Nog heel even volhouden.quote:Op maandag 14 december 2020 13:39 schreef byah het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat hele corona gezeik
Waarvoor?quote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Scorpie het volgende:
Gaan ze die boetes nog even omhoog gooien naar 1500E eigenlijk?
Of de EK moet gewoon daadwerkelijk bijgepraat worden? Net als de TK bijgepraat wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De voorzitter van de EK? Gaat Rutte iets met een noodtoestand doen?
Eten olifanten dat niet? Of welke beesten in een dierentuin? Staat me iets van bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef Momo het volgende:
Tuincentrums dicht is wel zuur met al die kerstbomen daar
Waarom stuur je dan de voorzitter. Dan laat je toch de fractievoorzitters komen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of de EK moet gewoon daadwerkelijk bijgepraat worden? Net als de TK bijgepraat wordt.
Kan op de vuurbult. Oh wacht,....quote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef Momo het volgende:
Tuincentrums dicht is wel zuur met al die kerstbomen daar
Nee, gewoon een commercieel bedrijf. Werken al sinds half maart thuis, en je mag alleen op kantoor zijn met goedkeuring van de directie. Beveiliging checkt ook op kantoor de aanwezigenquote:
Verrast het je werkelijk? Ik zit te wachten op de eerste berichten/filmpjes van wc papier hamsteraars.quote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef Leonos het volgende:
Was net ff hier in Leiden centrum, schoenen terug brengen want anders te laat.
Maar wat een drukte, nog drukker dan normale kerstshopping
Het was net vlak over de grens in Duitsland ook erg drukquote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef Leonos het volgende:
#jijdoetnietmeermee!quote:
Ik moet tussen 1700 en 1800 de stad in vanavond. Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef Leonos het volgende:
Ik vermoed weer een half uur - driekwartierquote:Op maandag 14 december 2020 13:41 schreef Tegan het volgende:
Is er bekend hoelang de toespraak is? Ik moet rond 19:15/19:30 even weg en ik hoop dat ik de toespraak nog geheel kan kijken.
Toegegeven, kroegen zijn hier inmiddels iets langer dan twee weken dicht. Gevallen zijn nu niet bepaald gedaald. Aantal testen blijft laag en percentage positief hoog. Dus in hoeverre dat nuttig is gebleken..quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact.
Dus niet als je al op 2000 besmettingen per dag zit de kroegen een keer een uurtje eerder sluiten![]()
.
Wie zegt dat die niet komen (is Arib er niet ook gewoon)? En vrijwel iedereen in de EK zit in de risiogroep, hè.quote:Op maandag 14 december 2020 13:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan de voorzitter. Dan laat je toch de fractievoorzitters komen?
Jawel hoor, even uitzieken.quote:Op maandag 14 december 2020 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar corona is nog niet klaar met ons!!!1!
Dan ben je wel echt dom als je dat nu weer gaat hamsteren.quote:Op maandag 14 december 2020 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verrast het je werkelijk? Ik zit te wachten op de eerste berichten/filmpjes van wc papier hamsteraars.
Hoezo moet dat net op dát moment?quote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet tussen 1700 en 1800 de stad in vanavond. Ben benieuwd.
Je bent vooral dom als je de afgelopen maanden niet structureel hebt gezorgd voor een goede voorraadquote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt dom als je dat nu weer gaat hamsteren.
Hier is de plaatselijke MBO dicht muv praktijklessen in beperkte samenstelling.quote:Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
MBO niet, vriendin van me maakte nog een hele berg uren op lokatie met een volle klas.
Hele winkel vol hoestende mensen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef F.Sinatra het volgende:
Mensen die nog snel wat willen kopen maar eigenlijk zoch niet helemaal jofel voelen zullen nu ook wel gaan.
Zijn de restaurants ook dicht bij jullie of valt dat samen met de kroegen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Toegegeven, kroegen zijn hier inmiddels iets langer dan twee weken dicht. Gevallen zijn nu niet bepaald gedaald. Aantal testen blijft laag en percentage positief hoog. Dus in hoeverre dat nuttig is gebleken..
Alhoewel Nederland natuurlijk wel een kroegcultuur heeft die erg krap is en je soms amper kan keren zo druk is het. Dat lijkt me wel degelijk flink van invloed te zijn.
Waarom specifiek afgelopen maandag?quote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bent vooral dom als je de afgelopen maandag niet structureel hebt gezorgd voor een goede voorraad
Het meeste staat in het NOS-artikel: https://nos.nl/artikel/23(...)-met-19-januari.htmlquote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef timmmmm het volgende:
Is er ergens een overzicht wat allemaal niet meer mag
Heb niks van Arib vernomen. Waarom ik er op aansla is omdat deze man de voorzitter is van de verenigde vergadering. Dat is de club die met een eventuele noodtoestand moet instemmen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet komen (is Arib er niet ook gewoon)? En vrijwel iedereen in de EK zit in de risiogroep, hè.
Oh kutquote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom specifiek afgelopen maandag?
Ja. Alleen zoveel olifanten in er nu ook weer niet in Nederlandquote:Op maandag 14 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Eten olifanten dat niet? Of welke beesten in een dierentuin? Staat me iets van bij.
Ik ga on 1900 lekker naar de supermarkt. Zal dan wel lekker rustig zijn dus kan ik nog hamsteren.quote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet tussen 1700 en 1800 de stad in vanavond. Ben benieuwd.
Over twee weken dus de lockdownpiekquote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hele winkel vol hoestende mensen.
Bij de klant waar ik nu werk gaat het poortje niet eens open zonder specifieke toestemming.quote:Op maandag 14 december 2020 13:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, gewoon een commercieel bedrijf. Werken al sinds half maart thuis, en je mag alleen op kantoor zijn met goedkeuring van de directie. Beveiliging checkt ook op kantoor de aanwezigen
quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Alleen zoveel olifanten in er nu ook weer niet in Nederland
Hm. Ik hoop op een toespraak van 15-25 minuten en daarna vragen met Hugo (die kan ik dan wel missen/terugkijken).quote:Op maandag 14 december 2020 13:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed weer een half uur - driekwartier
Ik wist niet of dierenwinkels wel of niet cruciaal waren, dus ben even snel maar voer en zaagsel voor de cavia wezen halen. Een partij druk dat 't was overal..quote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef F.Sinatra het volgende:
Mensen die nog snel wat willen kopen maar eigenlijk zoch niet helemaal jofel voelen zullen nu ook wel gaan.
Hier een puber in paniek. Is nogal verlegen dus die stelt de kapper bellen altijd uit of probeert het te vermijden ("Oh ga jij? Kun je meteen voor mij...?") en zit nu met een coupe windhoos te gillen dat hij dan wel kaal gaat.quote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef Noek het volgende:
Al die kappers dit tot 0:00u werken. Net zoals de laatste horeca-nacht.
Wat een toestanden.
Tja, Arib was al in de TK?quote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb niks van Arib vernomen. Waarom ik er op aansla is omdat deze man de voorzitter is van de verenigde vergadering. Dat is de club die met een eventuele noodtoestand moet instemmen.
Gelukkig hoef je voorlopig toch nergens naartoe.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier een puber in paniek. Is nogal verlegen dus die stelt de kapper bellen altijd uit of probeert het te vermijden ("Oh ga jij? Kun je meteen voor mij...?") en zit nu met een coupe windhoos te gillen dat hij dan wel kaal gaat.
Dochtertje naar ballet brengen. En een uur later weer ophalen. Dus beetje doelloos rondhangen, en of in de auto wachten en fokken.quote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat net op dát moment?
Die is er niet toch?!quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop op een toespraak van 15-25 minuten en daarna vragen met Hugo (die kan ik dan wel missen/terugkijken).
Ook dicht. 21e gaat alles weer terug open, enkel de nachtclubs twijfelen ze nog over maar als ik het land inmiddels een beetje ken wordt dat ook opengegooid nadat de eigenaren een beetje klagen. Misschien met de belofte het volume wat omlaag te doen zodat mensen minder hard moeten schreeuwen om verstaanbaar te zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zijn de restaurants ook dicht bij jullie of valt dat samen met de kroegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |