Ik vind het geniaal gevonden. Ik zou het zo doen als ik Youp wasquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef Snowsquall het volgende:
Ik denk dat Youp van deze setting gebruik gaat maken...hij ziet nu dat het werkt.
Bof ik ff....oh nee, niemand om te knuffelenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef praadje het volgende:
En twee knuffelcontacten als je single bent.
Doet ie denk ik ook, het contact is er nu immers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal gevonden. Ik zou het zo doen als ik Youp was
Kom maar knuffelen hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Bof ik ff....oh nee, niemand om te knuffelen
Ja, Nederlanders moeten een negatieve test kunnen tonen, zei het nieuws.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef praadje het volgende:
Kom maar knuffelen hoorWe hebben wel weer bijna grenscontroles om de Nederlanders buiten te houden
Toch is het win-win.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
Officieel mag dit niet van Postnl
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:29 schreef svann het volgende:
Jammer dat dit alweer de laatste was.
Tot maart, in de derde golf.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:29 schreef svann het volgende:
Jammer dat dit alweer de laatste was.
Tot maart,[s] in de derde golf.Morgen !
quote:Op zondag 20 december 2020 03:11 schreef zakjapannertje het volgende:
Tof trouwens dat ze ook fok als bron hadden meegenomen bij het item over Trump
Deze dus: Hooggerechtshof VS verwerpt rechtszaak Texas tegen verkiezingsuitslag
Doe ik gewoon, schaamteloos.quote:
?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef BlackLining het volgende:
Hoort dit er nou ook nog bij?
Gezellig daar, zeg.
Er zat een stuk achter, met allemaal NPO presentatoren, een stuk of 15, die allemaal gezellig aan het zingen waren. Op afstand wel, maar absoluut niet noodzakelijk en dat vond ik wat storend. Gezellig clipjes opnemen terwijl iedereen zich thuis kapot zit te vervelen.quote:
Ja waarom eigenlijk niet? Op zaterdagavond stond er de afgelopen tijd nou niet echt iets bijzonders op het programma in dit tijdslot.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze liever met dit seizoen waren begonnen voor de verkiezingen
Miguel Wielsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef Paul het volgende:
EN DE BAND MET .... !!1!!!
versta het nooit
Alleen nog maar Miguel Wielsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef Paul het volgende:
EN DE BAND MET .... !!1!!!
versta het nooit
Kun je toch niet heen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb weer een ticket voor de laatste uitzending ( 1 mei)
Zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |