SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat je weer te trollen?quote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Haha m'n berichten in COR zijn weer verwijderd
*tekent hiervoorquote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winkels en bouwmarkten en dierentuinen en bioscopen dicht en restaurants open
Nog even en je stijgt naar mijn niveau.quote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Hier mag die wel hoorquote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee iemand anders en toen kwam ik met m'n favoriete spongebob plaatje
Blijft me verbazen hoe moeilijk begrijpelijk lezen voor sommige mensen daar is.quote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Fuckquote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog even en je stijgt naar mijn niveau.
Probleem is dat ze niet aan het trollen zijn, maar daar in geloven.quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee iemand anders en toen kwam ik met m'n favoriete spongebob plaatje
Ik vind van wel en de rechtse is LTVDKquote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit nou een bitterbal?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft me verbazen hoe moeilijk begrijpelijk lezen voor sommige mensen daar is.
Allemaal onder het mom van “vertrouw de main stream media niet”.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind van wel en de rechtse is LTVDK
quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dit nou een bitterbal?![]()
[ afbeelding ]
wAt Is Er ErG aAn HeT oVeRsTrOmEn VaN zIekEnHuIzEn Ze ZiJn Nu ToCh LeEgquote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft me verbazen hoe moeilijk begrijpelijk lezen voor sommige mensen daar is.
Allemaal onder het mom van “vertrouw de main stream media niet”.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indrukwekkende foodbaby.quote:Op zondag 13 december 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan in negen maanden tijd technisch gezien een kind creëren in m'n pens maar zij kunnen in die tijd niet snappen hoe die cijfers werken.
Lukt ‘m toch nietquote:Op zondag 13 december 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Dat contstante langzame gehop ook van ltvdk om maar bij mij 'weg' te komen
quote:Op zondag 13 december 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan in negen maanden tijd technisch gezien een kind creëren in m'n pens maar zij kunnen in die tijd niet snappen hoe die cijfers werken.
Ouch. Dat geloof ik.quote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had drie dagen niet gescheten, pijn in m'n pens joh.
goed boek lezenquote:Op zondag 13 december 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Hoe ga ik twee weken vakantie overleven als ik mij nu al dood verveel.
Frantic, ben jij het?quote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had drie dagen niet gescheten, pijn in m'n pens joh.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een krokant gebakken speklapje naar links of rechts gooien.
Normaal gesproken heb ik daar niet zo'n last van.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Hoe ga ik twee weken vakantie overleven als ik mij nu al dood verveel.
Orgasmes helpen goed schijnt.quote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik daar niet zo'n last van.hopelijk gaat de buikpijn nu wel weg.
Wel genoeg gedronken afgelopen tijd?quote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik daar niet zo'n last van.hopelijk gaat de buikpijn nu wel weg.
morgen weer afgesloten den haag?quote:Op zondag 13 december 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los springt al op de tractor [ afbeelding ]
Is Los een boer?quote:Op zondag 13 december 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los springt al op de tractor [ afbeelding ]
Het is belangrijk dat je het woord “trekker”gebruikt.quote:Op zondag 13 december 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk wat tractors daar denk ik.
@:Lospedrosa?
De elektrische tandenborstel.quote:Op zondag 13 december 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je hebt vast een apparaat daarvoor.
Dat gaat je niet redden tegen Mad Jack hoor ik netquote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga gewoon ouderwets een fort van kussens en lakens bouwen en daar de hele kerstvakantie in zitten.
Nee eigenlijk nooit. Zit nu wel even aan de thee, hopelijk helpt dat.quote:Op zondag 13 december 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel genoeg gedronken afgelopen tijd?
Plankenkoorts?quote:Op zondag 13 december 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit. Zit nu wel even aan de thee, hopelijk helpt dat.
Ik doe dat regelmatig nog.quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga gewoon ouderwets een fort van kussens en lakens bouwen en daar de hele kerstvakantie in zitten.
Dit klinkt als een goed plan.quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die lucht je hele huis door.quote:Op zondag 13 december 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kak altijd met de deur open
Nopesquote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat niet? Hoe meer maatregelen hoe drukker het is op het werk.
Vakantie forget it, dit jaar.
Vakantie is voor mietjes.quote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou dan het gevolg van een paar dagen geleden te weinig vocht, maar wat extra kan soberzo geen kwaad.quote:Op zondag 13 december 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit. Zit nu wel even aan de thee, hopelijk helpt dat.
Ik laat niet voor niets een halve maand aan vakantiedagen uitbetalen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijke mensen werken gewoon door.quote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, ik heb vooral de "het jaar is bijna om dus we motten ineens nog even investeren en voorraad aanvullen"-druktequote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan dat ook vergeten. Ook killing voor mijn huid heb ik het idee, sowieso is het vele binnen zitten daar niet goed voor.quote:Op zondag 13 december 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dan het gevolg van een paar dagen geleden te weinig vocht, maar wat extra kan soberzo geen kwaad.
Mja, mijn blaasontsteking kwam niet uit de lucht vallen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan dat ook vergeten. Ook killing voor mijn huid heb ik het idee, sowieso is het vele binnen zitten daar niet goed voor.
al sinds maartquote:Op zondag 13 december 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
hou je even op nu bittermeisje ja??quote:Op zondag 13 december 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
Een spel met allemaal gerries
https://www.radbag.nl/poepjes-visspel
Gerries in bad ookquote:Op zondag 13 december 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
met?quote:Op zondag 13 december 2020 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hou je even op nu bittermeisje ja??
Voor de mensen met goed geheugen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
zal het naar m'n zus sturen. met de vraag of ze zich nog herinnerd hoe mijn gerrie 30 jaar geleden in bad dreefquote:Op zondag 13 december 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja nu verpest je mijn vraag.quote:Op zondag 13 december 2020 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal het naar m'n zus sturen. met de vraag of ze zich nog herinnerd hoe mijn gerrie 30 jaar geleden in bad dreef
Voor ons allemaalquote:Op zondag 13 december 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de mensen met goed geheugen.
Voor wie is dit spel van toepassing?
quote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel verzonnen zijn door een Belgische van middelbare leeftijd of zo.
"Poepjes visspel
Perfect voor lange uurtjes in bad
Bevat een hengel, netje en 5 poepjes"
grote kans morgen al..quote:
quote:Waarschijnlijk zullen premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) de verzwaringen maandagavond al in een persconferentie bekendmaken.
Poep betekent in het Vlaams toch iets heel andersquote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel verzonnen zijn door een Belgische van middelbare leeftijd of zo.
"Poepjes visspel
Perfect voor lange uurtjes in bad
Bevat een hengel, netje en 5 poepjes"
poepen ookquote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poep betekent in het Vlaams toch iets heel anders
Jij houdt van poepen toch?quote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poep betekent in het Vlaams toch iets heel anders
dat winkels dicht moeten wil niet zeggen dat sollicitatiegesprekken niet door kunnen gaan.quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godver , kunnen ze dat neit donderdag doen als ik al bij seats and sofas ben geweest
Donderdag aangenomen, vrijdag de winkel op slot.quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godver , kunnen ze dat neit donderdag doen als ik al bij seats and sofas ben geweest
Ja dat hoop ik danquote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat winkels dicht moeten wil niet zeggen dat sollicitatiegesprekken niet door kunnen gaan.
Je zoekt de zaken wel uit.quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk als ze morgen al persco doen dat winkels zeker al woensdga dicht zijnquote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Donderdag aangenomen, vrijdag de winkel op slot.
Vlaamse of Nerdeelandse versie?quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker gaat is het heel fijn.
Als oliefolie met wasverzachter in een plastic zakje.quote:Op zondag 13 december 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker gaat is het heel fijn.
Nederlandsquote:Op zondag 13 december 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlaamse of Nerdeelandse versie?
Wacht wat.quote:Op zondag 13 december 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als oliefolie met wasverzachter in een plastic zakje.
Ja tot 10 januari maar geloof dat de lockdown daar pas de 18e ingaat.quote:Op zondag 13 december 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk als ze morgen al persco doen dat winkels zeker al woensdga dicht zijn
en in duitsland is het tot 10 januari toch?
Ja dat was zo’n ding op de basisschooltijd toch?quote:Op zondag 13 december 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als oliefolie met wasverzachter in een plastic zakje.
Foqueville blijft vast open.quote:Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tot 10 januari maar geloof dat de lockdown daar pas de 18e ingaat.
Das ook maar de vraag, als er een server begeeft is het schluss.quote:Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville blijft vast open.
Verdien ik niksquote:Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville blijft vast open.
Yep, heel wat langslopende bejaarden mee geraaktquote:Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was zo’n ding op de basisschooltijd toch?
Ik weet hoe het voelt, maar ik heb wat moeite met hoe sommige dingen aanvoelen. Dat is er een van.quote:Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer maar eens, dat voelt fluweelzacht aan.
En jojo’s waren toen ineens weer in.quote:Op zondag 13 december 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, heel wat langslopende bejaarden mee geraakt![]()
Vaag eigenlijk, iedereen liep in zo'n zakje te knijpen, voelde wel aan als een lekkere zachte tiet
Moet nog even telefoonnummers verzamelen voor de whatsapp groep.quote:Op zondag 13 december 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook maar de vraag, als er een server begeeft is het schluss.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, jojo's. Daar kon ik ooit truukjes mee.
Nee joh, klaar is klaar, kunnen we weer echt leven.quote:Op zondag 13 december 2020 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog even telefoonnummers verzamelen voor de whatsapp groep.
Ja! Ik ookquote:Op zondag 13 december 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, jojo's. Daar kon ik ooit truukjes mee.
Hoezo 'weer'.quote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, klaar is klaar, kunnen we weer echt leven.
Denk dat IJs er andere dingen mee deedquote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Ik ook![]()
Voordat jij bedacht was
Jij weet heul niet wanneer ik bedacht ben.quote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Ik ook![]()
Voordat jij bedacht was
Nee, zo gewelddadig ben ik niet.quote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat IJs er andere dingen mee deed
Jij weet heul niet hoe oud ik ben kennelijkquote:Op zondag 13 december 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wanneer ik bedacht ben.![]()
Ik ook niet, overigens.
Is (was) die Deventer boekmarkt daar nog jaarlijks?quote:Op zondag 13 december 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren best een aantal boeken gekocht die ik verslond toen ik 15 was of zo. Nou nog een jojo erbij en ik ben totally midlife
ik denk hetquote:Op zondag 13 december 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is (was) die Deventer boekmarkt daar nog jaarlijks?
Het idee van 'mij' lag al een tijdje op de plank, dus hangt af van wanneer je jojo'de.quote:Op zondag 13 december 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe oud ik ben kennelijk
Laten we het netjes houden, 1984. Waarschijnlijk nog wel een jaartje eerder maar soit. Wanneer was jij bedacht?quote:Op zondag 13 december 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het idee van 'mij' lag al een tijdje op de plank, dus hangt af van wanneer je jojo'de.
“De Kameleon”?quote:Op zondag 13 december 2020 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren best een aantal boeken gekocht die ik verslond toen ik 15 was of zo. Nou nog een jojo erbij en ik ben totally midlife
FOK! Is al bijna 20 jaar mijn beste afleiding.quote:Op zondag 13 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja weer. Met volle aandacht in het ekte leven dan.
Ongeveer toen, geen grap.quote:Op zondag 13 december 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het netjes houden, 1984. Waarschijnlijk nog wel een jaartje eerder maar soit. Wanneer was jij bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja tijd voor wat nieuws dan maar weer.quote:Op zondag 13 december 2020 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOK! Is al bijna 20 jaar mijn beste afleiding.
quote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ongeveer toen, geen grap.
Laten we het op een remise houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig is 't geen wedstrijd.quote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het op een remise houden
Je moet uitkijken dat dat beest je niet opvreetquote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)-pet-rabbit-23161153
Grapjas.quote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja tijd voor wat nieuws dan maar weer.
Neem gewoon kinderen en een labradoedel.
quote:Op zondag 13 december 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet uitkijken dat dat beest je niet opvreet
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Beetje teleurstellend dit US. Nu verwacht ik wel een verhaal van je. Dat je eerst die Nubische prinses finaal binnenstebuiten geneukt had en dat je de volgende dag een rondleiding van haar vader kreeg door het Krugerpark. En dat een jaar later jouw kerstkonijnen allemaal minstens zo groot warn als de nijlpaarden in dat park. Kom op, je kun t hetquote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)-pet-rabbit-23161153
Rare dood wel, eaten by rabbit.quote:Op zondag 13 december 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet uitkijken dat dat beest je niet opvreet
Ben ik nog niet klaar voor.quote:Op zondag 13 december 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja tijd voor wat nieuws dan maar weer.
Neem gewoon kinderen en een labradoedel.
Ik heb nog nooit een Nubisch meisje in bed gehad, dat valt ook niet mee.quote:Op zondag 13 december 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dit US. Nu verwacht ik wel een verhaal van je. Dat je eerst die Nubische prinses finaal binnenstebuiten geneukt had en dat je de volgende dag een rondleiding van haar vader kreeg door het Krugerpark. En dat een jaar later jouw kerstkonijnen allemaal minstens zo groot warn als de nijlpaarden in dat park. Kom op, je kun t het
Schiet op dan.quote:Op zondag 13 december 2020 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ik nog niet klaar voor.
Joodse dan?quote:Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nubisch meisje in bed gehad, dat valt ook niet mee.
Dit kan echt waar zijn. Dus dit MOET een leugen zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nubisch meisje in bed gehad, dat valt ook niet mee.
Helpquote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh en? Ik bedacht me laatst dat ik die van alle windstreken nooit gedate mag hebben.quote:Op zondag 13 december 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even los uit het hoofd, drie stuks.
Joden?quote:Op zondag 13 december 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja fijn, gezellig, geil, spannend, warm en leuk wel, zijn net mensen.
Dat laatste willen ze je laten denken.quote:Op zondag 13 december 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou lijkt mij ook wel, vind het erg knappe vrouwen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tsja, het blijft een gok.quote:Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Even opletten met kussen dat je de neus niet in je oog hebt zitten maar voor de rest
Pallieballiequote:
Nee ff niet. Niet alles is maar okee als "grapje". Wees nou even verstandig. Alsjeblieft.quote:
Tijdje iets gehad met ene Mej. Rozenkrans, Joodse IDF soldate, extreem knap en wilde vrouw, moest elke maandagochtend rek- en strekoefeningen doen om mijn bed uit te klimmenquote:Op zondag 13 december 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou lijkt mij ook wel, vind het erg knappe vrouwen.
Je Uitstraling Sprookjesboek Dienst wordt wel een beetje moe van dat geklooi hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje iets gehad met ene Mej. Rozenkrans, Joodse IDF soldate, extreem knap en wilde vrouw, moest elke maandagochtend rek- en strekoefeningen doen om mijn bed uit te klimmen
Op dat eiland in thailand waar ik heen ga worden ze geweerd tegenwoordig bij het boeken van hotels. Hebben ze eerst alles in het hebreeuws vertaald en nu worden ze uitgekotst omdat ze zich zo misdragenquote:Op zondag 13 december 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje iets gehad met ene Mej. Rozenkrans, Joodse IDF soldate, extreem knap en wilde vrouw, moest elke maandagochtend rek- en strekoefeningen doen om mijn bed uit te klimmen
Ja hoor en ik ben miljonair.quote:Op zondag 13 december 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je weer bier te drinken?quote:Op zondag 13 december 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je Uitstraling Sprookjesboek Dienst wordt wel een beetje moe van dat geklooi hoor.
Serieus? Ik ben wel veel Joden tegengekomen in China destijds, is een veilig land voor ze, het is niet dat ze overal welkom zijn zeg maar, en een hoop van hen hebben wel iets hooghartigs ja, ik weet niet of dat het juiste woord is.quote:Op zondag 13 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op dat eiland in thailand waar ik heen ga worden ze geweerd tegenwoordig bij het boeken van hotels. Hebben ze eerst alles in het hebreeuws vertaald en nu worden ze uitgekotst omdat ze zich zo misdragen
Ja natuurlijk. Maar nog lang niet genoeg om onder jouw niveau van geloofwaardigheid te komen hoorquote:
Ja ik hoorde dat ze als vakantiegroep een beetje gedragen als Russen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op dat eiland in thailand waar ik heen ga worden ze geweerd tegenwoordig bij het boeken van hotels. Hebben ze eerst alles in het hebreeuws vertaald en nu worden ze uitgekotst omdat ze zich zo misdragen
nou ja nu zijn de russen die het stokje overnemenquote:Op zondag 13 december 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben wel veel Joden tegengekomen in China destijds, is een veilig land voor ze, het is niet dat ze overal welkom zijn zeg maar, en een hoop van hen hebben wel iets hooghartigs ja, ik weet niet of dat het juiste woord is.
Ik zou niet eens weten of ik ooit wel eens (bewust) een Jood heb ontmoetquote:Op zondag 13 december 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben wel veel Joden tegengekomen in China destijds, is een veilig land voor ze, het is niet dat ze overal welkom zijn zeg maar, en een hoop van hen hebben wel iets hooghartigs ja, ik weet niet of dat het juiste woord is.
Ik kon 'm niet laten liggen.quote:
nou ja ze boeken bv hotel op het srtand van de fullmoonpartys en tijdens de party gaan ze dan bij het hotel lopen kankeren dat het geluid te hard isquote:Op zondag 13 december 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ze als vakantiegroep een beetje gedragen als Russen.
Leer dat eens af, als je dit nog niet gelooft dan maak je echt totaal geen reet mee op seksgebied of wat dan ook of geloof je niet dat er mannen zijn die Joodse vrouwen neuken of wat?quote:Op zondag 13 december 2020 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar nog lang niet genoeg om onder jouw niveau van geloofwaardigheid te komen hoor
Ik had er een in de klas, maar de enige reden dat ik dat weet is omdat het ter sprake kwam bij godsdienst.quote:Op zondag 13 december 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of ik ooit wel eens (bewust) een Jood heb ontmoet
quote:Op zondag 13 december 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of ik ooit wel eens (bewust) een Jood heb ontmoet
Gal Gadot was best een leuk ding in Fast & Furiousquote:Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer dat eens af, als je dit nog niet gelooft dan maak je echt totaal geen reet mee op seksgebied of wat dan ook of geloof je niet dat er mannen zijn die Joodse vrouwen neuken of wat?
ja dat is natuurlijk wel het ultieme als je daar interesse voor hebtquote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een kennis en die was helemaal geïnteresseerd in volkerenproblemen ofzo.
Die heeft ook een 6 maanden in een kibboets gewoond en daarna 6 maanden bij de Palestijnen.
Oh je gelooft je eigen verhaaltjes echt?quote:Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer dat eens af, als je dit nog niet gelooft dan maak je echt totaal geen reet mee op seksgebied of wat dan ook of geloof je niet dat er mannen zijn die Joodse vrouwen neuken of wat?
Dat Wonder Woman-pakje staat 'r prima iig.quote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gal Gadot was best een leuk ding in Fast & Furious
Bal iedereen is nogal achterlijk op zo’n eiland met fillmoonpatysquote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
en russen zijn luidruchtig. Huren de duurste motorscooters en gaan dan met hun opblaaspop een beetje flashy rondjes rijden.
Das zo kansloos om te zien op dat eiland met al die hippies en vegan gekkies
nou echt nietquote:Op zondag 13 december 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bal iedereen is nogal achterlijk op zo’n eiland met fillmoonpatys
Weinig verschil met hier dus?quote:Op zondag 13 december 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou echt niet
maar ja er lope wel veel gekkies rond
ja zitten daar ook wel veel complotgekkiesquote:Op zondag 13 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weinig verschil met hier dus?
* IJsdraakje beging de fout om te lezen in BNW.
Probeer eens normaal te doen anders, dat kun je heus wel.quote:Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kan ook in COR lezen. BNW-light.quote:Op zondag 13 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weinig verschil met hier dus?
* IJsdraakje beging de fout om te lezen in BNW.
Dat was/is wel een vreemde knakker, die ging ook in Ierland met Iraleden praten enzo, vaak genoeg dat hij wegliep en de kroeg elkaar de pan insloeg.quote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk wel het ultieme als je daar interesse voor hebt
Ik heb wel eens met een enorme kater op zondagochtend in een Joods Orthodoxe synagoge gestaan, ze wilde dat ik dat een keer zag en die was tegenover haar huis in Amsterdam, vriendelijke en warme ontvangst wel maar raar wereldje joh.quote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had een kennis en die was helemaal geïnteresseerd in volkerenproblemen ofzo.
Die heeft ook een 6 maanden in een kibboets gewoond en daarna 6 maanden bij de Palestijnen.
Ja religie vind ik ook over het algemeen het minst boeiende aan een persoonquote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er een in de klas, maar de enige reden dat ik dat weet is omdat het ter sprake kwam bij godsdienst.
Vind het toch wel fijn om te weten in relaties, aangezien ik er niet zoveel mee heb.quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja religie vind ik ook over het algemeen het minst boeiende aan een persoonHeb wel redelijk wat verschillende als stagiaires gehad, ook van die hele 'niche' religies als 7e dag adventist en jehova's en weet ik veel wat nog meer
Nou, de foto's die je toen doorstuurde ...quote:Op zondag 13 december 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou echt niet
maar ja er lope wel veel gekkies rond
Nee, was meer in de "mijn moeder is Joods"-categorie. Hij was zelf atheist.quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja religie vind ik ook over het algemeen het minst boeiende aan een persoonHeb wel redelijk wat verschillende als stagiaires gehad, ook van die hele 'niche' religies als 7e dag adventist en jehova's en weet ik veel wat nog meer
Daar begon ik.quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan ook in COR lezen. BNW-light.
welke?quote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, de foto's die je toen doorstuurde ...
Speel nou even mee ...quote:
Hmm, mensen die moeten benadrukken dat ze atheïst zijn vallen bij mij in dezelfde categorie als religieuzenquote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, was meer in de "mijn moeder is Joods"-categorie. Hij was zelf atheist.
Je kunt beter nu heel snel normaal gaan doen denk ik.quote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Oooh en ze werkte bij het Conservatorium Hotel en ik heb haar baas, de Joodse eigenaar, ooit ontmoet, tering wat een keiharde Jood was dat dan zeg, dat was wel het prototype zakenman die je bij dat volk kunt bedenken
Vrijgezel was het toch?quote:Op zondag 13 december 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, mensen die moeten benadrukken dat ze atheïst zijn vallen bij mij in dezelfde categorie als religieuzen
Ga slapen Fles.quote:Op zondag 13 december 2020 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt beter nu heel snel normaal gaan doen denk ik.
Ik geloof dit wel (deels). Waarom kan dit niet dan?quote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Oooh en ze werkte bij het Conservatorium Hotel en ik heb haar baas, de Joodse eigenaar, ooit ontmoet, tering wat een keiharde Jood was dat dan zeg, dat was wel het prototype zakenman die je bij dat volk kunt bedenken
Zijn er nog lieden die ik buiten moet zetten?quote:Op zondag 13 december 2020 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De ophaalbrug mag weer opgehaald worden.
Omdat het leven een piswedstrijdje is toch?quote:Op zondag 13 december 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel (deels). Waarom kan dit niet dan?
Gewoon even zorgen dat iedereen weer braaf naar zijn hutje gaat.quote:Op zondag 13 december 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog lieden die ik buiten moet zetten?
Voordeel van FOK! is dat je de eerste 30cm al cadeau krijgt.quote:Op zondag 13 december 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat het leven een piswedstrijdje is toch?
Geen rellen inderdaad zo te zien, iedereen zat in z'n eigen rolquote:Op zondag 13 december 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even zorgen dat iedereen weer braaf naar zijn hutje gaat.
Zat even te twijfelen over de hofnar.quote:Op zondag 13 december 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog lieden die ik buiten moet zetten?
Af en toe de tap op tijd dicht voordat de ballen overkoken.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat even te twijfelen over de hofnar.
Wie zegt dat dat het geval was?quote:Op zondag 13 december 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, mensen die moeten benadrukken dat ze atheïst zijn vallen bij mij in dezelfde categorie als religieuzen
quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat even te twijfelen over de hofnar.
https://fhm.nl/testikel-jaccuzi/quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe de tap op tijd dicht voordat de ballen overkoken.
Dit lijkt me nog best lekkerquote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://fhm.nl/testikel-jaccuzi/
Even in de jacuzzi ermee.
Wel absurt hoe getriggert veel mensen over geloof doen. Zeg je wat ben je gekkie, zeg je dat je niet gelooft ben je ook gekkie. Matig gelooft ben je verstandelijk gehandicapte.quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het geval was?
Wel genaakt voor flinke ballen zo te zien, ik heb maar een bescheiden strak setje.quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort voetenbad. Maar dan anders.
kinderenquote:Op maandag 14 december 2020 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Gvd mijn buurmeisje blijft maar krijsen aan de andere kant van mijn slaapkamermuur.
Jij was slapen toch?quote:Op maandag 14 december 2020 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of niet. Kinderen zijn echt kleine duivels.
Ben jij die “Haagse bronnen” die weten wat de nieuwe beperkingen worden vanaf deze week? Blijf dat lezen in de media.quote:
Foei!quote:Op maandag 14 december 2020 06:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij die “Haagse bronnen” die weten wat de nieuwe beperkingen worden vanaf deze week? Blijf dat lezen in de media.
Ik heb eigenlijk geen idee waar die tegen protesteren.quote:Op maandag 14 december 2020 07:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
De boeren zijn ook met hun offensief begonnen voor de kerstdagen.
De Nederlandse regering wil een halvering van de veestapel plus een verbod om naast natuurgebieden te boeren.quote:Op maandag 14 december 2020 07:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waar die tegen protesteren.
Denk dat ik een Shoarma Defence Force op ga richten naar de Farmers Defence Force. Bij die die laatste zitten ook een aantal losgeslagen gekkies die vergroeid zijn met hun trekker.quote:Op maandag 14 december 2020 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse regering wil een halvering van de veestapel plus een verbod om naast natuurgebieden te boeren.
quote:Op maandag 14 december 2020 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik een Shoarma Defence Force op ga richten naar de Farmers Defence Force. Bij die die laatste zitten ook een aantal losgeslagen gekkies die vergroeid zijn met hun trekker.
de hele dagquote:
Mja, die laatste drie regels gaan niet op voor mijquote:Op maandag 14 december 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele dag
laatste werkmaandag van het jaar
pizzadag
vanavond Nederland - Duitsland
heerlijk, winkels dicht, horeca dicht. ik ga 2 weken lang wandelen, fietsen en netflixenquote:Op maandag 14 december 2020 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu al blij dat ik lang weekend heb het komende weekend.
gewoon zoals elke andere weekquote:Op maandag 14 december 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
ik vraag me echt af hoe ik deze week nog om ga krijgen
Anders ik wel, zweet staat op mijn rug.quote:Op maandag 14 december 2020 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al best veel gedaan vandaag.
copainquote:Op maandag 14 december 2020 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Anders ik wel, zweet staat op mijn rug.
om 4u een maagzuur vulkaantje :S maar weggeslikt en sliep vrijwel meteen weerquote:Op maandag 14 december 2020 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker. Zeer goede nachtrust +- 7.5 uur gehad.
Met u?
Ooh begin jij ook al met maagzuur hahaquote:Op maandag 14 december 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om 4u een maagzuur vulkaantje :S maar weggeslikt en sliep vrijwel meteen weermaa verder wel OK.
Druk dagje.
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2020 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ooh begin jij ook al met maagzuur haha
hey ik ben de OG maagzuur hier met mn middenrifbreuk he.quote:Op maandag 14 december 2020 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ooh begin jij ook al met maagzuur haha
quote:Op maandag 14 december 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hey ik ben de OG maagzuur hier met mn middenrifbreuk he.
Oh god....quote:Op maandag 14 december 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Maand geleden ofzo ook al. Besmettelijk via Fok. Fokona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |