Laatste relevante post uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:58 schreef dimmak het volgende:
De Nederlandse vertaling van The Bitcoin Standard is trouwens ook uit. Heb gister mijn exemplaar mogen ontvangen. Misschien dat @:Quotidien na het lezen ervan begrijpt waarom Piva liever BTC heeft dan fiat.
Ik heb de Engelse vertaling al gelezen. Saiffous is best een extremist, maar zijn visie doet af en toe wel je ogen openen.
www.debitcoinstandaard.nl
Gewoon blind mee met deze crypto koning.quote:Op vrijdag 11 december 2020 08:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eh ja, via UniSwap.
Het contract staat op https://coinmarketcap.com/currencies/bondly
Altijd van een betrouwbare bron halen, genoeg scam sites die je fake coins laten kopen
Maar goed, geen garanties. Mocht het misgaan dan moet je weetjewel5 maar lastig vallen.
Niet dat hij er ook maar iets mee te maken heeft
Al bijna 2x sinds ik ben ingestapt. Market cap is nog steeds ontzettend laag.quote:Op vrijdag 11 december 2020 01:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ben zojuist in $BIRD gestapt. Oracle+lending platform, goed team, mcap van nog maar 1M.
Dat is ook de achterliggende gedachte.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:21 schreef weetjewel5 het volgende:
ik vind dat de Bitcoin standaard een hoop geschiedenis bevat over geld, beetje langdradig.
Black hole is een universeel "burn address" dat vele coins gebruikenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het black hole adres is stiekem zijn wallet
Valt mee toch? In 1 dag van $2 naar $3 en daar hangt hij nu nog steeds.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mwah, heeft vanmorgen hoger gestaan. Maar ik klaag niet
$RFIIIquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vind ik dan weer minder interessant, kloons die nu ineens willen samenwerken
Is die chapo niet de dev dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Black hole is een universeel "burn address" dat vele coins gebruiken
En die "El Crypto Chapo" is inderdaad nogal over the top
Nee.quote:
Er is 1 persoon die op Reddit, 4Channel en op andere plekken (ook bij ons in de TG chat) maar blijft volhouden dat Morpheus een vrouw is (en met dat hele verhaal er iedere keer bij). Voor zover wij weten is het een manquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:27 schreef Plots het volgende:
Ik vertrouw die dev van RFI niet helemaal (Morpheus). Jullie? Schijnt een vrouw te zien die eerder en project had die niet goed ging. (DYOR)
Nee, uiteraard is dat nergens voor nodig. Maar de code is openbaar op GitHub om het te kunnen auditen (exchanges vereisen dat meestal) en uiteraard zijn er handige jongens die het dan gaan klonen. Heeft verder niets met RFI te maken.quote:RFI 1, 2, 3 vind ik ook maar raar en nergens voor nodig.
Maar die ~ 4% krijg je eigenlijk altijd (mits het volume op peil blijft) dus dan maakt t eigenlijk niet uit wat de waarde van de munt is. Kan de waarde van de munt dus oneindig blijven stijgen of sla ik nu door?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee.
El Chapo heeft zich opgeworpen om als spin in het web van alles te regelen.
En hoewel hij z'n eigen bijzondere werkwijze heeft krijgt hij wel wat gedaan.
Morpheus is de developer, die zit ook achter Flow Protocol.
Nu kan je kritiek op Flow Protocol hebben (inflatie was ook het grootste probleem, dat is in RFI opgelost) maar het bestaat nog en was iig geen rug-pull
In feite is RFI nu community driven, het smart contract heeft niemand nodig om te werken dus zolang het geen rare gaten heeft blijft het wel werken. Het is al een stuk of 15x gekloond door anderen en Bilaxy Exchange heeft er wss een audit op gedaan voordat ze de coin hebben gelist.
Op zich is RFI houden best lucratief. Afgelopen 11 dagen zou je 43 RFI als "fee" ontvangen hebben als je er 1.000 in je wallet had. Dat is dus 4,3% erbij in 11 dagen en dat is zo'n $125 aan fees (tegen huidige koers).
En dat komt puur uit die 1% trading / transactie fees, dus geen inflatie.
Wel een geniaal concept want je krijgt fees terwijl je ze holdt en het aantal neemt af omdat de black hole ze ook ontvangt.
Ik zie het nog wel naar $50 schieten (al is dat natuurlijk verre van een zekerheid).
Er is natuurlijk geen gegeven maximumprijs.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar die ~ 4% krijg je eigenlijk altijd (mits het volume op peil blijft) dus dan maakt t eigenlijk niet uit wat de waarde van de munt is. Kan de waarde van de munt dus oneindig blijven stijgen of sla ik nu door?
Best een interessant experiment. Zeker met al die integraties kan dit heel groot worden en het trekt ook steeds meer mensen aan die hun coins inwisselen voor deze. Sell pressure is ook minder vanwege de yield. Al zal t in een bear market ook gewoon mee crashen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen gegeven maximumprijs.
Het aantal neemt af.
Bij de lancering op 19 november zaten er 445.000 RFI in het zwarte gat.
Momenteel heeft het zwarte gat al 495.891 RFI dus zo'n 50.891 RFI opgeslokt, dus zo'n 2300 per dag verdwijnt uit circulatie.
Dat gaat aan de ene kant steeds sneller omdat het zwarte gat groter wordt en een groter deel van de fees krijgt en aan de andere kant langzamer omdat de grootte van transacties en trades afneemt naarmate de coin duurder wordt. In dit tempo zijn ergens in juni zo'n 10% uit circulatie maar dat kan zomaar maanden eerder of later zijn, afhankelijk van de ontwikkelingen.
Zolang er mensen zijn die ze willen hebben (om fees te ontvangen) en het aantal neemt af... dan kan de prijs "oneindig" omhoog blijven gaan. Dat is geen garantie maar ook niet ondenkbaar.
Tijdens de dip van Bitcoin en ETH gaat het iig nog gewoon stug omhoogquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Best een interessant experiment. Zeker met al die integraties kan dit heel groot worden en het trekt ook steeds meer mensen aan die hun coins inwisselen voor deze. Sell pressure is ook minder vanwege de yield. Al zal t in een bear market ook gewoon mee crashen.
Aandelen met dividend dalen vaak ook minder dan aandelen zonder dividend als ik me niet vergis, dus zal wel normaal zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tijdens de dip van Bitcoin en ETH gaat het iig nog gewoon stug omhoog
Zoals die Bondly tipquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tijdens de dip van Bitcoin en ETH gaat het iig nog gewoon stug omhoog
Die is sinds ik 'm gekocht heb 20% gedaaldquote:
Ja was sarcastisch en een grapjequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die is sinds ik 'm gekocht heb 20% gedaald![]()
Maar dat lijkt me ook meer iets voor de lange adem.
Een fatsoenlijke exchange en dan kan het best vlot gaan.
Hodlquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou als ik jullie was alles verkopen voor 15 december
Golden tip.
Mt.gox heeft me nog 7 btc tegoedquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef vigen98 het volgende:
Mt.gox released 150.000 btc op 15 decemberDikke dump dus te verwachten
Juist dat soort adviezen uitvoeren maakt het een self fulfilling prophecy.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou als ik jullie was alles verkopen voor 15 december
Golden tip.
Je moet kijken naar de daily circulation en dan is 150.000 wel heel veelquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn 18.568.000 BTC in circulatie en daar komen er straks 150.000 van vrij.
Dat is 0,81% van het totaal, waar een deel misschien zijn coins van gaat dumpen.
Een twee daags volume wat eenmalig extra gedumpt kan worden is wel heel erg veel ja..quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moet kijken naar de daily circulation en dan is 150.000 wel heel veel
https://data.bitcoinity.org/markets/volume/30d?c=e&t=b
ik zal voor de zekerheid mn BTC en ETH omwisselen voor RFI volgende week.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef vigen98 het volgende:
Mt.gox released 150.000 btc op 15 decemberDikke dump dus te verwachten
En een deel z'n coins nog niet krijgtquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn 18.568.000 BTC in circulatie en daar komen er straks 150.000 van vrij.
Dat is 0,81% van het totaal, waar een deel misschien zijn coins van gaat dumpen.
Die fees is toch het Uniswap-principe, niet zozeer RFI?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen gegeven maximumprijs.
Het aantal neemt af.
Bij de lancering op 19 november zaten er 445.000 RFI in het zwarte gat.
Momenteel heeft het zwarte gat al 495.891 RFI dus zo'n 50.891 RFI opgeslokt, dus zo'n 2300 RFI per dag verdwijnen uit circulatie.
Dat gaat aan de ene kant steeds sneller omdat het zwarte gat groter wordt en een groter deel van de fees krijgt en aan de andere kant langzamer omdat de grootte van transacties en trades afneemt naarmate de coin duurder wordt. In dit tempo zijn ergens in juni zo'n 10% uit circulatie maar dat kan zomaar maanden eerder of later zijn, afhankelijk van de ontwikkelingen.
Zolang er mensen zijn die ze willen hebben (om fees te ontvangen) en het aantal neemt af... dan kan de prijs "oneindig" omhoog blijven gaan. Dat is geen garantie maar ook niet ondenkbaar.
Alleen transacties op de blockchain tellen uiteraard, dus verzenden / ontvangen en trades op DEX.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die fees is toch het Uniswap-principe, niet zozeer RFI?
Als je RFI op een exchange koopt krijg je ze niet neem ik aan
Ja, als iedereen z'n net ontvangen BTC verkoopt wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien omdat die mensen sinds 2014 wachten op hun geld?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, als iedereen z'n net ontvangen BTC verkoopt wel.
Waarom zou je je teergeliefde BTC verkopen als je weet dat je in een bull-market zit?
De enige reden dat het zakt is vanwege de angst dat het gaat zakken.
Dat betekent nog steeds niet dat ze verkopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien omdat die mensen sinds 2014 wachten op hun geld?
auwquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mt.gox heeft me nog 7 btc tegoed
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
7 cent gedumpt ietsje na 01:00 uur op Binance ($.487), inmiddels weer boven 53 cent.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Sowieso is de drop over een jaar uitgesmeerd. En ik verwacht een hogere drop dan die spark tokens waard zijn.
Ben ze sowieso vergeten te verkopenquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:13 schreef alilami het volgende:
[..]
7 cent gedumpt ietsje na 01:00 uur op Binance ($.487), inmiddels weer boven 53 cent.
Wat is eigenlijk die 'airdrop' op uniswap? Heb er een berg gekregen maar kan er weinig over vinden.quote:
Het lijkt er zowaar op dat er wat opwaartse beweging isquote:Op zaterdag 12 december 2020 08:00 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar je bent wel weer in de plus denk ik
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt er zowaar op dat er wat opwaartse beweging is
Hopelijk gaat het nog wat meer omhoog bewegenquote:
Dat is prima, moet er wel vraag zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog wat meer omhoog bewegen
Er zijn er een stuk of 75.000.000 écht in circulatie, geloof dat ze de rest gaan burnen.
Dus dan is het nog maar een kleine marketcap.
Hoopte een seintje van jou te krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:59 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is prima, moet er wel vraag zijnIk volg jou in deze. Geef maar een seintje als je ze wegdoet
Ik hou het in de gaten. Maar jouw bag in Bondly is wat groter volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoopte een seintje van jou te krijgen.
Op $2,5 gaat 80% er sowieso uit.
Heb er wel een goed gevoel bij, leuk project, ook bezig met NFT’s e.d.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:44 schreef xaban06 het volgende:
Jullie verwachten dat Bondly nog x20 gaat doen? Omdat er een FOMO gevoel heerst bij veel mensen en ze dus gewoon instappen? Of is het echt een coin met meerwaarde?
Ik heb er allemaal restjes die ik had staan ingegooid. Voor mij was dat geld al weg. Ik ga daar alles of niets mee doen. Dus als die x20 gaat stop ik hem daarna nog eens volledig in een coin waarvan dat zou kúnnen. Dan heb ik een flink bedrag bij elkaar gegoktquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:44 schreef xaban06 het volgende:
Jullie verwachten dat Bondly nog x20 gaat doen? Omdat er een FOMO gevoel heerst bij veel mensen en ze dus gewoon instappen? Of is het echt een coin met meerwaarde?
Dat ben ik wel met je eens. Ondertussen wel al 50% omhoog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef xaban06 het volgende:
https://www.twitch.tv/videos/834828137 maar dit ziet er wel heeeeeeel erg amateuristisch uit
Dan zou het automatisch en dus gelijk gebeuren lijkt me. Er zit soms wel 10 minuten tussenquote:
Speltip 1: zorg dat je altijd 0,1 ETH in je wallet hebt / houdtquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:08 schreef F.Sinatra het volgende:
@:thefreshprince betaal je op Uniswap eigk altijd een fee in ETH?
Want heb geen ETH meer in de gelinkte wallet en zou dan niks kunnen swappen.
Trading bots doen dat (vaak).quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
Misschien dat de daytraders hier mij kunnen vertellen wat iemands beweegredenen zijn bij het volgende
Persoon X heeft een sell-order voor 2000 coins
Ik heb nog een restje van 40 stuks wat ik kwijt wil
En zet mijn order in, net onder de prijs van persoon X
Persoon X past zijn order daarna aan om weer net onder de mijne te staan
Waarom? Mijn 40 stuks is toch verwaarloosbaar?
Mooi dat ze niet teveel funds verspillen aan fancy video'squote:Op zaterdag 12 december 2020 20:12 schreef xaban06 het volgende:
https://www.twitch.tv/videos/834828137 maar dit ziet er wel heeeeeeel erg amateuristisch uit
Een market maker/skalping bot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
Misschien dat de daytraders hier mij kunnen vertellen wat iemands beweegredenen zijn bij het volgende
Persoon X heeft een sell-order voor 2000 coins
Ik heb nog een restje van 40 stuks wat ik kwijt wil
En zet mijn order in, net onder de prijs van persoon X
Persoon X past zijn order daarna aan om weer net onder de mijne te staan
Waarom? Mijn 40 stuks is toch verwaarloosbaar?
ik zie dat die al een paar dagen trending is op dextools.io, verder niet echt in verdiept.quote:Op zondag 13 december 2020 07:53 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie bekend of hebben julliie gehoord van Base Protocol? Ook een nieuw Token, maar met een groot userbase.
2021 is Universa-jaar hoorde ikquote:Op zondag 13 december 2020 15:03 schreef xaban06 het volgende:
Toegang tot mijn Cobinhood account gekregen.
Universa: 411k, volgens mij niks (meer) waard
Net opgezocht, best een leuk idee en lijkt me ook prima uitgevoerd.quote:Op zondag 13 december 2020 07:53 schreef xaban06 het volgende:
Zijn jullie bekend of hebben julliie gehoord van Base Protocol? Ook een nieuw Token, maar met een groot userbase.
Die UTN is toch nog 450 euro waardquote:Op zondag 13 december 2020 15:03 schreef xaban06 het volgende:
Toegang tot mijn Cobinhood account gekregen.
Universa: 411k, volgens mij niks (meer) waard
En Ethereum, wat ik niet wist, echter maar een halve ETH
moet je staken voor die wekelijkse rente?quote:Op zondag 13 december 2020 19:38 schreef Roellie80 het volgende:
Donderdag ¤40 ontvangen van support vanwege een verkeerde cashback
Vrijdag de wekelijkse ¤110 aan rente ontvangen
Vandaag ¤1240 ontvangen voor een refferal reward..
Lang leve Swipe
Yup, current APY is iets meer dan 25%quote:Op zondag 13 december 2020 19:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
moet je staken voor die wekelijkse rente?
Swipe dus. Maar aangezien het hier niet mag. Zie mijn topic op Tweakers:quote:Op zondag 13 december 2020 00:32 schreef weetjewel5 het volgende:
gebruikt iemand hier een crypto debit/credit card? is die crypto.com card wat?
thnx. duidelijk filmpje, ik ga nu even t topic doorlezenquote:Op zondag 13 december 2020 19:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Swipe dus. Maar aangezien het hier niet mag. Zie mijn topic op Tweakers:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2032020
Doe maar ff thumbsup & commenten danquote:Op zondag 13 december 2020 20:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
thnx. duidelijk filmpje, ik ga nu even t topic doorlezen![]()
geliked!quote:Op zondag 13 december 2020 20:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Doe maar ff thumbsup & commenten dan
Yep panic sold allquote:Op zondag 13 december 2020 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
RIP
Het was leuk zolang het duurde. Op naar de volgende shitcoin.
DYOR. Als je blind wil varen op advies van anderen kan je net zo goed een muntje opgooien.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef Plots het volgende:
RFI, ik sta nog steeds op 200%. Verkopen of hodlen?
Waar komt deze crash vandaan? Slecht nieuws ergens? Ik kan niet alles bijhouden. In de Telegramgroep zijn perdag iets van 12.000 berichten. Op FOK! twitter zie ik niets. Dus ik denk hodl gewoon. Dat was mijn DYORquote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef recursief het volgende:
[..]
DYOR. Als je blind wil varen op advies van anderen kan je net zo goed een muntje opgooien.
Geen slecht nieuws, Telegram groep groeit ook nog stug door.quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Waar komt deze crash vandaan? Slecht nieuws ergens? Ik kan niet alles bijhouden. In de Telegramgroep zijn perdag iets van 12.000 berichten. Op FOK! twitter zie ik niets. Dus ik denk hodl gewoon. Dat was mijn DYOR
Zo lang er geen slecht nieuws is over slecht functioneren van het systeem of van de Dev hold ik gewoon.quote:Op maandag 14 december 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen slecht nieuws, Telegram groep groeit ook nog stug door.
Eigenlijk niet meer dan een zondag met weinig trade volume na 2 weken van flinke groei.
Vandaag wel een flink trade volume maar dat komt vooral door de verkopen.
Kettingreactie door de verkopen en er is te weinig buy support om dat nu op te vangen.
Vanmiddag / vanavond als de USA er weer bij komt weten we wss waar we staan.
Ik hodl iig.
Dat is met alle coins zo.quote:Op maandag 14 december 2020 10:38 schreef dimmak het volgende:
Het is een shitcoin zonder echte usecase. Er hoeft geen goed of slecht nieuws te zijn. Het is puur speculatief.
Ik heb ook wel een black hole adres voor je.quote:Op maandag 14 december 2020 10:40 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat is met alle coins zo.
Maar bij RFI zijn coins die erbij komen en de black hole wel nice. Het werkt tenminste. Dat kun je van weinig coins zeggen.
24% in 1 uurquote:Op maandag 14 december 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen slecht nieuws, Telegram groep groeit ook nog stug door.
Eigenlijk niet meer dan een zondag met weinig trade volume na 2 weken van flinke groei.
Vandaag wel een flink trade volume maar dat komt vooral door de verkopen.
Kettingreactie door de verkopen en er is te weinig buy support om dat nu op te vangen.
Vanmiddag / vanavond als de USA er weer bij komt weten we wss waar we staan.
Ik hodl iig.
Ik zou er echt keihard uitstappen, dat hele pyramid scheme is in elkaar aan het ploffen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef Plots het volgende:
RFI, ik sta nog steeds op 200%. Verkopen of hodlen?
Kijk uit met "adviezen".quote:Op maandag 14 december 2020 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
24% in 1 uurcoin gaat keihard onderuit
Ga jij ze compenseren als die coin op 1 cent staat omdat jij "hodl" ? Nee he. Als ik 200% in de plus zou staan dan zou ik sowieso mijn inleg eruit halen. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten.quote:Op maandag 14 december 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk uit met "adviezen".
Ik neem aan dat je de mensen die nu uitstappen niet gaat compenseren als we weer op $3 staan.
Komen we weer op $3? Geen garantie. Maar ik geef dan ook geen advies om te verkopen / holden.
Ik geef wel aan dat ik hodl.
Het stijgt alweer. En heb wel gekkere dingen meegemaakt dan -24% in crypto. Zonder slecht nieuws hold ik gewoon.quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou er echt keihard uitstappen, dat hele pyramid scheme is in elkaar aan het ploffen.
Ik hoef toch niet te compenseren omdat ik hodl?quote:Op maandag 14 december 2020 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga jij ze compenseren als die coin op 1 cent staat omdat jij "hodl" ? Nee he. Als ik 200% in de plus zou staan dan zou ik sowieso mijn inleg eruit halen. Dat jij dat niet doet moet je zelf weten.
Je hoeft bitcoin niet zo af te kraken man.quote:Op maandag 14 december 2020 10:38 schreef dimmak het volgende:
Het is een shitcoin zonder echte usecase. Er hoeft geen goed of slecht nieuws te zijn. Het is puur speculatief. Sell high. Of hodl als je vertouwen in hebt dat er nog meer sheeple in stappen.
Ben jij team hodl of team weak hands?quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef xaban06 het volgende:
Wees eens allemaal lief. Ieder heeft zijn eigen coin en zolang niemand vrijwillig advies geeft is er niks aan de hand. Ik vind het juist tof om te weten of andere nu holden of direct alles verkopen.
Ik zit er altijd tussen inquote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Plots het volgende:
[..]
Ben jij team hodl of team weak hands?
Oke. Ik zou nu ook de helft kunnen verkopen. Het is niet "alles of niets". Ook daar zie ik geen reden voor.quote:Op maandag 14 december 2020 11:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zit er altijd tussen inmaar ik heb het geld niet perse nodig, dus voorlopig laat ik het staan, even kijken wat het vandaag/vannacht gaat doen.
quote:Op maandag 14 december 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hoeft bitcoin niet zo af te kraken man.
quote:Op zondag 6 december 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Echte waarde heeft het natuurlijk niet. Het idee dat je fees krijgt en dat het deflationair is vinden veel mensen fijn.
Verder is de waarde lucht.
Maar dat is in crypto geen argument om niet moon te gaan
quote:Op maandag 14 december 2020 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hoef bitcoin niet zo af te kraken man.
Nou... niet te zuinig zeg...quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
en weer wat fees verdiend aan panic sellers/buyers.
Goeie ouwe tijd (2 weken geleden).quote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou... niet te zuinig zeg...
Dat soort aantallen zag je voorheen alleen op de $0,10 dagen.
Daar dacht ik ook, orders van $50.000,00+. Lekker dumpen voor een goede prijs, vervolgens langzaam terugkopen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Plots het volgende:
Nice. Misschien waren dit gewoon whales die hun bags goedkoop wilden vergroten.
https://etherscan.io/token/0xA1AFFfE3F4D611d252010E3EAf6f4D77088b0cd7?a=quote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook, orders van $50.000,00+. Lekker dumpen voor een goede prijs, vervolgens langzaam terugkopen.
Hoe houden jullie bij hoeveel fee's je krijgt? Is dat uberhaupt ergens te zien? Of weet je gewoon hoe groot je wallet was en kijk je naar het verschil?
quote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook, orders van $50.000,00+. Lekker dumpen voor een goede prijs, vervolgens langzaam terugkopen.
Hoe houden jullie bij hoeveel fee's je krijgt? Is dat uberhaupt ergens te zien? Of weet je gewoon hoe groot je wallet was en kijk je naar het verschil?
Daar zie ik wat ik gekocht en verkocht heb, maar geen fee's?quote:Op maandag 14 december 2020 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://etherscan.io/token/0xA1AFFfE3F4D611d252010E3EAf6f4D77088b0cd7?a=
Zet je wallet adres achter de ?a= en ververs af ten toe je scherm.
Deze regel filtert je adres op het RFI token.
Jawel, links bij My Project RFI Earnings (per week)quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar zie ik wat ik gekocht en verkocht heb, maar geen fee's?
quote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Plots het volgende:
[..]
Ben jij team hodl of team weak hands?
Je ziet fees ook niet als transacties.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar zie ik wat ik gekocht en verkocht heb, maar geen fee's?
Welke lockdown?quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Dimachaerus het volgende:
lockdown genot
dit is goed voor bitcoin
Denk niet dat een paar kleine markten veel invloed gaan hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Dimachaerus het volgende:
lockdown genot
dit is goed voor bitcoin
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-van-de-ecb-a4023367quote:Op maandag 14 december 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk niet dat een paar kleine markten veel invloed gaan hebben.
En wat is de link met bitcoin?quote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-van-de-ecb-a4023367
Dit wel en heeft toch indirect te maken met de europese lockdowns.
In het kort: Geldpersen aan > meer inflatie > minder vertrouwen in valuta > grote vraag naar store of value > Bitcoinquote:
deze manquote:Op maandag 14 december 2020 18:34 schreef fathank het volgende:
21k investeren voor 8% cashback op je Amazon bestelling
Wat moet je uitgeven om die 1500 extra te krijgen?quote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Roellie80 het volgende:
Laatste kans voor een "betaalbare" kaart met o.a. 8% cashback?
Er zijn zover ik weet 3 verschillende kaarten die 8% cashback geven. De investeringskosten zijn als volgt:
Binance - ¤148.000
Crypto.com ¤125.000
Swipe - ¤21.000
De Swipe kaart is hier erg goedkoop. nog wel...
https://twitter.com/SwipeWallet/status/1338516007586062349
Dus, tot 18 december kost de Swipe kaart nog ¤21.000. Na 18 december zal dit ¤70.000 zijn.
Ik heb nog 9 codes waarbij je $1500 extra terug krijgt, stuur maar een DM
Na ruim 1 maand heb ik in totaal zo'n ¤2200 uit de kaart gehaald. Waarbij slechts ¤400 aan cashback.quote:Op maandag 14 december 2020 18:34 schreef fathank het volgende:
21k investeren voor 8% cashback op je Amazon bestelling
Niks, alleen mn code gebruiken en een Slate kaart aanvragenquote:Op maandag 14 december 2020 18:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat moet je uitgeven om die 1500 extra te krijgen?
Maar heb je serieus 21000 uitgegeven aan die kaart of begrijp ik het verkeerd?quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Na ruim 1 maand heb ik in totaal zo'n ¤2200 uit de kaart gehaald. Waarbij slechts ¤400 aan cashback.
Qua koerswaarde sta ik ¤2k in de plus op m'n inleg. Maar de koers is niet zo interessant, kwestie van tijd voor ik m'n inleg er uit haal
Je moet tokens locken voor een periode van 6 maanden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar heb je serieus 21000 uitgegeven aan die kaart of begrijp ik het verkeerd?
Dus 21k storten en 1500 ontvangen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Niks, alleen mn code gebruiken en een Slate kaart aanvragen
Ja. 1500 dollar. Dus dat is maar ¤1240quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dus 21k storten en 1500 ontvangen?
quote:Op maandag 14 december 2020 18:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Na ruim 1 maand heb ik in totaal zo'n ¤2200 uit de kaart gehaald. Waarbij slechts ¤400 aan cashback.
Qua koerswaarde sta ik ¤2k in de plus op m'n inleg. Maar de koers is niet zo interessant, kwestie van tijd voor ik m'n inleg er uit haal
Dat is dus ook niet heel gek. Ruikt naar een ponzi.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet tokens locken voor een periode van 6 maanden.
Hup, naar de $3quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de Bondly holders.
Ik zat op de stream van Brandon en hij kwam met nieuws, waaronder:
[ twitter ]
Ik ga me vastsnoeren.quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de Bondly holders.
[ twitter ]
de grafiek van Bondly ziet er wel uit alsof ie wilt gaan stijgen, alleen het circ. supply is zo laag?quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de Bondly holders.
[ twitter ]
Volgens mij circuleren er nu 57 miljoen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de grafiek van Bondly ziet er wel uit alsof ie wilt gaan stijgen, alleen het circ. supply is zo laag?
van de 1 miljard. dus je kan inflatie verwachten?quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij circuleren er nu 57 miljoen.
Er gaat nog wat geburnd worden, daarnaast is een deel gereserveerd voor staken en dat komt langzaam vrij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 00:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
van de 1 miljard. dus je kan inflatie verwachten?
M'n hele blockfolio ziet er niet al te geweldig uit vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:54 schreef weetjewel5 het volgende:
Zou me niks verbazen als RFI tot de 18e blijft dalen, daarna wordt als t goed is een deel van de tokens weer gelocked.
RFI is gewoon al klaar, hype is over. Sell the news.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:54 schreef weetjewel5 het volgende:
Zou me niks verbazen als RFI tot de 18e blijft dalen, daarna wordt als t goed is een deel van de tokens weer gelocked.
Zo lang je nog yield krijgt zullen mensen t blijven kopen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RFI is gewoon al klaar, hype is over. Sell the news.
Het probleem is dat omdat minder mensen kopen, er minder yield is, dus minder revenue voor mensen om te kopen, dus minder tx'es, dus minder yield, dus minder mensen die kopen....dus je zit in een cirkeltje.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Zo lang je nog yield krijgt zullen mensen t blijven kopen denk ik.
Gisteren was het volume veel hoger dan andere dagen dus veel fees, alleen jammer dat de prijs omlaag ging. En de meeste andere coins hebben helemaal geen yield.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het probleem is dat omdat minder mensen kopen, er minder yield is, dus minder revenue voor mensen om te kopen, dus minder tx'es, dus minder yield, dus minder mensen die kopen....dus je zit in een cirkeltje.
- het hoogste % yield in RFI had ik toen RFI nog op $0,10 tot $0,30 zatquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het probleem is dat omdat minder mensen kopen, er minder yield is, dus minder revenue voor mensen om te kopen, dus minder tx'es, dus minder yield, dus minder mensen die kopen....dus je zit in een cirkeltje.
Dit is juist heel slecht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
- er zijn inmiddels al >20 clones van RFI gemaakt, wat toch aangeeft dat het idee aanslaat
Bitcoin is vaak gekloond.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is juist heel slecht.
Al dat geld dat in de clones wordt gestopt komt dus niet in de original RFI terecht, dus slecht voor de koerswaarde.
Om nog maar niet te spreken over de naam 'inflatie'. Waarom zou je een coin kopen met tig clones? En welke zou je uberhaupt moeten kopen?
Er staat letterlijk op hun webstie wat ze doenquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:54 schreef recursief het volgende:
Even iets over een andere coin: Trustswap. Is net binnen top 200 op CMC met een marketcap van $34 miljoen maar een bescheiden dagelijks volume. Ik zie ze steeds vaker genoemd worden als veelbelovend project, maar ik kan er mijn vingers niet helemaal achter krijgen. Heeft iemand zich al wat meer verdiept in deze coin? Met wie concurreren ze? Wat maakt ze kansrijk, en wat juist niet?
Ik heb hun website gelezen, en er zijn eigenlijk twee zaken die me aan het twijfelen brengen:quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er staat letterlijk op hun webstie wat ze doen
https://trustswap.org/
Time-released payment, two-party swaps, etc.
Soort uitgebreide smart contract based escrow service dus.
Goede post, thanks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- het hoogste % yield in RFI had ik toen RFI nog op $0,10 tot $0,30 zat
- bij een lagere prijs heb je misschien minder transacties maar wel grotere transacties
- mijn yield over de afgelopen 2 weken was ongeveer 4,7%
- het aantal wallets groeit nog steeds (5239)
- het aantal Telegram members groeit nog steeds stabiel door (3672)
- er is inmiddels een community fund met multisig wallet waaruit promoties betaald worden
- er wordt gewerkt aan meer integraties van trading pairs met andere coins die de fees omhoog stuwen
- vanwege de black hole is er deflatie
- er zijn inmiddels al >20 clones van RFI gemaakt, wat toch aangeeft dat het idee aanslaat
Ik kan het uiteraard mis hebben (ik heb het best vaak mis) maar gezien de ontwikkelingen en de sfeer in de Telegram groep, zie ik voor mezelf nog geen reden om te verkopen.
Over 5 jaar is 10.000 RFI nog steeds 10.000 RFI en 1% nog steeds 1%.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Goede post, thanks.
Ik las gisteren wat FUD over dat de APY op langere termijn terug kan lopen. Weet jij daar toevallig wat meer over?
Volgens je onderschrift is geld bijdrukken ook al een ponzi schemequote:Op dinsdag 15 december 2020 16:13 schreef Piva het volgende:
Coins in circulatie brengen om ze vervolgens weer te burnen![]()
Best creatief, zo'n beetje het tegenovergestelde van wat Satoshi maakten en heeft een erg hoog ponzi scheme gehalte.
communismcoin.finance ? Shut up and take my moneyquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:43 schreef Plots het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat de mensen met de meeste RFI, de meeste fees krijgen. Zou eigenlijk andersom moeten zijn.
Iemand die weet hoe we deze coin kunnen clonen en percentages kunnen aanpassen?
Hier hun Github.
Hoeveel RFI heb je inmiddels? 90.000?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
communismcoin.finance ? Shut up and take my money![]()
https://github.com/reflectfinance
Dus jij vind dat 30% van alle dollars die ooit geprint zijn in 2020 alleen gebeurden geen ponzi scheme?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens je onderschrift is geld bijdrukken ook al een ponzi scheme
RFI is natuurlijk niet gebonden aan wat Satoshi ooit voor ogen had
[ afbeelding ]
Ik vind het niet positief maar vond het wel grappig dat je zowel inflatie als deflatie onder "ponzi" laat vallen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus jij vind dat 30% van alle dollars die ooit geprint zijn in 2020 alleen gebeurden geen ponzi scheme?
Waarom zou de kans dat iemand gaat bagholden in RFI groter zijn dan in ETH of BTC?quote:Maar als mensen hun satoshi of euros hiervoor willen inruilen is dat natuurlijk prima, maar de kans dat iemand gaat bagholden is vrij groot imo
Ik hoop dat het moon gaatquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef recursief het volgende:
Ik heb een bescheiden bedragje in TrustSwap gestopt. Niet helemaal rationeel, maar ik vind het een leuke gok.
Ja hoor dat kan ik welquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:43 schreef Plots het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat de mensen met de meeste RFI, de meeste fees krijgen. Zou eigenlijk andersom moeten zijn.
Iemand die weet hoe we deze coin kunnen clonen en percentages kunnen aanpassen?
Hier hun Github: https://github.com/reflectfinance/assets
Ik ga er geen last van hebben als ie naar nul gaat, maar stiekem hoop ik dat ie richting top 50 CMC gaat.quote:
https://www.mtgox.com/img/pdf/20201215_announcement_en.pdfquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:00 schreef blackmore het volgende:
Die 150.000 MTgox Bitcoins merken we ook weinig van, die kwamen vandaag vrij toch?
Dankje! Ze zijn nog niet zo ver dusquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
https://www.mtgox.com/img/pdf/20201215_announcement_en.pdf
Ik vond de crash van 30 cent naar 9 cent heftiger, toen was t net nieuw en geen adoptie. Nu zijn er tig integraties en elke dag 100 nieuwe wallets. Ik heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:45 schreef Scorpie het volgende:
Als mensen mijn adviezen hadden opgevolgd voor RFI, dan hadden ze nu 50% minder verlies gehad.
Just sayin'
Het huidige fiat systeem met het Cantillon Effect is imo idd een ponzi voor diverse partijen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het niet positief maar vond het wel grappig dat je zowel inflatie als deflatie onder "ponzi" laat vallen. Nieuw geld dat als schuld wordt uitgegeven waar dan vervolgens rente over gevraagd wordt wat dus onmogelijk terugbetaald kan worden (waar zou de rente immers vandaan moeten komen?).
Goh, ik zou het niet weten.quote:[..]
Waarom zou de kans dat iemand gaat bagholden in RFI groter zijn dan in ETH of BTC?
Bij een Ponzi hebben "early adopters" voordeel, maar als "early adopters" voordeel hebben wil dat nog niet zeggen dat er sprake is van een Ponzi scheme.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:31 schreef Piva het volgende:
[..]
...de klasieke betekenis van het woord ponzi scheme. Early adopters hebben voordelen
[..]
$RFI is helemaal naar de tyfus gedumpt, maar je hebt altijd van die gasten die erin geloven. Coin is zo dood als een pier, iedereen is aan het panic sellen geslagen, de telegram is 1 grote shitshow, maar ja, dat maakt sommige mensen blijkbaar niet uit want "het is zo'n goede coin"quote:Op woensdag 16 december 2020 09:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Het huidige fiat systeem met het Cantillon Effect is imo idd een ponzi voor diverse partijen.
Deflatie aanzich is geen ponzi, de manier waarop deze coin zich uitrold is imo de klasieke betekenis van het woord ponzi scheme. Early adopters hebben voordelen. Het achteraf weer burnen zou zogezegd "schaarste" moeten gaan creëren, waar de early adopters dan weer van profiteren aangezien zei hun bags dumpen.
Geen zin om het uit te zoeken, maar laat mij raden, grote getalen zijn in handen van bepaalde partijen/devs?
[..]
Goh, ik zou het niet weten.
Telegram is sowieso een shitshow, dat is geen goede graadmeter.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
$RFI is helemaal naar de tyfus gedumpt, maar je hebt altijd van die gasten die erin geloven. Coin is zo dood als een pier, iedereen is aan het panic sellen geslagen, de telegram is 1 grote shitshow, maar ja, dat maakt sommige mensen blijkbaar niet uit want "het is zo'n goede coin"
???quote:Op woensdag 16 december 2020 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
$RFI is helemaal naar de tyfus gedumpt, maar je hebt altijd van die gasten die erin geloven. Coin is zo dood als een pier, iedereen is aan het panic sellen geslagen, de telegram is 1 grote shitshow, maar ja, dat maakt sommige mensen blijkbaar niet uit want "het is zo'n goede coin"
De ponzi van de dollar, het financiele systeem.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:43 schreef recursief het volgende:
Als je roept dat iets overduidelijk een Ponzi is, vind ik daarom dat je dat beter moet onderbouwen.
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En het belangrijkste, we zitten in DeFi of Thrones![]()
[ twitter ]
Ik ook niet, vond het wel grappigquote:Op woensdag 16 december 2020 11:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]vraag me nog steeds af wat dat eigenlijk is, nog nie echt in verdiept eigenlijk.
Ik snap dat geld drukken tot inflatie leidt, als er meer geld dan waarde bijkomt in een economie. Maar dat maakt het nog geen Ponzi. Prima als je kritiek hebt, maar het slaat nergens op om alles dat je op gebakken lucht vindt lijken dan maar meteen een Ponzi te noemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:36 schreef Piva het volgende:
[..]
De ponzi van de dollar, het financiele systeem.
De dollar wordt uitgebracht door leningen te creëren. Alles is daarbij een IOU. Maar de FED vraagt "natuurlijk" wel risico premia aka rente (0.25% geloof ik).
Maar als je al het geld gaat terug brengen en de balans dus op 0 zou zetten. Hoe de fuck kom je dan aan het geld om de rente terug te betalen? Vandaar het probleem in het huidige systeem dat er een oneinidige groei moet zijn van geldcreatie/schuld. Aangezien anders het systeem poef zegt.
Op zich heeft RFI geen belofte voor "capital gains".quote:Op woensdag 16 december 2020 11:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Van deze shitcoin, eerst wordt veel coins uitgegeven niets waard iedereen blij. Vervolgens worden er beloften gedaan in de vorm van capital gains (niet veel anders dan ik beloof 20% rente per jaar). Lees het laatste topic nog even door, iedereen doet mee aan die hype creatie. Met beloftes als "we gaan coins burnen", heb je zogenaamd schaarste waardoor mensen erin gaan geloven. En vervolgens is het klokje rond en wordt er gedumpt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:02 schreef recursief het volgende:
Let iedereen even op? Leuk al die tokens, maar intussen neemt BTC een aanloopje richting 20k USD
Je kan vragen of fokkers willen doneren.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:26 schreef Plots het volgende:
Wai is de makkelijkste manier om nieuwe ETH naar mijn Uniswap adres te krijgen? Zonder ergens mijn naam/creditcard gegevens op te moeten geven enzo. Naam moet bij Binance (verificatie) en via Uniswap (sendwyre) kopen kan alleen via creditcard. P.s. RFI stijgt weer door de 1,50. Maar ik wil het verkopen. Ik zag dat het vannacht weer 1,11 was en amper nieuwe wallets.
Nu moet ik 10 dollar aan ETH kopen, alleen voor de gas fee
Weet niet of je verder nog coins hebt? Anders wat naar een kleine exchange sturen, verkopen voor ETH (of BTC en dan ETH kopen) en die ETH naar je wallet sturen.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:26 schreef Plots het volgende:
Wai is de makkelijkste manier om nieuwe ETH naar mijn Uniswap adres te krijgen? Zonder ergens mijn naam/creditcard gegevens op te moeten geven enzo. Naam moet bij Binance (verificatie) en via Uniswap (sendwyre) kopen kan alleen via creditcard. P.s. RFI stijgt weer door de 1,50. Maar ik wil het verkopen. Ik zag dat het vannacht weer 1,11 was en amper nieuwe wallets.
Nu moet ik 10 dollar aan ETH kopen, alleen voor de gas fee
volgens mij op Poloniex niet. maar weet niet of er een wachttijd zit op het opnemen van funds.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Plots het volgende:
Heb alles in RFO gestoken wat ik op Binance had. Op bitvavo, Litebit, btcdirect moet je overal je naam opgeven. (nieuwe wet op witwassen.)
Als iemand 8 dollar aan eth naar mij zou kunnen sturen zou fijn zijn: 0x7e215A505e1a1D152999f70932a924005780F91c
quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Plots het volgende:
Heb alles in RFI gestoken wat ik op Binance had. Op bitvavo, Litebit, btcdirect moet je overal je naam opgeven. (nieuwe wet op witwassen.)
Als iemand 8 dollar aan eth naar mij zou kunnen sturen zou fijn zijn: 0x7e215A505e1a1D152999f70932a924005780F91c
Ik heb even nagedacht waarom ik ook alweer in RFI stapte. Dat was om mee te liften op de trein. Niet om een bag holder te worden. Dat wordt je automatisch onbewust namelijk wel met allemaal euforische mede passagiers die ook RFI hebben. Dat was de afgelopen drie bullruns ook mijn fout geweest (met quitte te spelen). Nu niet meer.quote:Op zondag 6 december 2020 14:09 schreef Plots het volgende:
Waar hebben jullie het over @:TheFreshPrince en @:weetjewel5 NSBT of relfect.finance? Heb nog wat geld op Binance staan. Hoe kunnen we meeliften op die trein?
Dus jij vind geld uit het niets creëren en daar rente over vragen (wat onmogelijk betaald kan worden) geen ponzi? Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik hier schrijf of hoe het syteem precies werkt.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik snap dat geld drukken tot inflatie leidt, als er meer geld dan waarde bijkomt in een economie. Maar dat maakt het nog geen Ponzi. Prima als je kritiek hebt, maar het slaat nergens op om alles dat je op gebakken lucht vindt lijken dan maar meteen een Ponzi te noemen.
Lees nou nog eens goed:quote:Op woensdag 16 december 2020 14:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus jij vind geld uit het niets creëren en daar rente over vragen (wat onmogelijk betaald kan worden) geen ponzi? Ik geloof niet dat je begrijpt wat ik hier schrijf of hoe het syteem precies werkt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:48 schreef recursief het volgende:
Ik snap dat geld drukken tot inflatie leidt, als er meer geld dan waarde bijkomt in een economie.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:49 schreef recursief het volgende:
Oh en BTC was is > $20k, maar dat terzijde
Laat ik het anders uitleggen: geld is niet hetzelfde als waarde.quote:
Ja, als het weer zo gaat zou het wel lekker zijn. Eerst alles helemaal naar de tering en dan x20quote:Op woensdag 16 december 2020 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Eerst gaan ze nog allemaal gruwelijk kapotdood en dan hopelijk weer megamoonIn ieder geval zin in whatever er komen gaat!
Zekerquote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef Kyran het volgende:
Nu al zin in de periode na BTC pump waarin alle coins gaan moonen
#AltSeasonquote:Op woensdag 16 december 2020 16:17 schreef Kyran het volgende:
Nu al zin in de periode na BTC pump waarin alle coins gaan moonen
Je vergeet VET $12 EOYquote:Op woensdag 16 december 2020 17:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
#AltSeason
Waves $100
Universa $1
RFI $1000
jaaaaahhaaaaajaaaajaaa
Volgens mij snap je nog steeds niet hoe het systeem werkt, het gaat helemaal niet om het bijdrukken zelf. Het is geen traditionele ponzi idd, maar een zéér gecompliceerde fraude. Maar goed het was dan ook niet meer dan een funny quote...quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik het anders uitleggen: geld is niet hetzelfde als waarde.
Daarnaast wordt een Ponzi gekenmerkt door dat de winsten van eerdere deelnemers worden betaald met de inleg van latere deelnemers. Dus nee: geld bijdrukken is geen Ponzi. Je kan er allerlei bezwaren tegen hebben, en die begrijp ik, maar het is geen Ponzi.
quote:En dan te bedenken dat ik er in 2015 68 had en nu 0!!! Handelen met crypto toentertijd was misschien niet het meest handige!
Okay Pivaquote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Volgens mij snap je nog steeds niet hoe het systeem werkt
En toen kocht je er Universa van?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:06 schreef vigen98 het volgende:
Damn wtf20.8K
Kijkt terug naar 2017 toen ik 3.6BTC voor 6000 euro verkocht
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef fathank het volgende:
[..]
En toen kocht je er Universa van?
RIP aan de nabestaanden
Ik wil er niet over pratenquote:Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef fathank het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Ik zeg het systeem is:quote:
Mwah, toen ETH van $12 naar $10 ging heb ik mijn 40 ETH verkochtquote:Op woensdag 16 december 2020 18:06 schreef vigen98 het volgende:
Damn wtf20.8K
Kijkt terug naar 2017 toen ik 3.6BTC voor 6000 euro verkocht
Het wordt nu toch wel wat meer AEX dan BTC.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:22 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik zeg het systeem is:
Partij A (de FED) geeft $1000 uit en vraagt daar 0.25% per jaar voor.
Partij B (de economie) sluit de lening af en kan vervolgens nooit de lening terug betalen aangezien de rente op de lening niet bestaat (in dollars) Er zal dus voor eeuwig op zijn minst een 0.25% schuld blijven bestaan zelfs als het geld wordt gereduceerd.
En dan kom jij met inflatie, geld is niet hetzelfde als waarde, en bijdrukken.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:aTypisch lacht om je.
1 btc is gewoon 1 btc. Monetair geld
SYSTEEMquote:
honderd miljoenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oké, we zouden coins niet meer in ¤ maar in satoshi's waarderen.
Wat is BTC nu waard in satoshi's?
1 Satoshi = 0,017 Euro (1,7 Eurocent per Satoshi)quote:Op woensdag 16 december 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo een klassieker als deze ga je nooit verslaan:quote:Op woensdag 16 december 2020 19:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mwah, toen ETH van $12 naar $10 ging heb ik mijn 40 ETH verkocht
Even wat Bitonic transacties teruggezocht. 1 BTC gekocht voor EUR 312,50om vervolgens te verkopen voor EUR 420,-
100 miljoenquote:Op woensdag 16 december 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Een bitcoin-fan kocht in 2010 twee pizza's met 10.000 bitcoin"quote:Op woensdag 16 december 2020 19:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Zo een klassieker als deze ga je nooit verslaan: [ twitter ]
savagequote:Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef fathank het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Praat me er niet van...quote:Op woensdag 16 december 2020 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn ETH drama laat ik wel door iemand anders vertellen
@:MaGNeT
Dat is wel een heel sterk verhaal, zelfs voor jouw doen... #2006quote:Op woensdag 16 december 2020 21:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Praat me er niet van...
Ergens in maart 2006 zo'n 10.000 ETH verkocht voor ¤9 per stuk
2016quote:Op woensdag 16 december 2020 21:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Praat me er niet van...
quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:31 schreef blackmore het volgende:
[..]
Dat is wel een heel sterk verhaal, zelfs voor jouw doen... #2006
Nog altijd beter dan voor ¤2quote:Op woensdag 16 december 2020 21:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Praat me er niet van...
Pijnlijk...quote:Op woensdag 16 december 2020 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan voor ¤2
Een week voor de ultieme moon
Alles wat de magneet aanraakt is toch goud waard?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Pijnlijk...
Zeg èh, je gaat niet investeren in RFI hoop ik?![]()
Alles wat de nattepoes aanraakt doet poef...quote:Op woensdag 16 december 2020 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat de magneet aanraakt is toch goud waard?
Wat gebeurt er als wij onze krachten bundelen?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Alles wat de nattepoes aanraakt doet poef...
Jaquote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als wij onze krachten bundelen?
Owacht... dat was het ETH debacle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |