Hugo doet naderhand een toelichting bij Virusfeitenquote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop op een toespraak van 15-25 minuten en daarna vragen met Hugo (die kan ik dan wel missen/terugkijken).
Mogelijk heb je de vraag al beantwoord, maar hebben ze ook verteld waar de pakketjes dan blijven?quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef kol7680 het volgende: [..] Die gaan dicht. Heb al gebeld want dat is ook een vraag van me. Postnl zegt dat ze dicht gaan.
Ik had ergens gelezen dat Rutte in zijn kamer ging spreken en dat er daarna in een andere ruimte persvragen werden beantwoord door Hugo alleen.quote:
In vele gevallen nu winterstop? Inderdaad een goede vraag..quote:Op maandag 14 december 2020 13:47 schreef DireStraits7 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen met de kinderen (< 18 jaar). Als school dicht moet, zouden de sportverenigingen dan ook volledig dicht moeten?
Ophaalpunten die wel open blijven. Bijv. tankstationsquote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mogelijk heb je de vraag al beantwoord, maar hebben ze ook verteld waar de pakketjes dan blijven?
Het seizoen was amper begonnenquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In vele gevallen nu winterstop? Inderdaad een goede vraag..
Voor senioren amateursport is het seizoen echt voorbij met deze maatregelen ben ik bang.
Ligt eraan hoe je seizoen loopt hequote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In vele gevallen nu winterstop? Inderdaad een goede vraag..
Voor senioren amateursport is het seizoen echt voorbij met deze maatregelen ben ik bang.
Die zijn toch allang op? Kerst begon bij velen in November, en bij gezinnen met Sint-gelovigen op 6 december?quote:Op maandag 14 december 2020 13:30 schreef capricia het volgende:
Oh, al die kerstbomen in die tuincentra..
Voor de jeugd ging trainen (en oefenpotjes) vaak nog wel door toch?quote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het seizoen was amper begonnen
Een officieel afhaalpunt van PostNL is wat mij betreft essentieel.quote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ophaalpunten die wel open blijven. Bijv. tankstations
Ik zou wegblijven, het is hier levensgevaarlijk!quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Naar welke instantie zou je eigenlijk moeten bellen met betrekking tot vragen over het binnenreizen van Nederland? En dan met name een specifieke vraag over de te overhandigen negatieve test (een administratieve vraag vooral, over de benodigde handtekening daarop), ik kan niet echt plaatsen wat daarvoor gebeld kan worden.
De partij die die test nodig heeftquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Naar welke instantie zou je eigenlijk moeten bellen met betrekking tot vragen over het binnenreizen van Nederland? En dan met name een specifieke vraag over de te overhandigen negatieve test (een administratieve vraag vooral, over de benodigde handtekening daarop), ik kan niet echt plaatsen wat daarvoor gebeld kan worden.
Brood en Spelen: zal wel doorgaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Benny het volgende:
Is er al bekend wat er met de Eredivisie gebeurt?
Prima antwoord van Arib.quote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Arib weet blijkbaar van niks.
Twente alvast kampioen lijkt mequote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Benny het volgende:
Dat lijkt me wel tochquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een officieel afhaalpunt van PostNL is wat mij betreft essentieel.
Senioren hebben zelfs onlangs nog weer even in viertallen kunnen trainen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de jeugd ging trainen (en oefenpotjes) vaak nog wel door toch?
Nu al zin in 10 januariquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brood en Spelen: zal wel doorgaan.
Ja, maar dat is de Nederlandse overheid en ik denk niet dat je zomaar even 'de overheid' kunt bellenquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef Collide het volgende:
[..]
De partij die die test nodig heeft
Ajax bovenaan, WZAWZDBquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Benny het volgende:
Ik mag toch hopen dat een postzegel dan nog wel magquote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En mag je dan niks anders verkopen?
Had al zo'n wijsneus verwachtquote:
Niks anders dan post gerelateerde dingenquote:Op maandag 14 december 2020 13:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een postzegel dan nog wel mag
Of blijven alleen open voor ophalen, mits financieel haalbaar.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Die gaan dicht. Heb al gebeld want dat is ook een vraag van me. Postnl zegt dat ze dicht gaan.
Aha, wist ik niet. Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Wordt momenteel ook veel ingezet voor thuiswerkers, die niet thuis kunnen werken
Twintig minuutjes nogquote:
Vincent kan net zo goed direct in de studio aanschuiven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
MOGEN DE NEDERLANDSE DARTERS AFREIZEN?
Zonder eten? Of kunnen die in een vd Valk zelf koken ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Zitten ook veel arbeidsmigranten.
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Benny het volgende:
Hotelkamer boeken op weekdagen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef byah het volgende:
[..]
beterkan ik daar mijn kinderen ook brengen?
Promes plande het goed.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...
Gaat gewoon door.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...
Nee, die mogen naar de sportscholen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef byah het volgende:
[..]
beterkan ik daar mijn kinderen ook brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |