Is toch veel te gek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst 50 besmettingen op een school met 450 leerlingen.
Na de kerst, dat is mooi maar ook apart.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al maanden te zien dat daar veel besmettingen zitten. IN Duitsland gaan ze nu 3 weken in totale lockdown
Ik wou iets over een muur zeggen, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:09 schreef Haags het volgende:
Niet heel Duitsland gaat in lockdown. Dat ging over Berlijn.
Als je draagvlak voor verdere maatregelen had willen creëeren had je juist iets meer toe moeten staan. Als je op de 22e nog strengere maatregelen gaat aankondigen dan haken er nog meer mensen af die er schijt aan gaan krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het maar 3 personen mogen ontvangen met kerst is ook BS.
Of je nou met zijn allen elkaar in 1 keer ziet of meerdere dagen in kleine groepjes, het virus kan je in beide gevallen onder elkaar verspreiden lijkt mij.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Na de kerst, dat is mooi maar ook apart.
Moest lachenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wou iets over een muur zeggen, maar laat ik dat maar niet doen.
Gezin A i met 7 personen, zij mogen niet naar opa en omaquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wou iets over een muur zeggen, maar laat ik dat maar niet doen.
Ik zal vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Jippie het volgende:
@:aloa
Over Long Covid, kijken vanaf 1.00 uur
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je draagvlak voor verdere maatregelen had willen creëeren had je juist iets meer toe moeten staan. Als je op de 22e nog strengere maatregelen gaat aankondigen dan haken er nog meer mensen af die er schijt aan gaan krijgen.
Het is gewoon een keer klaar voor de meesten, na 10 maanden ellende.
Bijna de lampen alweer aanquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:12 schreef Haags het volgende:
Zijn echt de donkere dagen voor kerst dit.
Is altijd interessant, is wel Engelstalig.quote:
Verhip daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezin A i met 7 personen, zij mogen niet naar opa en oma
Maar opa en oma mogen wel naar het gezin met 7 personen
Komt toch op het zelfde neerquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezin A i met 7 personen, zij mogen niet naar opa en oma
Maar opa en oma mogen wel naar het gezin met 7 personen
Eens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens.
De verboden zijn ook heel onlogisch als je ziet wat bepaalde groepen wel mogen en anderen niet, en wat in het ene geval wel kan/mag en in het andere geval niet. Ik denk dat daar de meeste weerstand vandaan komt.
Ik vind die ijzige wind het ergste. Staat hier pal op de achterkant.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:12 schreef Haags het volgende:
Zijn echt de donkere dagen voor kerst dit.
Ja irritant is datquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind die ijzige wind het ergste. Staat hier pal op de achterkant. [ afbeelding ]
Mee eens. Ze moeten de tijden juist verruimen ipv inkorten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
En wat al helemaal niet helpt is dat pietje paardenlul Hugo de Jonge tussen neus en lippen het winkelend publiek de schuld geeft, nadat burgemeesters en kabinet eerst koopavonden afschaffen, en op winkeldagen zelf de winkels uren eerder dichtgooien. Terwijl ze oproepen om gespreid en op rustige momenten te gaan winkelen voor feestdagen. Ja uh, wanneer dan?
Daar krijg ik stijve nekharen van.
Dan begrijp je er dus HE- LEMAAL niets van.
Precies, dat wat Jumbo? Of Albert Heijn dus gaat doen in de week voor kerst.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Ze moeten de tijden juist verruimen ipv inkorten.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
@:maily Nieuw werk van Banksy onthuld, Aachoo!!
Ze sluiten hier om 8 uur al. Omdat ze geen alcohol mogen verkopen dan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Ze moeten de tijden juist verruimen ipv inkorten.
Nog zo'n schijnmaatregelquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze sluiten hier om 8 uur al. Omdat ze geen alcohol mogen verkopen dan.
Bbrrrrquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind die ijzige wind het ergste. Staat hier pal op de achterkant. [ afbeelding ]
Ow ja dat is bij jullie zo toch? Hoe krijg je zoveel mogelijk mensen tegelijk op dezelfde plek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
En wat al helemaal niet helpt is dat pietje paardenlul Hugo de Jonge tussen neus en lippen het winkelend publiek de schuld geeft, nadat burgemeesters en kabinet eerst koopavonden afschaffen, en op winkeldagen zelf de winkels uren eerder dichtgooien. Terwijl ze oproepen om gespreid en op rustige momenten te gaan winkelen voor feestdagen. Ja uh, wanneer dan?
Daar krijg ik stijve nekharen van.
Dan begrijp je er dus HE- LEMAAL niets van.
Waar kijk jij?quote:
Hier tot 22.00 uur open van 7 tot 22 uurquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze sluiten hier om 8 uur al. Omdat ze geen alcohol mogen verkopen dan.
Die van de AH zijn heeeeeeeeeeeeerlijk. Lekker zoet en zonder pittenquote:
Ze snappen het gewoon niet. Dit is puur winkeliers pesten. Gooi die winkels open tot desnoods 23.00 elke avond. Ben je nu te laat mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja dat is bij jullie zo toch? Hoe krijg je zoveel mogelijk mensen tegelijk op dezelfde plek.![]()
Dat is hetzelfde als dat ze zeggen dat we moeten verspreiden dus iedereen maar in de ochtend boodschappen doen omdat het dan rustig is.![]()
TOCH NIET ALS IEDEREEN DAT INEENS GAAT DOEN SUKKELS.![]()
![]()
![]()
Ik had het schuim op mijn waffel staan toen ik dat hoorde.![]()
Hier was het gisteren nog gewoon koopavond, maar die zijn nooit zo superdruk.
Zorgt alleen maar voor meer frustratie en ellende.quote:
Hier ook nog steeds. Niks om 20 al dicht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier tot 22.00 uur open van 7 tot 22 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |