Promes maar antivirus.quote:
Maar we nemen deze maatregelen omdat Merkel het ook doet terwijl België al sinds juni de wereldkampioen is.quote:
Kan me eigenlijk ook niet anders voorstellen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat gewoon door.
Belangen richting UEFA zijn veel te groot.
Dat gaat gewoon door hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...
Daar heeft het kabinet niks mee te maken.quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat gewoon door.
Belangen richting UEFA zijn veel te groot.
Oke ik ga voor 8!quote:Op maandag 14 december 2020 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat we vandaag naar de 9k gaan weer.
Op zich niet, maar voetbal op tv is ook goed voor de mentale gesteldheid van veel mensen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar heeft het kabinet niks mee te maken.
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 14 december 2020 13:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hotelgasten moeten zelf ontbijt klaarmaken? Of roomservice?
Balen meidquote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef Momo het volgende:
AH en Jumbo thuis bezorgen zit hier vol tot eind van het jaar
En dat terwijl supermarkten gewoon open blijvenquote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef Momo het volgende:
AH en Jumbo thuis bezorgen zit hier vol tot eind van het jaar
Dit zijn dezelfde maatregelen. Ze zijn dicht, maar boeken ophalen/brengen is mogelijkquote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh bieb nu wel open terwijl alles dicht gaat? Waar sloeg dat de vorige keer dan op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |