Dranquilo streven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat toch prima zo, de een na de ander gaat failliet
OK dan, Truus.quote:
Daar kan ik me dus wel boos om maken, al helpt het weinig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er niet minder om geworden nu het dicht zit
Ik lees automatisch Tequillaquote:
Wqt let je?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
man krijg zin om te zuipen van dat dranquilo
Nee het helpt ook niet boos worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus wel boos om maken, al helpt het weinig.
Wtf... als je nou mijn buurman was geweest kreeg je een bacootje van mequote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf... als je nou mijn buurman was geweest kreeg je een bacootje van me
Scholen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het helpt ook niet boos worden.
Maar waar komt het dan wel vandaan he
Ik hoor het al: hoog tijd voor een campagne.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Wtf... als je nou mijn buurman was geweest kreeg je een bacootje van me
Dranquiloquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoor het al: hoog tijd voor een campagne.
Dat is een feit ja. Zijn eigenlijk maar nutteloze wezens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goedmaken.
Mij ook?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Schakel heeft liever een pozza punt
Arrogantie ten topquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik gun mezelf alleen punten lekker puh
Nope.quote:
Niet waar.quote:
Mooiste nr. ooit.quote:
De Dees is het, de enige moderator die gekozen is. De enige waar ik naar luister naast SWJ.quote:
I'm back againquote:
There is a hole in my bucket.quote:
Dar roep je altijd, maar ik zou niet weten door wie ik ben gekozenquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees is het, de enige moderator die gekozen is. De enige waar ik naar luister naast SWJ.![]()
![]()
In your headquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
There is a hole in my bucket.
Je hebt jezelf aangemeld, chuffi was ook mijn favoriet maar hij wou niet. Heel 40+ zei destijds dat jij moderator moest worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dar roep je altijd, maar ik zou niet weten door wie ik ben gekozen
Because I do boyquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh don't you miss me like a hole in the head
Oogjes dicht en snaveltjes toequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt jezelf aangemeld, chuffi was ook mijn favoriet maar hij wou niet. Heel 40+ zei destijds dat jij moderator moest worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |