SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vraag ik me af of m'n bank-contacten ook via google gaan, want m'n adresboek was stuk.
Oh ik de winkels :pquote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ze nogmaals de basisscholen zouden sluiten.
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook niet
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.quote:
Blij dat wij een andere leverancier hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik zit er ook niet echt mee. maar als ik na deze week vrij heb dan valt het misschien wel tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Combinatie van dit, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik heb wat gemist geloof ik, was net een rondje lopen en dan komen ze met die maatregelen
Ohquote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.
Is ook zo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.
Met de scooter? Want dan heb ik nog even om me voor te bereiden.quote:
ja ik ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat je wat vrolijker zou reageren
Wat moet je nog doen dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de scooter? Want dan heb ik nog even om me voor te bereiden.
Een varken inslaan?quote:
Nou beetje opruimen enzo, dat het er allemaal netjes uitziet.quote:
Doe niet zo gek johquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou beetje opruimen enzo, dat het er allemaal netjes uitziet.
das niet goedquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
Gemeente staat de riolering hier voor de 3e keer op een week tijd door te spoelen. En weer overflow op de wc :/
Al 2x gedweild nu.
Buren hadden geklaagd dat riolering slecht wegloopt. Dus gemeente heeft een inspectie gedaan en vervolgens eea. doorgespoeld.
Zijn de problemen alleen maar erger geworden in de hele straat nu
Ja maar kon de bestelling maar tot 12.00 uur aanpassenquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft morgen een bezorgmoment bij de ah
ja je hebt vast wel lekkere dingen besteldquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar kon de bestelling maar tot 12.00 uur aanpassen
idd. Zo even de hogedrukreiniger bij m'n pa ophalen. Kan ik de flikkerse bende gelijk terug spritzen.quote:
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hebt vast wel lekkere dingen besteld
ja hier ook./ Die mensen lezen dus toch het nieuwsquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu weet ik tenminste wel waarom het zo stervensdruk was in het centrum voor een maandagmiddag.
ik zie al instagram berichten langskomen van winkels die extra tot 22:00 open gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu weet ik tenminste wel waarom het zo stervensdruk was in het centrum voor een maandagmiddag.
Ja waren ook opeens winkels open die normaal op maandag dicht zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier ook./ Die mensen lezen dus toch het nieuws
joh? Dat mag toch niet zomaar?quote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie al instagram berichten langskomen van winkels die extra tot 22:00 open gaan.
Nou had het meer als voorzorg alvast geboekt voor het geval ik van het weekend positief zou hebben getestquote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben je ook al zo'n luie aap die niet naar de supermarkt gaat?
ohjaquote:Op maandag 14 december 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou had het meer als voorzorg alvast geboekt voor het geval ik van het weekend positief zou hebben getest
hangt van de lokale regels af..quote:
Ja maar 'gewone' winkels mogen tot acht uur open zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt van de lokale regels af..
hier zijn de supermarkten sowieso tot 22u open. na 20u geen alcohol meer.
Ja maar dacht altidj supermarkt heeft dan vergunning daarvoor.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, ik geloof het ook niet.quote:
Nee heb geen abo daarquote:
hangt van plaatselijke verordeningen af afaik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 'gewone' winkels mogen tot acht uur open zijn.
wandelen een optie?quote:
logisch welquote:Op maandag 14 december 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Tokkiesupermarkt hier heeft geen zin om te handhaven op tokkies dus die gaat tegenwoordig om acht uur maar helemaal dicht
Hier waren ze tot 21.00 maar sinds dat alcoholverbod maar tot 20.00 omdat ze denk ik geen zin hebben in moeilijke Oostblokkistanen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
"Door het coronavirus sluiten winkels om 20.00 uur. Behalve supermarkten en andere winkels die levensmiddelen (voedsel) verkopen."quote:Op maandag 14 december 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt van plaatselijke verordeningen af afaik.
God, dat weet je ook gewoonquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft morgen een bezorgmoment bij de ah
Lekkerquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
Gemeente staat de riolering hier voor de 3e keer op een week tijd door te spoelen. En weer overflow op de wc :/
Al 2x gedweild nu.
Buren hadden geklaagd dat riolering slecht wegloopt. Dus gemeente heeft een inspectie gedaan en vervolgens eea. doorgespoeld.
Zijn de problemen alleen maar erger geworden in de hele straat nu
Ja jullie geloven het niet dat ze me continu in de gaten houdtquote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God, dat weet je ook gewoon
ja remember dat ik 4-5 maanden geleden ook al thuis kwam van een fancy pants dinner met wolkbreuk en m'n plees overstroomd aantrof? en de buren die de gerrie's tegen het onderdeks hadden zitten en dus de brandweer 2u heeft staan pompen?quote:
Gewoon je ww geven, dan kan ze allemaal vreten toevoegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jullie geloven het niet dat ze me continu in de gaten houdt
ja, dat wel, dan heb je het te druk met hijgen en bloed rondpompen (en niet vallen)quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar om even je kop vrij te maken is hardlopen beter.
Ja gaat over etenquote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te straffen, CLquote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Bloemkool?
quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jullie geloven het niet dat ze me continu in de gaten houdt
ik ga voor pizzaquote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Bloemkool?
wss heeft ze 3/4e van z'n bestelling ook ingevuld.quote:Op maandag 14 december 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet meer omdat de bestelling om 12.00 uur sloot.quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je ww geven, dan kan ze allemaal vreten toevoegen.
quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja remember dat ik 4-5 maanden geleden ook al thuis kwam van een fancy pants dinner met wolkbreuk en m'n plees overstroomd aantrof? en de buren die de gerrie's tegen het onderdeks hadden zitten en dus de brandweer 2u heeft staan pompen?
is nasleep daarvan nog steeds
Worstjes, cola, speklapjes, spekquote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wss heeft ze 3/4e van z'n bestelling ook ingevuld.
spekjes, bacon, bakbaconquote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worstjes, cola, speklapjes, spek
En niet van m'n stokje gaan vanwege m'n hoge hartslag.quote:Op maandag 14 december 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel, dan heb je het te druk met hijgen en bloed rondpompen (en niet vallen)
quote:
Ik heb net ook spek gekochtquote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worstjes, cola, speklapjes, spek
huehuequote:Op maandag 14 december 2020 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja ik heb die bloedworst nog liggen
oh ja, mijn lichaam maakt het me rond 165-170bpm wel vrij duidelijk dat het tijd is om even een stukje te lopen ipv rennenquote:Op maandag 14 december 2020 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niet van m'n stokje gaan vanwege m'n hoge hartslag.
Lamsworstjes waren wel in de persoonlijke bonusquote:
Ohquote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lamsworstjes waren wel in de persoonlijke bonus
Nee, dan zijn ze gelijk door hun weekvoorraad heenquote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohkrijg daar helemaal geen mail van
Nee die moet je tegenwoordig zelf aanvinken in de app ...quote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel leuk, ik had vorige week blijkbaar de scholiertjes aangeklikt, niet meer aan gedacht, dus vrijdag cha-ching toen ik een pakje kocht. Scheelde toch weer tien hele centen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet je tegenwoordig zelf aanvinken in de app ...
quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze gelijk door hun weekvoorraad heenDie kijken wel uit.
Oke raar.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet je tegenwoordig zelf aanvinken in de app ...
ik wel elke zondagquote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in die app krijg je dan 10 aanbiedingen en daar mag je er 5 van uitkiezenquote:
action zal nu ok wel een no go area zijnquote:Op maandag 14 december 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriendin van me zegt dat het storm loopt bij een lokaal winkelcentrum waar ze boven woont. Allemaal hamsteren![]()
Ik heb nog steeds moeite te begrijpen waarom je "ineens" nu vanalles nodig hebt.quote:Op maandag 14 december 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
action zal nu ok wel een no go area zijn
ik ben nog aan de voorraad van de eerste hamsterronde bezig.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
ah die geep van hiernaast is wc papier aan het hamsteren.
Hij kan beter dweilen hamsteren.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
*zijquote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan beter dweilen hamsteren.
een kapsalon ontbijtjequote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doner-schotel cadeau geven
ja dat laatste ben ik ook vergeten meenemen vanmorgen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog aan de voorraad van de eerste hamsterronde bezig.
wel is mijn keukenrol op
Zou dat best waarderen eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doner-schotel cadeau geven
'wil je mijn bloedworst zien'quote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
Goed plan, met een olieworstelaar erbij die gaat strippen
Ik heb nog 4,5e rol en mijn ouders kennende hebben ze er nog 45.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
Stuur me je adres en ik stuur je er een als verrassing op een moment dat je het niet verwachtquote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat best waarderen eigenlijk
Youtube werkt weer.quote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
hm kan inloggen op de mail maar er wordt nog niks verzonden/ontvangen.
naja. spreadsheet doet het ook weer. Gaan we maar weer verder daarmee
Nou heel truttig hoor, maar ik gebruik tien gft-zakjes per week, die verkopen ze hier niet bij de AH, die haal ik bij de Hema. Dus ik ben net even gaan kijken want ik ben net aan m'n laatste rol begonnen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite te begrijpen waarom je "ineens" nu vanalles nodig hebt.
Eerst maar eens kijken welke winkels "essentieel" zijn. Alleen de kledingwinkel zal wel sluiten lijkt het.
Die begrijp ik nog wel.quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou heel truttig hoor, maar ik gebruik tien gft-zakjes per week, die verkopen ze hier niet bij de AH, die haal ik bij de Hema. Dus ik ben net even gaan kijken want ik ben net aan m'n laatste rol begonnen.
10 per weekquote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou heel truttig hoor, maar ik gebruik tien gft-zakjes per week, die verkopen ze hier niet bij de AH, die haal ik bij de Hema. Dus ik ben net even gaan kijken want ik ben net aan m'n laatste rol begonnen.
Lullig, een collega had net voor komend weekend een hotel gereserveerd omdat hij daar wel nog kon uitetenquote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
Essentiële winkels
Hotels mogen open blijven, maar geen eten meer serveren. Essentiële winkels die open mogen blijven worden waarschijnlijk supermarkten, andere levensmiddelenwinkels, banken en apotheken.
van de nos
natuurlijk, religie staat boven de wet.quote:Op maandag 14 december 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belangrijkste vraag: mag ik zondag nog naar de kerk toe?
Ik een aantal maanden geleden al. Dan maar verhongeren.quote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lullig, een collega had net voor komend weekend een hotel gereserveerd omdat hij daar wel nog kon uiteten
Volgens mij begrijpt die man het probleem nietquote:De bibliotheken willen tijdens de lockdown graag openblijven voor kwetsbare groepen. Dat zegt interim-directeur van de Vereniging van Openbare Bibliotheken Anton Kok maandag desgevraagd tegen NU.nl.
Premier Mark Rutte spreekt maandagavond het land toe en zal volgens Haagse bronnen onder meer aankondigen dat zogenoemde doorstroomlocaties zoals musea en bibliotheken tot en met 19 januari geen publiek mogen toelaten.
Kok wil graag dat de bibliotheekvestigingen openblijven voor specifieke, kwetsbare groepen die deelnemen aan de sociale activiteiten van bibliotheken. Het uitlenen van boeken hoort daar niet bij.
Bibliotheken en buurthuizen mochten begin november ook openblijven voor georganiseerde activiteiten zoals dagbesteding voor kwetsbare personen, maar ook voor huiswerkbegeleiding. Die uitzonderingsregel werd destijds door Rutte aangenomen op verzoek van GroenLinks-leider Jesse Klaver.
Volgens Kok heeft het nieuwe verzoek dezelfde doelstelling voor ogen, maar moet het ambtelijk nog worden goedgekeurd.
moet je wel uit huis enzoquote:Op maandag 14 december 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ook wel van sociale activiteiten.
Maar ja, hotels moeten toch nog steeds eten voor hun gasten kunnen maken?quote:Op maandag 14 december 2020 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik een aantal maanden geleden al. Dan maar verhongeren.
Kant-en-klaarsalades halen bij de Appie.quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ja, hotels moeten toch nog steeds eten voor hun gasten kunnen maken?
hoe willen die mensen anders eten? zelf koken gaat je niet lukken op de meeste hotelkamers.
en knakworsten in de waterkokerquote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kant-en-klaarsalades halen bij de Appie.
Huehuequote:Op maandag 14 december 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ook wel van sociale activiteiten.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lullig, een collega had net voor komend weekend een hotel gereserveerd omdat hij daar wel nog kon uiteten
ja dat mag dus niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe willen die mensen anders eten? zelf koken gaat je niet lukken op de meeste hotelkamers.
Roomservice? Afhaal?quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie je die oranje en groene rugzakkies ook naar Hotel des Indes fietsenquote:Op maandag 14 december 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die kunnen ook eten voor hun gasten bestellen he
quote:Op maandag 14 december 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je die oranje en groene rugzakkies ook naar Hotel des Indes fietsen
Gewoon erbij voor extra aroma.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar was ik m'n onderbroeken al in.
Vriend van me deed dit standaard. Bij Van der Valk waren ze daar niet erg van gecharmeerdquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Chinees bestellen op je hotelkamer
Heb wel een keer pizza laten bestellen in het park
Sneu voor het beestje maar ik snap het ook welquote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben trouwens die ene hond doodgeschoten die dat meisje zo in haar gezicht had toegetakeld.
De politie ging af op een melding waar de hond was geloof en toen probeerde de hond een agent aan te vallen
Verwacht dat ze het gaan cancellen; aangezien het "welness" gedeelte vast ook niet doorgaat.quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heftig.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben trouwens die ene hond doodgeschoten die dat meisje zo in haar gezicht had toegetakeld.
De politie ging af op een melding waar de hond was geloof en toen probeerde de hond een agent aan te vallen
maakt niet uit, als het kookt is het toch ontsmet.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar was ik m'n onderbroeken al in.
Verse babi pangang dus bij de Chinees daar vanavond.quote:Op maandag 14 december 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Ging een paar weken geleden wandelen en toen werd een andere hond "ineens" aangevallen door een herder die echt uit het niets aan kwam stormen en die hond meteen op zijn rug smeet en begon te bijten.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week belaagd door de hond van de achterburen van m'n oudersSuperenthousiaste hond, die gozer hield hem niet. Als die vals was geweest was ik wel de lul geweest.
Jepsquote:Op maandag 14 december 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verse babi pangang dus bij de Chinees daar vanavond.
Hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 14 december 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging een paar weken geleden wandelen en toen werd een andere hond "ineens" aangevallen door een herder die echt uit het niets aan kwam stormen en die hond meteen op zijn rug smeet en begon te bijten.
Mijn hond was uit het zicht omdat die bij mijn vriendin liep en dacht even dat die van mij gebeten werd. Lang geleden dat ik zo snel gesprint heb.
Mijn broer is van het weekend in zijn been gebeten door zo'n rauwe babi pangangquote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week belaagd door de hond van de achterburen van m'n oudersSuperenthousiaste hond, die gozer hield hem niet. Als die vals was geweest was ik wel de lul geweest.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging een paar weken geleden wandelen en toen werd een andere hond "ineens" aangevallen door een herder die echt uit het niets aan kwam stormen en die hond meteen op zijn rug smeet en begon te bijten.
Mijn hond was uit het zicht omdat die bij mijn vriendin liep en dacht even dat die van mij gebeten werd. Lang geleden dat ik zo snel gesprint heb.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weet dat je een kuthond hebt die niet zo goed is met andere honden, dan laat je hem toch niet loslopen?
Mijn hond is vroeger ook een paar keer gegrepen door een bouvier en een herder. Die bouvier had dr vast en begon echt de kop te schudden. Toen was ze ook nog klein en ik was tien ofzo. Was echt heel naar. M'n moeder was wel zo dapper om die bouvier een mep te verkopenDie ging echt los op de baasjes.
Hond heeft ook altijd bouviers en herders vermeden, stom is dat. Je zou denken dat ze geen verschil zien. Labradors en golden retrievers waren haar grootste vriendjes, pitbulls ook geen probleem, maar herders vermeed ze en die kleine keffers ook.
Het moment dat ik om de hoek kwam draven was het al gebeurd. Schrok er zelf ook best van en dan was het niet eens mijn hond die gebeten was.quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weet dat je een kuthond hebt die niet zo goed is met andere honden, dan laat je hem toch niet loslopen?
Mijn hond is vroeger ook een paar keer gegrepen door een bouvier en een herder. Die bouvier had dr vast en begon echt de kop te schudden. Toen was ze ook nog klein en ik was tien ofzo. Was echt heel naar. M'n moeder was wel zo dapper om die bouvier een mep te verkopenDie ging echt los op de baasjes.
Hond heeft ook altijd bouviers en herders vermeden, stom is dat. Je zou denken dat ze geen verschil zien. Labradors en golden retrievers waren haar grootste vriendjes, pitbulls ook geen probleem, maar herders vermeed ze en die kleine keffers ook.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moment dat ik om de hoek kwam draven was het al gebeurd. Schrok er zelf ook best van en dan was het niet eens mijn hond die gebeten was.
Die man kwam inderdaad aan met een "dat doet die normaal nooit". Vrouw met de kleinere hond kon wel naar de dierenarts toe, die hond was echt enorm angstig en had de nodige verwondingen. Echt heel sneu.
nee nog niet.quote:Op maandag 14 december 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze je sollicitatie al afgebeld?
ik hoop het voor jequote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet.
misschien gaat het wel door
meh, geen shoppen voor mij voorlopig..quote:Op maandag 14 december 2020 14:43 schreef Karzai het volgende:
Nog even snel een verjaardagskaart gescoord, stond alleen een rij bij het kruidvat en toolstation
Ja hoor het wel. Zij moeten nu natuurlijk ook van alles regelen en zo.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
[..]
meh, geen shoppen voor mij voorlopig..
ben na 7'en in de stad dus alles is dan al dicht
Vooral dat 'dat doet die anders nooit', nee alsof het normaal zou zijn als die dagelijks andere honden en mensen zou aanvallenquote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moment dat ik om de hoek kwam draven was het al gebeurd. Schrok er zelf ook best van en dan was het niet eens mijn hond die gebeten was.
Die man kwam inderdaad aan met een "dat doet die normaal nooit". Vrouw met de kleinere hond kon wel naar de dierenarts toe, die hond was echt enorm angstig en had de nodige verwondingen. Echt heel sneu.
hier ook, diverse leveranciers uit want bol gaat veeel afstotenquote:Op maandag 14 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor het wel. Zij moeten nu natuurlijk ook van alles regelen en zo.
wat betekent dat?quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook, diverse leveranciers uit want bol gaat veeel afstoten
Je zou toch raar opkijken als zo'n vent daar op z'n gemakje zou zeggen: "Ja, dat doe-ie dagelijks. Gisteren heeft hij nog een Sint Bernard aan stukken gereten. Vandaag een teckel. Had blijkbaar weinig trek."quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat 'dat doet die anders nooit', nee alsof het normaal zou zijn als die dagelijks andere honden en mensen zou aanvallen
Afstoten? Eerder afzetten (spul verkoop bedoel ik dan he, niet dat ze je gaan afzetten want dat doen ze sowieso welquote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook, diverse leveranciers uit want bol gaat veeel afstoten
"Eigen pakjes eerst" vermoed ik. Dus bol als tussenpersoon die niet meewerkt.quote:
Gisteren nog bijna ondersteboven gelopen door zo'n beest.quote:Op maandag 14 december 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral dat 'dat doet die anders nooit', nee alsof het normaal zou zijn als die dagelijks andere honden en mensen zou aanvallen
Dat bol alleen maar zijn eigen spul wil verkopen bedoel je?quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigen pakjes eerst" vermoed ik. Dus bol als tussenpersoon die niet meewerkt.
Naja, willen is niet het juiste woord, maar voorrang aan eigen spul zou me niet verbazen. Al moet ik bekennen dat ik niet helemaal helder heb hoe het verzendproces geregeld is daar.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bol alleen maar zijn eigen spul wil verkopen bedoel je?
Ja zo zijn er hier ook bepaalde wegen op het industrieterrein die ik in het weekend vermijd omdat mensen daar dan lekker hun hond gaan uitlaten 'want dan kent die zo lekker rond rennen'. Al een paar keer gehad dat er zo'n pitbull in volle sprint op me af kwam gerend en tegen me opsprong en dat dan het baasje op het dooie gemakje dat beest terugroept en aanlijnt en zegt 'dat doet die normaal nooit'quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren nog bijna ondersteboven gelopen door zo'n beest.
Man met scootmobiel is zn hondje uit aan het laten, opeens komt er vanuit een huis een grote hond aangerend op die kleine hond af.
Arme man kan ter nauwernood zn scootmobiel stil zetten. Ik kan ook nog net op tijd remmen met de fiets en de eigenaren van de grote hond komen nauwelijks in actie.
Die had toch Corona?quote:Op maandag 14 december 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn broer is van het weekend in zijn been gebeten door zo'n rauwe babi pangang
Die externe verkopers die versturen over het algemeen gewoon vanuit hun eigen locatie, bol zit daar geloof ik alleen maar als tussenpersoon tussen, beetje zoals thuisbezorgd.quote:Op maandag 14 december 2020 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, willen is niet het juiste woord, maar voorrang aan eigen spul zou me niet verbazen. Al moet ik bekennen dat ik niet helemaal helder heb hoe het verzendproces geregeld is daar.
quote:
afstoten as in: gaan wij (bol) niet meer verzenden, dus partners krijgen de optie de koop nu knop te krijgenquote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afstoten? Eerder afzetten (spul verkoop bedoel ik dan he, niet dat ze je gaan afzetten want dat doen ze sowieso wel)
Ja, die ging even een rondje lopen op een afgelegen dijk waar nauwelijks mensen komen en die ruime afstand kan houden.quote:
Aaaah, precies andersom dan ik dacht dus.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
afstoten as in: gaan wij (bol) niet meer verzenden, dus partners krijgen de optie de koop nu knop te krijgen
correct, bol handelt betaling af.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die externe verkopers die versturen over het algemeen gewoon vanuit hun eigen locatie, bol zit daar geloof ik alleen maar als tussenpersoon tussen, beetje zoals thuisbezorgd.
Ah, dus dat bol niet meer inkoopt maar alleen maar als tussenpersoon handelt en de partners het direct met de klanten moet regelen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
afstoten as in: gaan wij (bol) niet meer verzenden, dus partners krijgen de optie de koop nu knop te krijgen
nou bol blijft zijn rol als tussenpersoon (tussen klant en partner) wel houden maar gaan zelf minder verzenden, en dan bepaalde categorieenquote:Op maandag 14 december 2020 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, dus dat bol niet meer inkoopt maar alleen maar als tussenpersoon handelt en de partners het direct met de klanten moet regelen.
Ja zeer nodig allemaalquote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Echt al die foto's van mensen die in de rij staan bij de Action![]()
[ afbeelding ]
Wat dat betreft hadden ze het beter zo kunnen aankondigen als met de horeca in maart, dat ze om 17.30 zeiden om 18.00 uur gaat alles dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
De minister heeft ook gezien dat veel mensen vandaag nog op het laatste moment gaan winkelen voordat de harde lockdown om middernacht begint. De Jonge: "Die mensen hebben weinig begrepen van de ernst van de situatie."
nos
Sorry.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
De minister heeft ook gezien dat veel mensen vandaag nog op het laatste moment gaan winkelen voordat de harde lockdown om middernacht begint. De Jonge: "Die mensen hebben weinig begrepen van de ernst van de situatie."
nos
Vanavond foto makenquote:Op maandag 14 december 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb eindelijk mijn ledstrip weer opgehangen [ afbeelding ]
Laat het dan niet uitlekken lamlul.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
nos
Als ze gewoon eens zouden zorgen dat niet alles van te voren al uitlekt dan was er nu niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
nos
Naja, da's niet per ongeluk he.quote:Op maandag 14 december 2020 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gewoon eens zouden zorgen dat niet alles van te voren al uitlekt dan was er nu niks aan de hand geweest.
Doet die sigaret daar?quote:Op maandag 14 december 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer hangt die op dezelfde plek
[ afbeelding ]
Dacht dat in de gaten houden meer haar ding wasquote:
Nou ja, we moeten toch een beetje op elkaar passen in deze moeilijke tijdenquote:Op maandag 14 december 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat in de gaten houden meer haar ding was
nee, vast niet, maar toch is het krom:quote:Op maandag 14 december 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, da's niet per ongeluk he.
Ja, da's gewoon onhandig.quote:Op maandag 14 december 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vast niet, maar toch is het krom:
als je zegt dat je om 00:00 alles dicht gooit zodat er geen run ontstaan, maar het vervolgens wel op een tijd bekend maakt zodat er wel nog een run kan ontstaan..
quote:Op maandag 14 december 2020 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu wel stiekem zin om als ramptoeristje even door het centrum te lopen
Ja alleen van een afstandje he, ga niet in de rij bij winkels staan.quote:
Ik heb mijn werkplek aangepast en ook wel ruimte voor een ledstrip nu.quote:Op maandag 14 december 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer hangt die op dezelfde plek
[ afbeelding ]
Payback time, bitches!!quote:De Belgische topviroloog Steven Van Gucht roept Nederlanders op niet naar België te komen als de niet-essentiële winkels in Nederland sluiten. "Verplaats u daar niet voor", zegt hij tegen het ANP. "Het zijn de mensen die het coronavirus verspreiden. Ga naar uw lokale winkel, bestel online."
In België zijn sinds 1 december de niet-essentiële winkels, zoals kleding- en meubelwinkels, na een sluiting van een maand juist weer heropend.
Vetquote:Op maandag 14 december 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkplek aangepast en ook wel ruimte voor een ledstrip nu.
Dat schiet niet opquote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
ik sta nog steeds nummer 3214 bij picnic
Kun je ook gelijk vuurwerk meenemenquote:
Waarom zou je daar überhaupt nog op wachten nu praktisch elke supermarkt zijn eigen bezorgservice heeftquote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
ik sta nog steeds nummer 3214 bij picnic
ik zag dat ik bij de supermarkt in mijn dorp ook nog bezorgmomenten kon reserveren voor volgende. misschien toch maar eens overwegen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt nog op wachten nu praktisch elke supermarkt zijn eigen bezorgservice heeft
ja ik heb em gewoon laten staanquote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt nog op wachten nu praktisch elke supermarkt zijn eigen bezorgservice heeft
Moet nog even nakijken wat ik wil doen precies. Het is beetje een wirwar van schermen, kabels en allerlei apparatuur geworden op het moment.quote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VetWeet je al welke je gaat kopen?
Deze is van LIFX. Echt onwijs blij mee en je hebt niet zon hub nodig. Mooie kleuren, goeie app en onwijs veel licht als je dat wilt
ja ikea heeft wel een mooi systeem voor kabels. Zon zakje onder de tafel. Ik heb hier ook allemaal kabelsquote:Op maandag 14 december 2020 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog even nakijken wat ik wil doen precies. Het is beetje een wirwar van schermen, kabels en allerlei apparatuur geworden op het moment.
zakje? nog nooit gezienquote:Op maandag 14 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea heeft wel een mooi systeem voor kabels. Zon zakje onder de tafel. Ik heb hier ook allemaal kabels
dat geloof ikquote:Op maandag 14 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ikea heeft wel een mooi systeem voor kabels. Zon zakje onder de tafel. Ik heb hier ook allemaal kabels
meters galeriedraadquote:Op maandag 14 december 2020 15:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat geloof ik
en touwen, boeien, kettingen...
Hier kan geen kabelsysteem tegenop helaas.quote:Op maandag 14 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
Dat ga ik maar onder m'n bureau monteren.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja weet nie hoe ik het moet noemenquote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zakje? nog nooit gezien
alleen Signum kabelgoot
hoe heet het productquote:Op maandag 14 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet nie hoe ik het moet noemen
volgens mij blijft het postkantoor gewoon openquote:Op maandag 14 december 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch nog even pakket teruggebracht voor ik voor 150 euro aan niet-passende kleren moet betalenSuperdruk, passen sowieso maar een paar mensen binnen, maar stond eerst met vier anderen buiten in de rij en toen ik een minuut later naar buiten kwam stonden er minstens 10 buiten
En DAN NOG MET Z'N TWEEËN NAAR BINNEN
Of OP ELKAAR WACHTEN BIJ DE DEUR
Ja is niet zeker allemaal. Anders moet ik ermee naar een supermarkt een eindje verderop in tokkie city.quote:Op maandag 14 december 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij blijft het postkantoot gewoon open
hmm ja lijkt wel iets specifieks voor dit bureau en niet los verkrijgbaar.. kwam 't niet bij de kabeloplossingen tegen iig.quote:Op maandag 14 december 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekant-bureau-zit-sta-wit-s69022537/
Nee maar zou je misschien ook wel zelf kunnen makenquote:Op maandag 14 december 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja lijkt wel iets specifieks voor dit bureau en niet los verkrijgbaar.. kwam 't niet bij de kabeloplossingen tegen iig.
vrij makkelijkquote:Op maandag 14 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zou je misschien ook wel zelf kunnen maken
De winkelcentra in Den Haag barsten uit hun voegen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zou je misschien ook wel zelf kunnen maken
mijn ikea bureau niet hoorquote:Op maandag 14 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
En dacht dat ikea ook gaten in de bureaus had voor de kabels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en afhaalpunten?quote:Op maandag 14 december 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij blijft het postkantoor gewoon open
Ja vind je het gek. Kerst komt er aan. En dan gaan alle winkels ruim een maand dichtquote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De winkelcentra in Den Haag barsten uit hun voegen.
Auto's kunnen tegenwoordig vliegenquote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
O wauw krijg tegenwoordig een mailtje als ik iets heb teruggestuurd. Ik sta na negen maanden kluizenaren echt versteld van de nieuwe technieken.
mijne niet.quote:Op maandag 14 december 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
En dacht dat ikea ook gaten in de bureaus had voor de kabels
Ja hier zit DHL en al die andere in een tuincentrum, alleen voor PostNL kan ik naar dit sigarenboertje.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en afhaalpunten?
DHL afhaalpunt zit in een knutselwinkel die al op feesboek heeft gezet dat ze dicht zullen moeten..
Lekker johquote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Kerst komt er aan. En dan gaan alle winkels ruim een maand dicht
die zijn boos omdat ook hun Glünwein kraampjes dicht moeten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Het was echt teringdruk in Duitsland en alle Duitsers waren chaggy volgens mij.
de kiosk waar ik mijn kaart net kocht bleef wel open, maar kan je ook post vertsurenquote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en afhaalpunten?
DHL afhaalpunt zit in een knutselwinkel die al op feesboek heeft gezet dat ze dicht zullen moeten..
Leugens, dat heb ik geprobeerd en was geen succes te noemenquote:Op maandag 14 december 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Auto's kunnen tegenwoordig vliegen
Al die kerstbomen door de versnipperaar, al die kerstvoorradenquote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Kerst komt er aan. En dan gaan alle winkels ruim een maand dicht
Post kun je versturen ja.quote:Op maandag 14 december 2020 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
de kiosk waar ik mijn kaart net kocht bleef wel open, maar kan je ook post vertsuren
postnl zit hier bij een drogist, die zouden misschien wel open kunnen blijven.quote:Op maandag 14 december 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier zit DHL en al die andere in een tuincentrum, alleen voor PostNL kan ik naar dit sigarenboertje.
Is Bal aan het shoppen?quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De winkelcentra in Den Haag barsten uit hun voegen.
Hier zit de DHL in de drogisterij, verwacht dat die wel open mag blijven. PostNL zit ook in de AH hier dus die is sowieso wel open.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en afhaalpunten?
Fles Glorix met een leuk strikje.quote:Op maandag 14 december 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die kerstbomen door de versnipperaar, al die kerstvoorraden
Ik wilde nog een klein cadeautje voor m'n ouders kopen voor de kerst maar dat wordt iets wat ze bij de AH verkopen. Een doos Merci en een pak meel ofzo.
quote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is Bal aan het shoppen?
AHAHAAHHA
Bij de AH hier accepteren ze alleen van Bol dacht ik.quote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit de DHL in de drogisterij, verwacht dat die wel open mag blijven. PostNL zit ook in de AH hier dus die is sowieso wel open.
blij dat ik nog een rituals pakket heb liggenquote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles Glorix met een leuk strikje.
quote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is Bal aan het shoppen?
AHAHAAHHA
Blij dat ik geen cadeaus hoef te kopenquote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blij dat ik nog een rituals pakket heb liggen
oh ik doe er ook niet aanquote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik geen cadeaus hoef te kopen
Ja schijnt vrij zeldzaam te zijn een PostNL punt bij de AH, meestal alleen Bol inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2020 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de AH hier accepteren ze alleen van Bol dacht ik.
Warme chocolademelkquote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog hazelnoot/cacao thee in de aanbieding
PostNL zit hier in een of ander vaag telefoonzaakje.quote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schijnt vrij zeldzaam te zijn een PostNL punt bij de AH, meestal alleen Bol inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |