quote:
Ja dat is dan nog het enige hele kleine lichtpuntje...quote:Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
nogal .... en voor die mensen was het fijn dat ze dichtbij elkaar kort na elkaar overleden ... weer samen ....
Oef ja dat is wel zwaar kut natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.
Oke, vervelend voor ze maar ik ken ze toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Van een longarts die niks meer voor een echtpaar met corona kon doen dan hun bedden naast elkaar zetten zodat ze vlakbij elkaar konden overlijden.
nee snap ik wel, want kost tijdquote:Op donderdag 10 december 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef ja dat is wel zwaar kut natuurlijk.
Maar ik denk dat vrij weinig mensen hier steeds op die linkjes gaan klikken.
Okequote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Vriendelijke oproep om de eend niet te bolken.
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.
Heb je een mooie roze eenden cloaca ???quote:Op donderdag 10 december 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Vriendelijke oproep om de eend niet te bolken.
De eerste die dat doet gaat met mij in bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |