En als het er wel was kun je de puntentelling ook wel uittekenen.quote:
Servië was ook heel erg goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef Sableheart het volgende:
Ok, Servie moet wel heel erg goed geweest zijn als ze ondanks alles nog een punt van Albanie kregen.
Jammer dat het live niet overkwam. Maar Al Bano wist ik ook niet.quote:
Ja, ik denk niet dat Servië toen had kunnen winnenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En als het er wel was kun je de puntentelling ook wel uittekenen.
Duitsland, Oostenrijk-Hongarije en het Ottomaanse rijk die elkaar punten geven en aan de andere kant verdelen het UK, Frankrijk en Rusland de punten.
Weltrustenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat ik het nu voor gezien houd. Hopelijk tot volgende week hier, was gezellig
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat Servië toen had kunnen winnen
Hij heeft zelf twee keer meegedaan en was daarbij nog eens zo zenuwachtig dat hij zijn tekst vergat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat het live niet overkwam. Maar Al Bano wist ik ook niet.
Ik heb meer met Greyce en Ceeprusquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Denk dat ik het nu voor gezien houd. Hopelijk tot volgende week hier, was gezellig
Laku noc om in de Servische sfeer te blijvenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
Jaja, Jobi Kreatief met Kurkquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb meer met Greyce en Ceeprus
Kreatief gestolen vooralquote:
Zo ziet het er wel uitquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:39 schreef Momo het volgende:
De greenroom is gewoon in een soort grote tent toch?
Er is wel veel veranderd hoor wat dat betreft in zon 10 jaar tijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel uit![]()
Had Utrecht misschien toch kans gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |