Wat wil je er op de bank mee doen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef seetjai het volgende:
Neem aan telefoonwinkels gaan ook dicht.
Wacht al 6 weken op mijn nieuwe telefoon en wordt geleverd bij een providerwinkel.
Moet zeker minimaal maandje wachten weer
Misschien kunnen ze iets opsturen via hoofdkantoor ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef seetjai het volgende:
Wacht al 6 weken op mijn nieuwe telefoon en wordt geleverd bij een providerwinkel.
Moet zeker minimaal maandje wachten weer
Nee, die zijn essentieel en blijven open.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef seetjai het volgende:
Als je werkt bij een bedrijf die niet dicht moet dan kan dat.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef R-woud93 het volgende:
Kan iedereen met niet essentiële beroepen gewoon aan het werk blijven?
Ik werk gewoon nog buitenshuis hoorquote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat wil je er op de bank mee doen?
FOK!ken is het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 14 december 2020 13:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat wil je er op de bank mee doen?
Lockdown is weer opgeheven....quote:
Mijn werk toont al 9 maanden aan dat thuiswerken geen enkele belemmering hoeft te vormen voor goede prestatiesquote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zou jij het anders doen dan? Ik niet
Oh sorry, in dat geval stopt de wereld tijdelijk, helaasquote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik werk gewoon nog buitenshuis hoor
Mooi stukje PRquote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
FOK!ken is het enige juiste antwoord.
Zitten ook veel arbeidsmigranten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Wat doe je nog in een hotel als je er niet kunt eten? Ik neem aan dat ze zelf wel zullen besluiten om dicht te gaan.
Ambtenaar zekerquote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn werk toont al 9 maanden aan dat thuiswerken geen enkele belemmering hoeft te vormen voor goede prestaties
Wow.quote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De voorzitter van de EK? Gaat Rutte iets met een noodtoestand doen?
#ikookquote:Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben tegen de nieuwe maatregelen
Bij ons ook hoor, internationale bedrijven waren al redelijk voorbereidquote:
Maar corona is nog niet klaar met ons!!!1!quote:Op maandag 14 december 2020 13:39 schreef byah het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat hele corona gezeik
Nu al nul besmettingenquote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Lockdown is weer opgeheven....
Als je in de IT zit zoals ik en projecten doet is de sturing gewoon op resultaat en niet op aanwezigheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |