Ah daar weet ik dan weer helemaaaal niks vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er is net een nieuwe game uit, denk dat het daar mee te maken heeft![]()
![]()
Ik werd gebeld door T-mobile over een aanbieding die ze voor mij hadden, ik kreeg een beetje argwaan want ik moest mijn lopende abonnementen opnoemen maar hij bevestigde dat hij van T-mobile was. Kreeg ik even later een bevestiging van regionaal-energiebeheer.nl. Dat zijn gvd de grootste oplichters die er maar zijn.quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks dat was ik helemaal vergeten
Nee dat was een ruzie tussen 2 damesquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar weet ik dan weer helemaaaal niks van
Ik dacht dat het met de sluiting had te maken.
kan hoor, ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar weet ik dan weer helemaaaal niks van
Ik dacht dat het met de sluiting had te maken.
jou ui plaatje, echtquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat was een ruzie tussen 2 dames
Misschien had het hem beetje afgeschriktquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat was een ruzie tussen 2 dames
beste fanclub ever!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjellie, Kabeltjes&Pizza fanclub![]()
![]()
Omdat met een pizza erbij het mooi rond is
Dat is een plaag! En ze bellen met gewone nummers. Ik laat onbekende nummers nu gewoon bellen terwijl ik ze Google. Als ze uitgebeld zijn gooi ik ze in de blokkadelijst. Er staan er al een stuk of 10 in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door T-mobile over een aanbieding die ze voor mij hadden, ik kreeg een beetje argwaan want ik moest mijn lopende abonnementen opnoemen maar hij bevestigde dat hij van T-mobile was. Kreeg ik even later een bevestiging van regionaal-energiebeheer.nl. Dat zijn gvd de grootste oplichters die er maar zijn.
Al maanden vallen ze mij lastig met energie-aanbiedingen.
Souryquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
@:Rob ik kom hier niet meer tot 2 januari. Dus maak maar 100 euro over
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jou ui plaatje, echt
ik wult ook een kerst kat nu
Sowieso!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook wel een redelijk triest geval als je zoiets doet
Nog steeds, dat is wel heel erg vervelend en irritantquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door T-mobile over een aanbieding die ze voor mij hadden, ik kreeg een beetje argwaan want ik moest mijn lopende abonnementen opnoemen maar hij bevestigde dat hij van T-mobile was. Kreeg ik even later een bevestiging van regionaal-energiebeheer.nl. Dat zijn gvd de grootste oplichters die er maar zijn.
Dat lukt nu niet meer. Want je hebt gepost!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
altijd nee verkopen. dikke droeftoeters zijn hetquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lukt nu niet meer. Want je hebt gepost!![]()
![]()
![]()
Kan je toch ergens aangeven het bel-me-niet register ofzo ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi zuuryquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
Die debielen vallen gewoon onder de noemer 'terroristen'quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
Sow, op Facebook gaat nu een berichtje rond wat neerkomt op "Snitches get stitches" als je je buren verraadt als ze te veel bezoek ontvangen i.v.m. corona.
Weeniequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
172 punten vandaag haags. hoeee dan
Er was bijna niemand vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik besef ineens dat we nog maar 6 topics gehad hebben
Mario was er niet om hem te blokken vanochtendquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
172 punten vandaag haags. hoeee dan
scherp!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mario was er niet om hem te blokken vanochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |