Heb daar ook wel respect voor, wij hoeven hem maar even op te hebben en dat is al erg vervelend..quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen zouden nog kunnen dan?
Alle winkels ook dicht behalve supermarkten?
Ik heb wel veel respect voor alle medewerkers die de hele dag een mondkapje moeten dragen zeg, gisteren gewinkeld in het winkelcentrum maar na een half uur was ik helemaal klaar met dat ding.
Het heeft geen nut meer, de strijd is verloren. Eind december gaan er zooooooveel mensen laks hebben aan het huidige pakket maatregelen dat je in januari zo de volgende golf in dendert.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen zouden nog kunnen dan?
Alle winkels ook dicht behalve supermarkten?
Ik heb wel veel respect voor alle medewerkers die de hele dag een mondkapje moeten dragen zeg, gisteren gewinkeld in het winkelcentrum maar na een half uur was ik helemaal klaar met dat ding.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heeft geen nut meer, de strijd is verloren. Eind december gaan er zooooooveel mensen laks hebben aan het huidige pakket maatregelen dat je in januari zo de volgende golf in dendert.
Scholen zullen ze het allerlaatst doen gok ik zo op.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zie ik nog eerder de niet essentiėle winkels dicht gaan en een bezoekverbod
Volgens mij de beste oplossing.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou niet eens heel onverstandig zijn.
Ja idd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb daar ook wel respect voor, wij hoeven hem maar even op te hebben en dat is al erg vervelend..
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heeft geen nut meer, de strijd is verloren. Eind december gaan er zooooooveel mensen laks hebben aan het huidige pakket maatregelen dat je in januari zo de volgende golf in dendert.
Ja idd. De mens is een kuddedier, het gaat vaak automatisch dat mensen elkaar opzoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij de beste oplossing.
Moet je eens gaan kijken op zo'n school...niet te doen ook dat afstand houden etc.
Of ze moeten een vloedgolf bedoelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen Punk toen ik in de krant las dat ze het over een 3de golf hebben.
En daar zitten de meeste clustersquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scholen zullen ze het allerlaatst doen gok ik zo op.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Of ze moeten een vloedgolf bedoelen
Ja, wordt onderschat. Zijn best al veel scholen gesloten wegens een uitbraak.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar zitten de meeste clusters
Vanmorgen op TV een jongetje van drie jaar zeer ziek van corona loop nu met een hartkastje
Kleine kinderen schijnen dus wel flink ziek te zijn van corona
Ze ontspringen niet allemaal de dans.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen op TV een jongetje van drie jaar zeer ziek van corona loop nu met een hartkastje
Heb jij nog veel klachten?quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze ontspringen niet allemaal de dans.
Laatst 50 besmettingen op een school met 450 leerlingen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, wordt onderschat. Zijn best al veel scholen gesloten wegens een uitbraak.
Ik denk dat het weer er ook wel in meespeelt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Laatst 50 besmettingen op een school met 450 leerlingen.
Is al maanden te zien dat daar veel besmettingen zitten. IN Duitsland gaan ze nu 3 weken in totale lockdownquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, wordt onderschat. Zijn best al veel scholen gesloten wegens een uitbraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |