Hahaha ja knap van me he?quote:
quote:
Een dweilpauze in de zaal voor Greys?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:27 schreef Jason22 het volgende:
Wat me wel altijd opvalt is dat er vaak een break is na het gastland. Krijgen wij dat dan ook?
Ik was blij dat ik de Lapo niet had,.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dweilpauze in de zaal voor Greys?
[..]
Lapolampiquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik de Lapo niet had,.
Inderdaad, was een beetje lastig als ze iemand midden in de zaal zouden nemenquote:
[..]
Na 13 jaar nog steedsquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:28 schreef Jason22 het volgende:
Ze is nog steeds single, ik pak mijn kans.
De enige keer dat er een dweilpauze nodig was was na Rusland 2008quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens. Maar zal toch wat stemmen van Bosnie hebben afgesnoept.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, FYR Macedoniė, vind ik een beetje een huppelnummertje
Och hemel herinner me niet aan die flopshowquote:
Ja precies, jammer welquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens. Maar zal toch wat stemmen van Bosnie hebben afgesnoept.
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:30 schreef Jason22 het volgende:
Dit nummer is net zo inwisselbaar als mijn kerstcadeautjes.
En waarschijnlijk nog meer van Sloveniėquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens. Maar zal toch wat stemmen van Bosnie hebben afgesnoept.
Mag niet van Mark Ruttequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal siervuurwerk hier nu.
Zeker! Hierna bij het eten! Zin in!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Greys het volgende:
Lezen jullie morgen wel ff ons zoomverslag?
/spam
Eens. En zelfs in de finale was Finland die we net hoorden het hoogste West-Europese land met een 17e plaats (en dan kan er zelfs nog getwist worden of Finland bij West hoort).quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Zelfs FYROM was wel aardig.
Heel West-Europa was ZIEDEND na de semi, maar achteraf waren vrijwel alle qualifiers wel logisch.
quote:
Morgen? Waarom dan pas?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Greys het volgende:
/spam
Gedaan. En wat zijn jullie tof.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Greys het volgende:
/spam
heb ik al gedaan mop!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Greys het volgende:
/spam
Tijdens het stemmen kan ook nog welquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Greys het volgende:
/spam
Waarin al die Oost Europese landen wel goede nummers stuurden, terwijl West het totaal niet serieus nam.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ahja de hoogtijdagen van de zgn Oost Europese vriendjespolitiek
Achteraf gezien wel ja. Maar in die tijd voelden we ons volgens mij nog superieur met inwisselbare jaren '90 popdeuntjes...quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. En zelfs in de finale was Finland die we net hoorden het hoogste West-Europese land met een 17e plaats (en dan kan er zelfs nog getwist worden of Finland bij West hoort).
Maar als je ziet wat West ook in de finale aanleverde, is het ook gewoon wel terecht
2007 was inderdaad een jaar waarin Oost ook geheel terecht domineerdequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarin al die Oost Europese landen wel goede nummers stuurden, terwijl West het totaal niet serieus nam.
Prima nummer dit.
Daarom, maar heel het westen was ziedend en wilde ermee stoppenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarin al die Oost Europese landen wel goede nummers stuurden, terwijl West het totaal niet serieus nam.
Prima nummer dit.
Precies, en sommige landen hadden dat ook wat eerder door dan anderequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja. Maar in die tijd voelden we ons volgens mij nog superieur met inwisselbare jaren '90 popdeuntjes...
Duurde eigenlijk tot Rybak voordat het westen zich langzaam ging realiseren dat het misschien ook wel eens aan ons kon liggen.
Ja, ik denk dat in 2010 de omslag kwam en veel West-Europese landen weer kwaliteit gingen sturen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja. Maar in die tijd voelden we ons volgens mij nog superieur met inwisselbare jaren '90 popdeuntjes...
Duurde eigenlijk tot Rybak voordat het westen zich langzaam ging realiseren dat het misschien ook wel eens aan ons kon liggen.
Oh deze is goed!!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2007 was inderdaad een jaar waarin Oost ook geheel terecht domineerde
Ja, al was ik wel erg blij dat Serviė won en niet Verka.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2007 was inderdaad een jaar waarin Oost ook geheel terecht domineerde
quote:
En daarbij kan je ook weer twisten of Noorwegen bij west hoort.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
en de 3js en joan franka en trijntjequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat in 2010 de omslag kwam en veel West-Europese landen weer kwaliteit gingen sturen.
En wij Sieneke.
NL loopt qua begrip wel vaker achterquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en de 3js en joan franka en trijntje
Ik steek het niet af. Ik kijk voetbal.quote:
Ik vind Verka's nummer heel tof, maar inderdaad daar ben ik ook heel blij om! In de eerste plaats natuurlijk ook omdat Molitva prachtig isquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel erg blij dat Serviė won en niet Verka.
Als er twee jaar achter elkaar een lied had gewonnen wat alleen maar om de act draaide waren misschien wel veel landen en/of publiek afgehaakt.
Qua geografie misschien niet, maar qua muziek cultuur toch zeker wel lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daarbij kan je ook weer twisten of Noorwegen bij west hoort.
Het is mijn nummer twee van 2007, na Serviėquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:38 schreef Sableheart het volgende:
Fantastisch dit. Beste tot nu toe.
Nou ja , Marija kan ook wel geweldig zingen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:38 schreef Jason22 het volgende:
Misschien wel de beste zangeres van de avond
Of misschien wel zeker!
We krijgen Marija Serifovic ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:38 schreef Jason22 het volgende:
Misschien wel de beste zangeres van de avond
Of misschien wel zeker!
Ik was al even bang dat ik de enige ging zijn die dit heel goed vindt.quote:
Verkeerde act en niet zo televoter vriendelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Litouwen nu. Altijd een nummer waarvan ik niet precies weet wat ik er nou van vind. Lekker understated, maar wel erg tam
Nee joh!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik de enige ging zijn die dit heel goed vindt.
Da's een erg goede beschrijving. Goed nummer, maar trekt totaal geen aandacht. Kan zonder problemen in de afspeellijst van een willekeurig restaurant.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Litouwen nu. Altijd een nummer waarvan ik niet precies weet wat ik er nou van vind. Lekker understated, maar wel erg tam
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit stond rechtstreeks in de finale dankzij LT United.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
"Where is Andorra?" Tussen Frankrijk en Spanje.
Eens. Dit is wat ik al noemde echt een "fabrieksnummer", geen greintje ziel meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:45 schreef Sableheart het volgende:
Over te gelikt en gemaakt gesproken. Dan was Wit Rusland beter.
Dat deden de Grieken in 2010 en 2013 dan een stuk beterquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, het ESF is een avond feest en vermaak, en dat doet dit nummer wel.
Ik heb deze nog boven Griekenland geplaatst en twijfelde alquote:
Dat sowieso, maar het verbaast me niet dat dit ook scoorde.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deden de Grieken in 2010 en 2013 dan een stuk beter
Oh dat zeker, ik snap het welquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het verbaast me niet dat dit ook scoorde.
Je hebt smaakquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
JAAA VISIONARY DREAM
Bijna ESC250 stemlijst genot.
Ik hou ook van landen die iets anders proberen maar deze van Georgiė gaat mijn top 10 niet halenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Nee sorry, niet voor mij. Te weinig melodie.
De Zweden kozen eens een keertje goed, vind ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Zweden in de magere jaren nu.
Ze hadden ook Cara Mia van Måns Zelmerlöw kunnen sturen.
Denk wel dat ie hoger was geėindigdquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Cara Mia had meer kans gemaakt dat sowiesoquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk wel dat ie hoger was geėindigd
Maar alsnog wel lekker dit.
En dan krijgen we ditquote:
quote:
Je had al gewaarschuwd, maar ben alsnog niet voorbereidquote:
Wacht maar tot de puntentelling als ze in de greenroom isquote:
Uhuquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik zie ‘ons’ er ook wel voor in staat om Emma Wortelboer voor zoiets te vragen.
Dit vind ik niet eerlijk naar Emma Wortelboerquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:56 schreef Jason22 het volgende:
Krisse, de Emma Wortelboer van Finland.
Over fabriekspop gesproken. Maar ik moet toegeven dat ik dit wel een heerlijk nummer vindquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:57 schreef Jason22 het volgende:
Ah, ze heeft nu wel een vriend, die daarnaast?
Vooral als hij straks gaat rennenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Oh Frankrijk, dit vind ik maar een vervelend nummer
Barbaraquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die zou wel goed bij Barbara passen volgend jaar
2008, was ook erg idd. 2009 was wel goed met Patricia Kaas volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Was wel een tijd dat West Europa voornamelijk met gay acts kwam aanzetten lijkt het
Patricia Kaasquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
2008, was ook erg idd. 2009 was wel goed met Patricia Kaas volgens mij
Verbaast me nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:01 schreef sportfreak het volgende:
Serviė wint Eurovisie Songfestival
Kijk eens wie er in 2007 ook al verstand van had
Klopt nog steedsquote:Op zondag 13 mei 2007 @ 00:15 schreef sportfreak het volgende:
Terechte winnaar, beste nummer.
Op Duitsland na stuurden de westerse landen stuk voor stuk slechte nummers in, met Groot-Brittanie als dieptepunt in. Logisch dat je dan niet hoog eindigd.
Ja. Op zich niet slecht maar net iets te zoet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:03 schreef Jason22 het volgende:
Er is een grens dat iets 'te zoet' wordt, en dat heb ik hierbij.
Dit inderdaad. Het is prima, maar het doet echt verder helemaal niksquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:04 schreef Sableheart het volgende:
Op zich geen slecht nummer, maar wordt ik geacht hier iets bij te voelen?
Ook derde ofzo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ben ergens wel benieuwd hoe Mi Mi Mi het zou hebben gedaan
Ja, rokjes en kousen te langquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik had verwacht dat Rusland dit ging winnen. Maar de act was iets te matig.
Rusland heeft vaak veel fans maar ook veel haters, daarom winnen ze zeldenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Rusland heeft veel fans, maar het is persoonlijk niet zo mijn ding
Ik denk dat dat het hem is bij mij. Ik vind het een prima nummer, maar ik mis toch iets, ofzoquote:
Met dit nummer,heb ik dus echt niets.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik had verwacht dat Rusland dit ging winnen. Maar de act was iets te matig.
Daar ga je al, die punten kwamen ze natuurlijk precies tekort.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met dit nummer,heb ik dus echt niets.
En Duitsquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich wel tof dat Duitsland even iets anders instuurde
Ja wel tof zo af en toe een nummer in de eigen taalquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En Duits
Dat mag sowieso wel weer eens!
GMTAquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
Aoibhin zegt steeds vlak voor mij wat ik wil zeggen
Ja heel treurigquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
Ik googlde even zijn doodsoorzaak triest
quote:
quote:
Het zou me verbazen als er hier iemand is voor wie dat een spoiler was.quote:
Bedankt Carloquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit mooi, maar niet geschikt voor het songfestival.
Vooral daarom was ik blij dat dit wonquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit mooi, maar niet geschikt voor het songfestival.
inderdaad, volledig verdiende winnaar. Jammer dat wij dat niet meteen begrepen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral daarom was ik blij dat dit won
Het bewees dat je ook in het televoting tijdperk kon winnen met een rustig nummer waar het om de boodschap ging.
En in het Servischquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral daarom was ik blij dat dit won
Het bewees dat je ook in het televoting tijdperk kon winnen met een rustig nummer waar het om de boodschap ging.
Terwijl hij nog maar 2 weken heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:17 schreef Jason22 het volgende:
De kerstman heeft het nog niet druk.
Eens. Fantastisch party nummer, maar met de reputatie die het festival toen had, had dit niet moeten winnen. Dan hadden wij Anouk en Ilse nooit gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zoals al gezegd, goed dat dit niet na Lordi won.
Die laatste is dan óók heel erg leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Tijdens een vrijdagmiddag waarop ik Duitse muziek draaide op mijn werk (ja ik heb het vaak druk) vond iedereen dit waardeloos trouwens.![]()
Bij Zwei Kleine Italiener ging het dak eraf, ondanks dat het vooral twintigers waren
Uitstekend gevatquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:
Cultheld
En zoals het hoort winnen culthelden nooit
De EBU had toen nog een winners tour. Stond ik daar bij de MagnaPlaza om een glimp van Marije te zien,.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er hier iemand is voor wie dat een spoiler was.
Op zich een terechte winnaar, maar zo enthousiast als jij ben ik er niet over.
Zwei Kleine Italiener is dan ook een prima nummer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Tijdens een vrijdagmiddag waarop ik Duitse muziek draaide op mijn werk (ja ik heb het vaak druk) vond iedereen dit waardeloos trouwens.![]()
Bij Zwei Kleine Italiener ging het dak eraf, ondanks dat het vooral twintigers waren
Precies, dit had niet moeten winnenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:
Cultheld
En zoals het hoort winnen culthelden nooit
Je hebt haar gezienquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De EBU had toen nog een winners tour. Stond ik daar bij de MagnaPlaza om een glimp van Marije te zien,.
Ik heb haar gezien en dat was dan het.
Die NSF toen ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
UK nu
Needitkanniet.gif in het kwadraat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, tof! Londen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga na vanavond nooit meer durven toegeven dat ik ooit in Engeland heb gewoond
Dat ook jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die NSF toen ookDat was het begin van de ellende, die uitslag
Ja die verwijzingen en die schunnige puns zijn nog wel leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Wel Bucks Fizz referentie in de props, zie ik nu pas.
Canterburyquote:
Ja, de woordspelingen in dit nummer zijn dan best leukquote:
Jij altijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt haar gezien![]()
Mag ik je aanraken?
Dat was nog in de tijd dat men dacht dat als je hoofdsteden zou opnoemen, je daarvan ook punten zou krijgen.quote:
quote:
De uitvoering daarentegenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, de woordspelingen in dit nummer zijn dan best leuk
Ik hoop altijd dat Oxford wintquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
CanterburyEn ook een paar maanden in Cambridge
Nee, sorry. Ze zijn vooral irritant.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, de woordspelingen in dit nummer zijn dan best leuk
Blijft Email to Berlin toch een gemiste kansquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat men dacht dat als je hoofdsteden zou opnoemen, je daarvan ook punten zou krijgen.
Gaaf zeg!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
CanterburyEn ook een paar maanden in Cambridge
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blijft Email to Berlin toch een gemiste kans
Ja dat moge duidelijk zijnquote:
Oeh, nee, hier altijd hoop op Cambridge!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat Oxford wint
Het is anders wel degelijk iets geweest. Ooit. Lang geleden. Toen ze gewoon de besten stuurden die ze hadden, en keurig 2e werden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Tsja, UK en muziek gaat nooit iets worden.
Water.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:25 schreef Momo het volgende:
Ohja dit jaar is ook Bulgarije, vodka, daar had ik toen op gestemd
By far!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Dit was de betere versie van Frankrijk.
In het Bulgaars dus wodka/vodkaquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Water.
Ik gooi die dingen op zaterdagavond ook weleens door elkaar.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Water.
Ik gooi die dingen op zaterdagavond ook weleens door elkaar.
Ja leuk ditquote:
Verstandigquote:
TV staat weer aan en ik ben te lui om headset te halenquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
En het nummer zelf is op zich nog wel best goed
Het nummer vind ik echt heel tofquote:
ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het nummer vind ik echt heel tofHaar stem gewoon niet
Kismet, die ze eerst in 2013 zouden sturen, vond ik veel beter dan Samo Shampioniquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
Samo Sampeone oid was wel een mislukt b-kantje hiervan.
Ik begrijp waarom. Heb er zelf niet zo veel last van, het nummer maakt voor mij meer dan voldoende goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het nummer vind ik echt heel tofHaar stem gewoon niet
Salted nuts?quote:
Something to suck on for landingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |