Covid-19: 20% blijft asymptomatischquote:Op donderdag 10 december 2020 22:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bron? Want wat ik een tijd geleden gelezen had was eerder richting de 40% van de mensend die asymptomatisch is. Of bedoel je milde klachten?
Dan hoop ik maaf dat ik daar onder val, brennie voelt zich echt niet best.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Covid-19: 20% blijft asymptomatisch
Ongeveer 20% volgens meerdere studies.
Beterschap voor haar danquote:Op donderdag 10 december 2020 22:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan hoop ik maaf dat ik daar onder val, brennie voelt zich echt niet best.
Beterschap voor je vriendin en sterkte de komende tijd. Hoop dat jij je redelijk goed blijft voelen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Oh rellen?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wees niet verbaasd dat je het ws al veel hebt gezien. De meeste rellen worden alleen via RT uitgezonden.
Russia Today zendt die vaak uit om daarmee de indruk te wekken dat ze "journalistiek" verantwoord verslag doen van ongeregeldheden in de westerse wereld.
Ik reken er bijna op dat als zich rellen ergens voordoen, je het via één van hun stream live kunt meemaken om vervolgens over elkaar heen te vallen wat het intifada-suversief gajes allemaal doet.
Jammer is wel dat evenwichtigheid beperkt blijft tot professioneel eenzijdig weergeven de Russische betrokkenheid beperken tot bevestiging dat het hier (in het Westen) maar een rommeltje is.
Dat is iets minder dan ik gelezen had... Maar op zich nog een redelijk substantiële hoeveelheid.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
V for Vendetta. En dan zo timen dat de bommen precies om 00:00 af gaan, gegarandeerd goed gevoelquote:Op donderdag 10 december 2020 22:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Oh rellen?Ik ken de stream wel, van Russia Today inderdaad. Bepaalde invalshoek zullen we zeggen.
Dacht dat ze misschien met oud en nieuw nog wat leuks deden met vuurwerk over de hele wereld of zo.
Ik zoek nog wat leuks om met vriendin te kijken wat niet de hele avond emo-terreur is maar wel met een mooi aftelmoment. Ik ga echt niet lekker op de hele nacht sentiment à la 'Alleen samen' en 'Wat was 2020 een kutjaar hè jongens?' Of belegen cabaret. Anders maar gewoon een film kijken die tot na 00:00 uur duurt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-20-00-uur~a7ca78f6/quote:De Australische overheid heeft een bestelling van 51 miljoen doses van een coronavaccin dat in eigen land werd ontwikkeld geannuleerd. Biotechbedrijf CSL en de Universiteit van Queensland hebben besloten het middel niet verder in een vervolgfase te testen nadat proefpersonen ten onrechte positief waren getest op het hiv-virus.
Het land sloot eerder overeenkomsten met Pfizer/BioNTech, AstraZeneca en Novavax en heeft het aantal bestellingen verhoogd, zei premier Scott Morrison. De verwachting was volgens hem nooit dat alle vier de vaccins de eindstreep zouden halen.
Bij de universiteit klonk teleurstelling. Er is te weinig tijd om het vaccin helemaal opnieuw te construeren, zei professor Paul Young in een verklaring. Dat zou de ontwikkeling met een jaar vertragen.
De regering heeft 20 miljoen extra doses besteld bij AstraZeneca en 11 miljoen bij het Amerikaanse Novavax. Volgens minister Greg Hunt van Volksgezondheid zullen er meer dat 140 miljoen doses beschikbaar komen in Australië. Het land met 25 miljoen inwoners denkt in maart te kunnen beginnen met inenten.
Is er überhaupt een maatregel waarvan bewezen is dat hij werkt? Buiten een superlockdown (geen contact is ook geen besmetting) ben ik er niet voor 100% van overtuigd in ieder geval.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Cijfers dalen, maatregelen werken
Cijfers stijgen, bevolking houdt zich niet aan de regels, foei!
Wanneer ligt het aan het kabinet dan en de maatregelen die niet werken?
Nooit omdat er verkiezingen aamkomen?
Tenzij het kabinet met plantensproeiers gevuld met covid rondloopt om mensen te infecteren ligt het inderdaad nooit aan het kabinet dat de cijfers oplopen.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Cijfers dalen, maatregelen werken
Cijfers stijgen, bevolking houdt zich niet aan de regels, foei!
Wanneer ligt het aan het kabinet dan en de maatregelen die niet werken?
Nooit omdat er verkiezingen aamkomen?
Beterschap voor je vriendin en ik hoop dat je er zelf goed bij langs komt, Vosss.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als het vaccin veroorzaakt dat cellen reageren op een HIV test, terwijl daar in werkelijkheid geen virus van is; ben je klaar. Dit kan ook worden toegepast om iemand een ziekte aan te leunen.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-20-00-uur~a7ca78f6/
Hoe kan je ten onrechte positief testen op het hiv virus?
Het grootse probleem met deze type vaccins is die voorzien van de juiste "signatuur" dat ook hier weer blijkt, erg lastig is. bron:medical-netquote:bron: guardian 11dec20
University of Queensland/CSL vaccine: This is also a protein vaccine, and Australia secured 51m units, which it had hoped would be available by mid-2021. Phase one clinical trials in humans began in July in Brisbane, with phase two and three clinical trials to be under way in December. But on 11 December the federal government announced these trials would not proceed and the agreement with CSL had been abandoned, after trial participants returned false positive test results to HIV. There was no risk of the patients developing HIV, but HIV tests would need to be altered to roll-out the vaccine, and with other promising candidates it makes sense for the government to focus on the other three.
Dankje! Komt vast goedquote:Op donderdag 10 december 2020 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beterschap voor je vriendin en sterkte de komende tijd. Hoop dat jij je redelijk goed blijft voelen.
Is toch ook wat? Dat je daar eerst corona voor krijgen moet?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:36 schreef vosss het volgende:
Ow ik heb tig quotealerts zie ik nu. Bedankt iedereen die ons beterschap gewenst heeft, dat wordt gewaardeerd
Jij bent in W&T nog populairder dan hier, geloof ik he?!quote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tenzij het kabinet met plantensproeiers gevuld met covid rondloopt om mensen te infecteren ligt het inderdaad nooit aan het kabinet dat de cijfers oplopen.
Met terugwerkende kracht vraag ik me eigenlijk of er niet een soort van mazzel was dat het virus in het voorjaar pas tegen het einde van de winter echt compleet openbaarde en dat het invallen van de lente toch meer rol had dat het complete resultaat puur kwam door de maatregelen. Uiteraard is er ook verspreiding in de zomer, maar toch minder.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een maatregel waarvan bewezen is dat hij werkt? Buiten een superlockdown (geen contact is ook geen besmetting) ben ik er niet voor 100% van overtuigd in ieder geval.
Dan kun je (algemeen bedoeld) roepen dat het zonder maatregelen veel heftiger zou zijn geweest maar daar is geen enkel legitiem bewijs voor te vinden.
Ik denk dat de Diamond Princess, wat in feite een gesloten circuit was, met daarin merendeels ouderen, en waar iedereen gemonitord werd, ook achteraf, het meest representatief is.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:54 schreef Momo het volgende:
Wil je nu zeggen dat het sluiten van biebs en verbieden van alcoholverkoop na 20u geen nut heeft?quote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een maatregel waarvan bewezen is dat hij werkt? Buiten een superlockdown (geen contact is ook geen besmetting) ben ik er niet voor 100% van overtuigd in ieder geval.
Dan kun je (algemeen bedoeld) roepen dat het zonder maatregelen veel heftiger zou zijn geweest maar daar is geen enkel legitiem bewijs voor te vinden.
Ja hoor.... daar heb je hem weer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 02:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat het sluiten van biebs en verbieden van alcoholverkoop na 20u geen nut heeft?
Nou, inhoudelijk snap ik niet dat je het jezelf zo moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 02:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee. Maar in plaats daarvan zou je er ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Don't shoot the messenger hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |