Dat lukt nu niet meer. Want je hebt gepost!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
@:Rob ik kom hier niet meer tot 2 januari. Dus maak maar 100 euro over
altijd nee verkopen. dikke droeftoeters zijn hetquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door T-mobile over een aanbieding die ze voor mij hadden, ik kreeg een beetje argwaan want ik moest mijn lopende abonnementen opnoemen maar hij bevestigde dat hij van T-mobile was. Kreeg ik even later een bevestiging van regionaal-energiebeheer.nl. Dat zijn gvd de grootste oplichters die er maar zijn.
Al maanden vallen ze mij lastig met energie-aanbiedingen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lukt nu niet meer. Want je hebt gepost!![]()
![]()
![]()
Kan je toch ergens aangeven het bel-me-niet register ofzo ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door T-mobile over een aanbieding die ze voor mij hadden, ik kreeg een beetje argwaan want ik moest mijn lopende abonnementen opnoemen maar hij bevestigde dat hij van T-mobile was. Kreeg ik even later een bevestiging van regionaal-energiebeheer.nl. Dat zijn gvd de grootste oplichters die er maar zijn.
Al maanden vallen ze mij lastig met energie-aanbiedingen.
Hoi zuuryquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
@:Rob ik kom hier niet meer tot 2 januari. Dus maak maar 100 euro over
Die debielen vallen gewoon onder de noemer 'terroristen'quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
Sow, op Facebook gaat nu een berichtje rond wat neerkomt op "Snitches get stitches" als je je buren verraadt als ze te veel bezoek ontvangen i.v.m. corona.
Weeniequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
172 punten vandaag haags. hoeee dan
Er was bijna niemand vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik besef ineens dat we nog maar 6 topics gehad hebben
Mario was er niet om hem te blokken vanochtendquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:33 schreef Schakeltopia het volgende:
172 punten vandaag haags. hoeee dan
scherp!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mario was er niet om hem te blokken vanochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |