quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Hier net zo.
Overvolle Primarken enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook helemaal niet van drukke plekken waar mensen kris kras door elkaar lopen.
https://www.nu.nl/cultuur(...)r-van-banksy-is.htmlquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
@:maily Nieuw werk van Banksy onthuld, Aachoo!!
Jippiequote:Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
Jippie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
Goedemiddag allemaal
Huis gelijk meer waardquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/cultuur(...)r-van-banksy-is.html
Nee, niet echt, denk dat er snel nieuwe maatregelen komenquote:
Het is gewoon een grote act johquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je een vrouw op fok moet scoren
Hi Dotquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt, denk dat er snel nieuwe maatregelen komen
Wat voor maatregelen zouden nog kunnen dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt, denk dat er snel nieuwe maatregelen komen
Scholen dicht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen zouden nog kunnen dan?
Alle winkels ook dicht behalve supermarkten?
Ik heb wel veel respect voor alle medewerkers die de hele dag een mondkapje moeten dragen zeg, gisteren gewinkeld in het winkelcentrum maar na een half uur was ik helemaal klaar met dat ding.
Willen ze grotendeels met de post doen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Dot, ik denk ook dat we Duitsland achterna gaan. Al zie ik ze er ook nog boor aan om eerste de Tweede Kamerverkiezingen af te wachten
Politiestaatquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen zouden nog kunnen dan?
Alle winkels ook dicht behalve supermarkten?
Ik heb wel veel respect voor alle medewerkers die de hele dag een mondkapje moeten dragen zeg, gisteren gewinkeld in het winkelcentrum maar na een half uur was ik helemaal klaar met dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |