6 maartquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Normaal in februari, geen idee eigenlijk, denk wel zonder publiek...
Dat ging het ESF ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben het over Italianen en hun heilige San Remo. Dat gaat ALTIJD door
Ja ging wel, maar klein groepje vanavond. Ik had alleen meer zin om ESF te kijken of Among Us te spelen met FOK-mensen, maar als ik was afgehaakt had het team waarschijnlijk helemaal niet meegedaan en dat vond ik dan weer sneuquote:
Er zaten ook wel wat bazennummers achter elkaar dit jaar! Molitva, Dancing Lusha Tumbai, Flying the Flag...quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa The Ark, een van mijn favo's dit jaar
Geen drollen in de orkestbakquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
6 maart
Geen idee wat ze gaan doen trouwens. Zonder publiek scheelt wel de nodige mensen bij wie de blaas op klappen staat of doorligwonden hebben.
Oh, das best laat dan, maar beter laat dan nooit!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
6 maart
Geen idee wat ze gaan doen trouwens. Zonder publiek scheelt wel de nodige mensen bij wie de blaas op klappen staat of doorligwonden hebben.
San Remo is volgend jaar vast niet verzekerd zoals het ESF dat wel was.quote:
San Remo is dan gewoon zonder publiek hooguit, maar ik zie dat echt niet gecanceld wordenquote:
Dat je meer zin had in ESF en FOK!ers kan ik goed begrijpenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ging wel, maar klein groepje vanavond. Ik had alleen meer zin om ESF te kijken of Among Us te spelen met FOK-mensen, maar als ik was afgehaakt had het team waarschijnlijk helemaal niet meegedaan en dat vond ik dan weer sneu
Anit-climaxquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zaten ook wel wat bazennummers achter elkaar dit jaar! Molitva, Dancing Lusha Tumbai, Flying the Flag...
In het geval van een mogelijk gecanceld San Remo, doet DAT nog het meest pijn jaquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:00 schreef Momo het volgende:
Zullen ze dan nog steeds 80 verschillende geblondeerde botox babe mede presentatrices hebben die allemaal bijna van de trap vallen op hun hakken?
Och hemel dat was cringequote:
Jij kent je prioriteitenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb mooi even de tijd genomen om het verslag van de zoomsessie te lezen
En je weet dat als de gouden krabpaal in beeld komt voor de uitslag, het nog minstens 30 duurt. Dan komt er nog een Cubaanse band ofzo.quote:
Google kent hun prioriteiten nietquote:
Och hemel ja, toen gingen we nog even stoned van de moeheid melig lopen te doen over de drollen in de orkestbakquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
En je weet dat als de gouden krabpaal in beeld komt voor de uitslag, het nog minstens 30 duurt. Dan komt er nog een Cubaanse band ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |