chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
achgos .... nou, nog even en dan heb je weer een nieuwe kansquote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef shiitake het volgende:
Nou. Had het niet door.En toen ik het doorhad was het te laat.
![]()
![]()
Ah dat schiet niet op neequote:Op donderdag 10 december 2020 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dan is-ie nog te donker, moet ik dat ook weer aanpassen.
Maar deze was ook grappigI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik moet toch zeggen dat de mondkapjes echt UITSTEKEND werken, de besmettingen dalen toch al dagen achter elkaar.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef shiitake het volgende:
Duurde ook wel erg lang. Als MrsL het niet had gedaan dan had ik het gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef shiitake het volgende:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wacht altijd wel evenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Duurde ook wel erg lang. Als MrsL het niet had gedaan dan had ik het gedaan.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:28 schreef Haags het volgende:
ALLLLLLLLLLLLLLLLL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUUU![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Opbokken.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:28 schreef Haags het volgende:
ALLLLLLLLLLLLLLLLL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUUUUU
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh geen idee johquote:Op donderdag 10 december 2020 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Die was viesmad op het einde van het vorige topic ....Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
krijge we nog steeds maria kerrie![]()
Boefje.quote:
Ik had het net ook niet door hoor!quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef shiitake het volgende:
![]()
![]()
Ik wel.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat schiet niet op nee
Maar deze was ook grappig![]()
Dit was die andere:
Maar goed; hij ligt op een CRT-scherm en dat is ouderwets he!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij een piemel dan en wanneer heb je die voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:31 schreef Haags het volgende:
Er gaat hier weer vanalles de lucht in, en het is niet mijn piemelActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het leverde me in ieder geval 1 punt opquote:Op donderdag 10 december 2020 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij een piemel dan en wanneer heb je die voor het laatst gezien?![]()
In de Schilderswijk?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:31 schreef Haags het volgende:
Er gaat hier weer vanalles de lucht in, en het is niet mijn piemel![]()
![]()
Niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Het leverde me in ieder geval 1 punt op![]()
oke ....quote:
maar blijkbaar is hij erg onder de indruk want hij is hier nog niet .... ondanks alle vragen van wat er was ....![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Dit was die andere:
[ afbeelding ]
Maar goed; hij ligt op een CRT-scherm en dat is ouderwets he!![]()
![]()
![]()
Beste ballen zou menig fokker jaloers op zijn
Puntjes heb jij ook hard nodig.quote:
Hmmmz......quote:Op donderdag 10 december 2020 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
oke ....
maar blijkbaar is hij erg onder de indruk want hij is hier nog niet .... ondanks alle vragen van wat er was ....![]()
Ja maar toen was het ook al te laat haha. Ik moest toch wat anders gaan doen. Tot later.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
ik wel. ik heb netjes gewacht en haar nog een DM gestuurd![]()
![]()
tot de volgendequote:Op donderdag 10 december 2020 19:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar toen was het ook al te laat haha. Ik moest toch wat anders gaan doen. Tot later.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:31 schreef Haags het volgende:
Er gaat hier weer vanalles de lucht in, en het is niet mijn piemel![]()
![]()
Geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tschussquote:Op donderdag 10 december 2020 19:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar toen was het ook al te laat haha. Ik moest toch wat anders gaan doen. Tot later.Zonder wrijving geen glans![]()
TjaActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee, dat is juist en tevens correct.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:40 schreef Rozevla het volgende:
Maar DJMO hoort toch bij de fok crew of heb ik dat mis![]()
In het Nederlands heeft het antwoord 2 letters i.p.v. 3.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja of nee, zo moeilijk is dat niet
In het Engels heeft het antwoord 3 letters i.p.v. 2.![]()
Crew kan ook een ban krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, dat is juist en tevens correct.
Een banaan naaien?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:42 schreef Rozevla het volgende:
En der dan toch gewoon een ban aannaaien![]()
![]()
Spaanse kraag.quote:
Zo blijkt maar weer.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Crew kan ook een ban krijgen.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Als ik lees “ emotionele oproep “ neem ik een “ man “ al niet serieus.quote:
Start maar lekker een breiclubjeDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dat mensen hun veters moeten strikken omdat z'n grootje genadeloos hard op d'r muil is getyft omdat ze over d'r veters gestruikeld was?quote:![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je je pinpas kwijt bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger moest je die door een gleuf halen.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je je pinpas kwijt bentActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mensen hun veters moeten strikken omdat z'n grootje genadeloos hard op d'r muil is getyft omdat ze over d'r veters gestruikeld was?![]()
Slikquote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.
Vriendelijke oproep om de eend niet te bolken.
nogal .... en voor die mensen was het fijn dat ze dichtbij elkaar kort na elkaar overleden ... weer samen ....quote:![]()
quote:
Ja dat is dan nog het enige hele kleine lichtpuntje...quote:Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
nogal .... en voor die mensen was het fijn dat ze dichtbij elkaar kort na elkaar overleden ... weer samen ....Zonder wrijving geen glans![]()
Oef ja dat is wel zwaar kut natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ik denk dat vrij weinig mensen hier steeds op die linkjes gaan klikken.![]()
![]()
Oke, vervelend voor ze maar ik ken ze toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
nee snap ik wel, want kost tijdquote:Op donderdag 10 december 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja dat is wel zwaar kut natuurlijk.
Maar ik denk dat vrij weinig mensen hier steeds op die linkjes gaan klikken.
maar ik wou het toch even delen, hoorde dat gisterenmiddag en was er wel ff stil van ....![]()
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.
Okequote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Heb je een mooie roze eenden cloaca ???quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
En dat in combinatie met jouw UI.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
zo leuk dat daar een smilie van isZonder wrijving geen glans![]()
hahaha dat had ik nog niet eens zo bekekenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
En dat in combinatie met jouw UI.![]()
Schakel is sowieso tof.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
En dat in combinatie met jouw UI.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh de tering, doet me denken aan een foto die ik ooit genomen had!quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.(SFW!
)
![]()
Jij gaat nachtje doorhalenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat is niet handig in dit topic
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet teveel overdrijven he anders word ik er stil van.
lol.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje mijn tiktak vrij geven. bedankt heZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.
Foto dik 18 jaar geleden gemaakt, op de Elf Fantasy Fair, waar je kon betalen om met die vent in het publiek in bad te mogen!![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 10 december 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto dik 18 jaar geleden gemaakt, op de Elf Fantasy Fair, waar je kon betalen om met die vent in het publiek in bad te mogen!![]()
OOké, en wat is er zo bijzonder aan die vent?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto dik 18 jaar geleden gemaakt, op de Elf Fantasy Fair, waar je kon betalen om met die vent in het publiek in bad te mogen!Zonder wrijving geen glans![]()
Toen betaalden we nog met guldens.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto dik 18 jaar geleden gemaakt, op de Elf Fantasy Fair, waar je kon betalen om met die vent in het publiek in bad te mogen!
achja aan de andere kant, als je er blij van word!
lekker badderen toch
Hij gaat natquote:Op donderdag 10 december 2020 20:02 schreef Haags het volgende:
O
[..]
Oké, en wat is er zo bijzonder aan die vent?![]()
Niets!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:02 schreef Haags het volgende:
O
[..]
Oké, en wat is er zo bijzonder aan die vent?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij liep er ook gewoon naakt rond.1x met de handdoek tussen z'n billen.
![]()
![]()
lekker manquote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij liep er ook gewoon naakt rond.1x met de handdoek tussen z'n billen.
Is dat Neil van the Young Ones?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
Oh en het gaat om die langharige aan de rechter kant he, niet die ene die naast die meid zit.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Best wel triest als je dat niet weet.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef maily het volgende:
I wish I could sing tralala
like Paolo Conti can![]()
TUURLIJK WEL!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je alleen Neil niet, of de hele serie en ook Cliff Richard niet?
Wie? is de langstlopende act op FOK! man
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
TUURLIJK WEL!!!!!!!!!!!!!
Wie? is de langstlopende act op FOK! manLullo!
![]()
![]()
Niet waar dat is ik heb hem zelf gekocht.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
TUURLIJK WEL!!!!!!!!!!!!!
Wie? is de langstlopende act op FOK! manActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Fok begintijd met historische uitspraken.![]()
![]()
Maar doe eens niet mij.quote:![]()
die haags heb alweer 40 punten vandaag, terwijl het topic gewoon dicht was.![]()
Zoveel is dat nietquote:Op donderdag 10 december 2020 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
die haags heb alweer 40 punten vandaag, terwijl het topic gewoon dicht was.![]()
De Engelse series zijn sowieso baas.quote:![]()
![]()
quote:
niet dat wasquote:Op donderdag 10 december 2020 20:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Laatste bericht was dat hij ZIEDEND was.
Jij bent erop gaan zitten en ze vond het genoeg.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:12 schreef Haags het volgende:
Waarom is die godverdomde kut vaatwasser nu al klaarActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent erop gaan zitten en ze vond het genoeg.Zonder wrijving geen glans![]()
Dan weet ik het niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes nog aan toe zeg![]()
je bedoelt "gadverpielekes" ?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
wiens UI is dat?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie hoor, zonder vind ik wel beter er uit zien.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes nog aan toe zeg
Hahaquote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie hoor, zonder vind ik wel beter er uit zien.
KUT!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kweenie hoor, zonder vind ik wel beter er uit zien.
quote:
Wie de eend bolkt is stom.
HIhi.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik werd vanmiddag benaderd voor een vacature en er werd een derde minder geboden dan mijn looneis.
Ik zit er net over te denken dat zij het over netto hebben en ik over bruto.
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
it's like a paranoid looking over my back
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Ik zit weer thuis.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Went het werkende leven al weer een beetje?![]()
De directeur wou niet doorgaan met mij. Ik heb hem gevraagd waarom niet. Ik kreeg als antwoord het voeld niet goed. Hij zag teveel hetzelfde op mijn scherm maar tja dat heb je met productontwikkeling.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom is croky bolognese zo scherp![]()
![]()
De band waarvan elk nummer op elkaar lijkt, en waarvan de zangeres liever naar hiphop luisterde!quote:![]()
![]()
Nog altijd geen puntjes beschikbaar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hij heeft meegelezen op FOK! ?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit weer thuis.![]()
De directeur wou niet doorgaan met mij. Ik heb hem gevraagd waarom niet. Ik kreeg als antwoord het voeld niet goed. Hij zag teveel hetzelfde op mijn scherm maar tja dat heb je met productontwikkeling.
nee geintje .... balen man ....![]()
![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
geen zangeresquote:Op donderdag 10 december 2020 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De band waarvan elk nummer op elkaar lijkt, en waarvan de zangeres liever naar hiphop luisterde!![]()
![]()
quote:
Hier ook nie maar blijft een bazen nummer.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: