Dat zou ik na de eerste 10 seconden nooit verwacht hebben... [/sarcasm]quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nu een valszingende Turk met een fabrieksnummertje
Het begin klinkt nog wel aardig jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat zou ik na de eerste 10 seconden nooit verwacht hebben... [/sarcasm]
We gaven dit 12 puntenquote:
Niet zo zeer op de klank, maar puur de titel plus danseressen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het begin klinkt nog wel aardig ja
Tsja de diasporaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit kreeg 12 punten van Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en UK. Typisch onze muziekcultuur inderdaad
12 punten uit Nederland hadden ze inderdaad wel gekregen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
Deze jaren had Turkije nog hoog geëindigd als ze een toeterende auto op het podium hadden gezet.
Wanneer is ons 12-punten abonnement aan Turkije/Armenië eigenlijk gestopt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit kreeg 12 punten van Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en UK. Typisch onze muziekcultuur inderdaad
Ja dat waren wel echt stomme jaren qua diaspora. Nederland ook altijd 12 aan Turkije en 10 aan Armeniëquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
Deze jaren had Turkije nog hoog geëindigd als ze een toeterende auto op het podium hadden gezet.
Alexander Rybak volgens mij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:36 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wanneer is ons 12-punten abonnement aan Turkije/Armenië eigenlijk gestopt?
Als Letland dit had gestuurd had het de Top 20 van onze televoting niet gehaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
Nu onze 10 punten, Armenië
Op zich wel een aardig nummer, maar wel een beetje forgettable imo
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet eens dat we zoveel Armenen hadden in NL
Zeker van deze tijd!quote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Letland dit had gestuurd had het de Top 20 van onze televoting niet gehaald natuurlijk.
Heeft er iemand al een goed onderzoek gedaan naar die telefoonkaarten in Almelo in deze tijd ?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
Nu onze 10 punten, Armenië
Op zich wel een aardig nummer, maar wel een beetje forgettable imo
Is ook niet nodig als je een kleine maar fanatieke gemeenschap hebt. Er woonden bijvoorbeeld toen ook al veel Polen in Nederland, maar die boeiden het Songfestival niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet eens dat we zoveel Armenen hadden in NL
I suspect @Hamlapjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft er iemand al een goed onderzoek gedaan naar die telefoonkaarten in Almelo in deze tijd ?
Ja inderdaad, terwijl ik het nummer verder best prima vindquote:
Dan denk ik dat ik te laat benquote:
En dan stuurde Edsiel nog BY FAR het minst slechte lied van de drie waar we op konden stemmen in de NSFquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Zoals vaak in die tijd wel netjes dat Moldavië dit kon sturen, terwijl wij prutsten met Edsilia.
Je was nog wel getagd kneus!quote:
Ook veel Krisse niet-genot, toch een disclaimer die ik moet makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
En nu iedereen nog blijven, want straks Apocalyptica genot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |