Dit inderdaad. Ik vind deze tijd echt volledig kut. Niet omdat ik er persoonlijk nou zoveel last van heb, maar omdat elke vorm van spontaniteit verdwenen is. De onbezorgdheid is helemaal verdwenen, je moet overal over nadenken voor je iets kan doen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag zelfs na 9 maanden zeggen dat deze tijd zuigt en dat je het allemaal maar niets vindt.
Altijd dat gezeur over dat je niet mag zeuren
Moet dat dan? Kunnen mensen zelf niet nadenken?quote:Op maandag 14 december 2020 10:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]Zou mij verbazen als ze nog met wat gaan komen .
Carbid schieten op elkaar en gevechten met sterretjesquote:Op maandag 14 december 2020 10:36 schreef alpeko het volgende:
Is er al bekend gemaakt wat men gaat organiseren op 31 dec voor de jeugd?
Moederziel alleen boos met z'n armpjes over elkaar in z'n iglo. "Stomme black friday shoppers!quote:
Een R van 0,6/0,7 is niet zo gemakkelijk haalbaar als sommigen het willen doen voorstellen maar kan wel bereikt worden lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2020 10:40 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Jij weet best dat een R van 0,6/0,7 onhaalbaar is nu 1 de urgentie weg is en 2 de feestdagen eraan komen.
Hoe dan? Repressie?quote:Op maandag 14 december 2020 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een R van 0,6/0,7 is niet zo gemakkelijk haalbaar als sommigen het willen doen voorstellen maar kan wel bereikt worden lijkt me.
Lekker rellen!!!quote:Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Benny het volgende:
Oud & Nieuw gaat zooooooo uit de hand lopen__!
Jij begon over 1 factor en dat was dat het effect van een strenge lockdown van 1 week na 2 dagen alweer uitgeveegd zou zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 10:42 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
het gaat toch om meerdere factoren of niet dan?
Sterretjes als lightsabersquote:Op maandag 14 december 2020 10:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Carbid schieten op elkaar en gevechten met sterretjes
Nee, maar dat is wat ze vorige toespraak vertelden dat ze iets zouden organiseren voor jongere.quote:Op maandag 14 december 2020 10:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Moet dat dan? Kunnen mensen zelf niet nadenken?
Israël had geloof ik 0.8 bij hun lockdown, en wij zaten op 0.7 ofzo in maart? Als de maatregelen die eerder genoemd werden echt gedaan worden zou je die 0.7 van maart moeten kunnen halen, misschien lager. We zitten wel in een periode van slechter weer, luchtwegvirussen verspreiden zich in deze periode een stuk makkelijker. Ik vraag me af wat de impact daarvan is.quote:Op maandag 14 december 2020 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een R van 0,6/0,7 is niet zo gemakkelijk haalbaar als sommigen het willen doen voorstellen maar kan wel bereikt worden lijkt me.
Gast, je doet hetzelfde maar dan met een andere mening dus ga elders de mod lopen uithangen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag best, maar niet keer op keer hier hetzelfde posten.
Dit is ook wel bizar. Eerder liepen de verpleegafdelingen 2 weken achter op de cijfers. 2 weken geleden zaten we in een daling qua besmettingen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Jazeg het volgende:
Het stijgt trouwens snel op de verpleegafdelingen. Bijna 1700 nu volgens Nice. Een week geleden ongeveer was dat 1400.
En wat is erger, mensen die gaan wandelen in het bos of mensen die buiten de bijenkorf staat te wachten om te gaan winkelen? Of lekker met z'n allen de Ikea door lopen op zoek naar dat ene kekke kastje.quote:Op maandag 14 december 2020 10:35 schreef hjansen82 het volgende:
Dus meer sluiten levert minder mogelijkheden op. Veel grote groepen zoeken elkaar op een andere manier op. Thuis , illegale party's en in de natuur.
Maar niet echt dus. NICE corrigeert voor opnamedatum en de laatste week zijn er heel veel achteraf correcties geweest. Dus ja, een week geleden stond er wellicht dat er 1400 man in het ziekenhuis lagen, maar dat was toen niet zo, want er misten nog zo'n 200 patiënten in het systeem. Hoe compleet het nu wel is, is ook weer niet direct duidelijk. Bovendien rapporteert NICE altijd verdacht+bewezen, wat ook nog weer voor verstoring van de data zorgt.quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Jazeg het volgende:
Het stijgt trouwens snel op de verpleegafdelingen. Bijna 1700 nu volgens Nice. Een week geleden ongeveer was dat 1400.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |