Neequote:Op vrijdag 11 december 2020 18:24 schreef Haags het volgende:
Jezus, kijken of lezen jullie geen nieuws of zo
Dat is wel heel grootquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shoarma Pizza XXL met 8 bakjes knoflook
Zoek je ruzie?quote:
Heb liever broodjes shoarmaquote:
Met jou kan ik beter praten.quote:
Werkt het zo goed?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik heb die campagne gezien en ik ga gelijk stoppen hoor !!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Wat is dit voor kinderportiequote:
Je moet wel een beetje goed eten, voor de rest volg ik een strak dieet!quote:
Een fatsoenlijke vent met een goed gespierd lichaam en genoeg beweging werkt dat zo weg als tussendoortjequote:
Goede shoarma met veel knoflooksauce.quote:
Ik denk dat ik er 3 weken van kan eten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent met een goed gespierd lichaam en genoeg beweging werkt dat zo weg als tussendoortje
Ben geen liefhebber van shoarmaquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede shoarma met veel knoflooksauce.
Ik welquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben geen liefhebber van shoarma
Like duhquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
De term dranquilo is een verbastering van het Spaanse woord tranquilo, dat 'kalm aan' betekent.
Ja, en reken maar dat dit weer vele miljoenen gaat kosten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like duh![]()
Ze zijn gek geworden, allemaal!
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent met een goed gespierd lichaam en genoeg beweging werkt dat zo weg als tussendoortje
Alleen ik ben nog normaal.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Like duh![]()
Ze zijn gek geworden, allemaal!
Ga iets beters doen, denk ik dan. Gooi de horeca open ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en reken maar dat dit weer vele miljoenen gaat kosten.
Hey Deisyy 🖐🏻quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen ik ben nog normaal.
Hoezo? Gaat toch prima zo, de een na de ander gaat faillietquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga iets beters doen, denk ik dan. Gooi de horeca open ofzo.
De beste overleven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat toch prima zo, de een na de ander gaat failliet
Doe normaal zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat toch prima zo, de een na de ander gaat failliet
Het is er niet minder om geworden nu het dicht zitquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga iets beters doen, denk ik dan. Gooi de horeca open ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |