SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vraag ik me af of m'n bank-contacten ook via google gaan, want m'n adresboek was stuk.
Oh ik de winkels :pquote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ze nogmaals de basisscholen zouden sluiten.
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil net inloggen in Figma, een ontwerpprogramma. Lukte ook niet
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.quote:
Blij dat wij een andere leverancier hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel veel diensten gebruiken google's authenticatie middelen.
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet eens, geen idee hoe dat werkt in m'n hoofd.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik zit er ook niet echt mee. maar als ik na deze week vrij heb dan valt het misschien wel tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Combinatie van dit, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk.
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.quote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik heb wat gemist geloof ik, was net een rondje lopen en dan komen ze met die maatregelen
Ohquote:Op maandag 14 december 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net voorgesteld dat Ballie een maandje bij jou komt logeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |