermectine gebruiken (voornamelijk een diergeneesmiddel)
  maandag 14 december 2020 @ 19:05:43 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196732027
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

ME d'r op af.
Mongolen
Stel je niet aan

Ik snap heel goed dat er mensen zijn die er klaar mee zijn of het oneens zijn met het beleid nu
pi_196732108
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Meneer Engel riep op om ziekenhuizen te bellen om te vragen of ze wel Ivermectine gebruiken (voornamelijk een diergeneesmiddel)
Hoe verzint ie het
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:07:22 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196732134
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Stel je niet aan

Ik snap heel goed dat er mensen zijn die er klaar mee zijn of het oneens zijn met het beleid nu
Iedereen is er klaar mee. De hakken in het zand helpt niet. Alleen samen hou je het in de hand.
  maandag 14 december 2020 @ 19:07:58 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196732160
quote:
Van die mensen die denken dat alles een hoax is bedacht door Bill Gates met zijn chipfabrieken

Je zult ze de kost moeten geven
pi_196732173
quote:
Ja :o Dat zei ik ook net tegen G. Ik snap dat echt niet :N
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196732198
quote:
Ja, want dat weet de telefonist :')
pi_196732216
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Stel je niet aan

Als iedereen (en vooral die schreeuwers) zich in eerste instantie wat meer aan het beleid had gehouden, dan was deze lockdown wellicht niet nodig geweest.
  maandag 14 december 2020 @ 19:09:46 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196732233
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Iedereen is er klaar mee. De hakken in het zand helpt niet. Alleen samen hou je het in de hand.
Ja, eens. Maar ik snap sommige mensen ook wel

Als je opgebouwde bedrijf failliet gaat, mensen ziek zijn geworden etc etc

Geen touw aan vast te knopen.

De één uit dat wat anders dan de ander
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:09:51 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196732238
quote:
Wat is daar goed of fout aan?
pi_196732274
quote:
Spannend dit. Ze rapporteren snellere 'viral clearance' als mensen 5 dagen ivermectine krijgen, maar als die mensen ivermectine gecombineerd met doxycycline krijgen is het effect er ineens niet meer. Waaaaazig.
pi_196732281
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

Als iedereen (en vooral die schreeuwers) zich in eerste instantie wat meer aan het beleid had gehouden, dan was deze lockdown wellicht niet nodig geweest.
Juist.

En al die mensen die denken dat het net zo is als een griep moeten zich eens realiseren dat we 10.000 doden hebben met al deze maatregelen. Stel je eens voor hoeveel dat er waren geweest zónder maatregelen :X Griep, tuurlijk :')
  maandag 14 december 2020 @ 19:11:55 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196732320
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind die schuldwijzing heel naar en onnodig. Ken zat mensen die besmet zijn geworden zonder 'corona-aso' te zijn oid.
Daarnaast was en is beleid nou niet echt fantastisch duidelijk en coherent
pi_196732327
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat is daar goed of fout aan?
Ziekenhuiscentrales lastig vallen. Het is een parasitair middel, dus helpt het geen zier. Maar het zorgt er voor dat de volgers van Engel "denken dat ze weer een bijdrage leveren aan het gevecht tegen de overheid"
pi_196732332
En daar gaat de theatervoorstelling die volgende week in première ging en waar een vriendin maanden voor gerepeteerd heeft....
pi_196732399
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
En daar gaat de theatervoorstelling die volgende week in première ging en waar een vriendin maanden voor gerepeteerd heeft....
Nou ja, dat is geen ramp natuurlijk. Dat kan een andere keer ook nog. Wel eea een beetje in perspectief zien hoor.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:13:53 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196732400
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Juist.

En al die mensen die denken dat het net zo is als een griep moeten zich eens realiseren dat we 10.000 doden hebben met al deze maatregelen. Stel je eens voor hoeveel dat er waren geweest zónder maatregelen :X Griep, tuurlijk :')
Als je die nou in een sportschool ofzo zet met een besmet iemand... Anders krijg je ze het toch niet aan het verstand.
  maandag 14 december 2020 @ 19:14:00 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196732406
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Spannend dit. Ze rapporteren snellere 'viral clearance' als mensen 5 dagen ivermectine krijgen, maar als die mensen ivermectine gecombineerd met doxycycline krijgen is het effect er ineens niet meer. Waaaaazig.
Zes gram thiopenal intramusculair toedienen, elke zes uur. Ben je gegarandeerd snel van je klachten af
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:15:58 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196732510
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Zes gram thiopenal intramusculair toedienen, elke zes uur. Ben je gegarandeerd snel van je klachten af
Cyaankali ook. Een dosering is voldoende.
pi_196732518
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ziekenhuiscentrales lastig vallen. Het is een parasitair middel, dus helpt het geen zier. Maar het zorgt er voor dat de volgers van Engel "denken dat ze weer een bijdrage leveren aan het gevecht tegen de overheid"
Zo zwart-wit is het niet, las ik. Maar er is nog maar heel wankel bewijs. Hoe dan ook schiet het geen moer op om de ziekenhuizen ermee lastig te vallen.
  maandag 14 december 2020 @ 19:16:57 #124
63722 z80
I fink you freaky
pi_196732566
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 16:57 schreef fietsie het volgende:
OK cullies, prangende vraag:

Stel je hebt een rechaud met zo'n grote "pot" eronder, van RVS (dus niet een blikkie met labels) en daarin is ooit brandgel gebruikt.

Kun je die pot dan ook halfvol gieten met spiritus en de boel in de hens zetten? Of vereist dat juist weer een gaasje?

Natuurlijk is het top om met zo'n vraag te komen 1,5 uur nadat je wederhelft in de Makro was, en daar dus gewoon brandgel had kunnen kopen, maar de vraag steekt nu pas de kop op....

En het moet morgen om 10:00 branden, want de school-kerstviering is dus 10 minuten geleden verplaatst van aanstaande vrijdag naar morgenochtend :P

Ik zie dat je ook al een oplossing had. Maar zo spiritus, of welke andere brandbare vloeistof er in gieten en aansteken werkt niet.
Een hoeveelheid katoen er in stoppen met kippengaas er overheen en wat gewicht, baksteen, om het katoen wat aan te drukken. Vervolgens spiritus er in tot net onder de bovenrand van het katoen. Dit aansteken werkt wel. Het katoen werkt dan als een lont.
pi_196732580
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind die schuldwijzing heel naar en onnodig. Ken zat mensen die besmet zijn geworden zonder 'corona-aso' te zijn oid.
Daarnaast was en is beleid nou niet echt fantastisch duidelijk en coherent
Ik ken alleen maar niet-aso mensen die besmet zijn. Maar denk een groot deel ervan niet besmet zou zijn geraakt als er minder ‘bron asos ‘ waren.
Waarbij ik dan weer niet geneigd ben de ME of iets anders buitenproportioneels op ze af te sturen.
pi_196732642
Was het niet verboden om op straat te schreeuwen? Kunnen ze dan niet al die mensen buiten het torentje daarmee op de bon slingeren?
pi_196732666
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, dat is geen ramp natuurlijk. Dat kan een andere keer ook nog. Wel eea een beetje in perspectief zien hoor.
Ja joh, het is sneu voor haar en het theater gezelschap. Maar zat eraan te komen. Ik was sowieso al niet gegaan. En er zijn zeker ergere dingen.
  maandag 14 december 2020 @ 19:20:49 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_196732778
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ken alleen maar niet-aso mensen die besmet zijn. Maar denk een groot deel ervan niet besmet zou zijn geraakt als er minder ‘bron asos ‘ waren.
Waarbij ik dan weer niet geneigd ben de ME of iets anders buitenproportioneels op ze af te sturen.
ME is een contactberoep. Mag niet meer. De waterspuit er op dan weer wel. Veilig op afstand de gemoederen afkoelen.
pi_196732851
Maargeen avondklok met oud en nieuw dus. Die geruchten zag ik ook langs komen. Leek me wat onzinnig, zo'n avondklok. Het is hier 's avonds ook al uitgestorven.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:23:10 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196732875
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aha ja dat is ook wel weer zo. Maar ja, zal wel op Facebook hebben gestaan
pi_196732956
quote:

[..]

Wellicht ken je gewoon meer niet-aso mensen omdat dat dat altijd al meer je type was :)
pi_196733008
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha ja dat is ook wel weer zo. Maar ja, zal wel op Facebook hebben gestaan
Willem Engel had daartoe opgeroepen
  maandag 14 december 2020 @ 19:27:23 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196733016
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Maargeen avondklok met oud en nieuw dus. Die geruchten zag ik ook langs komen. Leek me wat onzinnig, zo'n avondklok. Het is hier 's avonds ook al uitgestorven.
Dat was een tijdje terug natuurlijk ook discussie. Bleek toen volgens mij nogal moeilijk zomaar in te zetten dus doen ze het liever niet.
pi_196733093
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Tele6 het volgende:
Was het niet verboden om op straat te schreeuwen? Kunnen ze dan niet al die mensen buiten het torentje daarmee op de bon slingeren?
Ik vond het juist wel wat sfeervols hebben :@
Sowieso zo'n toespraak vanuit het Torentje (we aten er op de bank helemaal een oliebolletje bij enzo) en dan wordt bij zoiets plechtigs het gevoel van Er Is Iets Groots Gaande wel versterkt door dat afkeurende gejoel buiten..
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:29:55 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196733107
quote:

[..]

Mensen die roken en drinken tijdens de zwangerschap hebben ook vaak geluk...
pi_196733109
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat was een tijdje terug natuurlijk ook discussie. Bleek toen volgens mij nogal moeilijk zomaar in te zetten dus doen ze het liever niet.
Mogen burgemeesters dan niet zelf bepalen? Dus dat het niet landelijk is, maar plaatselijk
pi_196733118
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wellicht ken je gewoon meer niet-aso mensen omdat dat dat altijd al meer je type was :)
Vast wel.
Anders had ik vast tientallen meer besmette mensen gekend ipv de stuk of dertig (over de heel periode gemeten) die ik nu ken.
pi_196733143
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef minilot het volgende:

Sowieso zo'n toespraak vanuit het Torentje (we aten er op de bank helemaal een oliebolletje bij enzo) en dan wordt bij zoiets plechtigs het gevoel van Er Is Iets Groots Gaande wel versterkt door dat afkeurende gejoel buiten..
:D O+

Ik at bangers & mash, geen oliebol. Maar een oliebol was ook wel lekker geweest. Zal de oliebollenkraam wel open mogen blijven? Die was helaas vanmiddag gesloten, zoals elke maandag.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:31:34 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196733162
quote:

[..]

De achtergrond was wel anders.
Het boek "Kropswolde Wolfsbarge" stond er niet meer.
pi_196733182
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:

De achtergrond was wel anders.
Het boek "Kropswolde Wolfsbarge" stond er niet meer.
Ik zag MH17 staan, stond er geloof ik de vorige keer niet. Maar weet ik eigenlijk ook niet zeker.
pi_196733197
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik at bangers & mash, geen oliebol. Maar een oliebol was ook wel lekker geweest. Zal de oliebollenkraam wel open mogen blijven? Die was helaas vanmiddag gesloten, zoals elke maandag.
Daar had ik nog niet bij nagedacht. Moet even kijken waar ik heen moet, want die bij de Intratuin zal wel vertrekken
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:32:37 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196733203
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom maar halen ;)
  maandag 14 december 2020 @ 19:32:52 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196733215
Nu heb ik zin in een oliebol... -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196733225
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef derLudolf het volgende:

Kom maar halen ;)
Bedoel je dat je nú oliebollen hebt of op 31 december? :+
pi_196733272
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zag MH17 staan, stond er geloof ik de vorige keer niet. Maar weet ik eigenlijk ook niet zeker.
Ja die viel deze keer wel op
pi_196733287
quote:

[..]

O+ Ik heb nog les. Ik mis weer een Hoogtepunt in de Nederlandsche Geschiedenis -O- :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 14 december 2020 @ 19:36:41 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196733328
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mogen burgemeesters dan niet zelf bepalen? Dus dat het niet landelijk is, maar plaatselijk
Ik weet het niet precies. Volgens mij moesten ze dan de noodtoestand uitroepen ofzo.

Oliebollen O+
pi_196733346
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef Sarabi het volgende:

Ja die viel deze keer wel op
Ik vraag me altijd af of dat zo allemaal expres wordt neergezet. Zo van 'we zijn Kropswolde of MH17 niet vergeten hoor!'
pi_196733350
Dit was volgens mij de eerste persconferentie die ik gekeken heb. En het was niet eens een persconferentie, maar een toespraak.
  maandag 14 december 2020 @ 19:37:35 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196733361
Wij gaan onze kerst afspraken eens bekijken.. we zouden met de auto hierheen rijden.. maar dat is wat lastig aan onszelf te verkopen nu..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196733389
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Tele6 het volgende:
Dit was volgens mij de eerste persconferentie die ik gekeken heb. En het was niet eens een persconferentie, maar een toespraak.
Godzijdank geen domme vragen _O_ _O_

Al is ergeren ook wel een hobby van mij.

Min.pres houdt lange, duidelijke toespraak.
Journalist met hbo opleiding: gaan de supermarkten ook dicht?

|:( |:(
pi_196733496
Wow, je mag in een hotel geen eten meer geserveerd krijgen. Heb je een hotel geboekt omdat je dan lekker over de kerst tóch "uit eten kan", moet je pizza bestellen _O-
  maandag 14 december 2020 @ 19:42:37 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733515
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kan de lokale slager niet helpen? Anders Sligro?
Sligro doet niet mee aan particulieren toelaten, de Blokker bleek pasta te hebben
pi_196733518
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af of dat zo allemaal expres wordt neergezet. Zo van 'we zijn Kropswolde of MH17 niet vergeten hoor!'
Tuurlijk, elke centimeter van die achtergrond is in meer of mindere mate doordacht :Y
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:44:16 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196733570
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Godzijdank geen domme vragen _O_ _O_

Al is ergeren ook wel een hobby van mij.

Min.pres houdt lange, duidelijke toespraak.
Journalist met hbo opleiding: gaan de supermarkten ook dicht?

|:( |:(
Nou inderdaad, dat was wat ze bij M(?) ook zeiden, dat er nu helaas geen ruimte voor de pers was om vragen te stellen.

Ze stellen alleen maar domme vragen :P
  maandag 14 december 2020 @ 19:46:09 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_196733627
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dat was wat ze bij M(?) ook zeiden, dat er nu helaas geen ruimte voor de pers was om vragen te stellen.

Ze stellen alleen maar domme vragen :P
Bij M stellen ze wel slimme vragen?
pi_196733656
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:24 schreef Candaasje het volgende:
@:minilot ik moest nog even aan je denken O+

(Ik ben heel niet van de kerstdorpen, en deze foto is vrij waardeloos, maar toch: )
[ afbeelding ]
Zohee!
Voor de lui die nog wél teevee kijken: woensdagavond op RTL4 een wie-maakt-het-beste-kerstdorpje-wedstrijd, opgenomen in de Efteling en gepresenteerd door O+ Loretta Schrijver O+ en ons geliefde huidige hoofd ontwerpafdeling van de Efteling :)
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 19:47:26 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196733668
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Wow, je mag in een hotel geen eten meer geserveerd krijgen. Heb je een hotel geboekt omdat je dan lekker over de kerst tóch "uit eten kan", moet je pizza bestellen _O-
En terecht. Las van mensen in Groningen die letterlijk twee deuren verderop in een hotel gingen met kerst :')

We hebben een monteur uit de omgeving Nijmegen aan het werk die in een hotel zit nu. Wenste hem vanmiddag al een fijn laatste avondmaal toe :D
pi_196733675
quote:
Las gisteren een stuk van een dame met een restaurant. Die had nu al bestellingen voor kerst in het Landal park om de hoek. Catering voor 12 en 18 mensen (en dat waren geen 2 bestellingen, maar meerdere
  maandag 14 december 2020 @ 19:47:35 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733677
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Het had leuke tv beelden van de Slag om Urk opgeleverd :P
  maandag 14 december 2020 @ 19:49:02 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733717
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Zohee!
Voor de lui die nog wél teevee kijken: woensdagavond op RTL4 een wie-maakt-het-beste-kerstdorpje-wedstrijd, opgenomen in de Efteling en gepresenteerd door O+ Loretta Schrijver O+ en ons geliefde huidige hoofd ontwerpafdeling van de Efteling :)
Hoe laat?
  maandag 14 december 2020 @ 19:49:05 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196733718
quote:
Ja maar ze hebben tenminste wel eindelijk opgepikt dat het niet ok is dat het in hotels nog allemaal wel kan.
pi_196733729
quote:
Vriendin gaat uit eten en overnachten in hotel. Zij kreeg bericht dat het hotel hun diner desnoods op de kamer gaan aanbieden. Ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken.
pi_196733733
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Las gisteren een stuk van een dame met een restaurant. Die had nu al bestellingen voor kerst in het Landal park om de hoek. Catering voor 12 en 18 mensen (en dat waren geen 2 bestellingen, maar meerdere
Als het één gezin is kan het natuurlijk wel.

* Tele6 stelt zich de moeder voor

Auauauauau :X
pi_196733761
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe laat?
Uit mijn hoofd: 20:30 dacht ik
  maandag 14 december 2020 @ 19:51:04 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733779
Roomservice werd toch expliciet benoemd als no-go?
pi_196733787
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:D
pi_196733790
quote:

[..]

Na de achtste voel je het vast niet meer zo. Ik kan hier in de straat wel eens rondvragen bij de gereformeerden?
pi_196733796
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Zohee!
Ik zag een voorfilmpje en vond het leuk O+

Toch geen woensdagavond repetitie nu :')
pi_196733797
quote:
Wel zo eerlijk. Ik ga nog wel naar hotel, maar was sowieso al van plan eten mee te nemen.
  maandag 14 december 2020 @ 19:51:42 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733804
quote:

[..]

Ze hoeven niet allemaal tegelijk of binnen 1 jaar
pi_196733816
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze hoeven niet allemaal tegelijk of binnen 1 jaar
Twee vijflingen en je bent ook al een heel eind ^O^
pi_196733837
quote:

[..]

was een landal op de veluwe...de mensen met enorme gezinnen wonen daar al :D
pi_196733854
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

was een landal op de veluwe...de mensen met enorme gezinnen wonen daar al :D
Nou ja, je blijkt er bij mini om de hoek ook een paar te hebben ;)
  maandag 14 december 2020 @ 19:53:54 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196733871
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Twee vijflingen en je bent ook al een heel eind ^O^
Meteen een eigen serie bij TLC in the pocket.
pi_196733874
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel zo eerlijk. Ik ga nog wel naar hotel, maar was sowieso al van plan eten mee te nemen.
Ohhhh...en dan vragen of je even in de hotelkeuken mag om het op te warmen. Dat zou het wel gaaf maken
pi_196733885
J0nguns! Noodtoestand!

Er is een probleem met de waterleiding in mijn stadje, ik heb nu geen water :') :'(

Gelukkig heb ik twee toiletten, dus twee spoeltjes *O*
pi_196733887
quote:
Mja of salade uir de supermarkt
pi_196733895
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Na de achtste voel je het vast niet meer zo. Ik kan hier in de straat wel eens rondvragen bij de gereformeerden?
Ja, dan floepsen ze er zomaar uit hè? :P

De mevrouw van de eenvoudiglevenblog lijkt het toch niet makkelijk gehad te hebben met haar 10 kinderen. Met erna chronische bekkenpijn.
pi_196733907
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:51 schreef fietsie het volgende:
Roomservice werd toch expliciet benoemd als no-go?
Ja, maar het zou me niets verbazen als ze daar gewoon weer iets op verzinnen hoor. Wat ik overigens ook niet zo erg zou vinden. Het was vooral krom dat daar volle zalen tegelijk zaten te eten. Als eten afhalen/thuisbezorgen mag, dan weten ze daar op een hotelkamer vast ook wel iets op te verzinnen.
pi_196733916
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, je blijkt er bij mini om de hoek ook een paar te hebben ;)
Wel meer dan een paar. Bible belt hè, in die gezellige sjerp vallen zowel de Veluwe als mijn dorp ;)
pi_196733924
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhhh...en dan vragen of je even in de hotelkeuken mag om het op te warmen. Dat zou het wel gaaf maken
Dat gaat me dan weer een stapje te ver. :D
pi_196733951
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

Vriendin gaat uit eten en overnachten in hotel. Zij kreeg bericht dat het hotel hun diner desnoods op de kamer gaan aanbieden. Ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken.
Dat mag ook niet. Ze mogen ook geen roomservice leveren.
pi_196733964
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Met erna chronische bekkenpijn.
*fluistert*
Je hebt het niet van mij, maar haar man vindt ongetwijfeld dat de chronische bekkenpijn komt van al dat heidense geblog :+
pi_196733970
Oh, ik liep wat achter met reageren :') Zit ook in wow te kletsen
  maandag 14 december 2020 @ 19:57:28 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733983
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, dan floepsen ze er zomaar uit hè? :P

Het wordt zowaar bijna knap dat ze ze erin krijgen....
  maandag 14 december 2020 @ 19:57:52 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196733994
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik liep wat achter met reageren :') Zit ook in wow te kletsen
wel fijn dat je even bevestigt, dat voelt altijd goed :)
pi_196734025
Ik heb zo'n geur waxmelt ding, en die ruikt heerlijk naar speculaas. O+
pi_196734038
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef minilot het volgende:

[..]

*fluistert*
Je hebt het niet van mij, maar haar man vindt ongetwijfeld dat de chronische bekkenpijn komt van al dat heidense geblog :+
_O-
pi_196734040
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat mag ook niet. Ze mogen ook geen roomservice leveren.
Lijkt mij ook. Ik denk dat dat uitstapje niet doorgaat.
pi_196734042
Had kleine hoop dat m'n vriend een latte met speculaassiroop had klaargezet toen ik weer beneden kwam. Maar helaas. Dat hebben we ook helemaal niet in huis.
pi_196734076
quote:
9s.gif Op maandag 14 december 2020 19:59 schreef Myraela het volgende:
Had kleine hoop dat m'n vriend een latte met speculaassiroop had klaargezet toen ik weer beneden kwam. Maar helaas. Dat hebben we ook helemaal niet in huis.
_O-
  maandag 14 december 2020 @ 20:01:13 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196734089
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n geur waxmelt ding, en die ruikt heerlijk naar speculaas. O+
Ik heb een fijne woodwick kaars met kaneel geur O+
pi_196734091
quote:
Och! Dode mus, wintereditie! :{
  maandag 14 december 2020 @ 20:01:51 #195
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196734108
Site van rijksoverheid niet bereikbaar _O-
pi_196734117
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb een fijne woodwick kaars met kaneel geur O+
Oeh, dat zijn die knetterende toch? Ben superbenieuwd, maar deze krent vond ze te duur.
pi_196734145
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
J0nguns! Noodtoestand!

Er is een probleem met de waterleiding in mijn stadje, ik heb nu geen water :') :'(

En dan maar hopen dat je niet aan de diarree gaat :P
  maandag 14 december 2020 @ 20:04:21 #198
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196734166
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, dat zijn die knetterende toch? Ben superbenieuwd, maar deze krent vond ze te duur.
Ja!
Ik ook _O-
Maar vond dat het nu wel mocht want we zijn toch alleen maar thuis. Het is wel echt knus
pi_196734176
Kaneel O+
Werewolf
pi_196734188
@minilot, bedankt dat je jaren geleden zo lyrisch was over de steak bites with miso dressing van Woks of Life. We hebben hem net op en het was heel fijn.
Spoilers!
pi_196734191
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je niet aan de diarree gaat :P
Optimist tot in de kist jij _O-

Dan ga ik wel boven een kattenbak hangen :X
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 20:05:47 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196734195
quote:
J0nguns! Noodtoestand!

Ik heb afgelopen zomer een paar emmers water uit het kanaal gehaald voor de wc :D
pi_196734254
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen zomer een paar emmers water uit het kanaal gehaald voor de wc :D
Ik heb nog wat flessen lichtelijk-aangestoken-door-Corona-hamsterwoede van maart.
pi_196734261
quote:
J0nguns! Noodtoestand!

Da's vervelend
pi_196734292
Kinderliedjes schminderliedjes. J. en Günther zitten op respectievelijk gitaar en ukelele met ontzettend veel drama 'Liereman' van de Kift te blèren :') Nu dwaal ik eenzaam om en rond / en ween mijn aaaaaaanzicht nat, etc.

maandag 14 december 2020 @ 20:10:02 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196734297
Gave oudjaarstrekking reclame - Cat-edition
  maandag 14 december 2020 @ 20:10:06 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_196734299

Hier nog veel meer van dit soort plaatjes O+
https://www.boredpanda.com/blackwater-photography-wu-yung-sen/
pi_196734310
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's vervelend
De vloek van de moderne tijd. Een eigen put doet het in het algemeen altijd.
pi_196734335
quote:
J0nguns! Noodtoestand!

Ah meh! Succes daar! Enig idee hoe lang het gaat duren?
pi_196734361
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:10 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier nog veel meer van dit soort plaatjes O+
https://www.boredpanda.com/blackwater-photography-wu-yung-sen/
:9 !
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 20:12:48 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196734365
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb nog wat flessen lichtelijk-aangestoken-door-Corona-hamsterwoede van maart.
Om te drinken hadden we nog twee 5 liter flessen, maar als je niet weet hoe lang het duurt is het zonde dat de wc mee door te spoelen
  maandag 14 december 2020 @ 20:13:22 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734388
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:09 schreef minilot het volgende:
Kinderliedjes schminderliedjes. J. en Günther zitten op respectievelijk gitaar en ukelele met ontzettend veel drama 'Liereman' van de Kift te blèren :') Nu dwaal ik eenzaam om en rond / en ween mijn aaaaaaanzicht nat, etc.

Kent hij 'De Uil zat in de Olmen' al?
Heer-lijk

Ik wil meer oude(rwetse) liederen leren, alleen al om aan mijn kind door te geven _O_
pi_196734410
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:minilot, bedankt dat je jaren geleden zo lyrisch was over de steak bites with miso dressing van Woks of Life. We hebben hem net op en het was heel fijn.
Ik kan het me niet eens herinneren! :D Althans, ik ben gewoonlijk wel erg enthousiast over de uitstekende recepten op Woks of Life, maar ik kan me werkelijk niet heugen dit ooit gemaakt te hebben, hmmm.. Curieus!
pi_196734457
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee, nu je het zegt! Proberen te onthouden voor de eerstvolgende verplichte wandeling in de frisse buitenlucht :+ ^O^
pi_196734460
quote:
Helemaal geen siroopje nodig..
https://www.naturenates.com/gingerbread-latte/

En dit heb je wel in huis.
pi_196734480
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Zeker niet. :D
pi_196734510
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:16 schreef Uhmmpie het volgende:

Helemaal geen siroopje nodig..
https://www.naturenates.com/gingerbread-latte/

Geen slagroom in huis, helaas. En aan het plaatje te zien een essentieel onderdeel :7
pi_196734537
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Kropswolde stond toch een boerderij die van Ruttes voorvaderen geweest is?
Ja hoor!
quote:
Het boek verscheen in 2014. 'Een lijvig werk, van 330 pagina's in groot formaat', zegt Rozema. Hij stuurde Rutte een exemplaar, omdat zijn voorouders er woonden. 'Zijn grootvader van moeders zijde, Klaas Dilling, is in 1881 in Kropswolde geboren. Die was daar inspecteur van de Heidemij en boerde daar wat.'
Bedankje

Rutte stuurde een bedankje nadat hij het boek had gekregen. 'Dan denk je: dat is een stukje beleefdheid.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)Zijn-opa-woonde-daar
pi_196734554
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah meh! Succes daar! Enig idee hoe lang het gaat duren?
Voorspelling is tot 23.30 uur. Is prima te overleven. Ik had op korte termijn geen douche- of badderplannen. En de afwas stond al twee dagen, kan nog wel een dagje langer wachten.

Alleen even flesje mee voor tanden poetsen straks. En ter vulling van de kitten drinkbak. Beestje zuipt als een tempelier.
pi_196734571
Er is een tijd geweest dat ik steevast wel een paar van die superhandige houdbare pakjes slagroom van de Lidl in mijn bakvoorraad had liggen, maar sinds J. op dieet is niet meer..
Overigens heeft die echtgenoot van mij afgelopen week toch maar eens een paar nieuwe kleren gekocht in plaats van zijn slobberkleren van vijfendertig kilo geleden en hij lijkt er instant nóg twintig kilo lichter mee :D Ik denk steeds: huh, wauw! nu als -ie de kamer binnenstapt :)
pi_196734595
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef minilot het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik steevast wel een paar van die superhandige houdbare pakjes slagroom van de Lidl in mijn bakvoorraad had liggen, maar sinds J. op dieet is niet meer..
Overigens heeft die echtgenoot van mij afgelopen week toch maar eens een paar nieuwe kleren gekocht in plaats van zijn slobberkleren van vijfendertig kilo geleden en hij lijkt er instant nóg twintig kilo lichter mee :D Ik denk steeds: huh, wauw! nu als -ie de kamer binnenstapt :)
Gaaf! Hij gaat echt goed he ^O^
  maandag 14 december 2020 @ 20:24:16 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734613
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, nu je het zegt! Proberen te onthouden voor de eerstvolgende verplichte wandeling in de frisse buitenlucht :+ ^O^
Miepje hier articuleert nogal enthousiast, zo geinig dan die liederen

Kan zo de kerk in _O-
  maandag 14 december 2020 @ 20:24:52 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734628
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef minilot het volgende:
Fucking hell zeg, wat fijn!
pi_196734662
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Heer-lijk

Ik wil meer oude(rwetse) liederen leren, alleen al om aan mijn kind door te geven _O_
Zo zong mijn vader met ons over Hertog Jan van Brabant en van "Komt vrienden in den ronde" O+
(allebei niet de makkelijkste liedjes, maar wel melodieus en de nonsens-stukjes -- harba loriefa -- deden het ook erg goed)
pi_196734702
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan zo de kerk in _O-
Ja, deze hier ook. :D Kunnen ze samen bij de Leidse Sleuteltjes of hoe heten die koters van Sinterklaaselpees van vroeger?
pi_196734703
quote:

[..]

Kan zo de kerk in _O-
Nou heb ik een zingende Amalia in gedachten _O-
pi_196734714
quote:

[..]

Fucking hell zeg, wat fijn!
Allerlei stukjes die ook beter bereikbaar zijn nu! *O* :7
pi_196734733
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zo zong mijn vader met ons over Hertog Jan van Brabant en van "Komt vrienden in den ronde" O+
(allebei niet de makkelijkste liedjes, maar wel melodieus en de nonsens-stukjes -- harba loriefa -- deden het ook erg goed)
O+
Die vader van jou klinkt altijd vele malen cooler dan die moeder van jou :)
pi_196734751
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen slagroom in huis, helaas. En aan het plaatje te zien een essentieel onderdeel :7
Haha nou hij smaakte prima zonder slagroom vanmiddag.

Ik heb echt nooit slagroom in huis.
pi_196734759
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef minilot het volgende:

[..]

O+
Die vader van jou klinkt altijd vele malen cooler dan die moeder van jou :)
Hij had ook echt best wel een leuk leven voor-ie met m'n moeder was. Reizen en volksdansen, zingen en zelf fluiten maken en bespelen. Lange afstanden kanoën en "omdat het kan" even naar Parijs fietsen. O+
  maandag 14 december 2020 @ 20:31:42 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734768
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vet :D

Ik probeerde hier Ievan Polkka maar was geen succes, zelfs niet met prei erbij :D
pi_196734779
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hij had ook echt best wel een leuk leven voor-ie met m'n moeder was. Reizen en volksdansen, zingen en zelf fluiten maken en bespelen. Lange afstanden kanoën en "omdat het kan" even naar Parijs fietsen. O+
Oh wauw! O+
  maandag 14 december 2020 @ 20:33:18 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734805
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou heb ik een zingende Amalia in gedachten _O-
Nee echt veeeeeeel bekakter, de mijne dus :D
Ze heeft er ook echt zo'n schijnheilig poppig smoelwerk bij, het is echt belachelijk gewoon :+
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, deze hier ook. :D Kunnen ze samen bij de Leidse Sleuteltjes of hoe heten die koters van Sinterklaaselpees van vroeger?
Nou echt prima kunnen ja :D
  maandag 14 december 2020 @ 20:33:42 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734817
quote:

[..]

Allerlei stukjes die ook beter bereikbaar zijn nu! *O* :7
Aambeien _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 20:34:41 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734844
quote:

[..]

Oh tof man!

Ik wil ook meer idioterie zoals dat doen
pi_196734916
Zelf fluiten maken is wel supernerdy trouwens, minstens niveau LARPen O+
pi_196734922
Komt vrienden in Den ronde zong mijn vader ook! O+ O+
  maandag 14 december 2020 @ 20:38:01 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196734937
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:37 schreef minilot het volgende:
Zelf fluiten maken is wel supernerdy trouwens, minstens niveau LARPen O+
Heerlijk

Zoveel dingen nog op mijn to do list _O_
pi_196734952
Mijn vader zong Black Sabbath voor me :') O+
pi_196734971
Ik moet toch wel heel veel :') :') :') doen bij al die mensen die in het centrum van een willekeurige stad geïnterviewd worden: ‘ja, tis veel te druk he’ :|W
pi_196734992
quote:

[..]

Wauw _O_
pi_196735009
Mijn vader zong dit :D

quote:
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een bar en een bad en een bibliotheek
Met een haard en een hert en de Time iedere week

Op een open plek ervoor op een klein stukje wei
Stond een bordje geschilderd: "Hoed u voor mij
En voor m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Voor m'n haard en m'n hert en m'n Time iedere week"

Ze zei: zou ik misschien je hutje mogen zien
Met de bar en het bad en de bibliotheek
Met de haard en het hert en de Time iedere week

Ze kwam die week, ze bleef dat jaar en we keken naar m'n hutje
En veel naar elkaar en naar m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Naar m'n haard en m'n hert en m'n Time iedere week

Maar toen ze me alles wilde vergoeden bood ik haar aan m'n zwijnen te voeden
M'n bewust en m'n onderbewustzwijn in hun kot achter de bar
Want dat leek me nu juist fijn

Maar ze zei: "idioot" en stak de beesten dood
Er zat bloed aan de bar en de bibliotheek
Voor de haard, op het hert en in de Time van die week

Ik heb een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een vrouw en een wieg en thee met cake
Met een pijp en pantoffels en de Libelle iedere week
Ik hou er nog steeds wel van :+
pi_196735036
CULverantwoord fluiten maken! :D

#zoudoen :7
pi_196735101
Een jaar of wat geleden waren er zangavonden in een kerk hier in de buurt. Allemaal oud hollandse liedjes, oa iets met wielewaal, de uil en heel veel andere liedjes. Oorspronkelijke programma was een negro spiritual concert, maar wij hadden de wijziging in het programma niet meegekregen _O- we hebben enthousiast meegezongen en zijn nog een pasr keer gegaan, bleek hartstikke leuk (na de eerste verbazing en lachstuip)
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 20:45:34 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196735116
Zo, drie Facebook berichten die oproepen tot onrust op Oudjaarsdag gerapporteerd zijnde terrorisme.
  maandag 14 december 2020 @ 20:46:20 #246
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196735134
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Mijn vader zong Black Sabbath voor me :') O+
WHAT IS THIS THAT STANDS BEFORE YOU....
pi_196735148
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Een jaar of wat geleden waren er zangavonden in een kerk hier in de buurt. Allemaal oud hollandse liedjes, oa iets met wielewaal, de uil en heel veel andere liedjes. Oorspronkelijke programma was een negro spiritual concert, maar wij hadden de wijziging in het programma niet meegekregen _O- we hebben enthousiast meegezongen en zijn nog een pasr keer gegaan, bleek hartstikke leuk (na de eerste verbazing en lachstuip)
Ha, natuurlijk, de Wielewaal O+
pi_196735155
quote:

[..]

Damrakkertjes?
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 20:47:10 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196735157
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
CULverantwoord fluiten maken! :D

#zoudoen :7
Ik stop liever m'n wortel in een fluit :P
pi_196735163
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 20:40 schreef sigme het volgende:
Mijn vader zong dit :D
[..]

Ik hou er nog steeds wel van :+
Ouderwetse hollandsche bruutheid O+

Ik ging als kitten naar bed met dit versje:
Dank lieveheere
Danke lievevrouwe
Danke engeltjezoet
Die ons Catje bewaren moet
Voor water ende vuur
Voor alle ziekten en ongelukken
En de haastige dood.
Amen

:Z :Z :Z
pi_196735205
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet toch wel heel veel :') :') :') doen bij al die mensen die in het centrum van een willekeurige stad geïnterviewd worden: ‘ja, tis veel te druk he’ :|W
Nog het hardst bij die man bij de bouwmarkt met zn kabelgootje dat echt HEEL erg noodzakelijk was.
Maar die wel vond dat rutte wat beter op de mensen moet passen en het dus terecht vond dat de winkels dicht zouden gaan.

Journalist: ja want zelf passen wel niet zo heel goed op onszelf he :X
pi_196735229
Ok, wat was dat. Op de bank in slaap gevallen, nu ietwat verdwaasd wakker aan het worden met bijlees.

Oliebollen, ja zin nu. Oi :9~

Gekke liedjes zijn mijn familie ook niet vreemd, al heb ik die hier gepost niet geluisterd en weet ik niet of de blauwbilgorgel dan nog in categorie "gek" valt.

En iets met 35kg afvallen? Damn! _O_ Nieuwe kleren is wel lekker, ben recent ook ineens veel afgevallen. Was niet nodig, maar mijn lijf vond van wel. Net een nieuwe broek en truitje gescoord en ik zie er best lekker uit, al zeg ik het zelf :7 (nou ja, niet nu, met m'n gare hoofd).
pi_196735239
Mijn jongste wil altijd dat ik hem omi noem als ik voor hem zing voor het slapen gaan.. en dan lacht hij heel hard en 'nog een keer omi zingen' en dat kan ik niet weerstaan en dan zing ik nog 10x 'dag lieve omi, ga nu maar slapen, morgen is een nieuwe dag waarop je lekker spreken rond mag, dag omi, tot mohorgen'

O+
pi_196735265
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 20:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, mijn vader was nogal van de oermetal :) Mijn moeder houdt er nog steeds van :D
  maandag 14 december 2020 @ 20:53:01 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_196735288
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Holyme het volgende:
Ok, wat was dat. Op de bank in slaap gevallen, nu ietwat verdwaasd wakker aan het worden met bijlees.

Oliebollen, ja zin nu. Oi :9~

Gekke liedjes zijn mijn familie ook niet vreemd, al heb ik die hier gepost niet geluisterd en weet ik niet of de blauwbilgorgel dan nog in categorie "gek" valt.

En iets met 35kg afvallen? Damn! _O_ Nieuwe kleren is wel lekker, ben recent ook ineens veel afgevallen. Was niet nodig, maar mijn lijf vond van wel. Net een nieuwe broek en truitje gescoord en ik zie er best lekker uit, al zeg ik het zelf :7 (nou ja, niet nu, met m'n gare hoofd).
Dat vraagt schreeuwt om een foto.
pi_196735300
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:50 schreef Holyme het volgende:
Net een nieuwe broek en truitje gescoord en ik zie er best lekker uit, al zeg ik het zelf :7
Yassssss queen! :7 ^O^
pi_196735303
Oh ik zal ook even coronahaarklagen. Heb ik *&%$ voor het eerst in eeeeeeeeeeeuwen besloten m'n haar te verven toen in februari, in Spanje, met henna, jullie weten nog wel, kan ik daarna een heel jaar niet naar Spanje om lekker prutsend nieuwe henna op m'n kop te kleien. Dus nu ben ik gezegend met 'uitgroei'. Wtf!?

Hmpf. Ik ga m'n WTF-people-tshirt maar opgraven denk ik. Hmpf.
pi_196735319
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 20:54 schreef sigme het volgende:
Oh ik zal ook even coronahaarklagen. Heb ik *&%$ voor het eerst in eeeeeeeeeeeuwen besloten m'n haar te verven toen in februari, in Spanje, met henna, jullie weten nog wel, kan ik daarna een heel jaar niet naar Spanje om lekker prutsend nieuwe henna op m'n kop te kleien. Dus nu ben ik gezegend met 'uitgroei'. Wtf!?

Hmpf. Ik ga m'n WTF-people-tshirt maar opgraven denk ik. Hmpf.
Je hebt vast een heel goede reden om geen nieuwe henna in NL op je hoofd te smeren, maar ik zie hem niet :?
pi_196735324
Waarom kun je niet in Nederland je haar hennaën dan, Sigme? :?
pi_196735329
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt vast een heel goede reden om geen nieuwe henna in NL op je hoofd te smeren, maar ik zie hem niet :?
Oh, Je hebt een punt.
Dat vlekt. Ik ben niet handig.
pi_196735339
O ja, thuiskapperafspraak op de 28e ook maar afzeggen. Gelukkig is de coupe Corona nu begeleid al zover gegroeid dat dat geen grote ramp is. Bonbonzaak dicht is erger, en ik zie nog geen thuisbezorg optie :D
pi_196735344
En hier buiten in m'n nakie op m'n knieën bij de buitenkraan.. hmpf!
pi_196735351
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, Je hebt een punt.
Dik prutje maken. Oude kleren, grote handdoek, plastic zak of badmuts /ervaring

Edit: nee! Plastic folie om je hoofd! Dat deed ik!
En handschoenen zijn je vrienden.
pi_196735361
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2020 20:56 schreef sigme het volgende:
En hier buiten in m'n nakie op m'n knieën bij de buitenkraan.. hmpf!
Jij luxepaardje, zomaar stromend water hebben! Dat is meer dan ik heb hoor ;(
pi_196735365
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dik prutje maken. Oude kleren, grote handdoek, plastic zak of badmuts /ervaring
Uitspoelen. Gansche douchehok oranje. Vloer, tegels, voegen, stuuk, plafond.
pi_196735381
quote:
3s.gif Op maandag 14 december 2020 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah ja, ik heb zoeen standaard bak, dat spoelt zo weg.
pi_196735393
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij luxepaardje, zomaar stromend water hebben! Dat is meer dan ik heb hoor ;(
Ja precies, in Spanje heb ik dat probleem niet, daar valt niks tegen een plafond te flatsen. Niet genoeg water én geen plafond! En geen stuuk. Of voegen. Of tegels.
pi_196735402
quote:
3s.gif Op maandag 14 december 2020 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat heb ik ook elke keer met de rode haarverf :D lijkt net of er iemand vermoord is
pi_196735403
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, Je hebt een punt.
Man inschakelen! 8-)

Mijn vriend henna-de mijn haren om een slagveld te voorkomen.
pi_196735428
Oolh wacht, ik was te traag
pi_196735431
Anyway, ik schijn hier nu warm water te hebben (liefste heeft weer eens stroomspaardrang, dus de boiler stond uit en mag nu 1 uur per dag aan zodat ik kan douchen O+ ). Ik ga even douchen kan ik daarna in bed. Met m'n uitgroei.
pi_196735437
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 21:00 schreef Candaasje het volgende:
Oolh wacht, ik was te traag
Man in douchebak leggen ter bescherming ^O^
pi_196735488
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Komt vrienden in Den ronde zong mijn vader ook! O+ O+
De mijne ook O+ en 'De uil zat in de olmen' ook, en dan in canon.

Mijn koter vindt vooral het 'jujujujuju' erg geinig :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_196735526
*O* ik heb weer water *O*
pi_196735536
Ben vandaag getest! Was een stuk vervelender dan de eerste keer. Vooral enorme kriebel, niet te doen :D Morgen wordt een intensieve dag met z'n drieën thuis.

En ik hoopte op kindvrije dagen de eerste week van de kerstvakantie maar zal toch maar het kindeke thuis houden.
pi_196735545
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
*O* ik heb weer water *O*
Hoera!
pi_196735607
@minilot
Mijn lievelings recept voor worteltjestaart:
https://smittenkitchen.com/2015/03/carrot-graham-layer-cake/
Met geraspte bospeen (400g of zo), koolzaadolie met botersmaak, frosting van slechts 1 pakje roomkaas, beetje boter en suiker
pi_196735811
Ondertussen gaat voor de 4e keer bij mijn bovenbuurvrouw de deurbel....

Buiten dat dat weer heel de avond muziek en lawaai betekent...
muziek gaat uit als ik er om vraag hoor... maar ik wil niet 3x in de week daarover klagen :X
Plus dat het meeste lawaai is als ze km een uur of 3 naar huis gaan en dan eerst nog even de klompendans of iets dergelijks gaan doen.

Begint me dit toch wel te storen.
  maandag 14 december 2020 @ 21:15:05 #279
63722 z80
I fink you freaky
pi_196735818
Ik ga in lockdown. Even een bos kappen met een handzaag. :Z
pi_196735855
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:15 schreef z80 het volgende:
Hier goed verschanst op de bank met nintendo switch, thee, boek en crackers.

Edit: en jullie natuurlijk O+
pi_196735906
@sigme Jaap Fischer O+ En ook De Monnikken, in duet met @Leintjhu
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 21:18:52 #282
45833 crew  Fogel
pi_196735915
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef Molo het volgende:
@:Fogel
Heb je nog een bed voor me op zolder?
De grootste slaapkamer is niet in gebruik.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 14 december 2020 @ 21:19:23 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196735927
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

JIj nestelt elders?
pi_196735975
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier goed verschanst op de bank met nintendo switch, thee, boek en crackers.

Edit: en jullie natuurlijk O+
Mijn man heeft net nieuwe Switch spellen voor zijn verjaardag gehad dus hier komt het ook wel goed :D
pi_196736043
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn man heeft net nieuwe Switch spellen voor zijn verjaardag gehad dus hier komt het ook wel goed :D
Nog aanraders gekregen?
pi_196736073
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nog aanraders gekregen?
Super Mario All Stars, heb je meteen 3 spellen voor de prijs van 1.
En ik kende ze nog niet.
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 21:24:32 #287
45833 crew  Fogel
pi_196736081
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

JIj nestelt elders?
Ja, in een van de kleinste slaapkamers zelfs :D
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 14 december 2020 @ 21:27:41 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196736173
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, in een van de kleinste slaapkamers zelfs :D
Makkelijker ijsvrij te houden?
  Moderator maandag 14 december 2020 @ 21:32:06 #289
45833 crew  Fogel
pi_196736283
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Makkelijker ijsvrij te houden?
Neuh, kwam gewoon zo uit.
pi_196736533
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:15 schreef z80 het volgende:
Succes.

Ik zit allang in lockdown maar leef met jullie mee.
Werewolf
pi_196736636
Nog even zware dingen getild. Wat een grafstemming zeg. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 14 december 2020 @ 21:52:16 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196736669
Hey Myr, heb je eigenlijk al geprinte ornamenten in huis staan?
pi_196737003
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:52 schreef fietsie het volgende:
Hey Myr, heb je eigenlijk al geprinte ornamenten in huis staan?
Laatste was een houder in de vorm van een ouderwetse wekker voor de Google home in de slaapkamer. :D Nu is er een houder voor een plank aan het printen. Hij is meer met de printer bezig geweest dan met de nieuwe xbox. :’)
  maandag 14 december 2020 @ 22:12:49 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196737043
*grin* Leuke hobby blijft het :)
pi_196737083
O wauw... ik ging er blind vanuit dat het teamoverleg van mijn baan in de zorg digitaal zou zijn. En kom er nu achter dat dat op kantoor is gepland -O-
Iedereen met medisch mondmasker en afstand, maar toch. De antipathie tegen digitaal vergaderen overheerst blijkbaar nog steeds, ondanks de diverse valse alarmen en daadwerkelijk besmette collega’s.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 22:15:32 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196737103
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er nog geen anoniem meldpunt van de arbeidsinspectie en / of de igj is.
pi_196737129
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er nog geen anoniem meldpunt van de arbeidsinspectie en / of de igj is.
Ja he.

Ik snap inhoudelijk wel dat juist dit overleg het beste is om face to face te doen.
Maar om daarmee bewust het risico te lopen dat je hele team in één klap uitvalt.. daar kan geen bespreekbelang tegenop. Zeker omdat er digitaal goede alternatieven zijn.
  maandag 14 december 2020 @ 22:22:16 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196737222
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laatste was een houder in de vorm van een ouderwetse wekker voor de Google home in de slaapkamer. :D Nu is er een houder voor een plank aan het printen. Hij is meer met de printer bezig geweest dan met de nieuwe xbox. :’)
't mooie van die printer is dat alle doorontwikkeling vanaf het basismodel er standaard op zit, dus je kunt meteen los met mooie ontwerpen :)
  maandag 14 december 2020 @ 22:34:17 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196737435
Lucky cat reclame was er weer *O*
  maandag 14 december 2020 @ 22:37:12 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196737496
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 21:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

Top! Ben onderweg! _O_ *O*
pi_196737908
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 22:34 schreef fietsie het volgende:
Lucky cat reclame was er weer *O*
Ik vind hem zooooo leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')