abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196729857
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196729867
@Lucky_Strike Ik heb ruimschoots kerstbalhaakjes en je adres! Stuur ik morgen op, joe? :* ~:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196730007
Oh hallo O+
Spoilers!
pi_196730027
*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196730050
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:37 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Ik heb ruimschoots kerstbalhaakjes en je adres! Stuur ik morgen op, joe? :* ~:)
Lief O+

Ik moet al 2 jaar haakjes kopen. Ik denk er ook maar 1 week per jaar aan en daarna is het weer verdwenen in het zwarte gat der vergeten dingen met niet eens een vage notie dat ik iets misschien vergeet.
Spoilers!
pi_196730065
Ik ben blij dat jij dat doet Mini, want ik kreeg hier geen losse haakjes geprutst uit de kluwen eindeloos in elkaar verweven #()*!$)!@(*$#^!&*(@(#^@# haakjes....
pi_196730101
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lief O+

Ik moet al 2 jaar haakjes kopen. Ik denk er ook maar 1 week per jaar aan en daarna is het weer verdwenen in het zwarte gat der vergeten dingen met niet eens een vage notie dat ik iets misschien vergeet.
Gewoon snel naar de winkel gaan, nu zijn ze nog open. :7 :D
pi_196730116
G meld net dat ze morgen gewoon moet komen als er een lockdown wordt afgekondigd want dan gaat de winkel gewoon een grote schoonmaak krijgen :P Nou ja, heb ik iig goeie koffie de komende tijd :P Jammer wel dat ik dus straks weer babysitter mag spelen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196730121
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe heet zo'n keukenweegschaal die op de gram nauwkeurig is voor afwegen van enkele grammen gist enzo?
Ik deed een :') toen ik zag dat dat de best verkochte weegschaal was op coolblue. Ik denk voor het afwegen van andere substanties dan waar je (doorgaan) mee kookt.

Wij hebben ook een overschot aan kerstboomhaakjes :+ Want die vergat ik ook jaren te kopen en dus direct twee doosjes gedaan. Dat was te veel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196730154
J. rapporteert ondertussen live vanuit de plaatselijke AH:
pi_196730163
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?
pi_196730170
quote:
[ afbeelding ]
Niet weer hè :') :') :')

(of het is gewoon hoe het daar 's avonds is, sommige AH's hier zijn aan het eind van de middag al zowat leeg bij het brood)
pi_196730172
quote:
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat de supermarkten ook dicht gaan :X
pi_196730180
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik deed een :') toen ik zag dat dat de best verkochte weegschaal was op coolblue. Ik denk voor het afwegen van andere substanties dan waar je (doorgaan) mee kookt.

Wij hebben ook een overschot aan kerstboomhaakjes :+ Want die vergat ik ook jaren te kopen en dus direct twee doosjes gedaan. Dat was te veel.
Ik heb zo'n weegschaaltje regelmatig door niet-koks zien gebruiken inderdaad ;)

Wij zeggen tijdens het bakken regelmatig dat we toch ooit eens zo'n ding moeten kopen, ooit. Ik vind het wel een mooi kerstkadootje. En J krijgt ook nog een pizzaschep. En ik niets want ik heb mijn kado wegbezuinigd omdat het strijkijzer kapot is en er blijkbaar een van 135 euro nodig is.
Spoilers!
pi_196730191
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Brood om 18:00 uur op is niet zo schokkend toch?
Wel als het brood leeg is bij het stuk waar ze het vers afbakken, heb ik begrepen. Maar dit schap kan idd helemaal leeg zijn.
A werkte ooit op de broodafdeling en hij zei dat ze tot sluitingstijd broden afbakten zodat er altijd van bruin, wit en volkoren iig iets lag.
pi_196730211
A en B hebben een weegschaaltje van de Ali voor hun gist. Duurt alleen wel ff en je weet niet precies wat je krijgt.
pi_196730219
quote:
[ afbeelding ]
Mensen hebben de memo gemist dat supermarkten open blijven? :')

Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oploopt -O- Is digitaal niet te vervangen.

En de familie heeft kerst stress. Joh :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196730240
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier op het werk nog veel vragen. Er zijn nog een paar contactmomenten (2 personen, ruim 1,5m afstand) maar de vraag is of we die niet moeten afzeggen. Betekent wel voor mensen dat hun opleiding vertraging oploopt -O- Is digitaal niet te vervangen.

Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerst :X
pi_196730323
De hema keukenweegschaal weegt op de gram nauwkeurig én is plat, dus makkelijk weg te zetten.
Edit: vernietigende recensie nu.😂

MnX is thuis van boodschappen doen: halve staatsloten! dus niet vijf vijfjes o|O en papieren zakdoekjes en dat is lief...alleen komt ie dan thuis met 2 dozen tissues. 8)7 en daar zit een raar geurtje aan. -O-
en gelukkig ook 2 dozen strepsils citroensmaak.

Lucky..je bent al geholpen met de ballenhaakjes. 🎄
pi_196730332
quote:
[ afbeelding ]
Er was ook een leveringsprobleem door stakingsblokkades van boeren huh.

En wat een briljante vondst, die blog van The Guardian 'How to cook the perfect...' Eindelijk goede voornemens voor 2021: alles een keer maken :9~ Mijn dank is groot _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196730337
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het houdt niet op hè, met jouw familie en de kerst :X
Nope. Nu ik heb wat ik maximaal wil qua deelname vind ik het wel vermakelijk.

Inmiddels is tweede kerstdag door/voor mijn ouders gereserveerd. Vandaag dinerbox besteld. Had ik al gedaan voor mij alleen, nu omgezet qua personen en dag.
En meteen daarna belde mijn andere werk en nu moeten we vroeg beginnen en dooreten. Want ze komen er met het rooster niet uit dus mag ik ruim een uur eerder beginnen.
Wie weet ga ik die bestelling binnenkort voor de derde keer aanpassen: naar eerste kerstdag (als familie besluit niet bij elkaar te komen) :Y) Want dan werk ik alleen de ochtend.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196730345
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hm over de kerst heb ik toch minder stress hoor. Dat komt wel weer goed.

Desnoods vieren we een corona afterparty waarvoor iedereen zn afgelopen maanden gespaarde geld mag uitgeven en daarna met zn allen rond een ander te bepalen boomsoort (ik stel me zo voor... iets met veel bloemen. Jasmijn ofzo?) en dan gezellig eten, bijpraten.

Gewoon echt relaxt.

En dat een maand niet winkelen... met alle online mogelijkheden overleven we dat ook wel.

Als dat zorgt... dat we bovenstaande kunnen doen is het wel de moeite waard lijkt me
pi_196730427
En zojuist kaasfondue voor 2 besteld op de 24e. Schaal en vorkjes.
Aangekleed met dipgroenten, vlees, etc. brood en kruidenboter en toet. :Y)
Na afloop in de doos retour en zij doen de afwas.

Corona afterparty *O* waar kan ik intekenen?
pi_196730449
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef AnneX het volgende:
Incl servies/bestek en afwas _O_
  maandag 14 december 2020 @ 18:05:43 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730483
Echt gewoon een maand kunnen rondlopen in je pyama vanaf morgen O+
pi_196730516
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:02 schreef AnneX het volgende:

Corona afterparty *O* waar kan ik intekenen?
Nou eerst even dat virus de deur uit dus :)

Cul-after-corona-meal-on-the-beach lijkt me ook wel wat :)
Nu we het er toch zo over hebben.
pi_196730545
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:05 schreef fietsie het volgende:
Daar was ik wel aan toe na al bijna een jaar lang in pyjama leven. O+
pi_196730557
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb zo'n weegschaaltje regelmatig door niet-koks zien gebruiken inderdaad ;)

Wij zeggen tijdens het bakken regelmatig dat we toch ooit eens zo'n ding moeten kopen, ooit. Ik vind het wel een mooi kerstkadootje. En J krijgt ook nog een pizzaschep. En ik niets want ik heb mijn kado wegbezuinigd omdat het strijkijzer kapot is en er blijkbaar een van 135 euro nodig is.
Ik heb deze
https://www.google.com/se(...)imgrc=eJDjviP9uh4DzM
We have far more in common than that which devides us..
pi_196730558
Dat is trouwens niet waar hoor. Ik kleed me altijd netjes aan. Ik ben zelfs meer make-up gaan dragen. :') Dat make-up momentje is zo'n fijn momentje om even niet meteen aan het werk te gaan.
pi_196730568
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar was ik wel aan toe na al bijna een jaar lang in pyjama leven. O+
Haha ok... ik moet me zeker 1x deze week minstens voor de helft fatsoenlijk aankleden.
Van de 3 afspraken die ik heb staan dus.

Laten we het over de afgelopen maanden maar niet hebben.

Overigens betekent dat niet dat ik de rest van de maanden niet aangekleed was... maar het is wel een stuk vrijblijvender allemaal.
  maandag 14 december 2020 @ 18:11:20 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730591
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ok... ik moet me zeker 1x deze week minstens voor de helft fatsoenlijk aankleden.
Van de 3 afspraken die ik heb staan dus.

Laten we het over de afgelopen maanden maar niet hebben.
De bovenste helft die in zicht komt van de cam, zegmaar?
pi_196730602
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

De bovenste helft die in zicht komt van de cam, zegmaar?
Uhu
pi_196730603
quote:
I wish ;(

Overigens: bij gebrek aan kerstbalhaakjes én paperclips kan je die verder volstrekt nutteloze boterhamzakjesluitclips gebruiken. Voor de OCD'ers onder ons evt met plastic verwijderd
pi_196730606
@AnneX oud en nieuw loten zijn of heel of half. 1/5e doen ze met oud en nieuw niet aan.
pi_196730608
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

De levertijden / berichtgeving dat PostNL nog eindeloos achterloopt met afleveren van BlackFriday ./ willen voelen wat men koopt ?

Ik wilde een piano bestellen: levertijd onbekend. Ander model dan: helaas niet meer leverbaar: Volgend model: medio januari mogelijk leverbaar, wilt u een huur exemplaar tot aan dan?
Misschien is dat ook zo met ovenschalen en mixers?

Welke heb je op het oog? O+

(Ik speel nog steeds te weinig, maar nog steeds blij met mijn digitale. Ook al kan 'ie niet op tegen de akoestische bij mijn ouders. Die ik overigens mag hebben indien we zouden verhuizen. O+ )

<INTERMEZZO: FUCK KONIJNEN..HOOI.........

Maar de dierenwinkelmeneer zei dat hij wel open mag blijven, is wat 'ie door had gekregen.

Nouja, 6 zakken hooi rijker en alvast een knabbelhuisje/doos voor onder de kerstboom. Ik heb van die konijnen die natuurlijk alleen fatsoenlijk 'kruidenhooi' eten. Supermarkthooi blieven ze niet. >

Kerstballen-haakjes....ah.....ja die had ik ook wel kunnen meenemen :') ELK jaar hetzelfde liedje...

quote:
Hm... als ik op woensdag alleen even fatsoenlijke bovenkleding aantrek voor een presentatie...in principe wel ja :P
pi_196730631
Misschien moest er een komma tussen 'fuck' en 'konijnen'.....interpunctie... I haz it not... :')
pi_196730633
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat een briljante vondst, die blog van The Guardian 'How to cook the perfect...' Eindelijk goede voornemens voor 2021: alles een keer maken :9~ Mijn dank is groot _O_
Echt een fantastische rubriek, nooit iets tegenvallende gehad O+
  maandag 14 december 2020 @ 18:14:44 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730662
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Welke heb je op het oog? O+

Qua konijnen, dat schijnt niet meer legaal te zijn, qua piano een Korg B2.
pi_196730679
quote:
Die link klopt echt niet :D

Nevermind, ik heb je zoekopdracht bij Bol ingetypt en er kwam een weegschaal uit. Opgelost.
Spoilers!
pi_196730701
Nu is het advies zeker dat ik *niet* meer van huis A naar huis B fiets om in huis B thuis te werken zodat lief lekker huis A voor zichzelf heeft. Want 'onnodige verplaatsing'. Nou, dat wordt dan alweer een advies dat ik naast me neerleg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 14 december 2020 @ 18:18:40 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730732
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2020 18:17 schreef sigme het volgende:
Nu is het advies zeker dat ik *niet* meer van huis A naar huis B fiets om in huis B thuis te werken zodat lief lekker huis A voor zichzelf heeft. Want 'onnodige verplaatsing'. Nou, dat wordt dan alweer een advies dat ik naast me neerleg.
Tele6, wat doe jij met het account van Sigme??
  maandag 14 december 2020 @ 18:19:53 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196730759
quote:
Je vergeet nog even met opgeheven vingertje naar een ander te wijzen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196730775
quote:
Boefje!

Ik kreeg ook al vragen of we deze week de kerstpakketten nu niet meer kwamen afleveren.
Ook ik ga me onnodig verplaatsen hiervoor. In mijn eentje in de auto, pakket voor de deur zetten en desnoods aanbellen en wegwezen. Of, op ruim anderhalve meter, een praatje in de buitenlucht maken. Kan best.
pi_196730787
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Je vergeet nog even met opgeheven vingertje naar een ander te wijzen
Zonder vooraf te desinfecteren zeker }:|
pi_196730792
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die link klopt echt niet :D

Nevermind, ik heb je zoekopdracht bij Bol ingetypt en er kwam een weegschaal uit. Opgelost.
het blijkt de cosy and trendy precisieweegschaal te zijn 21,99 bij Bol
pi_196730799
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Qua konijnen, dat schijnt niet meer legaal te zijn, qua piano een Korg B2.
Gewoon zeggen dat het voor bont is, dan maken ze wel een uitzondering. Er wordt toch niet gecontroleerd.

Ah en tof! Heb je hem ook in het echt gehoord? :)
Toen ik er één ging uitzoeken had ik er twee op het oog/oor, maar viel eentje in de winkel direct af. Dat was echt heel persoonlijk qua voorliefde qua klank, het was niet dat de winkel het ene merk meer verkocht dan de andere .

Gek genoeg vond ik de Yamaha (Arius YDP S52) warmer klinken dan de andere. Terwijl ik de akoestische Yahama-lespiano bij mijn docente veel minder 'vol' en 'warm' vond klinken dan de Europese Maybach piano mijn ouders thuis. Dus dat had ik niet verwacht.
pi_196730812
Ik gebruik een Royal Canin kittenweegschaaltje voor het preciezere afweegwerk :P
pi_196730816
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

het blijkt de cosy and trendy precisieweegschaal te zijn 21,99 bij Bol
Die klinkt akelig hip :D

Ik heb nu een weegschaal met dynamo. Nooit meer lege batterijen _O_ Enig nadeel is wel dat hij vertraagd het juiste gewicht aangeeft. Maar ik gebruik hem toch vooral om kattenvoer af te wegen en dat doe ik al bijna op gevoel, dus even wachten op die check kan best.
pi_196730832
@minilot ik moest nog even aan je denken O+

(Ik ben heel niet van de kerstdorpen, en deze foto is vrij waardeloos, maar toch: )
  maandag 14 december 2020 @ 18:25:09 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196730844
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2020 18:22 schreef Candaasje het volgende:
Arius YDP S52
De uitdaging zit m erin dat ik mijn oude giga-grote digitale piano had weggedaan omdat we gewoon de plek niet hebben ervoor; door een model te kopen met alleen een toetsenbord, en een stevige opbergvoorziening erbij, kan ie gewoon staand naast de kast als ie niet in gebruik is.

Die Korg heeft goede klanken en een vrij geavanceerde koppeling met online lesmethoden.
pi_196730859
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die klinkt akelig hip :D

Ik heb nu een weegschaal met dynamo. Nooit meer lege batterijen _O_ Enig nadeel is wel dat hij vertraagd het juiste gewicht aangeeft. Maar ik gebruik hem toch vooral om kattenvoer af te wegen en dat doe ik al bijna op gevoel, dus even wachten op die check kan best.
Ik heb de naam ook niet verzonnen (slaat ook echt nergens op). Maar voor de katten heb ik een andere. Deze weegt 00.00 en da's handig met gist enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')