Sowieso met de kerstdagen alles sluiten, maar let op 2e kerstdag staan ze weer in de rij bij de Ikea en de Intratuin.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef kol7680 het volgende:
Crosspost
Ik zeg alles dicht. Ook supermarkten. Krijg je ook minder mensen op de IC, want obesitas mensen vallen af. Win, win.
"Ja maar ik moet tog nieuwe lampies en andere frutsels hebben want dat is sooo gezellie met oud en nieuw"quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Sowieso met de kerstdagen alles sluiten, maar let op 2e kerstdag staan ze weer in de rij bij de Ikea en de Intratuin.
De snelste manier om van corona af te komen is collectief zelfmoord plegen. Maar dat moeten we niet willen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef kol7680 het volgende:
Crosspost
Ik zeg alles dicht. Ook supermarkten. Krijg je ook minder mensen op de IC, want obesitas mensen vallen af. Win, win.
en nog steeds niet begrepen hoe het zit... knap wel, djeezquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:50 schreef Djeez het volgende:
Ben bang dat er een complete lockdown komt voor de kerst met avondklok tussen oud en nieuw. Hele land op slot om het leven van een paar hoogbejaarden nog even te rekken
Ik las overbehaarden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:50 schreef Djeez het volgende:
Ben bang dat er een complete lockdown komt voor de kerst met avondklok tussen oud en nieuw. Hele land op slot om het leven van een paar hoogbejaarden nog even te rekken
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:50 schreef Djeez het volgende:
En de bieb!quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:52 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk worden de bioscopen ontzien.
De 18e gaan ze met reces, zijn ze weer een paar weken onvindbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom er eerst weer een weekend overheen laten gaan? Die fout maken ze ook elke keer weer.
Net als in de zomer ja, waren ze gelukkig ook even een maand opgerot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef halfway het volgende:
[..]
De 18e gaan ze met reces, zijn ze weer een paar weken onvindbaar.
Alsof er nu iets boeiends draait in de biosquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:52 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk worden de bioscopen ontzien.
Slag om de Schelde.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alsof er nu iets boeiends draait in de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |