Matigquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:56 schreef capricia het volgende:
Gewapende man in Dordrecht opgepakt na online terrorismedreiging - https://nos.nl/l/2360248
[..]
Radicaliserende corona-wappies.
Goed om te lezen dat logisch verstand nu al volstaat als bron om ongefundeerd “feiten” te verkondigen. Sterkt me in mijn gevoel om dan ook maar op basis van logisch verstand te posten (wat ik overigens toch al deed).quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
logisch verstand
en o.a de presentaties van het RIVM, het is in de laatste presentatie ook uitgelegd
Maar het RIVM was toch een liegende organisatie met een dubbele agenda en dus niet te vertrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
logisch verstand
en o.a de presentaties van het RIVM, het is in de laatste presentatie ook uitgelegd
Ja, dat is eigenlijk compensatie voor gebrek aan onderbouwing en het motto van BNW.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat logisch verstand nu al volstaat als bron om ongefundeerd “feiten” te verkondigen. Sterkt me in mijn gevoel om dan ook maar op basis van logisch verstand te posten (wat ik overigens toch al deed).
Deze begrijp ik ook niet. Ik denk dat er een paar onaardige sneren in zitten aan mijn adres, maar ik weet het niet zeker genoeg om boos of beledigd te zijn. Dus ik laat het er maar bij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Begrijp en probeerde, kennelijk bij voorbaat al kansloos, rekening te houden met bewoordingen. Helaas mislukt maar goed om te herlezen. Op naar de volgende close encounters in deze bizar verlopende discussies waar de rede het verstand tracht te overbluffen.
Feitelijk onjuist. Dat is het alleen als het niet strookt met het logische verstand.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar het RIVM was toch een liegende organisatie met een dubbele agenda en dus niet te vertrouwen?
ongefundeerd ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat logisch verstand nu al volstaat als bron om ongefundeerd “feiten” te verkondigen. Sterkt me in mijn gevoel om dan ook maar op basis van logisch verstand te posten (wat ik overigens toch al deed).
Dat wil(de) ik niet eens na al die maanden maar vanaf het allereerste begin.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wil je nu nog meer verantwoordelijkheden bij de burgers neerleggen na al die maanden ?
dat is gedoemd om te mislukken, tevens hebben we de ziekenhuis capaciteit niet het aantal extra opnames op te vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
we wachten eerst nog even op nog wat meer besmettingen .....quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)van-corona~a4952084/
Sluit scholen, funshopwinkels en onnodige attracties zo als kerken en de Efteling en het aantal besmettingen keldert gegarandeerd binnen de kortste keren.
Leuk dat de kerk als onnodige attracties word gezienquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
https://www.ad.nl/amersfo(...)van-corona~a4952084/
Sluit scholen, funshopwinkels en onnodige attracties zo als kerken en de Efteling en het aantal besmettingen keldert gegarandeerd binnen de kortste keren.
ik snap niet wat er mis is met online diensten ....quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Leuk dat de kerk als onnodige attracties word gezien
Wat het ook is.
En in de tussentijd mag je je eigen familie niet eens meer bezoeken zodat anderen de in mijn post omschreven pleziertjes zo lang mogelijk kunnen blijven houden. Bejaarden sterven eenzaam en alleen in verzorgingshuizen, zodat gristelijke zombies nog naar de kerk kunnen en multinationals als ikea en mediamarkt winst kunnen blijven maken...quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we wachten eerst nog even op nog wat meer besmettingen .....
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik snap niet wat er mis is met online diensten ....
Doen de meeste kerken toch ook?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb kennissen in het buitenland en die vonden die online diensten prachtig en waren er dankbaar voor,....quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet
Is het juist niet barmhartig als kerken denken aan hun kwetsbare doelgroep en zorgen dat mensen de diensten makkelijk van afstand kunnen volgen?
Net als die Urk gekkies die zeggen dat ze de corona aan God overlaten en zich niet laten vaccineren maar wel een bril dragen
300 dacht ik ?!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Doen de meeste kerken toch ook?
Een paar van die christelijke niet helaas.![]()
Maar de katholieke kerk van mijn moeder is al maanden dicht qua dienst.
Begrijp ook niet zo goed dat ze er niet iets aan kunnen doen. Hoeveel mensen komen er eigenlijk bijeen in zo'n dienst?
Ligt eraan hoe dicht je bij de biblebelt woont.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Doen de meeste kerken toch ook?
Een paar van die christelijke niet helaas.![]()
Maar de katholieke kerk van mijn moeder is al maanden dicht qua dienst.
Begrijp ook niet zo goed dat ze er niet iets aan kunnen doen. Hoeveel mensen komen er eigenlijk bijeen in zo'n dienst?
Ik ook niet. Ik snap dat hele "vrijheid van religie" argument ook totaal niet, vallen gelovigen van hun geloof af wanneer hun clubhuis even gesloten is ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
In het zuiden wordt er een drive in (in de auto blijven) op het Pinkpop terrein georganiseerd. Voor de kerstnacht. Vanuit het bisdom. Maar ja. Dat zijn katholieken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht je bij de biblebelt woont.
Ik woon in de buurt van Urk en Staphorst en niet naar de kerk gaan is not done voor die mafketels
Bizar.quote:
Gezellig met draaiende motor elkaar vergassen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
In het zuiden wordt er een drive in (in de auto blijven) op het Pinkpop terrein georganiseerd. Voor de kerstnacht. Vanuit het bisdom. Maar ja. Dat zijn katholieken.![]()
https://www.1limburg.nl/drive-mis-op-kerstavond-op-pinkpopterrein
Wat overigens ironisch is, want het Pinkpop-terrein was ooit een draf- en renbaan samen met een oude drive-in bioscoop.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
In het zuiden wordt er een drive in (in de auto blijven) op het Pinkpop terrein georganiseerd. Voor de kerstnacht. Vanuit het bisdom. Maar ja. Dat zijn katholieken.![]()
https://www.1limburg.nl/drive-mis-op-kerstavond-op-pinkpopterrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |