Die heb ik ook niet op mijn telefoon staan. Ik heb gewoon een firefox als browser en dan in een 2e tabblad draai ik youtube.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik ook maar dat werkt niet op youtube app
Ah dat is ook handig ja..quote:Op donderdag 10 december 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet op mijn telefoon staan. Ik heb gewoon een firefox als browser en dan in een 2e tabblad draai ik youtube.
Op die manier heb je ook niet het telkens de zelfde playlist.
Voor mij ook.quote:
Haha, je mist dan wel sommige leuke berichten, had hem eerst wel uit staan maar weer aangezetquote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef devzero het volgende:
Maar goed dat ik die ticker bar niet uit had gezet
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik heb vandaag mijn hondje (13) moeten laten inslapen, dus heb ik wel wat troost nodig![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik heb vandaag mijn hondje (13) moeten laten inslapen, dus heb ik wel wat troost nodig![]()
Sterktequote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Tja. Zag het ook net. Niet eens met Rob. Beetje jammer zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef devzero het volgende:
Maar goed dat ik die ticker bar niet uit had gezet
[ afbeelding ]
Sterkte, ik heb er 2 van 14 nog hier. Lopen ook op hun laatste benenquote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
quote:Op donderdag 10 december 2020 17:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tja. Zag het ook net. Niet eens met Rob. Beetje jammer zo.
Sterkte man.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Blijkbaar worden er vetes uitgevochten daarquote:Op donderdag 10 december 2020 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, je mist dan wel sommige leuke berichten, had hem eerst wel uit staan maar weer aangezet
sowieso zware longontsteking, maar ook last van zijn hart, lever en artrose op zijn rug...quote:Op donderdag 10 december 2020 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sterkte
Wat had hij of zij dan?
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Blijkbaar worden er vetes uitgevochten daar@:rob?
Wat treurig,sterkte gewenst.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |