Straks allemaal massaal meltdown hierquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:59 schreef koffieleuk het volgende:
Wel meer voer voor discussie dan anders nu, over de liedjes zelf en of de goede erin is gestemd
Klopt, onderschat nummer die de finale had kunnen halenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lieve schat, die was van de voorronde in NL
Ik vrees vooral dat de laatste 2-3 edities wel heel dominant gaan zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha same here Of er toch niet van die heel slechte "fan favourites" met vals gezang zijn geselecteerd
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe je nog een reminder ?
@:ijs_beer of @:Guanabana
Recency bias, altijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat de laatste 2-3 edities wel heel dominant gaan zijn.
Trolletjequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, onderschat nummer die de finale had kunnen halen
Net als eyo mama van k3 in 1999 (?) ook gewoon de finale had moeten halen
Dat verwacht ik ook ja, zit natuurlijk ook verser in het geheugen, en zullen ook wel jonge kijkers tussen zitten die daarvoor nog niet meekeken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat de laatste 2-3 edities wel heel dominant gaan zijn.
Straks gebak en chips.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zalmrolletjes met roomkaas. Wat hebben jullie als knabbeltjes?
Nu niks, maar ik heb net tiramisu opquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef Fascination het volgende:
Hmmm, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks gebak en chips.
Ik heb net diner op
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:Strani hoeven we niet te taggen nu
Er liggen hier nog wat kaasstengels, maar heb eigenlijk niet zo'n hongerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef Fascination het volgende:
Tompoucequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef Fascination het volgende:
Heeft die arme jongen ook eens een keer een zaterdagavondje vrij op zijn oude dagquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:Strani hoeven we niet te taggen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |