Ik mag toch hopen dat een postzegel dan nog wel magquote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En mag je dan niks anders verkopen?
Had al zo'n wijsneus verwachtquote:
Niks anders dan post gerelateerde dingenquote:Op maandag 14 december 2020 13:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een postzegel dan nog wel mag
Of blijven alleen open voor ophalen, mits financieel haalbaar.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Die gaan dicht. Heb al gebeld want dat is ook een vraag van me. Postnl zegt dat ze dicht gaan.
Aha, wist ik niet. Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 14 december 2020 13:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Wordt momenteel ook veel ingezet voor thuiswerkers, die niet thuis kunnen werken
Twintig minuutjes nogquote:
Vincent kan net zo goed direct in de studio aanschuiven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
MOGEN DE NEDERLANDSE DARTERS AFREIZEN?
Zonder eten? Of kunnen die in een vd Valk zelf koken ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Zitten ook veel arbeidsmigranten.
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Benny het volgende:
Is er al bekend wat er met de Eredivisie gebeurt?
Hotelkamer boeken op weekdagen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef byah het volgende:
[..]
beterkan ik daar mijn kinderen ook brengen?
Promes plande het goed.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...
Gaat gewoon door.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fuck, daar had ik inderdaad niet eens bij stilgestaan...
Nee, die mogen naar de sportscholen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef byah het volgende:
[..]
beterkan ik daar mijn kinderen ook brengen?
Zijn er genoeg die zelf kookgelegenheid hebben inmiddels. Of laten bezorgen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zonder eten? Of kunnen die in een vd Valk zelf koken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |