Nee, maar dat is wat ze vorige toespraak vertelden dat ze iets zouden organiseren voor jongere.quote:Op maandag 14 december 2020 10:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Moet dat dan? Kunnen mensen zelf niet nadenken?
Israël had geloof ik 0.8 bij hun lockdown, en wij zaten op 0.7 ofzo in maart? Als de maatregelen die eerder genoemd werden echt gedaan worden zou je die 0.7 van maart moeten kunnen halen, misschien lager. We zitten wel in een periode van slechter weer, luchtwegvirussen verspreiden zich in deze periode een stuk makkelijker. Ik vraag me af wat de impact daarvan is.quote:Op maandag 14 december 2020 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een R van 0,6/0,7 is niet zo gemakkelijk haalbaar als sommigen het willen doen voorstellen maar kan wel bereikt worden lijkt me.
Gast, je doet hetzelfde maar dan met een andere mening dus ga elders de mod lopen uithangen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag best, maar niet keer op keer hier hetzelfde posten.
Dit is ook wel bizar. Eerder liepen de verpleegafdelingen 2 weken achter op de cijfers. 2 weken geleden zaten we in een daling qua besmettingen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Jazeg het volgende:
Het stijgt trouwens snel op de verpleegafdelingen. Bijna 1700 nu volgens Nice. Een week geleden ongeveer was dat 1400.
En wat is erger, mensen die gaan wandelen in het bos of mensen die buiten de bijenkorf staat te wachten om te gaan winkelen? Of lekker met z'n allen de Ikea door lopen op zoek naar dat ene kekke kastje.quote:Op maandag 14 december 2020 10:35 schreef hjansen82 het volgende:
Dus meer sluiten levert minder mogelijkheden op. Veel grote groepen zoeken elkaar op een andere manier op. Thuis , illegale party's en in de natuur.
Maar niet echt dus. NICE corrigeert voor opnamedatum en de laatste week zijn er heel veel achteraf correcties geweest. Dus ja, een week geleden stond er wellicht dat er 1400 man in het ziekenhuis lagen, maar dat was toen niet zo, want er misten nog zo'n 200 patiënten in het systeem. Hoe compleet het nu wel is, is ook weer niet direct duidelijk. Bovendien rapporteert NICE altijd verdacht+bewezen, wat ook nog weer voor verstoring van de data zorgt.quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Jazeg het volgende:
Het stijgt trouwens snel op de verpleegafdelingen. Bijna 1700 nu volgens Nice. Een week geleden ongeveer was dat 1400.
LCPS zat op zo'n 1400, Nice volgens mij niet. Nice zat eigenlijk altijd hoger. als je naar de grafieken kijkt zie je daar die stijging niet echt terug:quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Jazeg het volgende:
Ah, ok. We wachten af.quote:Op maandag 14 december 2020 10:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat ze vorige toespraak vertelden dat ze iets zouden organiseren voor jongere.
Voor besmettingen maakt het niet uit. De druk in de populaire natuurgebieden is wel ernstig voor de natuur en lokale handhavingquote:Op maandag 14 december 2020 10:51 schreef Questular het volgende:
[..]
En wat is erger, mensen die gaan wandelen in het bos of mensen die buiten de bijenkorf staat te wachten om te gaan winkelen? Of lekker met z'n allen de Ikea door lopen op zoek naar dat ene kekke kastje.
2021 wordt opgeschort naar het voorjaar om rellen te voorkomenquote:Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Benny het volgende:
Oud & Nieuw gaat zooooooo uit de hand lopen__!
Houd er gewoon rekening mee dat het mss volgend jaar kerst allemaal goed isquote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef hjansen82 het volgende:
Ik vind het ook niet erg om thuis te blijven. Ik hoef niet per se de deur uit. Maar het gebrek aan visie vind ik behoorlijk storend.
Als alles open is. Kun je veel beter spreiden. Er zijn dan overal kleinere groepen. Tevens kun je de verplaatsingen spreiden en eventueel capaciteit OV sturen. Ook kun je het aantal parkeerplaatsen reduceren.quote:Op maandag 14 december 2020 10:51 schreef Questular het volgende:
[..]
En wat is erger, mensen die gaan wandelen in het bos of mensen die buiten de bijenkorf staat te wachten om te gaan winkelen? Of lekker met z'n allen de Ikea door lopen op zoek naar dat ene kekke kastje.
Hoezo zou het voor de besmettingen niets uitmaken?quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor besmettingen maakt het niet uit. De druk in de populaire natuurgebieden is wel ernstig voor de natuur en lokale handhaving
Iedereen in de hoek! Totdat we beloven ons nu echt aan de regels te houdenquote:Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dezelfde maatregelen als de 2 weken in november plus het verlengen van de kerstvakantie voor scholen. En natuurlijk Rutte die de natie nog eens vermanend toespreekt.
Ik heb er weinig vertrouwen in. De regering heeft de afgelopen 10 jaar altijd het verkeerde gedaan. Uit de gedoogconstructie met de PVV kwam nog het beste beleid.quote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houd er gewoon rekening mee dat het mss volgend jaar kerst allemaal goed is
Gewoon een vrije dag inzetten voor morgen. Hele dag shoppenquote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Indien Rutte vandaag meld dat bepaalde winkels vanaf datum x dicht moeten, dan word het een run op die winkels met alle gevolgen van dien dus of het slim is ?
Tevens zal men ook meer gaan hamsteren in de winkels die over blijven dus of het slim is , ik heb er zeer grote twijfels bij.
Maar ja ik ben ook maar een gewone burger die niets te vertellen heeft in dit land
Supermarkten blijven gewoon open dus ik hoop niet dat er weer massaal wc papier ingeslagen wordt, maar inderdaad op de andere zaken en/of contactberoepen zal kortstondig extra drukte zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Indien Rutte vandaag meld dat bepaalde winkels vanaf datum x dicht moeten, dan word het een run op die winkels met alle gevolgen van dien dus of het slim is ?
Tevens zal men ook meer gaan hamsteren in de winkels die over blijven dus of het slim is , ik heb er zeer grote twijfels bij.
Maar ja ik ben ook maar een gewone burger die niets te vertellen heeft in dit land
Bijna net zoveel contact hoor. Mss klein verschil dat het in de open lucht is.quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoezo zou het voor de besmettingen niets uitmaken?
Per direct, dat deden ze vorige keer ook.quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ja idd en daarna ff na de test straat ofzoquote:Op maandag 14 december 2020 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag inzetten voor morgen. Hele dag shoppen
Toen inderdaad... Dikke rijen voor de coffeeshopsquote:Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef zoost het volgende:
[..]
Per direct, dat deden ze vorige keer ook.
Klein verschil? Het is een wereld van verschil.quote:Op maandag 14 december 2020 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna net zoveel contact hoor. Mss klein verschil dat het in de open lucht is.
Ik zag foto's van de posbank nou daar was mensen ontwijken ook geen optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |