Jezus zeg, dat was echt slecht geregeldquote:Op donderdag 10 december 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had 4 DVD's besteld en aangegeven dat die in één keer op mijn adres moesten worden bezorgt. Ik heb 3 weken door de stad moeten fietsen omdat ze op verschillende plekken lagen.
Toen kreeg ik een rekening voor 2 DVD's en na kontakt opgenomen zou ik de juiste krijgen.
Ik kreeg een rekening voor 5 DVD's en weer kontakt opgenomen en ik zou een juiste rekening krijgen. Rekening niet gekregen maar wel een deurwaarde aan de deur. Kanker winkel.
Amazon Prime shopper?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb er ook nog nooit iets besteld
Oké die ervaring heb ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
BCC paar keer wat besteld, maar nooit met de klantenservice in contact gekomenheb altijd het idee dat ze minder zullen weten ofzo van nieuwe shit
Ik zei dat hij voor de juiste rekening moest zorgen en op mag rotten.quote:
En dat is uiteindelijk wel goedgekomen?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat hij voor de juiste rekening moest zorgen en op mag rotten.
Ik doe altijd zelf mijn huiswerk , weet dan vaak meer over het artikel te vertellen dan de verkoper/verkoopsterquote:Op donderdag 10 december 2020 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
BCC paar keer wat besteld, maar nooit met de klantenservice in contact gekomenheb altijd het idee dat ze minder zullen weten ofzo van nieuwe shit
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had 4 DVD's besteld en aangegeven dat die in één keer op mijn adres moesten worden bezorgt. Ik heb 3 weken door de stad moeten fietsen omdat ze op verschillende plekken lagen.
Toen kreeg ik een rekening voor 2 DVD's en na kontakt opgenomen zou ik de juiste krijgen.
Ik kreeg een rekening voor 5 DVD's en weer kontakt opgenomen en ik zou een juiste rekening krijgen. Rekening niet gekregen maar wel een deurwaarde aan de deur. Kanker winkel.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén keer daar wat besteld, 7 maanden ellende gehad.
Ja dat is ook zeker zo. Op internet kan je vrijwel alles vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doe altijd zelf mijn huiswerk , weet dan vaak meer over het artikel te vertellen dan de verkoper/verkoopster
Lekker ding ben je ookquote:Op donderdag 10 december 2020 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat hij voor de juiste rekening moest zorgen en op mag rotten.
tja, ik ga gewoon naar de coolblue en vraag wat ze aanradenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doe altijd zelf mijn huiswerk , weet dan vaak meer over het artikel te vertellen dan de verkoper/verkoopster
Ja dat je uit een sociale klasse komt waarin mensen met "u" aanspreken niet gewenst is, kunnen zij natuurlijk ook niet weten he.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Doet me denken aan Hifi Klubbenook zo 1
Ik vind t echt totale onzin als bedrijven anderen aanspreken met u, lekker ouderwets, maar zo geforceerd tutoyeren gaat ook ver
In de MM lopen alleen nog maar pubertjes rond die je alleen maar wijzen op wat in de aanbieding is.quote:
Grappen maken is oké, maar vriendelijkheid niet?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met die klantenservice altijd lachen joh als ze bellen. Grappen maken tussendoor etc.Verder altijd topservice gehad
Amazon prime echt genotquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de MM lopen alleen nog maar pubertjes rond die je alleen maar wijzen op wat in de aanbieding is.
Toen de MM er in Utrecht er net was had je personeel die verstand van zaken had.
Al wordt het wel lastiger om betrouwbare reviews en "testgegevens" te vinden, ze gooien gewoon zelf een "vergelijkingssite" op het internet waar hun eigen product als beste uit de bus komtquote:Op donderdag 10 december 2020 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker zo. Op internet kan je vrijwel alles vinden natuurlijk.
Was dat er ooit dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
En laat dat kundige personeel nou juist grotendeels wegbezuinigd zijn.
Maar je weet toch zelf wel wat je zoekt ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
tja, ik ga gewoon naar de coolblue en vraag wat ze aanradenhoef ik zelf geen info meer op te zoeken
Dit komt op Yelp te staan!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:36 schreef Haags het volgende:
Bedrijven zijn tegenwoordig sowieso wel goed, misschien wel overdreven goed in oplossen van klachten van klanten.
Ze moeten ook wel want ze worden finaal afgemaakt online.
Mediamarkt is tegenwoordig ook wel een stuk beter dan vroeger.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb de prettigste ervaring met bcc. Ben je wel wat meer kwijt maar je wordt geholpen door kundig personeel (vaak ook wat oudere gasten).
Jaquote:Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Al wordt het wel lastiger om betrouwbare reviews en "testgegevens" te vinden, ze gooien gewoon zelf een "vergelijkingssite" op het internet waar hun eigen product als beste uit de bus komt
Die sociale klasse zijn mensen jonger dan 30quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat je uit een sociale klasse komt waarin mensen met "u" aanspreken niet gewenst is, kunnen zij natuurlijk ook niet weten he.
Ik blijf Amazon.de trouw, soms uitstapjes naar com of co.uk . iherb.com is ook een aanraderquote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amazon prime echt genotwas echt blij toen t in Nederland kwam
Ze moeten alleen nog ff voor die same-day delivery zorgen
en eigen berzorgers.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
En toch vind ik het gek dat dat bij Bol regelmatig gebeurd en bij bijv Coolblue heb ik het nog nooit gehad, zouden die dan een Premium contracht met PostNL hebben ?
Troll alert wel hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit komt op Yelp te staan!!!
Vind t altijd wel leuk om Google reviews te lezen. Allemaal positief en dan steeds een 1-ster met een ellenlang verhaal over dat ze geen druif mocht proeven bij de AH
Niks mis met vriendelijkheid. Pas erg als het overdreven geforceerd is.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappen maken is oké, maar vriendelijkheid niet?
Idd, een 4k tv is voor thuis in 9 vd 10 gevallen al overdreven maar je moet en zal min. een 6k tv moeten kopen.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies.
En laat dat kundige personeel nou juist grotendeels wegbezuinigd zijn.
Coolblue heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mediamarkt is tegenwoordig ook wel een stuk beter dan vroeger.
En met Coolblue en bol.com heb ik verder ook geen negatieve ervaringen. Alleen kun je met vragen het beste via Facebook bij ze terecht; het lijkt er op dat het personeel daar wat kundiger is, of even iets meer tijd neemt om met een fatsoenlijk antwoord op de proppen te komen.
16k man!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, een 4k tv is voor thuis in 9 vd 10 gevallen al overdreven maar je moet en zal min. een 6k tv moeten kopen.
Op Twitter zijn ze ook heel snelquote:Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mediamarkt is tegenwoordig ook wel een stuk beter dan vroeger.
En met Coolblue en bol.com heb ik verder ook geen negatieve ervaringen. Alleen kun je met vragen het beste via Facebook bij ze terecht; het lijkt er op dat het personeel daar wat kundiger is, of even iets meer tijd neemt om met een fatsoenlijk antwoord op de proppen te komen.
Ding hoeft niet van goud te zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, een 4k tv is voor thuis in 9 vd 10 gevallen al overdreven maar je moet en zal min. een 6k tv moeten kopen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Coolblue heb ik geen ervaring mee.
Klopt wel, in Amsterdam -Noord liep ook verstandig personeel rond. Nu in Zaandam zijn het veredelde vakkenvullers. (waarbij ik op zich vakkenvullers zeer respecteerquote:Op donderdag 10 december 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de MM lopen alleen nog maar pubertjes rond die je alleen maar wijzen op wat in de aanbieding is.
Toen de MM er in Utrecht er net was had je personeel die verstand van zaken had.
Dat zal vast een 5 sterren review opleveren.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, de eerst volgende bejaarde die in m'n nek staat te hijgen bij de kassa ram ik een hele winkelwagen in de reet.
Einde mededeling
Ik ga voor een product [bijv. een monitor], maar wel model dat gaat worden doe ik vaak op hun advies.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar je weet toch zelf wel wat je zoekt ?
Je ouders, of grootouders ook niet ? Of ben je compleet AI ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die sociale klasse zijn mensen jonger dan 30![]()
Echt nog nooit iemand met u aangesproken. Echt vreselijk ouderwets gedoe.
Siswet staat achter je? Niet bejaard, wel genoeg plek voor een winkelwagen.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, de eerst volgende bejaarde die in m'n nek staat te hijgen bij de kassa ram ik een hele winkelwagen in de reet.
Einde mededeling
Ik word er een beetje onpasselijk van, wat die allemaal wegstouwt.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Siswet staat achter je? Niet bejaard, wel genoeg plek voor een winkelwagen.
Zwaar irritant inderdaad!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
Einde mededeling
Gewoon bestellen en dan een subwoofer van 30 meter eisenquote:
Klopt is bij Ibood ook vaak zo of staat er ergens in arial 4 refurbishedquote:Op donderdag 10 december 2020 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Of ze fucken met het serienummer van een bepaald product. Waardoor het lijkt dat het goedkoper is dan bij een ander, maar in feite een net ietsjes pietsjes ouder model is. oid.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en dan een subwoofer van 30 meter eisen
lekkerquote:Op donderdag 10 december 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
Einde mededeling
Ik had een hoesje voor mijn camera nodig. ze hadden één model die geschikt was maar daar zat een scheur in. Ik heb die bij de servisebalie afgegeven. Volgende dag hing die weer in de winkel.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt wel, in Amsterdam -Noord liep ook verstandig personeel rond. Nu in Zaandam zijn het veredelde vakkenvullers. (waarbij ik op zich vakkenvullers zeer respecteer)
M'n ouders met 'u'? Dat heb ik serieus nooit gehoord. Ouders benoem ik gewoon bij de voornaam (of ma/pa). Grootouders ook gewoon met 'je', maar we spreken toch meestal Engels waar je die 'beleefdheids'vorm niet hebtquote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je ouders, of grootouders ook niet ? Of ben je compleet AI ?
Ben jij het!?quote:
dat is an sich wel nice danquote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kreeg een kortingscode van ¤5 voor de moeite!
Dat mag ik hopen van wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal vast een 5 sterren review opleveren.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Siswet staat achter je? Niet bejaard, wel genoeg plek voor een winkelwagen.
Sowieso moeten die bejaarden maar gaan winkelen op hun speciale uurtjes. Flikker op uit winkel als mensen met een leven er zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zwaar irritant inderdaad!
Bijna net zo erg als bejaarden die aan het einde van de rij blijven staan en met een levenloze blik 5 minuten gaan staan kijken waar ze ook alweer heen moeten
Bejaarden zijn net pubers. Doen alles precies andersomquote:Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel.
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Sowieso moeten die bejaarden maar gaan winkelen op hun speciale uurtjes. Flikker op uit winkel als mensen met een leven er zijn.
O, wacht, ken een Surinaams iemand die dat dan doet. Blijkt heel gebruikelijk te zijn om de ouders met u aan te spreken in die cultuur blijkbaarquote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
M'n ouders met 'u'? Dat heb ik serieus nooit gehoord. Ouders benoem ik gewoon bij de voornaam (of ma/pa). Grootouders ook gewoon met 'je', maar we spreken toch meestal Engels waar je die 'beleefdheids'vorm niet hebt
Hertz en refreshsnelheid zoek ik liever zelf op, ook wat de instellingsmogelijkheden zijn en mate van verstelbaarheid zijn. Liefst zoek ik nog de productspecificaties bij de Fabrikant op ookquote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga voor een product [bijv. een monitor], maar wel model dat gaat worden doe ik vaak op hun advies.
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bejaarden zijn net pubers. Doen alles precies andersom
Zolang ze je maar zakgeld geven en je was doen; dat is genoeg blijk van respect tegenover jou?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
O, wacht, ken een Surinaams iemand die dat dan doet. Blijkt heel gebruikelijk te zijn om de ouders met u aan te spreken in die cultuur blijkbaar![]()
Zelf t idee dat het echt heel onnodig is en dat een letter geen blijk an respect is.
Toch zou ik er bij een eventuele sollicitatie ooit wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
M'n ouders met 'u'? Dat heb ik serieus nooit gehoord. Ouders benoem ik gewoon bij de voornaam (of ma/pa). Grootouders ook gewoon met 'je', maar we spreken toch meestal Engels waar je die 'beleefdheids'vorm niet hebt
Sowieso bij de fabrikant kijken.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hertz en refreshsnelheid zoek ik liever zelf op, ook wat de instellingsmogelijkheden zijn en mate van verstelbaarheid zijn. Liefst zoek ik nog de productspecificaties bij de Fabrikant op ook
Schandaligquote:Op donderdag 10 december 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een hoesje voor mijn camera nodig. ze hadden één model die geschikt was maar daar zat een scheur in. Ik heb die bij de servisebalie afgegeven. Volgende dag hing die weer in de winkel.
Wat heeft zakgeld en de was te maken met 2 woorden die precies dezelfde mate van respect aantonen?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang ze je maar zakgeld geven en je was doen; dat is genoeg blijk van respect tegenover jou?
quote:Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel.
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Sowieso moeten die bejaarden maar gaan winkelen op hun speciale uurtjes. Flikker op uit winkel als mensen met een leven er zijn.
Vraag ik er wel bij hoor. Ik zeg vaak dat het voor dingen als gaming is en dan zeggen ze daar zelf vaak wat de refreshsnelheid etc isquote:Op donderdag 10 december 2020 18:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hertz en refreshsnelheid zoek ik liever zelf op, ook wat de instellingsmogelijkheden zijn en mate van verstelbaarheid zijn. Liefst zoek ik nog de productspecificaties bij de Fabrikant op ook
nog nooit u gebruikt in een sollicitatiebrief of gesprekquote:Op donderdag 10 december 2020 18:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch zou ik er bij een eventuele sollicitatie ooit wel rekening mee houden.
Oh, dat valt me dan oprecht nog mee dan!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft zakgeld en de was te maken met 2 woorden die precies dezelfde mate van respect aantonen?
Ik zie het verband niet
Schakel.quote:
Wat is dat trouwens voor een obsessie van je, dat je vrijwel alles in het leven ouderwets vindt?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit u gebruikt in een sollicitatiebrief of gesprekWel meerdere malen aangenomen.
De meeste bedrijven zijn echt niet meer zo ouderwets hoor.
Je werd al gemist.quote:
Onthou toch mijn woorden maar, er zijn echt wel branches waar dat op prijs wordt gesteld als beleefdheidsvorm. Kun je wel met mes en vork eten ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit u gebruikt in een sollicitatiebrief of gesprekWel meerdere malen aangenomen.
Hee ouwe, geef me een baan man?!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:
wellicht bij sommige branches, maar dan zou ik mezelf echt afvragen of ik daar zou willen werken. Zijn toch vaak bedrijven die weinig van het nieuwe moeten hebben,quote:Op donderdag 10 december 2020 18:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onthou toch mijn woorden maar, er zijn echt wel branches waar dat op prijs wordt gesteld als beleefdheidsvorm. Kun je wel met mes en vork eten ?
Ik vind alleen ouderwetse dingen ouderwets.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor een obsessie van je, dat je vrijwel alles in het leven ouderwets vindt?
Idd, het is een beleefdheidsvorm. Daarna geef ik wel aan dat men mij met je aan mogen spreken. Maar dat zal in de vakkenvullersbranche wel anders zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onthou toch mijn woorden maar, er zijn echt wel branches waar dat op prijs wordt gesteld als beleefdheidsvorm. Kun je wel met mes en vork eten ?
😉quote:
quote:
Mag ik vragen in welke sector jij werkt /leert ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wellicht bij sommige branches, maar dan zou ik mezelf echt afvragen of ik daar zou willen werken. Zijn toch vaak bedrijven die weinig van het nieuwe moeten hebben,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |