SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vraag ik me af of m'n bank-contacten ook via google gaan, want m'n adresboek was stuk.
Oh ik de winkels :pquote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ze nogmaals de basisscholen zouden sluiten.
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook niet
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.quote:
Blij dat wij een andere leverancier hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik zit er ook niet echt mee. maar als ik na deze week vrij heb dan valt het misschien wel tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Combinatie van dit, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik heb wat gemist geloof ik, was net een rondje lopen en dan komen ze met die maatregelen
Ohquote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.
Is ook zo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.
Met de scooter? Want dan heb ik nog even om me voor te bereiden.quote:
ja ik ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat je wat vrolijker zou reageren
Wat moet je nog doen dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de scooter? Want dan heb ik nog even om me voor te bereiden.
Een varken inslaan?quote:
Nou beetje opruimen enzo, dat het er allemaal netjes uitziet.quote:
Doe niet zo gek johquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou beetje opruimen enzo, dat het er allemaal netjes uitziet.
das niet goedquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
Gemeente staat de riolering hier voor de 3e keer op een week tijd door te spoelen. En weer overflow op de wc :/
Al 2x gedweild nu.
Buren hadden geklaagd dat riolering slecht wegloopt. Dus gemeente heeft een inspectie gedaan en vervolgens eea. doorgespoeld.
Zijn de problemen alleen maar erger geworden in de hele straat nu
Ja maar kon de bestelling maar tot 12.00 uur aanpassenquote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft morgen een bezorgmoment bij de ah
ja je hebt vast wel lekkere dingen besteldquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar kon de bestelling maar tot 12.00 uur aanpassen
idd. Zo even de hogedrukreiniger bij m'n pa ophalen. Kan ik de flikkerse bende gelijk terug spritzen.quote:
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je hebt vast wel lekkere dingen besteld
ja hier ook./ Die mensen lezen dus toch het nieuwsquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu weet ik tenminste wel waarom het zo stervensdruk was in het centrum voor een maandagmiddag.
ik zie al instagram berichten langskomen van winkels die extra tot 22:00 open gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu weet ik tenminste wel waarom het zo stervensdruk was in het centrum voor een maandagmiddag.
Ja waren ook opeens winkels open die normaal op maandag dicht zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier ook./ Die mensen lezen dus toch het nieuws
joh? Dat mag toch niet zomaar?quote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie al instagram berichten langskomen van winkels die extra tot 22:00 open gaan.
Nou had het meer als voorzorg alvast geboekt voor het geval ik van het weekend positief zou hebben getestquote:Op maandag 14 december 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben je ook al zo'n luie aap die niet naar de supermarkt gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |