Ik mag aannemen dat niemand er verbaasd of teleurgesteld over is neequote:Op zondag 13 december 2020 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
''Ik ga naar een wedstrijd van Feyenoord kijken en er is helemaal niks aan![]()
''
Pics.quote:
Dat maakt voor het programma van Feyenoord niet uit tochquote:Op zondag 13 december 2020 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Maar in de andere competities hebben ze de topduels niet uitgesteld, waardeloze statistiek dus.
Geen sinecure.quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch keurig het grote Feyenoord op 0-0 gehouden.
Sparta heeft wel prima scorend vermogen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sparta op 0-3, Willem 2 heeft een groot probleem.
Apart dat Willem 2 in een jaar helemaal ingestort is.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
ROTTERDAMMED.quote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Paar weken geleden nog het contract van de trainer verlengd. Pijnlijk.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apart dat Willem 2 in een jaar helemaal ingestort is.
Hoe moet Adrie dit omdraaien?quote:Op zondag 13 december 2020 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog het contract van de trainer verlengd. Pijnlijk.
VVV twitteraccountje is het met je eens.quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Had ik op dit forum al wel eens gepost dat Spajic een lompe boer is
Dan ben ik daar vanaf nu fan vanquote:Op zondag 13 december 2020 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VVV twitteraccountje is het met je eens.
Zet Willem 2-Sparta eens op...quote:Op zondag 13 december 2020 15:11 schreef PSVCL het volgende:
Slechtste team wat ik ook heb gezien dit VVV ( in de eredivisie)
Je verwacht het nietquote:
Jij kijkt zeker niet.quote:
STILL UNBEATEN, Mexquote:Op zondag 13 december 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De fantastische niet-verliesreeks van Feyenoord gaat doorWereldploeg
Jij baalt.quote:Op zondag 13 december 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De fantastische niet-verliesreeks van Feyenoord gaat doorWereldploeg
Motie indienen dat er dit jaar een stuk of 7 clubs degraderen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is onderaan wil dringen met ongehoorde kutploegen
Jammer dat Emmen zo weinig punten heeft
Dit is achteraf nog een argument extra dat Cambuur en Graafschap hadden moeten promoveren met versterkte degradatie dit jaarquote:Op zondag 13 december 2020 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Motie indienen dat er dit jaar een stuk of 7 clubs degraderen.
Oh, 0-3. Mooi. Had geld ingezet op Sparta.quote:
Volgend jaar krijgen we Almere in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 december 2020 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is achteraf nog een argument extra dat Cambuur en Graafschap hadden moeten promoveren met versterkte degradatie dit jaar
ADO heeft toch ook gras nu? En Sparta en Emmen volgen indien ze in de Eredivisie blijven.quote:Op zondag 13 december 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja goed punt. ADO, Heracles Heracles en Emmen jullie weg.
Vind ik een sympathiek clubjequote:Op zondag 13 december 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen we Almere in de Eredivisie.
Ja dus? Gewoon een kutclub, en anders niets.quote:Op zondag 13 december 2020 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ADO heeft toch ook gras nu? En Sparta en Emmen volgen indien ze in de Eredivisie blijven.
Hebben wel goed beleid volgens mij ja.quote:
Das wel een goed argument hoor. Dacht gewoon dat je de kunstgrasclubs bedoeldequote:Op zondag 13 december 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dus? Gewoon een kutclub, en anders niets.
Oh nee, hoewel dat wel een prima argument is. Heracles koopt liever een volgende waardeloze kutspeler ipv dat ze eens iets aan dat kunstgras doen. (ook wel logisch met de sponsor)quote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een goed argument hoor. Dacht gewoon dat je de kunstgrasclubs bedoelde
Wmb mogen inderdaad ADO en Heracles wieberen.
Zijn al jaren lekker bezig, al vraag ik me af of ze punten kunnen pakken of net als RKC te positief gaan spelen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom erger jij je daaraan?quote:Op zondag 13 december 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik erger me nu alweer kapot aan Diemers.
Nee ik wens mensen doorgaans geen gebroken arm of iets toequote:Op zondag 13 december 2020 16:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben jij een 24 year old boy die Yannick heet?
Ligt eraan hoeveel ze kunnen investeren dan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn al jaren lekker bezig, al vraag ik me af of ze punten kunnen pakken of net als RKC te positief gaan spelen.
Even Ajax lief aankijken en Taylor huren.quote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze kunnen investeren dan.
Nee joh die moet Ajax lekker houden volgend jaar en zoveel mogelijk doorschuiven. Eerst nog even wat rommel zoals Alvarez en Labyad lozen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Ajax lief aankijken en Taylor huren.
Bij Almere lozen dusquote:Op zondag 13 december 2020 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh die moet Ajax lekker houden volgend jaar en zoveel mogelijk doorschuiven. Eerst nog even wat rommel zoals Alvarez en Labyad lozen.
Dat zal Yannick leuk vinden.quote:Op zondag 13 december 2020 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede kanshebber voor de loden leeuw.quote:Op zondag 13 december 2020 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van de EPSN-paraplu reclame?
Goed geacteerd. Kan Jan Boskamp een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden jullie van de EPSN-paraplu reclame?
quote:Op zondag 13 december 2020 16:29 schreef De_Kraam het volgende:
Perez heeft meestal geen mes bij zich.
Die zullen wel komen na de nieuwe afleveringen van Flodder.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Binnenkort mogen we BeanGod weer aanschouwen op RTL7. Hopelijk deze keer een nieuwe aflevering.
Om Hans te pesten tijdens zijn praatje.quote:Op zondag 13 december 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Een lichtshow in een leeg stadion, voor wie of wat?
Had je anders verwacht?quote:
November 2046?quote:Op zondag 13 december 2020 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is Van Ginkel eigenlijk fit?
isvanginkelgeblesseerd.comquote:Op zondag 13 december 2020 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is Van Ginkel eigenlijk fit?
Ik ga voor Twente AZquote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond nog zieltogend Barcelona lol
Utrecht domineertquote:Op zondag 13 december 2020 16:31 schreef De_Kraam het volgende:
UUUUUUUUU @:Paul
Post voor Paul klaargezet. Bedankje is niet nodig.
quote:
Daar heb ik echt bijzonder veel zin inquote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog maar 2 dagen dan kunnen we 'gewoon' darten kijken!
Wie denk jij dat het WK gaat winnen?quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt bijzonder veel zin in
Ja echt aan de lopende band voetbal is ook wat veel van het goedequote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De voetbalmoeheid begint weer een beetje toe te slaan.
Doen ze daar ook net alsof er publiek zit?quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stelling: PSV - Feyenoord is altijd een leuke wedstrijd.quote:
Nou dat vind ik het leuke van dit jaar, er is geen duidelijke favorietquote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het WK gaat winnen?
Daar zou heel goed wel eens echt publiek kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze daar ook net alsof er publiek zit?
Al kijk ik sowieso niet meer zoveel hoor, de meeste buitenlandse competities geloof ik wel.quote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja echt aan de lopende band voetbal is ook wat veel van het goede
Maar ik bedoelde eigenlijk dat de spelers ook wel wat uitgeblust zijn
Oh dat is wel leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat vind ik het leuke van dit jaar, er is geen duidelijke favoriet
Hier en daar pak ik een Spaans of Engels potje mee maar dat is het wel jaquote:Op zondag 13 december 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kijk ik sowieso niet meer zoveel hoor, de meeste buitenlandse competities geloof ik wel.
Die heeft een dramatisch jaar gehad jaquote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.
Tijdperk Van Gerwen is voorbij?
3 Grote kanshebbers, dat vind ik ook wel leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat vind ik het leuke van dit jaar, er is geen duidelijke favoriet
Er zit wel iets van tempo in maar echt bijzonder is het niet allemaalquote:
PSV gaat vandaag voor een goede tweede helft.quote:
Ja leukquote:Op zondag 13 december 2020 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV bewaart de goede helft nu voor de tweede helft?
Wel leuk die variatie.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit wel iets van tempo in maar echt bijzonder is het niet allemaal
Dan sla ik maar over. Fijne wedstrijd allen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV gaat vandaag voor een goede tweede helft.
Ah, ik juich voor de fijne darter Aspinall.quote:Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft een dramatisch jaar gehad ja
Laatste toernooi wel weer goed
Kratten bier staan koud in schuur!quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genotquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kratten bier staan koud in schuur!
Hertog Jan?quote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kratten bier staan koud in schuur!
Daar zijn wij heden blij mee.quote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan is aan de andere kant wel raak: 1-0 PSV.
Ik hoop op een sensationele verrassing van de Aubergenius.quote:Op zondag 13 december 2020 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, ik juich voor de fijne darter Aspinall.
PSV heeft dit seizoen liever dat wedstrijden maar 1 helft duren, het kan nog!quote:
Ik ook Nielsquote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop op een sensationele verrassing van de Aubergenius.
[ afbeelding ]
En volgens mij maakt Malen een bijzonder mooi doelpuntquote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij schoot Malen weer op de keeper
Daar is ook weinig van terecht gekomen. Zijn pa was beterquote:
Dirk eet niet alleen auberginesquote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijzondere bijnaam.quote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ook Buitendammetjequote:Op zondag 13 december 2020 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En volgens mij maakt Malen een bijzonder mooi doelpunt
quote:
Hier ga ik niet op klikken.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dickie mad.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nou-eigenlijk.html
Dick-moe.quote:Op zondag 13 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dickie mad.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nou-eigenlijk.html
Hij werkt bij een auberginekwekerij.quote:
Toen was Utrecht ook al bedroevend dit seizoen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
uTrEcHt SpEeLt AlLeEn GoEd TeGeN aJaX
Utreg degradeertquote:Op zondag 13 december 2020 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was Utrecht ook al bedroevend dit seizoen.
De top 3 aanvallen genot.
Neequote:Op zondag 13 december 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon 'goal' of 'doelpunt' zeggen?
Ik ben Gruetermoe.quote:
Ik ben ook Grueter moe maar hij heeft hier wel gelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben Gruetermoe.
Tenzij dat niet Grueter is. Dan sta ik voor lul.
BINGO BINGO BINGO BINGOquote:Op zondag 13 december 2020 17:45 schreef Tagliano het volgende:
Heeft er iemand nog een mening over de reclame van de Vriendenloterij
Ik volg de eredivisie onvoldoende, dus di verbaast mij.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht heeft pas 2x gewonnen dit seizoen. (lol)
quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht heeft pas 2x gewonnen dit seizoen. (lol)
Feyenoord staat 3e.quote:Op zondag 13 december 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg de eredivisie onvoldoende, dus di verbaast mij.
Dit verbaast mij niet, die verliezen namelijk nooit.quote:
Nu gaat @Lange_Lans weer op Hendrix stemmen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendrix voor Gotze
Aw shit here we go again
Weer aan het sparen voor woensdag zeker.quote:
Doet ie ook voor de Top 2000 heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu gaat @:lange_lans weer op Hendrix stemmen.
Die onzin hou je maar in MUZ of FEE.quote:Op zondag 13 december 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet ie ook voor de Top 2000 heb ik me laten vertellen.
Maar wel juichen als Danny Vera op 1 staat. Verrader.quote:
Wat zijn hier de meningen over in den landequote:Op zondag 13 december 2020 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel juichen als Danny Vera op 1 staat. Verrader.
Veraderquote:Op zondag 13 december 2020 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen voor VI -> VBL.quote:Op zondag 13 december 2020 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken is vooral mijn mening. Ik vind BohRhap een aardig nummer, echte klassieker. Vera een iets minder nummer met iets minder klassiekerstatus maar blijkbaar vindt men het een mooi liedje voor op begrafenissen ofzo.quote:Op zondag 13 december 2020 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zijn hier de meningen over in den lande
Dat laat je wel vaak merken ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen voor VI -> VBL.
Die hele Danny Vera heb ik niks mee.
Misschien iets te vaak.quote:Op zondag 13 december 2020 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laat je wel vaak merken ja.
Waarom begin je over de Evergreen Top 1000?quote:Op zondag 13 december 2020 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Who cares wie er op één staat bij dat boomerlijstje.
Alle radiolijstjes zijn voor boomers, en mensen die zich druk maken over dat soort lijsten hebben een heel klein piemeltje.quote:Op zondag 13 december 2020 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom begin je over de Evergreen Top 1000?
Alles recht op de keeper dus.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 18:10 schreef Zipportal het volgende:
User @:coco wordt in de Top 2000 put meegezogen TEGEN ZIJN WIL.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op zondag 13 december 2020 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle radiolijstjes zijn voor boomers, en mensen die zich druk maken over dat soort lijsten hebben een heel klein piemeltje.
Dat eerste lijkt me niet waar, al kun je wel stellen dat radio een medium is waar niemand onder de 20 naar luistert.quote:Op zondag 13 december 2020 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle radiolijstjes zijn voor boomers, en mensen die zich druk maken over dat soort lijsten hebben een heel klein piemeltje.
Stteds alleen maar over Vera en Queen. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat iemand een tikfout gemaakt heeft en dat het de Top2 moet zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 18:13 schreef De_Kraam het volgende:
Rollercoaster is een ontiegelijk kutnummer. Maar ik ben ook niet zo onder de indruk van dat hele Bohemian Rhapsody.
Conclusie: Top2000 is kut en voor boomers.
Had je dit niet eerder kunnen zeggen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
Dat hele Utrecht is wel één grote droevige bende zeg.
Sorry @:paul
quote:Op zondag 13 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
je hebt ze gemotiveerdquote:Op zondag 13 december 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |